Ali ALBAYRAK 07 21 Kasım 2015 Paylaş 21 Kasım 2015 Araç ta aşırı benzin tüketimi ve cep telefonu ile torque yazılımından devamlı hem gazda hemde benzinde zengin karışım uyarısı sonucu enjektörleri komple değiştirme kararı aldım. Yakıt kütüğü ile birlikte komple enjektörleri sipariş verdim.resimler alta.Yakıt kütüğünü çıkardım ama yeni gelen enjektorlerin soketleriyle eskileri aynı olmadığı için yeni enjektörlerin soketlerinden satın alıp soketlerin hepsini yeniledim. Enjektörler şüpesi ile çıktım yola ama eski enjektör kütüğünün üzerindeki yakıt basınç regületörünü emerek test etmeye çalıştığımda ağzıma benzin geldi (yakıt kütüğünün üzerinde egr valfine benzelen bir parça resimlerde görünmektedir) emme manifoldundan emiş yaparak yönetilen yakıt basınç regületörü arızalı olduğu için direk manifolda benzin gönderdiği için hem yakıtım artıyor hemde kalkışta boğulma silkeleme ve devamlı zengin karışım uyarısı alıyordum ecudan. Anladımki enjektorler değil arızalı değil sorunum yakıt basınç regülatörü ama artık hepsini birden yeniledim. Gazda ve benzinde farketmeyip devamlı manifolda benzin geldiği için benzin yakıtı düştü aracın kalkıştaki silkelemesi ve zengin karışım sorunu bitti. Umarım daha kısa yoldan sorun çözmek için birilerinin işine yarar. Saygılar. 6 Yorum bağlantısı
Suat YAPICI 30 Kasım 2015 Paylaş 30 Kasım 2015 Eline sağlık ali bey senden öğreneceğim çok şey var 1 Yorum bağlantısı
Tolga Kök 16 Şubat 2020 Paylaş 16 Şubat 2020 bende 98 model 2.0 motor arac mevcut araç ilk marmara basmıyor karbirotere benzin koyarak çalıştı diyorum sorunla ilgisi olan var mi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Şubat 2020 Paylaş 16 Şubat 2020 bu motorlarda karbüratör yok? benzin basıncı ne durumda? Yorum bağlantısı
Recommended Posts