İçeriğe Yönlendir

90 Hp & 110 Hp ?


Gökhan Çelenk

Recommended Posts

Umut Taşlı
(düzenlendi)

abi farkı bilmiyorum ama titanium olan ilan hiç normal değil: ya araç trend x ama seçimi yanlış yapılmış ya da satıcı dürüst değil. bir kere ön tampon boyasız gibi durmuyor. farlar falan da hak getire.

tarihinde Umut Taşlı tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mithat Tuğrul

Aydın plaka olan full demiş ama çelişkili bence.Hemde collectionu işaretlemiş. Full ise titanium olmalı.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ali Karadağ

Aydın plaka olan full demiş ama çelişkili bence.Hemde collectionu işaretlemiş. Full ise titanium olmalı.

Jantlar, CC ve analog klima Collection'u işaret ediyor, herkes en dolusu diyor, Mondeo'da Trend'e FULL+FULL yazanı gördüm.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Fatih Ozen

Ayrı ayrı tesekkur ederım sız degrlı dostlara.

Ama 90 ve 110 hp arasındakı satış ve kavrama hususunda bılgı verırsenız....

Selamlarımla..

Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

90 lık olan bariz performans farkı var ,yakıt olarak pek bir fark yok.İmkan varsa 110 luk alınmalı.90 lık olan model 1.3 dizel astra gibi hantal yani tat vermez.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Fatih Ozen

Ahmet o kadar fark varmı?

Bundan sonra zaten sormadan bişey yapmam.Bılenlere muhakkak danısılmalı.

Yanı 90 performans olarak dusunmemek gerekır.

Yorum bağlantısı
Misafir

110'luk alınmalı bence. 110 luk vgt turbo daha dengeli, daha performanslı,uzun yolda daha az yakar 

Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu

Ahmet o kadar fark varmı?

Bundan sonra zaten sormadan bişey yapmam.Bılenlere muhakkak danısılmalı.

Yanı 90 performans olarak dusunmemek gerekır.

110 luk focus gidişi güzel olan bir araç 90 lık aman aman kağnı gitmez bir miktar onu aratır şöyle diyeyim 90 lık fiesta ile 110 luk focus hemen hemen aynı gidiyor focusta 90 ne güldürür ne ağlatır düşeş ve temiz düşerse 90 lık da alabilirsiniz tatlıdan yazılımla 120 yapıp gezebilirsiniz 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Taner Kültüroğlu

ben 90lık collection kullanıyorum çok memnunum bende alırken sizin gibi buraya konu açmıştım 90lık sorun olur mu diye kullananlar hiç sıkıntı yok yazmıştı 1,5yıldır kullanıyorum çok menunum hem az yakıyor hemde performans gayet yeterli. satarken fiyatlar fark etmiyor hatta kaçlık diye soranda pek yok, ben bikez ciddi satlık ettim hemen istediğim fiyatı verdiler ben bazı sağlık sebeplerinden dolayı aracı teslim etmemiştim.

temiz ve uygunsa 90lık 110luk diye ayırt etmeyin bence.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

Aradaki farkı anlamazsınız bile. Temiz olan aracı alın. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Behram Doygun

110 luk focus gidişi güzel olan bir araç 90 lık aman aman kağnı gitmez bir miktar onu aratır şöyle diyeyim 90 lık fiesta ile 110 luk focus hemen hemen aynı gidiyor focusta 90 ne güldürür ne ağlatır düşeş ve temiz düşerse 90 lık da alabilirsiniz tatlıdan yazılımla 120 yapıp gezebilirsiniz

Bahsettiğiniz konuda yanlışınız var. [emoji4] 110luk bir focus ile 90lık focus kalkışı aynı hızlanma aynı 1-2-3 4.vitesten sonra ara açılmaya başlıyor. Ayrıca benim aracımda 90 hp hiç bir kağnılığını görmedim. Kağnı olan araç 5 kişi ile yokuş çıkarken vites yükseltme zor yapar. Ama ben 2-3-4 hatta 5. Vitesi bile çok rahat bayılmadan yapabiliyorum.[emoji4][emoji56]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu
(düzenlendi)

Bahsettiğiniz konuda yanlışınız var. [emoji4] 110luk bir focus ile 90lık focus kalkışı aynı hızlanma aynı 1-2-3 4.vitesten sonra ara açılmaya başlıyor. Ayrıca benim aracımda 90 hp hiç bir kağnılığını görmedim. Kağnı olan araç 5 kişi ile yokuş çıkarken vites yükseltme zor yapar. Ama ben 2-3-4 hatta 5. Vitesi bile çok rahat bayılmadan yapabiliyorum.[emoji4][emoji56]

denediniz mi ? 110 luk focus düzgün olduğu müddetçe her viteste 90 lıktan önde gider onu geçtim fabrika verilerinde bile bu fark belli biri vgt biri standart 90 lık 205 tork 110 luk 240 1,2,3 viteslerde ise anlık 260 tork verebiliyor yazdıklarımı okursanız tekrar ölür bayılır KAĞNIDIR falan yazmadım  ;)  ondan daha ağır kalır ki bunun aksini kimse söylemez  ;)

tarihinde Eray Alicikoğlu tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Erkan Uygur

90 lık olan bariz performans farkı var ,yakıt olarak pek bir fark yok.İmkan varsa 110 luk alınmalı.90 lık olan model 1.3 dizel astra gibi hantal yani tat vermez.

 

 

Ahmet sana katılmıyorum 90 lık kullanıyorum tuketim ve performans cok tatmınkar.

Uzun yolda 1000 km yapıyorum.HIzlanma ve ivmelenmede guzel

Yani 110 luk tabıkı daha guclu ancak 1.3 astra ile mukayesen yanlıs bana gore.Zaten motor 1.3 ve opel yani.

Opelin 1.6 dizeli bile 850 km zor yapıyor.

 

Sunu sormak lazım 90 lık kotu degıl ama 110 alırsam daha guclu ve hızlı olursun.Surus olarak hız ve guc arıyorsa alacak kısı 110 bg ancak boyle bir derdi yoksa 90 bg gayet tatmınkar.

90 bg ile bile zorlanmadan 150-160 a cok rahat cıkarsın.

bu degerler 110 bg de daha yukarıdır.

Ayrıca bg arttıkca dogal olarak tuketımde artacaktır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tuna İşgören

Astra alt devirde cansız. 2binden sonra 200nm torku cok iyi veriyor vites degistirirken 2bin devir altina inmezsen cok güzel yürüyor. 1.4 70hp tdci fiestamdan cok cok iyi gidiyor. Tabi 1.6 tdci 110hp yaninda kağnı kalır:)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Hakan Gülsoy

Yaklaşık 4 seneye gidiyo şuan 101.000 kmde bizimkide 90 lık memnunuz performans olarak bi sıkıntı görmedik.110 luk hiç kullanmadım aradaki farkı bilmiyorum...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin

çok büyük fark yok bence. önceki aracım 90lıktı şuan 110luk var. 90lık focusla 1.3 astra kıyaslanamaz. içinden geçer astranın :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Süleyman Can Şahin

artı olarak 90lık da dpf yok buda sizin için avantaj. forumda bir konu vardı bulamadım test etmşlerdi 90lık ile 110luk arasında bariz bir fark yok

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Behram Doygun

denediniz mi ? 110 luk focus düzgün olduğu müddetçe her viteste 90 lıktan önde gider onu geçtim fabrika verilerinde bile bu fark belli biri vgt biri standart 90 lık 205 tork 110 luk 240 1,2,3 viteslerde ise anlık 260 tork verebiliyor yazdıklarımı okursanız tekrar ölür bayılır KAĞNIDIR falan yazmadım ;) ondan daha ağır kalır ki bunun aksini kimse söylemez ;)

Denedik tabiki 110luk focus da var. Hatta 3.kasa 95 liklerle bile kıyasladık hiç de 90'lık eriyip gitmiyor yanlarında. 0-100 rolling de kusura bakmayın da değişken geometrili turbo kadar bizim düz turboda aynı kısa mesafede zaten dikkat ettiyseniz 110luk daha sonra uzamaya başlıyor dedim. Yazdığınıza siz dikkat edersiniz; 90lık aman aman kağnı kelimesini ben eklemdim sanırım oraya.[emoji4][emoji4] He önceki kullandığınız araçlar 140 hp üstü felansa tabiki 90'lık yanında hantal kalır ama 110 luk bir focus ile de aşırı uç bir fark yok ne yazıkki.[emoji56][emoji41]
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu

Denedik tabiki 110luk focus da var. Hatta 3.kasa 95 liklerle bile kıyasladık hiç de 90'lık eriyip gitmiyor yanlarında. 0-100 rolling de kusura bakmayın da değişken geometrili turbo kadar bizim düz turboda aynı kısa mesafede zaten dikkat ettiyseniz 110luk daha sonra uzamaya başlıyor dedim. Yazdığınıza siz dikkat edersiniz; 90lık aman aman kağnı kelimesini ben eklemdim sanırım oraya.[emoji4][emoji4] He önceki kullandığınız araçlar 140 hp üstü felansa tabiki 90'lık yanında hantal kalır ama 110 luk bir focus ile de aşırı uç bir fark yok ne yazıkki.[emoji56][emoji41]

kardeşim bak benim yazdığıma geliyorsun sonuçta diyorum ki yakın performans sunar ama 110 luk gibi gidemez sen şimdi de diyosun ki tabi 90 lık yanında hantal kalır biraz eeee o zaman sıkıntı yok :)  aynı şeyi söyleyip de tezatmış gibi görünüyorsun  :D  başta katılıyorum diyip böyle böyle tecrübelerim de oldu dersen daha açıklayıcı olur sanki ikimiz farklı şeyler diyormuşuz gibi oldu  :)

Yorum bağlantısı
Behram Doygun

kardeşim bak benim yazdığıma geliyorsun sonuçta diyorum ki yakın performans sunar ama 110 luk gibi gidemez sen şimdi de diyosun ki tabi 90 lık yanında hantal kalır biraz eeee o zaman sıkıntı yok :) aynı şeyi söyleyip de tezatmış gibi görünüyorsun :D başta katılıyorum diyip böyle böyle tecrübelerim de oldu dersen daha açıklayıcı olur sanki ikimiz farklı şeyler diyormuşuz gibi oldu :)

Tezat değil aslında dediklerim doğru benim demek istediğim 110luk uzun yolda 4. Vitesten sonra arayı açıyor gidiyor. Bu da uçuk bir ara değil onuda belirteyim. Tek değinmek istediğim nokta sizin aman aman kağnı gibi dediğinizde kağnı olmadığını belirtmek istedim gayet yeterli. Şimdi öyle bir cümle bana kurulmuş olsa araç bakarken ben 90'lık focuslara hiç bakmam. Amacım bunu önlemek yoksa kaldırıp biz 90'lıkları basalım çöpe o zaman.[emoji1][emoji56][emoji41][emoji16]
Yorum bağlantısı
Eray Alicikoğlu

Tezat değil aslında dediklerim doğru benim demek istediğim 110luk uzun yolda 4. Vitesten sonra arayı açıyor gidiyor. Bu da uçuk bir ara değil onuda belirteyim. Tek değinmek istediğim nokta sizin aman aman kağnı gibi dediğinizde kağnı olmadığını belirtmek istedim gayet yeterli. Şimdi öyle bir cümle bana kurulmuş olsa araç bakarken ben 90'lık focuslara hiç bakmam. Amacım bunu önlemek yoksa kaldırıp biz 90'lıkları basalım çöpe o zaman.[emoji1][emoji56][emoji41][emoji16]

ilk mesajıma bi daha bak aman aman kağnı gibi yazmadım değil yazdım zaten ;)  yukarıda çünkü astra ile falan bir tutulmuş ona istinaden

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tuna İşgören

1.3 90hp ile 1.6 90hp tabikide bir tutulamaz :) fordun ağırlığını bilmiyorum ama astra 1400kg bende 80kg 1500kg yuk oluyor ona ragmen 2bin devir üstü guzel yürüyor arac. 1.6 tdci 90hp cok cok iyi yürür bu araçlara kağnı diyen 0-100ü 3 saniye araclara biniyor sanirim :p yada hic 1.2 75 hp atmosferik motora binmemiş. Ben 1.2 75 hp atmosferikten dizele geçitiğim için bana hepsi ferrari geliyor :D

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Alper Ünal

3 yıldır 90'lık trend x kullanıyorum ş.içi bariz 110'a göre az yakar ama uzun yolda 110 luk özellikle 140-150 km gibi hızlardan sonra kendini gösterir.Ve 110 luk uzun yolda daha az yakar.Bide eğer sizin için çok önemliyse 0-100 süresi 110'luk 2 sn daha iyi.

 

90 lık olan bariz performans farkı var ,yakıt olarak pek bir fark yok.İmkan varsa 110 luk alınmalı.90 lık olan model 1.3 dizel astra gibi hantal yani tat vermez.

 

Ahmet beye katılmıyorum çünkü ikisinide kullanma şansım oldu(biri benim aracım zaten) astra çok yetersiz belki aynı bg diye düşünebilirsiniz ama ağırlık farkından ve motor hacminden ötürü astra çok gerisinde focusun

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

90 lık her yönden aile aracı olarak tercih edilecekse avantajlıdır. Dpf yok, sessiz çalışır turbosu sağlamdır ve az yakar. Performansı şehir içinde fark bile edilmez. Son hızı otoyolda 200 dür üstünü yapamaz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Ahmet Türedi

3 yıldır 90'lık trend x kullanıyorum ş.içi bariz 110'a göre az yakar ama uzun yolda 110 luk özellikle 140-150 km gibi hızlardan sonra kendini gösterir.Ve 110 luk uzun yolda daha az yakar.Bide eğer sizin için çok önemliyse 0-100 süresi 110'luk 2 sn daha iyi.

 

 

Ahmet beye katılmıyorum çünkü ikisinide kullanma şansım oldu(biri benim aracım zaten) astra çok yetersiz belki aynı bg diye düşünebilirsiniz ama ağırlık farkından ve motor hacminden ötürü astra çok gerisinde focusun

Çok gerisinde dediğiniz araç 1-1.5 saniye  0-100 farkı var.Neyse sonuçta dizel ve anlık tork patlamasından dolayı araçlar yürümek konusunda sıkıntı çekmiyor.

 

Ve ben 110 luk ile 90 lık arasındaki farkı direk hissedebiliyorum.

Hissetmiyorsanız ne güzel daha az paraya aynı zevki alırsınız güzel yani :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...