Ramazan Avdak 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Merhabalar aracım 99 mondeo ghia. Araçtaki problem çok enterasan çözümde bulamadık ne yaptıysak.Araç sabahları kesinlikle çalışmıyor az bir eğimde vurdurarak direk marş alıyor ama kontağı çevirdiğimizde marş basıyor ama çalışmıyor. Bu arıza için yapılanları madde madde açıklayım ama sonuç aynı 1. İlk önce tüpten şüpelendik diyafram kesici tekrar ayar düzelmedi 2. Benzin pompasından olur dedik değiştirdik yine aynı 3. Isı müşürü dediler değiştirdik yine aynı 4. Tüpü iptal ettik benzinde bir bakalım dedik yine aynı aracın buji buji kabloları hepsi yeni değişti bobinde değişti geriye ne kaldı sizce lütfen yardım edin yoksa arabayı yakacam Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Krank mili sensörü yada egzantrik sensörüne baktırın. 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Avdak 3 Şubat 2016 Yazar Paylaş 3 Şubat 2016 Krank mili sensörü yada egzantrik sensörüne baktırın. hocam birde pcye bağlattığımda ateşleme hatasını gösteriyor ama neden olduğunu bilen yok Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 hocam birde pcye bağlattığımda ateşleme hatasını gösteriyor ama neden olduğunu bilen yok Üniversal bilgisayara mı bağlattınız. Ids de detay çıkar sanırım. 1 Yorum bağlantısı
Ramazan Avdak 3 Şubat 2016 Yazar Paylaş 3 Şubat 2016 Üniversal bilgisayara mı bağlattınız. Ids de detay çıkar sanırım. evet detay çıkmadı ama ateşleme hatasını gösteriyor sadece Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 evet detay çıkmadı ama ateşleme hatasını gösteriyor sadece Bu kadar şey değişip arıza devam ediyorsa dediğim iki sensör aklıma geliyor sadece. Marş motoru normal dönüyor değil mi? Bobin zaten çalışmaya engel olmaz tekletir. Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Hocam resim gönderiyorum herşeyi yapmışsınız yukarıdaki bilgiler doğrultusunda bir de pahalı parçalardan olan benzin basınç rügülatörünü lütfen bi ölçtürün belkide enjektörlerinize benzin basmıyor olabilir. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Aküyü niye değişmediniz. Ve subap ölçümü yapıldı mı. Silindir kompresyonları kaç ? 1 Yorum bağlantısı
Özkan Kaçar 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 Hocam akü ölü değilse 5-10 saniye farları yakarak aküyü isitmani öneririm. Akünün etrafını plastik köpük ile sararak tabi yanmayan bi malzeme olsun, akunun şoklanmamasina dikkat edebilirsin. İkincisi enjektorlerinde İŞEME varsa ilk marsla çalışmayan arabayı ikinci uçuncu dorduncu marşı da basınca, soğuk havada enjektörler işeyerek yanma odasını benzinle boğuyordur. Bujiler islaniyordur ve soğuk havada kolay kolay kurumayan bujiye bulaşan benzin insanı cildirtip aracın çalışmamasına sebep oluyordur Bu yuzden enjektorlerin işeyip işemedigine baktirmani oneririm. Ayrıca kışın tam sentetik yağ akışkanlık açısından iyidir. Yakıt sistemindeki nemlenme de bu probleme yol açar. Gerci donmaz ama bu nemlenmeyi önlemek için katkı maddeleri var diye biliyorum yakıta katılan. Tam olarak buharlaşmayan benzin zor yanar. Tam sentetik olmayan yağ da kışın reçel gibi dusun ısındı mi akışkan olur. Soguk hava icin uretilen yaglar var ona da bakmak lazim. Visikositesi 10 olanlar falan.Gerci herkes tam sentetik yağa sıcak bakar mi bilemiyorum. Akü soğukta yeteri miktarda kimyasal reaksiyon gösteremiyorsa ister istemez ateşleme zorlaşıyordur. O yüzden aküyü isit ve koru dedim. Ama burada aklıma en çok takılan enjektorlerin iseyebilecegi durumu. Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 (düzenlendi) Enjektör kütüğü eğer işeme olsaydı egzostan dehşet çiğ atardı çalıştığında. Resimde elimin sağ tarafında bulunan benzin basınç regülatörü ucu meme gibi delik var. 3 Şubat 2016 tarihinde Selim Kılınç tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ramazan Avdak 3 Şubat 2016 Yazar Paylaş 3 Şubat 2016 Aküyü niye değişmediniz. Ve subap ölçümü yapıldı mı. Silindir kompresyonları kaç ? aküde değişti yazmamışım onu kusura bakmayın Enjektör kütüğü eğer işeme olsaydı egzostan dehşet çiğ atardı çalıştığında. Resimde elimin sağ tarafında bulunan benzin basınç regülatörü ucu meme gibi delik var. hocam bu akşam araba çalışmayınca kaputu kaldırdım çiğ benzin kokusu vardı araba boğuluyor galiba işeme dediğimiz olaymı acaba birde arabayı vurdurunca problemsiz devam ediyorum Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 3 Şubat 2016 Paylaş 3 Şubat 2016 ateşleme sorunu bence. buji de çok az yetersiz ateşeleme oluyordur. Yorum bağlantısı
Ramazan Avdak 3 Şubat 2016 Yazar Paylaş 3 Şubat 2016 (düzenlendi) Motor sıcakken tek marşta sorunsuz bir şekilde aracım çalışıyor Birde Ankara'da bu problemi gösterebileceğim sağlam bir usta tavsiyeniz var mı? 3 Şubat 2016 tarihinde Ramazan Avdak tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Devrim Kara 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 Motor sıcakken tek marşta sorunsuz bir şekilde aracım çalışıyor Birde Ankara'da bu problemi gösterebileceğim sağlam bir usta tavsiyeniz var mı? Öner Ford Tuncay usta Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 Allah kimseyi arabasından soğutmasın.Allah kolaylık versin... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 Silindir kompresyonlarını ölçtürün derim.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 (düzenlendi) ateşleme sorunu bence. buji de çok az yetersiz ateşeleme oluyordur. vurdurunca çalışıp marşla çalışmıyor ise tek anlamı budur. buji kabloları değişecek. bobin belki kısmi yandı bobin değişecek. bujiler değişecek doğru buji takılacak. hm kablolar bobin değişmiş. o zaman topraklama hatası olabilir. akünün eksi kutbu doğru dürüst şasiye bağlı mı? keza ateşleme ve beyin tarafları da kontrol edilmeli. 4 Şubat 2016 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kaleli 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 Akademisyen olup araba tamircilerine taş çıkartırsınız valla.Araba alırsam size mi göstereyim napayım 1 Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 4 Şubat 2016 Paylaş 4 Şubat 2016 (düzenlendi) Arkadaşım şu dediklerimi yapar mısın? Mavi renkli hortumun devamında birleşme yeri ver orayada kelepçe vur gitsin. Ayrıca ateşleme hatası veriyor demişsin pek bilgim yok. Tamirciler genelde sırayla tıkır tıkır tüm parçaları yavaş yavaş değiştirirler güzel bir usta bul ayrıca motor kısmının güzel bi fotoğrafını çekermisin. Lpg hangi marka 4 Şubat 2016 tarihinde Selim Kılınç tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Selim Kılınç 5 Şubat 2016 Paylaş 5 Şubat 2016 Şahin bey yardımcı olabiliyorsak ne mutlu bize inşallah çözüm üretebiliyoruzdur. Her üyemizin yolu açık olsun... Yorum bağlantısı
Recommended Posts