Osman Ünal 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Peki bu fark neden o zaman her şeyleri aynı ise? 2 kasada ghia ile diğer donanımlar arasında donanımın yani sıra güç farkı da olsun diye mi acaba? Bildiğim kadarıyla 90 lık ghia ve 110 luk trend yada coll yoktu. Filo Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 bu konuda benim fusion un 90 lık motora sahip olması ve ondaki tecrübem belki rol oynuyor. 109 olsa turboyu değiştirmiştim. dpf nedeniyle belki içerdeki korozyon vs mazot karışması olabilecekti. gerçi fordlarda eoliz sıvısı ile olduğu için o tehlike düşük. yine de evet temiz araç hangisi alınır diye baktığınızda 109 galip gelebilir. sonuçta herşey değişir yedek parça ile sıfırlanır. çarpmadan kullanılsın elektroniği oynanmış olmasın yeter. 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Peki bu fark neden o zaman her şeyleri aynı ise? 2 kasada ghia ile diğer donanımlar arasında donanımın yani sıra güç farkı da olsun diye mi acaba? Bildiğim kadarıyla 90 lık ghia ve 110 luk trend yada coll yoktu. Makyajsız kasada hepsi 109 beygir. Makyajlı kasada trend ce collection donanımlarda 90 beygir var ancak 109 beygir olanlarda var. 2011 ortalarında gelen collectionlar 109 beygir mesela. Ben arabayı alırken 36.000 lira verdim 109 luk titanyum 42.500 liraydı. Kim almaz 90 lık focusu o fiyata ? 1 Yorum bağlantısı
Erdal Aydın 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Makyajsız kasada hepsi 109 beygir. Makyajlı kasada trend ce collection donanımlarda 90 beygir var ancak 109 beygir olanlarda var. 2011 ortalarında gelen collectionlar 109 beygir mesela. Ben arabayı alırken 36.000 lira verdim 109 luk titanyum 42.500 liraydı. Kim almaz 90 lık focusu o fiyata ?100 beygir altı takintim olduğu için belki ben almazdim.[emoji4] Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Ben de onu diyorum işte, o dönem 90 beygir için dpf zorunluluğu yoktu. 90 hp çalışmasında DPF takmak için istenen sınır değerin altında parçacık üretiyordu muhtemelen ya da 90 hp'ye kadar diye sınır vardı. bence birincisi. yani 90 HP yapınca partikül testinden DPF siz idare eder kabul belgesini alabildiler. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Fiesta motoru için yorum yapın bir de, 1.25 fiesta benzinli motoru 60ps vs 82ps. (60ps avrupa'da var) Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 dci 65 ps var, 110 ps de , bunlar da aynı piston mu var mesela?Dci 65 ile dci 85 arasında enjektör ve yazılım farklı. Turbo aynı fakat 65 olanlar 1.1 bar, 85 olanlar 1.2 bar, 102 olanlar vgt 1.55 bar. 65 ve 85 pistonlar aynı, 102 olanlar farklı. 85 olanlarda intercooler varHepsi k9k geçer İlk çıkan kangoo lardan bahsediyorsak onlar 65 bg. 1.9 litre atmosferik motorlardı. Dci olanlar 85 beygirle başladı.. Dci 65 ile 2002 yılında başladı. 85 daha sonra çıktı. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 (düzenlendi) Fiesta motoru için yorum yapın bir de, 1.25 fiesta benzinli motoru 60ps vs 82ps. (60ps avrupa'da var) avrupada hp ye göre vergi durumları var. filo araçları vs. motoru bilmiyorum. aynı durum BMW de de var. eski dönemin 316d leri vardı 2000 motordu 320d ler yine 2000 motordu. 170 hp 140 hp jettalar silindiler piyasadan... (1.4) 5 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 22 beygir çok büyük bir fark değil mi? Benzinli bir de, turbo vs yok. Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Dci 65 ile dci 85 arasında enjektör ve yazılım farklı. Turbo aynı fakat 65 olanlar 1.1 bar, 85 olanlar 1.2 bar, 102 olanlar vgt 1.55 bar. 65 ve 85 pistonlar aynı, 102 olanlar farklı. 85 olanlarda intercooler var Hepsi k9k geçer Dci 65 ile 2002 yılında başladı. 85 daha sonra çıktı. İlk çıkan kangoo diyoruz, sene 1999 senin ehliyetin bile yoktu benin reno expressim vardı.. 22 beygir çok büyük bir fark değil mi? Benzinli bir de, turbo vs yok. Büyük fark değil elin mazdasi 1.3 motorla 200 küsur beygir uretiyor.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 İlk çıkan kangoo diyoruz, sene 1999 senin ehliyetin bile yoktu benin reno expressim vardı..1.9 olanlar elektro pompalı ve 50 bg idi. Sonra kasa değişti ve aynı motor 60 bg olarak devam etti. 4. Enjektör avans enjektörü olarak çalışır ve pompa üzerindeki potansiyometre ile bir miktar basınç arttırıldı janımDci common rail unutmadan. Sen bilmezsin Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 (düzenlendi) yıllar önce bir pejo 305 kullanmıştım dizel. yolda kalmıştık. kaç beygirdi acaba. alternatör kayışı 90 derece yön değiştiriyordu gece yarısı kayış değiştirmiştim. baktım. 50 hp. turbosu yoktu. 5 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 1.9 olanlar elektro pompalı ve 50 bg idi. Sonra kasa değişti ve aynı motor 60 bg olarak devam etti. 4. Enjektör avans enjektörü olarak çalışır ve pompa üzerindeki potansiyometre ile bir miktar basınç arttırıldı janım Dci common rail unutmadan. Sen bilmezsin Tamam ehliyetin varmış anladik.. yıllar önce bir pejo 305 kullanmıştım dizel. yolda kalmıştık. kaç beygirdi baktım. 50 hp. turbosu yoktu. Bizim traktör 55 bg 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 sonuç olarak ben pek motor problemi yüzünden abandone edilen araç göremiyorum. aslında böyle araçlar var mı? trafikten motor nedeniyle düşen? Ancak belki çok üst modeller olabilir. 1.9 olanlar elektro pompalı ve 50 bg idi. Sonra kasa değişti ve aynı motor 60 bg olarak devam etti. 4. Enjektör avans enjektörü olarak çalışır ve pompa üzerindeki potansiyometre ile bir miktar basınç arttırıldı janımDci common rail unutmadan. Sen bilmezsin bu muydu? 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Ördek.. Servet bunu hatırladı.. Dci falan diye buna diyor.. https://www.google.com.tr/search?q=renault+4&client=ms-android-asus&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjD-ODolqrLAhXD3CwKHe6rCtgQ_AUIBygB&biw=360&bih=559#imgrc=0B1n_hgFM7GdVM%3A 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 (düzenlendi) Harpten önceydi Serkan 20HP Model T 5 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Harpten önceydi Serkan O kadar eski mi ya.. Ben ilaçlarımı alayım, saat gelmiş.. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 O kadar eski mi ya.. Ben ilaçlarımı alayım, saat gelmiş..Al al 1 Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 O kadar eski mi ya.. Ben ilaçlarımı alayım, saat gelmiş..Ne renk 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 Ne renk Romatizma ilacı işte, yakın gözlüğüm yanımda yok bakamadım.. Ghia model T de 30 beygir motor vardı hocam.. 2 Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 5 Mart 2016 Paylaş 5 Mart 2016 3 sene 90'lık, 3 senedirde 109 luk kullanıyorum yazılımlı yazılımsız şekilde. Gelecekti olabilecek masrafları göze alırsak 90'lık çok daha ideal bir motordur. Aralarında, bahsedilen gibi performans olarak çok bir fark yoktur. Bunun testinide yaptık. Fikir vermesi açısından soldaki 109ps sağdaki 90ps buyrun izleyin kararınızı verin 6 Yorum bağlantısı
Fatih Ozen 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 Göksel bey cok tesekkur ederım. 109 ps bır adım önde ama 90 ps onun peşini bırakmıyor. evet anlaşılan o ki 90 lık alırsam pişman olmam ama acaba 109 alsamıydım dıye içimden gecırmem degil.. Ahhhhh aklıma yanayım sen ver çiçek gibi 109 fcs 2 (hatasız kusursuz) şimdi derdine yannn... Hayat öğretiyor elındekıne sahip cıkmayı.. Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar 6 Mart 2016 Paylaş 6 Mart 2016 3 sene 90'lık, 3 senedirde 109 luk kullanıyorum yazılımlı yazılımsız şekilde. Gelecekti olabilecek masrafları göze alırsak 90'lık çok daha ideal bir motordur. Aralarında, bahsedilen gibi performans olarak çok bir fark yoktur. Bunun testinide yaptık. Fikir vermesi açısından soldaki 109ps sağdaki 90ps buyrun izleyin kararınızı verin Ben çekmiştim bu videoyu. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts