Erdem Terzioğlu 8 Aralık 2014 Paylaş 8 Aralık 2014 Herkese bilgiler icin tesekkur ediyorum. En kisa zamanda kitapciga da bakacagim. Ama dikkat ettim de farkli dogrular da ortaya dokuldu. Herkesin ki farkli ama herkesinki de kendince dogru. Yorum bağlantısı
Turkay Enez 8 Aralık 2014 Paylaş 8 Aralık 2014 Genelleme yapacak olursak; 15 inç lastik için 30, 16 inç lastik için 32, 17 inç lastik için 34 iyidir. Jant çapı x 2. Yorum bağlantısı
Hakan Kalkan 25 Mart 2015 Paylaş 25 Mart 2015 205 55 16 hava basıncı ne olmalı on ve arka Yorum bağlantısı
Mustafa Şimşek 25 Mart 2015 Paylaş 25 Mart 2015 32-32 idealdir bende cevabımı aldım teşekkürler. Yorum bağlantısı
Misafir 25 Mart 2015 Paylaş 25 Mart 2015 205 55 16 hava basıncı ne olmalı on ve arka Konunuz birleştirilmiştir. Saygılarımla, Yorum bağlantısı
Gökhan Çoşkun 26 Mart 2015 Paylaş 26 Mart 2015 bizde 2010 focus 1.6 tdci. 205 /55/16 lastik var. önler 33 arkalar 32 demişti lastikçi. doğrumudur ? bende hep 32-32 yapardım ama . arabada 3-5 kişi olması çok farkettirirmi lastik basıncını ? değiştirmek gerekirmi ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Mart 2015 Paylaş 26 Mart 2015 bizde 2010 focus 1.6 tdci. 205 /55/16 lastik var. önler 33 arkalar 32 demişti lastikçi. doğrumudur ? bende hep 32-32 yapardım ama . arabada 3-5 kişi olması çok farkettirirmi lastik basıncını ? değiştirmek gerekirmi ? Kapıda ne yazıyorsa o. Tanıdığm tüm lastikçiler her arabaya 32 32 vuruyor... Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Mart 2015 Paylaş 26 Mart 2015 yağcılar da 10w 40 yağ koyuyor, ne şiş yansın ne kebap. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 26 Mart 2015 Paylaş 26 Mart 2015 yağcılar da 10w 40 yağ koyuyor, ne şiş yansın ne kebap. Eskiden 20-50'ydi, buna da şükür Yorum bağlantısı
Osman Karakuş 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 lastikleri 30 nisanda sıfır taktırdım.firmanın lastiğe kaç basınç uyguladığını bilmiyorum.bugün lastikleri kontrol ettiğimde basıncın 30 un altında olduğunu gördüm.bugün dikkatimi çekti..32 basınca getirdim..hergün kullanmıyorum.beklemekten dolayı mı havası inmiştir.normal mi?2 gün sonra tekrar kontrol etmeyi düşünüyorum.yorum ve önerileriniz nelerdir.teşekkürler... Yorum bağlantısı
Hasan Ekci 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Benimki ayda 2-3 psi azalıyor, normal. Yorum bağlantısı
Murat Gök 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Haftada bir,en kotu her yakit alisinizda iki dakika kontrol edin olay bitsin. İnebilir normaldir... Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 28 Mayıs 2015 Paylaş 28 Mayıs 2015 Hava şartlarına göre inmesi yada yükselmesi normal.. Tabii 1-2 psi.. Yorum bağlantısı
Salih Seyman 28 Mayıs 2015 Paylaş 28 Mayıs 2015 nitrojen bassanız daha iyi olur ps oynaması ortadan kalkabilir Yorum bağlantısı
Gökhan Aksu 28 Mayıs 2015 Paylaş 28 Mayıs 2015 Lastik havalarını düzenli kontrol etmek 20-30 günde bir basınç ölçer ile,aracı kullanmadan önce gözle; Yakıt tasarrufu,fren mesafesi,yol tutuşu ve lastik ömrünü açısından son derece faydalıdır.Araç kullanılmadığı zamanlarda ve hava değişikliklerinde bu farklar normaldir. Yorum bağlantısı
Serdar Akgül 28 Mayıs 2015 Paylaş 28 Mayıs 2015 Aracınızın lastik basıncını mümkün olduğunca petrol istasyonlarında hava basmayın. Çünkü istasyonların basınçları çok farklılık gösteriyor. Özellikle lastikçilerde basılan değerin 4-5 psi altında degerde basıyor bu makineler. Bu yüzden hava basıncını lastik servislerinde kontrol etmenizi tavsiye ederim... Yorum bağlantısı
Haluk Şentürk 28 Mayıs 2015 Paylaş 28 Mayıs 2015 eski aracıma serviste nitro bastırmıştım.bizim ülkedeki nitro bile hileli bence ... çoğu havaydı biliyorum. küçücük bir fark gördüm.Allahtan kampanyada 1 lastik parasına 4 lastik doldurtmuştum .fazla dert etmedim... Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 13 Haziran 2015 Paylaş 13 Haziran 2015 Bende uzun yola çıkacağım. Özellikle arka epey artacak kitapçıkta yazana göre. 33 33 den 34 41 e çıkartıyor :o Araç boşken mi bu değerleri basacagiz yoksa yüklü iken mi? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Temmuz 2015 Paylaş 30 Temmuz 2015 Sani, kapıda yazana ve lastikte yazana da bakmak lazımmış. bir de lastiklerin kauçuklarının sertliğide önemli. mesela dün aldığım conti premium contact 5 lastiklerin üzerinde 51 ps'ye kadar yazıyordu. önceki michelinlere 33-33 bastırırdım. lastikçi bunlar yumuşak, 35-35 yapacağız dedi. hatta 40 lardan bahsetti ama ben 35 dedim. açıkçası bir kafa karışıklığı yaşamadım dersem yalan olur. 35-35 kalsın mı, yoksa ne yapalım bilemedim Abi araç yüksüzken kapıdan yazanları aynen uygulamak gerekiyor. Zaten yüke bindiğinde lastiğin üstündeki değerleri dahi okuyabilirsin. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 31 Temmuz 2015 Paylaş 31 Temmuz 2015 Lastiğin hamuruyla basıncın ne alakası var ? Aracın ağırlık dağılımı nasılsa basınç ona göre ayarlanmalı. Kapı etiketindeki talimatı uygulayın. Kapıda ne yazıyorsa o. Tanıdığm tüm lastikçiler her arabaya 32 32 vuruyor... Biz merdeseslere bemevelere de böyle basıyoz hiç şikayet almadık 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Beyoğlu 18 Kasım 2015 Paylaş 18 Kasım 2015 Herkese selamlar. 1.4 tdci 2010 titanium aracın var. Lastikler 195 45 16 lastik hava basıncım kaç olmalı. Ayrıca lastik değişirsem farklı yanak alabilirmiyim ebat olarak. 45 yanak bana ince gibi geliyor sanki konforu etkiliyor. Görünüşü güzel . 50 yanak alsam yol tutuş ve görüntü aral nasıl etkiler. Teşekkürler Yorum bağlantısı
Misafir 18 Kasım 2015 Paylaş 18 Kasım 2015 Herkese selamlar. 1.4 tdci 2010 titanium aracın var. Lastikler 195 45 16 lastik hava basıncım kaç olmalı. Ayrıca lastik değişirsem farklı yanak alabilirmiyim ebat olarak. 45 yanak bana ince gibi geliyor sanki konforu etkiliyor. Görünüşü güzel . 50 yanak alsam yol tutuş ve görüntü aral nasıl etkiler. Teşekkürler Mustafa Bey; Konunuz uygun bölüme alınmıştır. Saygılarımla. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 18 Kasım 2015 Paylaş 18 Kasım 2015 genelde en ideal lastik basıncı binek araçlarda 32-32 dir.Lakin kapı içinde yük dağılımına göre basınçlar yazar. Yorum bağlantısı
Recommended Posts