İçeriğe Yönlendir

90 Hp & 110 Hp ?


Gökhan Çelenk

Recommended Posts

Osman Ünal

Peki bu fark neden o zaman her şeyleri aynı ise? 2 kasada ghia ile diğer donanımlar arasında donanımın yani sıra güç farkı da olsun diye mi acaba? Bildiğim kadarıyla 90 lık ghia ve 110 luk trend yada coll yoktu.

 

Filo  ;)

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

bu konuda benim fusion un 90 lık motora sahip olması ve ondaki tecrübem belki rol oynuyor. 109 olsa turboyu değiştirmiştim. dpf nedeniyle belki içerdeki korozyon vs mazot karışması olabilecekti. gerçi fordlarda eoliz sıvısı ile olduğu için o tehlike düşük.

 

yine de evet temiz araç hangisi alınır diye baktığınızda 109 galip gelebilir. sonuçta herşey değişir yedek parça ile sıfırlanır. çarpmadan kullanılsın elektroniği oynanmış olmasın yeter.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Peki bu fark neden o zaman her şeyleri aynı ise? 2 kasada ghia ile diğer donanımlar arasında donanımın yani sıra güç farkı da olsun diye mi acaba? Bildiğim kadarıyla 90 lık ghia ve 110 luk trend yada coll yoktu.

Makyajsız kasada hepsi 109 beygir. Makyajlı kasada trend ce collection donanımlarda 90 beygir var ancak 109 beygir olanlarda var. 2011 ortalarında gelen collectionlar 109 beygir mesela. Ben arabayı alırken 36.000 lira verdim 109 luk titanyum 42.500 liraydı. Kim almaz 90 lık focusu o fiyata ?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Erdal Aydın

Makyajsız kasada hepsi 109 beygir. Makyajlı kasada trend ce collection donanımlarda 90 beygir var ancak 109 beygir olanlarda var. 2011 ortalarında gelen collectionlar 109 beygir mesela. Ben arabayı alırken 36.000 lira verdim 109 luk titanyum 42.500 liraydı. Kim almaz 90 lık focusu o fiyata ?

100 beygir altı takintim olduğu için belki ben almazdim.[emoji4]
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Ben de onu diyorum işte, o dönem 90 beygir için dpf zorunluluğu yoktu.

 

90 hp çalışmasında DPF takmak için istenen sınır değerin altında parçacık üretiyordu muhtemelen ya da 90 hp'ye kadar diye sınır vardı. bence birincisi. yani 90 HP yapınca partikül testinden DPF siz idare eder kabul belgesini alabildiler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Fiesta motoru için yorum yapın bir de, 1.25 fiesta benzinli motoru 60ps vs 82ps. (60ps avrupa'da var)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

dci 65 ps var, 110 ps de , bunlar da aynı piston mu var mesela?

Dci 65 ile dci 85 arasında enjektör ve yazılım farklı. Turbo aynı fakat 65 olanlar 1.1 bar, 85 olanlar 1.2 bar, 102 olanlar vgt 1.55 bar. 65 ve 85 pistonlar aynı, 102 olanlar farklı. 85 olanlarda intercooler var

Hepsi k9k geçer

İlk çıkan kangoo lardan bahsediyorsak onlar 65 bg. 1.9 litre atmosferik motorlardı. Dci olanlar 85 beygirle başladı.. ;)

Dci 65 ile 2002 yılında başladı. 85 daha sonra çıktı.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Fiesta motoru için yorum yapın bir de, 1.25 fiesta benzinli motoru 60ps vs 82ps. (60ps avrupa'da var)

 

avrupada hp ye göre vergi durumları var. filo araçları vs.  motoru bilmiyorum. aynı durum BMW de de var.

eski dönemin 316d leri vardı 2000 motordu 320d ler yine 2000 motordu.

 

170 hp 140 hp jettalar silindiler piyasadan...  (1.4)

tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

22 beygir çok büyük bir fark değil mi? Benzinli bir de, turbo  vs yok. 

Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Dci 65 ile dci 85 arasında enjektör ve yazılım farklı. Turbo aynı fakat 65 olanlar 1.1 bar, 85 olanlar 1.2 bar, 102 olanlar vgt 1.55 bar. 65 ve 85 pistonlar aynı, 102 olanlar farklı. 85 olanlarda intercooler var

Hepsi k9k geçer

Dci 65 ile 2002 yılında başladı. 85 daha sonra çıktı.

İlk çıkan kangoo diyoruz, sene 1999 senin ehliyetin bile yoktu benin reno expressim vardı..

22 beygir çok büyük bir fark değil mi? Benzinli bir de, turbo vs yok.

Büyük fark değil elin mazdasi 1.3 motorla 200 küsur beygir uretiyor.. :D

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

İlk çıkan kangoo diyoruz, sene 1999 senin ehliyetin bile yoktu benin reno expressim vardı..

1.9 olanlar elektro pompalı ve 50 bg idi. Sonra kasa değişti ve aynı motor 60 bg olarak devam etti. 4. Enjektör avans enjektörü olarak çalışır ve pompa üzerindeki potansiyometre ile bir miktar basınç arttırıldı janım

Dci common rail unutmadan. Sen bilmezsin

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

yıllar önce bir pejo 305 kullanmıştım dizel. yolda kalmıştık. kaç beygirdi acaba.  alternatör kayışı 90 derece yön değiştiriyordu gece yarısı kayış değiştirmiştim.

wallpapers_peugeot_305_1977_1_b.jpg


baktım. 50 hp. turbosu yoktu.

tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

1.9 olanlar elektro pompalı ve 50 bg idi. Sonra kasa değişti ve aynı motor 60 bg olarak devam etti. 4. Enjektör avans enjektörü olarak çalışır ve pompa üzerindeki potansiyometre ile bir miktar basınç arttırıldı janım

Dci common rail unutmadan. Sen bilmezsin

Tamam ehliyetin varmış anladik..

yıllar önce bir pejo 305 kullanmıştım dizel. yolda kalmıştık. kaç beygirdi

baktım. 50 hp. turbosu yoktu.

Bizim traktör 55 bg

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

sonuç olarak ben pek motor problemi yüzünden abandone edilen araç göremiyorum. aslında böyle araçlar var mı? trafikten motor nedeniyle düşen? Ancak belki çok üst modeller olabilir.


1.9 olanlar elektro pompalı ve 50 bg idi. Sonra kasa değişti ve aynı motor 60 bg olarak devam etti. 4. Enjektör avans enjektörü olarak çalışır ve pompa üzerindeki potansiyometre ile bir miktar basınç arttırıldı janım
Dci common rail unutmadan. Sen bilmezsin

bu muydu?

1970CitroenTruckette_02_700.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk
(düzenlendi)

Harpten önceydi Serkan :)

 

20HP Model T

 

1920px-Pag%C3%A9_1917_Model_T_Ford_Car_F

tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Harpten önceydi Serkan :)

O kadar eski mi ya.. Ben ilaçlarımı alayım, saat gelmiş..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

O kadar eski mi ya.. Ben ilaçlarımı alayım, saat gelmiş..

Al al
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Ertan Çabuk

O kadar eski mi ya.. Ben ilaçlarımı alayım, saat gelmiş..

Ne renk
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Serkan Toker

Ne renk

Romatizma ilacı işte, yakın gözlüğüm yanımda yok bakamadım..

Ghia model T de 30 beygir motor vardı hocam..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman

3 sene 90'lık, 3 senedirde 109 luk kullanıyorum yazılımlı yazılımsız şekilde.

Gelecekti olabilecek masrafları göze alırsak 90'lık çok daha ideal bir motordur. Aralarında, bahsedilen gibi performans olarak çok bir fark yoktur. Bunun testinide yaptık. Fikir vermesi açısından soldaki 109ps sağdaki 90ps buyrun izleyin kararınızı verin

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Fatih Ozen

Göksel bey cok tesekkur ederım.

109 ps bır adım önde ama 90 ps onun peşini bırakmıyor.

evet anlaşılan o ki 90 lık alırsam pişman olmam ama acaba 109 alsamıydım dıye içimden gecırmem degil..

Ahhhhh aklıma yanayım sen ver çiçek gibi 109 fcs 2 (hatasız kusursuz) şimdi derdine yannn...

Hayat öğretiyor elındekıne sahip cıkmayı..

Yorum bağlantısı
Rıfat Çakar

3 sene 90'lık, 3 senedirde 109 luk kullanıyorum yazılımlı yazılımsız şekilde.

Gelecekti olabilecek masrafları göze alırsak 90'lık çok daha ideal bir motordur. Aralarında, bahsedilen gibi performans olarak çok bir fark yoktur. Bunun testinide yaptık. Fikir vermesi açısından soldaki 109ps sağdaki 90ps buyrun izleyin kararınızı verin

 

Ben çekmiştim bu videoyu. :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...