Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 1000 Tane de personel alacaklarmış. 1 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 1000 Tane de personel alacaklarmış. İstihdam... THY ayni basarisini devam ettirir umarim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 İstihdam... THY ayni basarisini devam ettirir umarim. Thy bir çok kamu kuruluşundan çok farklı. Çok uçuş yapan biri değilim (uçakla ) Zaten bir defa uçakla yolculuk yaptım o da pegasustu Buna rağmen başarılarını görüyorum, inşallah daim olur. kazasız belasız inşallah.. 2 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Thy bir çok kamu kuruluşundan çok farklı. Çok uçuş yapan biri değilim (uçakla ) Zaten bir defa uçakla yolculuk yaptım o da pegasustu Buna rağmen başarılarını görüyorum, inşallah daim olur. kazasız belasız inşallah.. Pegasus kotu bir deneyim olmus Mehmet Bey[emoji5] Ben surekli ucuyorum ve cok farkli havayollarini da kullandim, zaten Avrupa'nin en iyisi THY, Star Alliance uyesi... Daim olmasi dilegi ile. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Pegasus ile harem minibüsleri arasında fark yok, dolmadan kalkmıyor 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Pegasus kotu bir deneyim olmus Mehmet Bey[emoji5] El mahkumdu pegasusa Onların saatleri ve güzergahları uymuştu. Ben uçağı sevmiyorum ya, Hayır korku değil bu O tırmanış anını sevmiyorum, iç hatlar uçağı 20 dakka tırmanır mı yaa.. Tırmanış hariç, ne uçuşta ne inişte rahatsız olmamıştım.. Pegasus ile harem minibüsleri arasında fark yok, dolmadan kalkmıyor Magurus kadar zaten koltukları falan 1 Yorum bağlantısı
Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 (düzenlendi) Thy'nin iyi yonetildigini dusunuyorum. Tabi ki gercek anlamda iyi yonetmek karliliktan gecer ama cfo veya ceo'su ya da ayarindaki yoneticiler icin icsel olan karlilik durumunu disariya bu sirket iyi calisiyor olarak lanse edebilmek de o kadar buyuk dissal bir basari. Reklamlara arada siyaset karissa da son zamanlarin en bizden reklamlari. Su anda boeing ve airbus ile bildigim kadari ile en buyuk alim anlasmasi yapan sirket. Yani ureticiler thy'ye calisiyor. Arada anadolujet sunexpresse kaydi galiba ama sermayeyi yatirim icin kullandilarsa ilerde sirkete katkisi buyuk olacaktir. Milli havayolunu milli prestij olarak goren bir yapidayim. Bu kuruma toz kondurmak icimden gelmiyor. Insallah gelecek nesillere de bu hissi yasatacak sekilde isletiliyor ve yapilandiriliyordur. Saygilarimla. Tespitin kralını yaptın yine üstat.. Bir de THY Genel Müdürü Temel Kotil'in sözü geldi aklıma; "Ebola o kadar da kötü bir hastalık değil, bulaşınca öldürüyor" Pegasus ile harem minibüsleri arasında fark yok, dolmadan kalkmıyor Borajet'le Dalaman'dan gelmiştim seneler önce, çift pervaneli küçük uçakla. Egsoz gazı solumaktan herkesin kafası güzel olmuştu. 5 Şubat 2016 tarihinde Eray Turan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Guest Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 (düzenlendi) El mahkumdu pegasusa Onların saatleri ve güzergahları uymuştu. Ben uçağı sevmiyorum ya, Hayır korku değil bu O tırmanış anını sevmiyorum, iç hatlar uçağı 20 dakka tırmanır mı yaa.. Tırmanış hariç, ne uçuşta ne inişte rahatsız olmamıştım.. Magurus kadar zaten koltukları falan Tahmin edebiliyorum:) Tirmanistan daha beteri irtifa kaybetmesi ve turbulans[emoji15] Bununla ilgili felaket bir anim var maalesef, insallah anlatirim bir gun. 5 Şubat 2016 tarihinde E. Ozlem Kaya tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 El mahkumdu pegasusa Onların saatleri ve güzergahları uymuştu. Ben uçağı sevmiyorum ya, Hayır korku değil bu O tırmanış anını sevmiyorum, iç hatlar uçağı 20 dakka tırmanır mı yaa.. Tırmanış hariç, ne uçuşta ne inişte rahatsız olmamıştım.. Magurus kadar zaten koltukları falan Niye o kadar yükselirsin di mi , alçaktan alçaktan git Yorum bağlantısı
Guest Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 (düzenlendi) Tespitin kralını yaptın yine üstat.. Bir de THY Genel Müdürü Temel Kotil'in sözü geldi aklıma; "Ebola o kadar da kötü bir hastalık değil, bulaşınca öldürüyor" Borajet'le Dalaman'dan gelmiştim seneler önce, çift pervaneli küçük uçakla. Egsoz gazı solumaktan herkesin kafası güzel olmuştu. ABD butun ic hat ucuslarinda "Propellant" yani pervaneli ucak kullaniyor, el bagaji bile sigmayan, tavana kafanizin carptigi kucucuk ucaklar. Borajet'in Turkiye'de tutulmamasinin sebebi ise, Turklerin bu ucaklara alisamamasi.Oysa su anda Anadolu Jet; bu ucaklara gecmeye basladi, daha konforlu, imalatci "Embraer" yine pervaneli, ama bunu kabullendik. 5 Şubat 2016 tarihinde E. Ozlem Kaya tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Niye o kadar yükselirsin di mi , alçaktan alçaktan git Hiç işte.. Sanki taşlayacaklar ABD butun ic hat ucuslarinda "Propellant" yani pervaneli ucak kullaniyor, el bagaji bile sigmayan, tavana kafanizin carptigi kucucuk ucaklar. Borajet'in Turkiye'de tutulmamasinin sebebi ise, Turklerin bu ucaklara alisamamasi. Oysa su anda Anadolu Jet; bu ucaklara gecmeye basladi, daha konforlu, imalatci "Embraer" yine pervaneli, ama bunu kabullendik. Biz Türkler binmeyiz pervaneli uçağa falan.. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Tespitin kralını yaptın yine üstat.. Bir de THY Genel Müdürü Temel Kotil'in sözü geldi aklıma; "Ebola o kadar da kötü bir hastalık değil, bulaşınca öldürüyor" Borajet'le Dalaman'dan gelmiştim seneler önce, çift pervaneli küçük uçakla. Egsoz gazı solumaktan herkesin kafası güzel olmuştu. Trabzona gittim sabiha gökçen den. Bildiğin mola verdik yolda 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Trabzona gittim sabiha gökçen den. Bildiğin mola verdik yolda O günden beri kangoo ile gidiyorsun zaten. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 ABD butun ic hat ucuslarinda "Propellant" yani pervaneli ucak kullaniyor, el bagaji bile sigmayan, tavana kafanizin carptigi kucucuk ucaklar. Borajet'in Turkiye'de tutulmamasinin sebebi ise, Turklerin bu ucaklara alisamamasi. Oysa su anda Anadolu Jet; bu ucaklara gecmeye basladi, daha konforlu, imalatci "Embraer" yine pervaneli, ama bunu kabullendik. Sorun pervane degildi aslinda, koku ...Trabzona gittim sabiha gökçen den. Bildiğin mola verdik yolda Havacilik tarihine gecmisler, size de yaranilmiyor [emoji23] Yorum bağlantısı
Guest Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Sorun pervane degildi aslinda, koku ... Havacilik tarihine gecmisler, size de yaranilmiyor [emoji23] Koku nasildi ki [emoji23][emoji23][emoji23] Yorum bağlantısı
Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Koku nasildi ki [emoji23][emoji23][emoji23]Benzinimsi, egsozumsu. Cok usuduk bir de [emoji23] Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 O günden beri kangoo ile gidiyorsun zaten. Valla öyle Havacilik tarihine gecmisler, size de yaranilmiyor [emoji23]Çoruma yakın bi yere indik bildiğin yahu. İndik dışarda sigara molası, kenarda. Uçağa yakıt kondu. 6 saat sürdü 1 Yorum bağlantısı
Guest Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Benzinimsi, egsozumsu. Cok usuduk bir de [emoji23] Ahahah:) Hic ucmadim ben ama dediginiz mantikli [emoji23] Sorun koku da olabilir [emoji23] Nitekim simdi herkes Embraerlerde ucuyor kokusuz [emoji5] Bu arada ben benzin kokusu seven gruptanim [emoji23] Valla öyle Çoruma yakın bi yere indik bildiğin yahu. İndik dışarda sigara molası, kenarda. Uçağa yakıt kondu. 6 saat sürdü Bence de Havacilik tarihine gecmistir bu [emoji23] Dolmus styla Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Bu arada ben benzin kokusu seven gruptanim [emoji23] Amerikaya gidince eski mustang kiralayın o zaman Yorum bağlantısı
Guest Misafir 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Amerikaya gidince eski mustang kiralayın o zaman [emoji23][emoji23][emoji23] Benzin sarhosu olarak gezerim artik:) Benzin bedava ne de olsa:) Bol bol koklarim [emoji5][emoji5][emoji5] 1 Yorum bağlantısı
Ugurcan Yogun 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Öncelikle yorumlara bir göz gezdirdim, şu anda Turkish Airlines'in filosu %100 kendine ait değil yani bir çok uçakları 2010 senesinde filoyu gençleştirmek adına satıp, sattıkları firmadan tekrar lease ettiler. bu yüzden sky awards ödüllerini geri çektiler. Şu anda Atlas Global devlet desteği ile çok büyük yatırımlara imza attı ki bunun sebebi 2007 tarihine dayanıyor. (örnek olarak devlet Atlasa verdiği desteği THY yede verseydi. Gelelim Pegasus'a öncelikle pegasus low cost yani düşük maliyetlere uçmaya çalışan bir firma yani hani diyoruz ya adamlar suyu 5 liraya satıyor aslında onlar sizin içtiğiniz sudan para kazanıyor. Yani ben yarın Ankaraya gidiyim dediğinizde THY Ankaraya ortalama 240TL ye uçarken, Pegasus 90 liraya yarına bilet alabiliyorsunuz. Pegasus için söylüyorum İstanbul - Ankara maliyeti 18.000 Dolar. eğer pegasus 170 koltuğunuda bu fiyattan sattığını var sayarsak 15.300 TL gelir elde eder. yani sadece maliyetine uçuş yapıyor. Mesela Size bir örnek göstereyim iki gurup olarak İstanbul'dan İzmir'e uçacağız 1 grup THY, diğer gurup ise Pegasus ikiside saat 7.00 uçuşu ve İzmir'de Çok şiddetli rüzgar var. ve elimizdeki metara (uzun zamanlı hava tahmini) göre 2 saat içinde şiddeti dinecek. THY elindeki kozu kullanıp B777 tipi Ağır bir uçak kaldırıyor İzmir'e ama Pegasus'un böyle bir kozu yok ve bizim kötülediğimiz hava yolu kendi çıkarlarını düşünmeyip bizi riske atmıyor. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Pegasus da olsun, AtlasJet de olsun.. Rekabet ve alternatif iyidir.. Ben pegasusun kıvrık kanatlı uçaklarını seviyorum 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 (düzenlendi) 90-100 liraya nasıl kar eder diye düşünmüşümdür hep, zira uçak fiyatları 100 milyon dolar falan sanırım asgari. 5 Şubat 2016 tarihinde Evren Erakçora tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hüseyin Vuruşkan 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Onurair'de Adana-İst. giderken, vallahi billahi resmen kanatta koli bandı ile sarılmış yer gördüm Bunu çevremde birkaç kişiye söyledim, inanmadılar güldüler. Araştırdım, görenler ve internete yazanlar var. Keşke resmini çekseydim.. Araştırdıkça gördüm ki, THY sıfır aldığı uçakları bir müddet sonra başka firmalara sattığı da oluyor. O yüzden diğer firmalarda derme çatma uçaklar gördüm. Böyle söylüyorum ama ayın 11'i için İstanbul'a bilet baktım. Yine Onurair'den almak zorunda kaldım. Çünkü 300TL'den aşağı yoktu ve ben ordan 100TL buldum. Mersin-Adana servisi de ücretsiz, diğer firmalar 15 TL. THY kadar, Pegasus'ta benim açımdan çok büyük gurur kaynağı. THY arkasında koskoca devlet var. Pegasus'un arkasında sadece tek şahıs. Pegasus'tan önce Sahiba Gökçen'e uçak mı inip kalkıyordu? Ali Sabancı bir konuşmasında, Pegasus'u alım aşamasında Sabiha Gökçen'e gittiğinde, ışıkların o bakmaya geldiğinde açıldığını söylemişti. Nerden nereye... 12 milyon $ ile firma alıp, 3.2 milyar $ yatırım yaptı. Bu başarı yabana atılmamalı. Çok firma büyümeli. Büyümeli ki tercihler halka bırakılmalı ve fiyatlar uygun olmalı. Kendini bulunmaz hint kumaşı zanneden her firmanın satış rakamları ateş pahalısı. 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Bence bizi düşünen yok. Eğer elinde o şarta uygun uçağı varsa oda kaldırır Yorum bağlantısı
Recommended Posts