İçeriğe Yönlendir

Yeni Volvo S90


Semih Usluer

Recommended Posts

ayrıca arka stoplar aracın genel çizgisine uymamış sanki

 

 

7 serisi ve S class ın rakibi olacakmış diye bir rivayet var..

 

Arkase Aegea gibi olmuş ön tarafıda çok tipsiz orta konsol da Tesladan çarpma.... :)

 

 

ovv  :wub:  :wub:

ve Arkadan EgeA sanki 

 

Aracın arkadan fotoğrafını ben mi? 3 tane yorum gelince bir daha baktım ama yine göremedim:)

 

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat

Harika bir şey olmuş, çok beğendim gerçekten.  :durbunlu:

 

Zemine de laminat parke yapsalarmış keşke :)

Yorum bağlantısı
Okan Tansel

Aracın arkadan fotoğrafını ben mi? 3 tane yorum gelince bir daha baktım ama yine göremedim:)

 

Saygılarımla.

Evrenim şu videoda var görüntü 

Yorum bağlantısı

Volvo'nun merakla beklenen modeli S90, sonunda gün yüzüne çıktı. Markanın geçen yıl tanıttığı ve bu yıl Türkiye'de de satışa sunduğu XC90'la başlayan yepyeni bir model yelpazesinin ikinci ürünü olan S90, ilk bakışta SUV kardeşiyle benzer bir tasarım diline sahip olmasına rağmen yepyeni ve dinamik bir otomobil olduğunu ortaya koyuyor. Tıpkı XC90 gibi SPA platformu üzerinde yükselen model, Volvo'nun söylediğine göre, içlerinde dünyada ilk kez sunulacak güvenlik teknolojileri ve sürüş sırasında önemli avantaj sağlayacak yarı otonom özellikler sunuluyor.

 

Otomobilin iç mekanında çok büyük bir merkezi ekran, ahşap kaplamalar ve deri döşemelere ek olarak yine kardeşi XC90'dan alınan direksiyon simidi dikkat çekiyor.

S90'da da XC90'da olduğu gibi 4 silindirli motorların kullanımı dikkate değer. 2,0 litrelik turbo beslemeli benzinli motorlar 320 HP (T6) ve 407 HP (T8) güç üretiyor. T8'de benzinli motora elektrikli motor da eşlik ediyor ve batarya yardımıyla kısa mesafelerde sadece elektrikli olarak da yol kat edebiliyor. Bu versiyon, 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla gücü dört tekerleğe birden aktarıyor.

 

2,0 litrelik dizel seçeneklerse, 190 HP ile 235 HP gücünde ve düşük güçlü olan motor önden çekiş ve 6 ileri vitesli manuel şanzımanla alınabiliyor. Tabii ilerleyen dönemde yeni bir 1,5 litrelik dizel de gündeme gelebilir. Ne de olsa Volvo S80'de de beklenmedik şekilde 1,6 litrelik dizel makineyi kullanmıştı. Bu arada diğer modellerde gördüğümüz bir dizi güvenlik sistemlerinin yanı sıra, 130 km/s hıza kadar yarı otonom sürüşe izin veren adaptif hız sabitleyici ve büyük hayvanları da algılayabilen acil fren sistemi S90'da ilk öne çıkan detaylar.

Yeni Volvo S90, Ocak ayında Detroit Otomobil Fuarı'nda sahneye çıkacak model, daha sonra ise Cenevre Otomobil Fuarı'nda Avrupa'ya adım atacak.

 

Haberin detayı arkadaslar

 

http://www.otohaber.com.tr/Haberler/Yenilikler/2015/12/03/volvo-s90in-ortusu-kalkti


Volvo'nun merakla beklenen modeli S90, sonunda gün yüzüne çıktı. Markanın geçen yıl tanıttığı ve bu yıl Türkiye'de de satışa sunduğu XC90'la başlayan yepyeni bir model yelpazesinin ikinci ürünü olan S90, ilk bakışta SUV kardeşiyle benzer bir tasarım diline sahip olmasına rağmen yepyeni ve dinamik bir otomobil olduğunu ortaya koyuyor. Tıpkı XC90 gibi SPA platformu üzerinde yükselen model, Volvo'nun söylediğine göre, içlerinde dünyada ilk kez sunulacak güvenlik teknolojileri ve sürüş sırasında önemli avantaj sağlayacak yarı otonom özellikler sunuluyor.

 

Otomobilin iç mekanında çok büyük bir merkezi ekran, ahşap kaplamalar ve deri döşemelere ek olarak yine kardeşi XC90'dan alınan direksiyon simidi dikkat çekiyor.

S90'da da XC90'da olduğu gibi 4 silindirli motorların kullanımı dikkate değer. 2,0 litrelik turbo beslemeli benzinli motorlar 320 HP (T6) ve 407 HP (T8) güç üretiyor. T8'de benzinli motora elektrikli motor da eşlik ediyor ve batarya yardımıyla kısa mesafelerde sadece elektrikli olarak da yol kat edebiliyor. Bu versiyon, 8 ileri vitesli otomatik şanzımanla gücü dört tekerleğe birden aktarıyor.

 

2,0 litrelik dizel seçeneklerse, 190 HP ile 235 HP gücünde ve düşük güçlü olan motor önden çekiş ve 6 ileri vitesli manuel şanzımanla alınabiliyor. Tabii ilerleyen dönemde yeni bir 1,5 litrelik dizel de gündeme gelebilir. Ne de olsa Volvo S80'de de beklenmedik şekilde 1,6 litrelik dizel makineyi kullanmıştı. Bu arada diğer modellerde gördüğümüz bir dizi güvenlik sistemlerinin yanı sıra, 130 km/s hıza kadar yarı otonom sürüşe izin veren adaptif hız sabitleyici ve büyük hayvanları da algılayabilen acil fren sistemi S90'da ilk öne çıkan detaylar.

Yeni Volvo S90, Ocak ayında Detroit Otomobil Fuarı'nda sahneye çıkacak model, daha sonra ise Cenevre Otomobil Fuarı'nda Avrupa'ya adım atacak.

 

Haberin detayı arkadaslar

 

http://www.otohaber.com.tr/Haberler/Yenilikler/2015/12/03/volvo-s90in-ortusu-kalkti

 

 

Keşke benim olsa  :biggrin:  :biggrin:  :biggrin:

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)

Allahtan rönoğ yapmamis bunu, yoksa vay haline :D

her yeni arabada oldugu gibi:

Önden Brad Pitt, sag yandan Antonio Banderas, sol yandan Leonardo Di Caprio, arkadan E.T.

 

Güzel olmus bence. Markasi naylon olsa bile güzel olurdu. Allah sahibine bagislasin :)

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak

En basitinden Antalya G20 zirvesine bakarsak, bu sınıftaki tercih anlaşılır,

 

suudi-kral-turkiye-ye-65-mercedes-ini-yo

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Enis Sever

Araç muhteşem olmuş ancak zenginlerimiz bu aracı zor tercih eder çünkü Mercedes'in Türkiye'deki hegemonyasını yıkmak çok zor.

Yorum bağlantısı
Guest Misafir

Butun yorumlara baktim hic begenmedim desem beni kinar misiniz ? Fiat Egea.

Cidden hic sevmedim dizayni ama gorsellik gorecelidir neticesinde.

Yorum bağlantısı
Serhat ipeksoy

Butun yorumlara baktim hic begenmedim desem beni kinar misiniz ? Fiat Egea.

Cidden hic sevmedim dizayni ama gorsellik gorecelidir neticesinde.

 

reno gibi logo büyütmeye bu da başlamış, bunlar da küt burunlu altıgen ızgaralı tampon yapmış, direksiyon göbeğini bunlarda kare yapmış, tesla vari tableti bunlar da koymuş, göğüs üstü orta hoparlöre anlam veremedim, teyp kontrol çok basit kalmış, lincoln logosu vaari havalandırma yönlendirme, yerlere serilen muşamba tadında ön göğüs kaplaması, enteresan iki farklı otomatik vites kolu.

fctr bi haltı beğenmeme timi iş başında  :good1:

ama genede güzel otomobil yapmışlar  :)  :tongue:

 

fctr bi haltı beğenmeme timi, yeni üye kaydı   :D 

Yorum bağlantısı
  • 2 yıl sonra...
Doğan Arşiray

Bugun bir tane kullandim. Epey iyi araba olmus. Surus hissi E sinifi mercedes ayarinda. Konfor vs gayet iyi. Keske stoplar daha duzgun olsaydi.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...