Fatih Çalıkuşu 16 Şubat 2016 Paylaş 16 Şubat 2016 Megane 3 dynamique model aracımda , hız sabitleyicinin aktif hale gelebilmesi için bir adet tuş takımlı direksiyon ve el freni alt kısmında bulunan çalıştırma / durdurma butonuna ihtiyacım bulunmaktaydı , bunları temin ettim , almış olduğum bilgi ve yetkili servis ile yapmış olduğum görüşme neticelerinde , firmalardan biri pek mümkün olmayacağı diğeri ise gerekli kabloların mevcut döşeme alt kısmında olduğu bilgisini vermiştir.Ürünü satın almış olduğum arkadaş kesinlikle sistemin aktif olacağı tezini savunmaktadır.Sizlerin fikirlerini alabilir miyim? Teknik olarak çok uzak gibi görünmemesine rağmen elektronik olarak alt yapı olmayabilir , ya da aracın yazılımı bu duruma imkan sağlamayabilir. Mevcut direksiyonum ; el freni alt kısmında bulunan açma kapama düğmesi tuş takımı olan direksiyonum Yorum bağlantısı
Ahmet Nalbantoğlu 16 Şubat 2016 Paylaş 16 Şubat 2016 Fordlarda beyinden aktif ederek oluyor da, laylonlarda bilemiyoruz Yorum bağlantısı
Kazım Yılmaz 16 Şubat 2016 Paylaş 16 Şubat 2016 (düzenlendi) Hali hazırda kablo tesisatı olmalı. Kolçağın ön kısmındaki parçayı söküp kontrol etmek lazım... 2011 Business Fluence' ta tesisat hazırdı. Gözlerimle gördüm. Çok büyük ihtimalle sizin aracınızda da vardır. Hız sabitleme tuşları bulunan direksiyon ve hız sabitleme/sınırlama tuşu anladığım kadarıyla elinizde hazır bulunuyor. ,İlk fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla araç otomatik vites sanırım, değil mi? Eğer manuel ise ilave olarak debriyaj pedalının altına bir adet anahtara ihtiyacınız olacak. Bunlar tamamlandıktan sonra yetkili serviste yada çok iyi bir Renault ustasında clip cihazıyla yazılım üzerinden cruise control' ün ve gösterge kadranının CC özelliklerinin aktifleştirilmesi gerek. Kadran dijital mi sizin? Ama bana sorarsanız ben bu işe girişmezdim. Sonradan yapılan montaj-kurulum esnasındaki en ufak bir hata dahi sürüş güvenliğinizi riske atabilecek sonuçlar doğurabilir. 16 Şubat 2016 tarihinde Kazım Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Şubat 2016 Paylaş 16 Şubat 2016 Renoların 2005 sonrası hepsinde alt yapı var ecuda. Bir iki modelde tesisat yok. Direksiyon ile birlikle göbekteki sarmal alındı mı? Eğer alındı ise soketi takılacak, cruise/sınırlama tuşu takılıp clip cihazı ile menü aktif edilecek. Düğmeyi tak, eğer ekranda sembol yanarsa zaten açıktır sistem 3 Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 17 Şubat 2016 Yazar Paylaş 17 Şubat 2016 Renoların 2005 sonrası hepsinde alt yapı var ecuda. Bir iki modelde tesisat yok. Direksiyon ile birlikle göbekteki sarmal alındı mı? Eğer alındı ise soketi takılacak, cruise/sınırlama tuşu takılıp clip cihazı ile menü aktif edilecek. Düğmeyi tak, eğer ekranda sembol yanarsa zaten açıktır sistem Servet Abi direksiyon kablo dahil takım halinde , sarmal nedir nerden bilmiyorum açıkçası , ama direksiyon şu şekilde Hali hazırda kablo tesisatı olmalı. Kolçağın ön kısmındaki parçayı söküp kontrol etmek lazım... 2011 Business Fluence' ta tesisat hazırdı. Gözlerimle gördüm. Çok büyük ihtimalle sizin aracınızda da vardır. Hız sabitleme tuşları bulunan direksiyon ve hız sabitleme/sınırlama tuşu anladığım kadarıyla elinizde hazır bulunuyor. ,İlk fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla araç otomatik vites sanırım, değil mi? Eğer manuel ise ilave olarak debriyaj pedalının altına bir adet anahtara ihtiyacınız olacak. Bunlar tamamlandıktan sonra yetkili serviste yada çok iyi bir Renault ustasında clip cihazıyla yazılım üzerinden cruise control' ün ve gösterge kadranının CC özelliklerinin aktifleştirilmesi gerek. Kadran dijital mi sizin? Ama bana sorarsanız ben bu işe girişmezdim. Sonradan yapılan montaj-kurulum esnasındaki en ufak bir hata dahi sürüş güvenliğinizi riske atabilecek sonuçlar doğurabilir. Araç bva şanzıman , kadran dijital değil , sabitleme / sınırlama tuşu için kapalı bir bölüm var , yani o kısma almış olduğum tuş montajını yapabiliriz , tek ihtiyacımız olan tesisat kablomuz, CC nin clip cihazı ve yazılım ile aktifleştirilmesi , risk kesinlikle olacaktır ama E5 te 30 km üzerine çıktığımda değil , uzun yolda artık keyif moduna girdiğimde CC aktif edeceğim tabi birkaç deneme uyanık olmak gerekli , netice de sonradan ilave ediliyor , insan vücudu gibi aslında makinelerde dışarıdan almış olduğu bir mikroba vücut ısısını yükselterek direnç göstermesi gibi modül vs farkı var ise sıkıntı. Sıkıntı yok be Mustafa , en kötü deri direksiyon sahibi olmuş oluruz Fordlarda beyinden aktif ederek oluyor da, laylonlarda bilemiyoruz İnşaAllah aktif edebilirsek buradan bilgileneceğiz hepimiz hepinize değerli yorumları için teşekkür ederim Yorum bağlantısı
Misafir 17 Şubat 2016 Paylaş 17 Şubat 2016 Ben Clio da ECO MOD olmamasına rağmen sadece bir tuş taktırarak aktif hale getirdim. Sadece gösterge panelinde ECO lambası yanmıyor. Onu da müsait biz zamanda yazılım ile aktif edeceklerini söylemişlerdi. Yani %90 olacağı düşüncesindeyim. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 17 Şubat 2016 Paylaş 17 Şubat 2016 Ben Clio da ECO MOD olmamasına rağmen sadece bir tuş taktırarak aktif hale getirdim. Sadece gösterge panelinde ECO lambası yanlıyor. Onu da müsait biz zamanda yazılım ile aktif edeceklerini söylemişlerdi. Yani %90 olacağı düşüncesindeyim.Vay beee. Yanlayan eco lambası, adamlar ne araba yapmış. [emoji14] 1 Yorum bağlantısı
Misafir 17 Şubat 2016 Paylaş 17 Şubat 2016 Vay beee. Yanlayan eco lambası, adamlar ne araba yapmış. [emoji14] Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 17 Şubat 2016 Yazar Paylaş 17 Şubat 2016 sistem çalışıyorsa sorun yoktur , lamba teferruat Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 19 Şubat 2016 Paylaş 19 Şubat 2016 Ben corsa da sonradan cc yaptim, sinyal kolu degiserek yazilimi aktif edildi. Surekli kullaniyorum umarim seninkide olur abi. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 20 Şubat 2016 Yazar Paylaş 20 Şubat 2016 Ben corsa da sonradan cc yaptim, sinyal kolu degiserek yazilimi aktif edildi. Surekli kullaniyorum umarim seninkide olur abi. bugün yine bana sanayi yolları gözüküyor , youtube de yurt dışında yapan vatandaşlar var fakat araç iç dizaynları bile farklı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 Videodaki arac scenic. Sen ford mu sandin her yere farkli arac yollasin Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 20 Şubat 2016 Yazar Paylaş 20 Şubat 2016 Videodaki arac scenic. Sen ford mu sandin her yere farkli arac yollasin atası megane sonuçta , ilk çıktığı yıllarda megane scenic olarak üretildi bu araçlar , benim çıkış noktamda bu videodan kablo varsa olay kolaylaşıyor , şimdi sanayiden geldim bugün başka işlerim sebebi ile geç kaldık onlarda programlarını kendilerine göre teslim edebilecekleri işlere göre yaptığı için benim işi birazda ben aceleye gelmemesi için pazartesiye bıraktım , 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Şubat 2016 Paylaş 20 Şubat 2016 bu arada dikkatimi çekti, teybin tuşları silinmiş galiba. Araç sürekli renault bakımlıysa genelde iyi niyet garantisinden teyp tuş takımını değiştiriyorlar. Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 20 Şubat 2016 Yazar Paylaş 20 Şubat 2016 bu arada dikkatimi çekti, teybin tuşları silinmiş galiba. Araç sürekli renault bakımlıysa genelde iyi niyet garantisinden teyp tuş takımını değiştiriyorlar. multimedia aldığım için teyp boşa çıktı 1 Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 22 Şubat 2016 Yazar Paylaş 22 Şubat 2016 Araçta cruise control için kablo tesisatı çekilmiş , düğme montajını yaptırdım , ayrıca direksiyonda değişti , benim usta sanayide bir iki firmaya kodlama işlemi için gittiğinde , gösterge paneli ve abs beyni değişmeden sistemin aktif olmayacağı hakkında bilgi aldığını söyledi , teknik olarak mümkün mü ? Gösterge panellerinde benim aracınki gibi , tuşlu direksiyonlu olanlar mevcut , illaki dijital ekran olma gerekliliği bana pek somut gelmedi Abs durumu fren ile alakalı o da biraz düşündürücü , kafam karıştı Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 22 Şubat 2016 Paylaş 22 Şubat 2016 Renault servisine gitmeyi deneyin derim. CLIP cihazının görebildiği universal aletlerin göremediği bir sürü menü var. 1 Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 22 Şubat 2016 Yazar Paylaş 22 Şubat 2016 Renault servisine gitmeyi deneyin derim. CLIP cihazının görebildiği universal aletlerin göremediği bir sürü menü var. Renser ile daha düşünce aşamasında konuştum pek mümkün olamayacağını söyledi , prosedür olarak bu tip çalışmalara pek yanaşmıyorlar anladığım kadarıyla , Çetaş a da bi xenon far dönüşümü için maliyet bilgisi sordum 15-20 bin dedi , tampon ,far yıkama her şeyi ile değişimini düşünüyorlar Usta fena sallamış Usta vasfında bir çok abimi , büyüklerimi tenzih ederim beni sakın yanlış anlamasınlar , bazen olmadık konularda saygımızdan bir şey demesek te bazen çılgınlıkta sınır tanımadıkları kesin Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 22 Şubat 2016 Yazar Paylaş 22 Şubat 2016 Akşam aracı teslim aldım , ürünleri almış olduğum firma usta desteği ile aktif hale geldi , hayırlı olsun 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Şubat 2016 Paylaş 22 Şubat 2016 Hadi bakalım keyfini sür. Gaz pedalına tamamen basınca en dipte sertlik varmı? Yorum bağlantısı
Fatih Çalıkuşu 22 Şubat 2016 Yazar Paylaş 22 Şubat 2016 (düzenlendi) Hadi bakalım keyfini sür. Gaz pedalına tamamen basınca en dipte sertlik varmı? senin desteğin olmasa bir arpa boyu yol alamazdık , sağolasın abi daha çok fazla kullanma imkanım olmadı , hafta sonu kısmetse Tekirdağ yolu gözükmekte 22 Şubat 2016 tarihinde Fatih Çalıkuşu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Şubat 2016 Paylaş 22 Şubat 2016 röno da mı çalmış donanımdan Usta fena sallamış ama 1100 m2 servis te başka türlü açışlmaz Yorum bağlantısı
Servet Aydın 22 Şubat 2016 Paylaş 22 Şubat 2016 röno da mı çalmış donanımdan Hafiflik namına desek daha şey olur 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts