Selçuk Bakış 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 Geçmiş olsun, bu kadar hatadan sonra kaputu değiştirmek biraz daha mantıklı ama yine de konu kaput olunca bir şey diyemiyorum. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 13 saat önce, Sani Gerşon yazdı: 14 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: cd nin ne kabahati var düzgün değil miydi yıkamacının dinlediği müzik Adam bayagi hazirlikli gelmis. Düşün ki kac arabaya boyle yapiyor demektir bu... Sani geçmiş olsun. Çalan müzik neydi paylaşsana bizimle 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Özcan 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 (düzenlendi) Geçmiş olsun kardeşim.İnsanlarda mantık bu özür dileyince her şeyin çözüleceğini sanıyorlar. 23 Mart 2018 tarihinde Mustafa Özcan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Mart 2018 Yazar Paylaş 23 Mart 2018 Hepinize teşekkür ederim. 5 saat önce, Ali Cihangiroğlu yazdı: şimdi benim kaputta taş izi var, tepem atarsa gider yenisini alır boyatırım, yada direk boyatırım bile, Ben de kendi isteğim dahilinde olsa yaptırır acımazdım. İsteğim haricinde olunca... 4 saat önce, Ersen Tapan yazdı: Çalan müzik neydi paylaşsana bizimle İsmail YK'ydı. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Mart 2018 Yazar Paylaş 23 Mart 2018 1 dakika önce, Mert Gulkokan yazdı: Reno servisleri nasıl ? Vw de hem doğuşun kendi servisleri hemde şahşa ait servisler var yetkili olarak Reno'nun kendi servisi 1 tane sadece. İstinye'de. Geri kalanların tamamı şahıs. Yorum bağlantısı
Evren Barış Özbek 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 Geçmiş olsun Sani. Benzer olayları Aydın'da Ford ve Citroen servislerinde yaşadım. Çok can sıkıcı bir durum. Yorum bağlantısı
Azad Mirzade 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 19 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Bilenler bilir, arabama çok düşkünümdür. Yetkili servisle ilgili bugün başıma gelen bir olayı anlatayım. Türkiye'nin en büyük yetkili servisi bu. Bundan sonrası herkesin tahmin edebileceği gibi maalesef ki bağırış çağırış. Ortalığı ayağa kaldırdım. Yetmedi, sonra kaputun içini boyarlarken kaputun söküldüğünü de farkettim. Bir posta da ondan fırça yediler benden. Bari dedim vida yerlerini boyayın, böyle mi kontrol, böyle mi teslimat... Herkes özür diliyor, diledi. Ama yarın şikayet edeceğim. Çünkü yetkili servis olmak kolay değil. Güvenip gidiyorsam, o güveni hakedecekler. Geçmiş olsun ve tebrikler. Ben bağıramıyorum ama bağırmak kızmak fırçalamak gerekiyor. Şikayet edeceğini bu konuda baskı kuracağını bildiğim için mutluyum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 İsmail YK mı, tez o araç satıla yenisine terfi edile, yapılırmı bu yahu... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 Basgaza aşkım basgaza dinliyordu galiba[emoji3] Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 23 Mart 2018 Paylaş 23 Mart 2018 (düzenlendi) Adres ver gelelim 23 Mart 2018 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 3 Nisan 2018 Paylaş 3 Nisan 2018 On 22.03.2018 at 20:05, Sani Gerşon yazdı: Bilenler bilir, arabama çok düşkünümdür. Yetkili servisle ilgili bugün başıma gelen bir olayı anlatayım. Türkiye'nin en büyük yetkili servisi bu. 27 Temmuz'da yaşanan dolu hasarından sonra kaputum ve tavanım çok kötü durumdaydı. Servislerde randevu araya araya en yakın tarihe şansa Renault yetkili servisi verdi randevu. Kasım ayında 8 mart'a randevu alabilmiş ve günü beklemeye başlamıştım. 8 Mart, tam da doğumgünümde, arabayı teslim ettim. İlk gördüklerinde kaput çok kötü, değiştirelim ister misiniz dediler. Bende hayır, onarabildiğiniz kadar onarın lütfen dedim. 15 gün sonraya hazır olacak dediklerinden sonra aracımı bıraktım. Olay anında AXA'dan kaskoluydum ve 10 gün araç hakkım vardı. Yedek araç talebim AXA tarafından tam istediğim günde hazır edildi ve aracımı beklemeye başladım. Ayın 19'unda arayarak beni aracımın hazır olduğunu bildirdiler. Kaput ve tavan %90 oranında düzelmişti. Bazı yerlerde ufak göçükler bazı yerlerde ise onarım aletlerinin yol açtığı hafıf çıkıntılar mevcuttu. Bunların olabileceğini bildiğim için görebildiklerimle kabul ettim ve aracımı aldım. Eve, otoparka girdiğimde bi anda ampül yandı bende. Kapı içlerini vs kontrol edemiyorum ama bi bakayım, kaputta içeriden ne yapmışlar acaba. Görünce şok oldum. Girdikleri neredeyse tüm delikleri yamultup, boyasını patlatmışlar. Ertesi sabah (salı) derhal aradım kendilerini, durumu anlattım ve gittim. Göçükçüler ile boyacılar farklı ekipmiş. Hasarı hasar danışmanına gösterdim, o da boyacısına gösterdi. Boyacı görünce şok oldu. Beceriksizlik (burada argo bi kelime kullandı) yapmışlar, özür dileriz dediler. Çözüm olarak önce rotüş önerselerde hasar rotüşle düzelmeyecek gibiydi. Komple kaputun içinin boyanmasını istedim ve kabul ettiler. 2 gün süre istediler. Bugün aracı teslim almaya gittiğimde ise kan beynime sıçradı. Öğle molasının tam bitişinde girdim içeri. Kimse yoktu. Aracım yıkamada duruyor. Yıkamaya doğru yürürken bi baktım ki bi müzik sesi geliyor. İçimden "ulan yıkamaya bak be, müzik sistemi kurmuşlar, bangır bangır müzik çalıyor" falan derken arabaya yaklaştıkça ses artmaya başladı. Arabanın yanına geldim ki, yıkamacı KENDİ müzik cd'sini takmış, benim teybimden bas bas müzik dinliyor. Hemen kapattım, aküye gittim baktım ki, yeşil ışık sönmüş. Bundan sonrası herkesin tahmin edebileceği gibi maalesef ki bağırış çağırış. Ortalığı ayağa kaldırdım. Yetmedi, sonra kaputun içini boyarlarken kaputun söküldüğünü de farkettim. Bir posta da ondan fırça yediler benden. Bari dedim vida yerlerini boyayın, böyle mi kontrol, böyle mi teslimat... Herkes özür diliyor, diledi. Ama yarın şikayet edeceğim. Çünkü yetkili servis olmak kolay değil. Güvenip gidiyorsam, o güveni hakedecekler. Bunlarda iç kısım boyandıktan sonraki hali: Bi inceleme okuyayım dedim neler olmuş Çok geçmiş olsun tekrardan. Güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 3 Nisan 2018 Yazar Paylaş 3 Nisan 2018 53 dakika önce, Cihat Küçükay yazdı: Bi inceleme okuyayım dedim neler olmuş Çok geçmiş olsun tekrardan. Güle güle kullanın. Teşekkür ederim 1 Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 5 Nisan 2018 Paylaş 5 Nisan 2018 geçmiş olsun.dolu işi zaten kabus, sizinki de epeyce yorucu olmuş. 15 gün bekletmeleri garip bir olay. ben de aynı işlemi yaptırdım.2,5 saatte aracı teslim ettiler. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 5 Nisan 2018 Paylaş 5 Nisan 2018 Sani çok gecmis olsun, yaptirimi yok herseyden once. Denetim yok bu servislerin cogu boyle. Musteri memnuniyeti yersen. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 5 Nisan 2018 Paylaş 5 Nisan 2018 Çok geçmiş olsun, kaput değişebilirdi bence. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Nisan 2018 Yazar Paylaş 5 Nisan 2018 Teşekkür ederim hepinize. Kaputun söküleceğini bilseydim en başta, değiştirin derdim zaten Yorum bağlantısı
Akan Belen 5 Nisan 2018 Paylaş 5 Nisan 2018 Geçmiş olsun Sani. Is garanti olsun diye servise gidiyorsun onlar daha beter çıkıyor. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 5 Nisan 2018 Yazar Paylaş 5 Nisan 2018 3 saat önce, Çağlar Bayur yazdı: Tüm dolu hasarlarında kaput sökülür. Bunu sen söylüyorsun abi, servis te söyleseydi daha farklı şeyler olabilirdi. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Nisan 2018 Paylaş 6 Nisan 2018 17 saat önce, Sani Gerşon yazdı: Bunu sen söylüyorsun abi, servis te söyleseydi daha farklı şeyler olabilirdi. kapıya gelen müşteriyi mi kaybetsin? herkes bazı esnaf gibi enayi olmaz. tavan döşemesi de komple sökülüyor, vars aizolasyon da sökülüyor. 2. el ekspertixzde hatasız boyasız olması kafi gerisi boş uğraştır. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 6 Nisan 2018 Yazar Paylaş 6 Nisan 2018 52 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: tavan döşemesi de komple sökülüyor, vars aizolasyon da sökülüyor. Onu biliyorum ve yeni izolasyon yaptırdım ben zaten tavana söküm sonrası. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Nisan 2018 Paylaş 6 Nisan 2018 somunlu kaputu söküp takmak daha mı fena yani tavan döşemesi sökmeye göre? istatistik için? Yorum bağlantısı
Recommended Posts