Serkan Aktay 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 Toyota fuarda, Türkiye’de üretilecek "Toyota C-HR" ile hafif ticari araç segmentinde yer alacak yeni PROACE modellerinin dünya prömiyerini gerçekleştirdi. Toyota C-HR ve yeni hafif ticari araç PROACE, Cenevre Otomobil Fuarı'nda beğenilere sunuldu. Toyota açıklamasına göre, uzun zamandır beklenen "Toyota C-HR" modelinin dünya prömiyeri, 86. Cenevre Otomobil Fuarı'nda gerçekleştirildi. Hem crossover segmentinde hem de Toyota modelleri arasında farklılaşan ve Türkiye'de üretilecek "Toyota C-HR" modelinin, Toyota'ya güçlü bir duruş kazandırması hedefleniyor. Fuarda, hafif ticari araç segmentinde yer alacak yeni PROACE de dünya prömiyeriyle otomobilseverlerin beğenisine sunulurken, konsept KIKAI modelinin Avrupa prömiyeri de yapıldı. Toyota C-HR'nin, kullanıcıların beklentilerini karşılayacak 1,2 litre turbo benzinli ve 1,8 litre hibrit motor seçenekleri bulunuyor. 115 HP üreten 1,2 litre turbo motor, 6 ileri manuel veya CVT otomatik şanzıman seçenekleriyle sunuluyor. CVT şanzıman, 4x2 ve 4x4 versiyonlarda da yer alacak. 1,8 litrelik yeni hibrit motorun ürettiği 122 HP güç ünitesi ile daha yüksek performans ve verimlilik sağlanması amaçlanıyor. Toyota C-HR, Türkiye'de Sakarya'daki Toyota fabrikasında üretilecek. Toyota'nın bu en yeni modeli, Türkiye'de üretilecek ilk hibrit otomobil olma özelliğini de taşıyacak. Toyota'nın hafif ticari araç segmentine sunacağı, geniş boyutlara sahip yeni modeli PROACE'in, 3 farklı gövde uzunluğu bulunuyor. Compact'tan VIP versiyona kadar birçok seçeneğin olacağı PROACE, bagajlarıyla birlikte 9 kişiye kadar yolcu taşıyabiliyor. PROACE'de, 85 HP'den 180 HP'ye kadar 5 farklı dizel motor ve manuel, multimode ile otomatik şanzıman seçenekleri sunuluyor. Motor seçenekleri arasında 1,6 litre ve 2,0 litre dizel üniteler yer alıyor. Toyota'nın yeni konsept modeli KIKAI'nin radyatöründen direksiyon sistemine ve frenlerine kadar birçok detayı dışarıdan görülebiliyor. Hibrit sisteme sahip KIKAI'nin 1,5 litrelik 4 silindirli motoru bulunuyor. https://www.youtube.com/watch?v=Yv7P7l2UT40 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 1.8 motor türkiye ? olmaz.... batar.... sadece ihraç edilir. önü yavaş yavaş renoya benzemeye başlamış. arabaların arkasını da nasıl yapacaklarını şaşırdılar. bu ressamlar votka mı içip çalışıyorlar? Gelin başı olayı gibi. Güzelim saçları gelin başı yapacağız diye rezil ederler kuaförler.. bırak ya dursun.... toyotaların önündeki V hareketi kesinlikle kınıyorum. 2 Yorum bağlantısı
Serkan Aktay 2 Mart 2016 Yazar Paylaş 2 Mart 2016 1.8 motor türkiye ? olmaz.... batar.... sadece ihraç edilir. 1.2,1.5,1.6,1.8,2.0 çeşit çeşit. Her hacimden var. Değişik olmuş. Alışılagelenin dışanda bir araca benziyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 1.2,1.5,1.6,1.8,2.0 çeşit çeşit. Her hacimden var. Değişik olmuş. Alışılagelenin dışanda bir araca benziyor. değil... hibrit 1.8 Yorum bağlantısı
Fuat GÜVEN 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 o araç hem hibrit, hem benzinli veya dizel hemde elektrikli olacak. Bunun yanında 4 ve 2 teker çekiş sistemi de seçenekler arasında bulunacak. Kısacası seçeneği bol olacak. Yalnız ben fiyat olarak biraz pahalı olur diye düşünüyorum. Araç %100 konseptin aynısı değil. Ufak tefek oynamalar yapılmış.Fakat bana göre sınıfında en yakışıklısı diyebilirim. Güzel araç yani. Az kaldı yakında yollarda olacak. Kusuruma bakmayın daha fazla bilgi vermem etik olmaz. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 tabi sıkıntı yok. ben hibrit bize hayal demek istedim. prius gibi aşırı vergi. zaten pahalı araç bir de vergi olunca unut. konsept çok fazla ellenmiş. Çok sayıda hat var. hat sayısı fazla olmamalı bir araçta. resimler: http://www.cnet.com/roadshow/pictures/toyota-chr/13/ patlak gözlü lambaları niye gövdenin dışına kurbağa gözü gibi çıkarırlar ki? her tarafta atraksiyon yapılmaya çalışılmış. Misal size atraksiyonsuz tasarım: 2 Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 patlak gözlü lambaları niye gövdenin dışına kurbağa gözü gibi çıkarırlar ki? hocam genelde aerodinamik kaygılarla; güncel araçlarda iyice arttı, alışıldık hale geldi stoplar tamamen gövdenin dışında olmasa da alakasız görülen işlevsel çıkıntılar. yine de bu keen look işi güzel oldu bence güncel toyotolarda, inşallah tüketici tarafından da hoşgörülür de devam eder. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 2 Mart 2016 Paylaş 2 Mart 2016 (düzenlendi) .. yine de bu keen look işi güzel oldu bence güncel toyotolarda, inşallah tüketici tarafından da hoşgörülür de devam eder. V hareketi mi? ben sevmedim. araçta ben iki yanlı simetri seviyorum, tek ortalanmış simetri içimi daraltıyor. bir şu öne bak: bir de şuna: (bir sürü çizgi yuvarlak dolanan boşluklar nikelajlar..... gelin başı) 2 Mart 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 5 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 Çok uçuk gibi görünsede benim hoşuma gitti. İçinide görmek lazım... Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 Toyota artık akvaryum balıklarına benziyor. Tasarım "yapcaz yapcaz" diye yaptılar. Albenisi kalmadı bence Toyota 'nın. (Motor mekanik yorumda bulunmuyorum, şayet D4-D gibi garip bir motoru hala kullanıyor olması daha da ilginç hele birde robotize şanzıman...) 2 Yorum bağlantısı
Abdurrahman Balaban 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 Gerçekten hibrid olmuş araç.Önden yaris ,arkadan civic hb Yorum bağlantısı
Serkan Toker 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 V hareketi mi? ben sevmedim. araçta ben iki yanlı simetri seviyorum, tek ortalanmış simetri içimi daraltıyor. bir şu öne bak: bir de şuna: (bir sürü çizgi yuvarlak dolanan boşluklar nikelajlar..... gelin başı) Mesela ben Scirocco ya çapraz arkadan bakmayı sevmiyorum, yamuk yumuk bir araba gibi geliyor gözüme.. Simetrisi en bozuk güncel model bence.. Yorum bağlantısı
Umut Taşlı 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 V hareketi mi? ben sevmedim. araçta ben iki yanlı simetri seviyorum, tek ortalanmış simetri içimi daraltıyor. şuna bak: (bir sürü çizgi yuvarlak dolanan boşluklar nikelajlar..... gelin başı) vallahi güzelim avensis'e makyaj yaramadı, ona ben de bir şey diyemem ama daha sade, daha oturmuş güzel örnekleri de yok değil bence: Yorum bağlantısı
Misafir 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 Gelin başı olayı gibi. Güzelim saçları gelin başı yapacağız diye rezil ederler kuaförler.. bırak ya. Bunu dikkat e alacağım hocam[emoji23] Yorum bağlantısı
Ahmet Kapdan 3 Mart 2016 Paylaş 3 Mart 2016 Nissan'dan juke kalıplarını ucuza alıp üzerine araba yapmışlar ) Yorum bağlantısı
Hacı Hızır 4 Mart 2016 Paylaş 4 Mart 2016 Çok iddialı bir model. Bir zamanlar Opel Tigra' yı çıkatmıştı tutmadı Türkiye' de. Bekleyip görmek lazım. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Mart 2016 Paylaş 4 Mart 2016 Ticarî araçta bagaj 600 litreden az ise yaramaz 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 7 Mart 2016 Paylaş 7 Mart 2016 Cidden senelerdir Toyotanın Ön Tasarımı çok çirkin yahu... Yorum bağlantısı
Oğuz Yılmaz 11 Mart 2016 Paylaş 11 Mart 2016 (düzenlendi) Ön kapının arkasındaki ne? Lütfen bana arka kapı demeyin eyvahlar olsun Bir de şu içerideki casio FW91den bozma dijital saat olayı var. Aynından bizim 99 Accent'te vardı. ne nostajlik 11 Mart 2016 tarihinde Oğuz Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 11 Mart 2016 Paylaş 11 Mart 2016 Cok cirkin, canavar gibi, hatlar cok keskin. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 11 Mart 2016 Paylaş 11 Mart 2016 Arka kapıyı açmak için tavana mı çıkılıyor? O nasıl bir kapı kolu ergonomisidir 1 Yorum bağlantısı
Oğuzhan Alp 11 Mart 2016 Paylaş 11 Mart 2016 Bizde birtane de yeni corolla var. Nasıl yapıyorlarsa bunların kullanımı insanı daha az yoruyor. Otomatik benzinli bizimkisi. Akıp gidiyor araba parmak ucunla kullanıyorsun. Yorum bağlantısı
Recommended Posts