Osman Bilgin 6 Nisan 2017 Paylaş 6 Nisan 2017 M.Fatih Yüce yazdı: 95-98 arasında severek kullandığım bir araçtı. Sapanca civarında otoyolda 200 km.hızda giderken önüme orta şeritten brodway atladı resmen, doğal olarak duramadım ve vurdum.Abs yoktu o zamanki araçların çoğunda olduğu gibi. Bir kaç aysonra 98 mondeo ghia ve ilk otomatik aracı aldım sırf güvenliği daha iyi diye. Ford ile tanışmam böyle başladı. Şimdi düşünüyorum o aracın kazasına (sol yanı bariyelere sürttüm komple boyalı sağ ön haşat, çamurlık ve sağ far değişti ön kaput boyandı) sahip bir aracı satmak için resmen göbeğim çatlardı yada pert olurdu.Bir günde sattım alana bak burası şöle böyle dedim ama kimin umurunda adam çok temiz bir araç dedi aldı gitti.1 sene sonra tesadüfen aracı gördüm adamda beni tanıdı ve aynen şöyle dedi :Allah razı olsun çok temiz ve çok güzel araç zevk ile biniyorum 2010 yıllarından sonra ne olduysa bir mantalite türedi ve millette boya takıntısı başladı hala garibime gidiyor araç boyalı olsa ne olur olmasa ne olur ? Şimdi merakla şöyle bir ilan bekliyorum sahibinden 3+1 2010 yapımı hiç sıva boya görmemiş ev Genişlet bu araba da 15-20 gün öncesine e kadar kazası yoktu, enistemin abd den gelen yeğeni arabayı çarpmış sol ön çamurluk değişti.. :=) araba lpg yüzü görmedi kazaya kadar da servis bakımlıydı, servis 3-4 bin civarında para isteyince dışarıda yaptırmış:=) boya maalesef öyle, o tür insanlar yüzünden bizde boyasız kazasız bakmaya başladık, çünkü cüzamlı gibi kaçıyorlar arabadan, yoksa tirişkadan perte çıkmış bir çok güzelim araba var, geçenlerde denk geldi 520i 2015 di sanırım ön kaput sol çamurluk arka sağ çamurluk az hasarlı değişmeden de halledilecek gibiydi, değerinin 30 bin aşağısındaydı, alacaksın 3-4 bine halledip bineceksin.. ama bizim milletimiz (affınıza sığınıyorum kendi yorumum) güneş yanığından gavlayan yılan gibi deri atmış solmuş ön kaputla gezer, boyatmaz, boyasız olsun diye, böyle olunca hakikaten de boyasız çirkin bir teneke gibi bir şey oluyor:=) 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Nisan 2017 Paylaş 7 Nisan 2017 Filo araçları galeriye 1000adet toptan 1 günde gelince.. Fiyatlandırmayı en yüzeydeki boyadan yaptılar.. Mekanik ten anlamayınca.. Piyasada o yönde ilerledi.. 2000li yıllar öncesi filo yoktu. Traifk sigortaları da şişmemişti.. Filo yine yoktu Yorum bağlantısı
Cihaner Öztürk 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Dacia satıştaki arkadaş sıfır araçların orijinal üzerinde gelen lastiklerin kalitesine güvenilmemesi bunların çok ucuza fabrikalara verildiği için özel üretildiği ve piyasada satılanlarla aynı kalitede olmadığı nı söyledi. Katılan olur mu acaba. Yani diyelim continin piyasaya farklı otomobil fabrikalarına farklı lastik vermesi mümkün mü. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Sallamış. fabrika onu mu düşünecek 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 (düzenlendi) Mehmet Göktürk yazdı: Sallamış. fabrika onu mu düşünecek Genişlet sallamamış hocam,fabrikaya özel lastik üretiliyor, merso larda hava atarlar mesela merso M B işaretli aldım diye. daha ucuz malum daha kaliteli olamaz. ford a yapar F harfi basar mesela. ancak bu üretimler normalde markette satışa çıkmaz 13 Aralık 2018 tarihinde Çağlar Bayur tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Çağlar Bayur yazdı: sallamamış hocam,fabrikaya özel lastik üretiliyor, merso larda hava atarlar mesela merso M B işaretli aldım diye. daha ucuz malum daha kaliteli olamaz. ford a yapar F harfi basar mesela. ancak bu üretimler normalde markette satışa çıkmaz Genişlet Niye kalitesiz olsun? Adam üretim hattını mı modifiye edecek? Yeniden bir sürü test yapması vs lazım. Çağlar Bayur yazdı: sallamamış hocam,fabrikaya özel lastik üretiliyor, merso larda hava atarlar mesela merso M B işaretli aldım diye. daha ucuz malum daha kaliteli olamaz. ford a yapar F harfi basar mesela. ancak bu üretimler normalde markette satışa çıkmaz Genişlet Niye kalitesiz olsun? Adam üretim hattını mı modifiye edecek? Yeniden bir sürü test yapması vs lazım. Lastiğin maliyeti o süreçler satış tasarım nakliye fabrika operasyonu. İçine konulan malzeme devede kulak. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Mehmet Göktürk yazdı: Niye kalitesiz olsun? Adam üretim hattını mı modifiye edecek? Yeniden bir sürü test yapması vs lazım. Genişlet 1 milyon araçta, 4milyomn lastikte 10 dolar tasarruf fena para değil, fabrikaya özel üretim lastik mevcut, babasının hayrına yapmacağı da kesin. üretim prosesi aynıdır, kauçuğu %bilmem kaç farklıdır mesela. 4 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Alman dergi testlerinde fren mesafesi önemli bir kriter ama. Sıradan araçlar bile 35metreye kadar düştü. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Mehmet Göktürk yazdı: Sallamış. fabrika onu mu düşünecek Genişlet Bugattiye Maseratiye banttan çıkan lastik mi veriliyor zannediyordunuz. Aksi ile kanıttan hareket ederek Daciayı düşünelim bir 😊 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 bugatti lastik ebadını kullanan başka araba var mı? Büyük ihtimal yoktur başka araç. 1 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 205. 55 16 diil mi 😜 Benim eski bugatti öyliydi Benim eski bugatti öyliydi oh my god mr and mrs brown.... https://www.motor1.com/news/185632/bugatti-vision-gt-delivery-video/ 1 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Mehmet Göktürk yazdı: https://www.motor1.com/news/185632/bugatti-vision-gt-delivery-video/ Genişlet Anahtarı benimkiyle aynışmış O kadar para ver verdikleri anahtar sıradan bir vw anahtarı. 1 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 20bin dolar diyor yağ lastik değişimine. 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Evren Erakçora yazdı: 20bin dolar diyor yağ lastik değişimine. Genişlet lastik hava basıncı ölçümü yağ değişimi ve cam silme 2 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 (düzenlendi) Evren Erakçora yazdı: bugatti lastik ebadını kullanan başka araba var mı? Büyük ihtimal yoktur başka araç. Genişlet Bazı araçların üstün yol tutuşu maliyetlerden kaynaklanan markaya özel lastik üretimi (buna reklamsal olarak orjinal ekipman tedarikçisi deniyor) sebebiyle törpülenir bazılarında ise tam tersidir. OE kodu duydunuz mu hiç? https://www.continental-lastikleri.com.tr/binek/neden-continental/orijinal-ekipman/orijinal-ekipman-lastikleri-icin-oe-kodu- 13 Aralık 2018 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 93bin dolar da lastikler Koray Demir yazdı: Bazı araçların üstün yol tutuşu maliyetlerden kaynaklanan markaya özel lastik üretimi (buna reklamsal olarak orjinal ekipman tedarikçisi deniyor) sebebiyle törpülenir bazılarında ise tam tersidir. OE kodu duydunuz mu hiç? https://www.continental-lastikleri.com.tr/binek/neden-continental/orijinal-ekipman/orijinal-ekipman-lastikleri-icin-oe-kodu- Genişlet dacia için duymadım 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Evren Erakçora yazdı: 93bin dolar da lastikler dacia için duymadım Genişlet İşin özeti şudur iyi arabaya iyi lastik kötü arabaya kötü lastik. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 polo 100-0 fren 35 m civarı, fiesta, corsa vs de benzerdir. Ucuz lastik kullansalar bence bu kadar iyi duramazlar. 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Testlerde farklı lastikler kullanılarak iyi sonuçlar alındığı hilesi ortaya çıkmıştı uluslararası basında. 1 Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Firmalar için yol tutuşu, fren ve konfor önemli ve bunları ençok etkileyen unsurlardan biri lastik neden ucuza lastık ürettirip kaliteyi düşürsünlerki? Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Kalite önemliyse Duster neden güvenlikte hala üç yıldızlı? Yorum bağlantısı
Uğur Kamil 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 Koray Demir yazdı: Kalite önemliyse Duster neden güvenlikte hala üç yıldızlı? Genişlet o Yıldızları etkileyen unsuzlar çok farklı. Sadece aracın sağlamlığı değil aracın donanımı önemli Aynı aracın boşu ile full'ü arasında ciddi fark çıkıyot testlerde. Yorum bağlantısı
Koray Demir 13 Aralık 2018 Paylaş 13 Aralık 2018 E ne kadar ekmek o kadar köfte diyorum ben de 😊 Zamanında AB gümrük kurallarına göre 2 airbag+ABS olması mecburi iken bize sis farı reva görülüyordu donanım olarak. Yorum bağlantısı
Recommended Posts