Mehmet Göktürk 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Her iki araç ta aynı fiyat. atmosferik. fikirleriniz neler? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Polo daha olgun gibi, yaris sanki daha küçük gibi duruyor. Ben polo tercih ederdim. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 1.25 Fiesta Trend ne kadar ki? Seçenekler arasına girebilir bence. Yoksa Polo daha oturaklı Yaris 'e göre. Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Ben Yaris derim, arka diz ve tavan mesafesi daha iyi diye haturlıyorum. Japon motoru rahat devir cevirmesi ile daha eğlencelidir, ve tipi çok daha güzel bence. Yorum bağlantısı
Misafir 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Beklentilere göre değişiklik gösterse de bence 1.0 atmosferik polo çok saçma bir kombinasyon. Arkadaşımda 1.4 atmosferik var, dur kalk trafikte aşırı yakıt tüketimi var. Çekiş oldukça düşük. 1.0 ile daha kötü olacağını düşünüyorum. Kağıt üzerinde yaris 40 kg daha hafif. Hızlanma verisi yaris'in de daha geç aslında ama nedense yaris daha amacına uygun görünüyor. Ayrıca servis memnuniyeti,sorunsuzluk olarak da toyota daha önde diye düşünüyorum. http://www.arabalar.com.tr/toyota/yaris/2015/1-0-life http://www.arabalar.com.tr/volkswagen/polo/2015/1-0-trendline Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2015 Yazar Paylaş 13 Aralık 2015 (düzenlendi) hyundai i10 1.0 style lpg otomobil bakıyoruz. Beklentilere göre değişiklik gösterse de bence 1.0 atmosferik polo çok saçma bir kombinasyon. Arkadaşımda 1.4 atmosferik var, dur kalk trafikte aşırı yakıt tüketimi var. Çekiş oldukça düşük. 1.0 ile daha kötü olacağını düşünüyorum. Kağıt üzerinde yaris 40 kg daha hafif. Hızlanma verisi yaris'in de daha geç aslında ama nedense yaris daha amacına uygun görünüyor. Ayrıca servis memnuniyeti,sorunsuzluk olarak da toyota daha önde diye düşünüyorum. http://www.arabalar.com.tr/toyota/yaris/2015/1-0-life http://www.arabalar.com.tr/volkswagen/polo/2015/1-0-trendline 1.0 polo 3 silindir 5 gün kullandım. yakıt oldukça tatminkar. hatta çok tatminkar. aracın otobanda gidişi de iyi ayrıca 3 silindirin devirlenmesi de oldukça zevkli. Ha, tabi bütün bunlar 120 ye kadar. sonra hantallaşıyor. ama oturarak gidiyor. 1.33 yarıs test etmiştim o da iyiydi ama onun atmosferiği yeni jenerasyon değildi. Çok yakan türdendi. yani bahsettiğiniz 1.4 polo gibi. Fikir beyan etmek istemiyorum ancak yaris yuvarlak hatlaır nedeniyle daha küçük geliyor göze. 13 Aralık 2015 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 otomobil bakıyoruz. tabiki 1.2 tsi o zaman 1 Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Polo fena değil ama seneye yeni kasası geliyor... i20 nin türkiyede üretilmesi avantajıyla özellikler ve fiyat gayet güzel gözüküyor.. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2015 Yazar Paylaş 13 Aralık 2015 (düzenlendi) i20 o fiyata yok. benzinlide yakıt yüksek. 13 Aralık 2015 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 i20 nin dizelinin bile yakıtı fazla bulunuyor,ağırlık fazla. Yaris daha genç ancak daha feminen duruyor. Fakat yaris'de 4 hava yastığı standart iken polo'da 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2015 Yazar Paylaş 13 Aralık 2015 "kapı sesi" durumu da var. jantlar galiba poloda 15 yarista 14 Yorum bağlantısı
Fikri Keleş 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 10k km yi devirdim çooook memnunum. Sadece 100 km ve üzeri gidilecek ise 4 bin devirlere çıkmak gerekiyor.Yaz boyu genel ortalamam 5 lt civarıydı.Şimdi soğuk havalarda 6 lt yakıyor. Sessiz motor,trendde bile bana yeterli donanım,ve tabiki kalite..yarise hiç bakmadım bile,bakmam da. 175 70 14 jant 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2015 Yazar Paylaş 13 Aralık 2015 rölantide sallıyor mu? benim kiraladığım ara biraz sallıyordu. ama devirlenmesi motorsiklet gibi çok hoşuma gitti. atmosferik aracı özlemişim. Yorum bağlantısı
Eray Çalışkan 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 MPI motoru bir arkadaşım aldı yakın zamanda 1 kere kullandım yarım saat falan ve vw'nin bildiğimiz atmosferik motorları gibi yakıt tüketimi yok 6 litre civarı ortalama yakalamak kolay zorlansa daha da aşağılara düşer, 110-120'ye kadar bekleneni verir sonrası için yeterli gelmez. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Biraz koyup 1.25 fiesta düşünseniz hocam. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Sakin kullanımda 5 litreleri rahat görüyor. Tork daha fazla, yılların zetec motoru taş gibi. Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 hiç biri.. hiç biri.. renonun en ufak ve otomatik versiyonuna bakın derim...illa benzinli olacaksa... Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 13 Aralık 2015 Yazar Paylaş 13 Aralık 2015 Biraz koyup 1.25 fiesta düşünseniz hocam. kendim için değil. biraz daha koyma yok. yakıt da çok önemli. çünkü dizel ikinci ele karşı alınacak. hiç biri.. renonun en ufak ve otomatik versiyonuna bakın derim...illa benzinli olacaksa... 41 liraya veriyor mu? Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 41 liraya veriyor mu? maalesef... oy 1.2 16v 75 bg 44.050 TL Joy 1.2 Turbo EDC 120 bg 54.650 TL Joy 1.5 dCi 75 bg 54.500 TL Icon 1.2 16v 75 bg 50.050 TL Icon Turbo 90 bg Stop & Start 52.650 TL Yorum bağlantısı
Ali Herdem 13 Aralık 2015 Paylaş 13 Aralık 2015 Bir arkadasım kullanıyor 1.0 Polo şehir içi için biçilmiş kaftan bence 6-7 arası geziyor normal kullanımda rampada biraz sıkıntılı oluyor sadece oda bizim burada Erciyes'in rampası Yorum bağlantısı
Recommended Posts