Çağlar Bayur 31 Ekim 2020 Paylaş 31 Ekim 2020 Halil ibrahim Oruc yazdı: ve farkli antifriz degisimlerinde en az 3 kez saf su ile (kesinlikle cesme suyu degil) termostat acana kadar devir daim yapilir dokulmelidir sanayide bunu tavsiye eden usta müşteri kaybeder, kapar dükkanı gider, bizdeki piyasa şartları böyle. Yorum bağlantısı
Halil ibrahim Oruc 31 Ekim 2020 Paylaş 31 Ekim 2020 Çağlar Bayur yazdı: sanayide bunu tavsiye eden usta müşteri kaybeder, kapar dükkanı gider, bizdeki piyasa şartları böyle. hocam o yuzden kendim degistiriyorum yag su fren sanziman direksiyon akla gelebilecek her turlu sivilari kendim degisiyorum ustalara emanet etmem boyle hayati sivi degisimlerini:) Yorum bağlantısı
Alişan YILMAZ 2 Kasım 2020 Paylaş 2 Kasım 2020 Halil ibrahim Oruc yazdı: kirmizi antifrizlerde aralarinda 4e ayrilir bu husus cok onemli. bizim mk3ler oat antifriz kullanir yani ilkel tam organik içerisinde silikat nitrit fosfat bulunmaz asil fabrika cikisi turuncu rengindedir. bu saydığım maddelerin asindirici etkisi vardir fakat bunlar koruma icindir ve gunumuzde vag grubu bunu sart kosuyor 2005 model sonrasi bloklari icin. mk3 icin g12+ olmali g11 g12++ g13 ve g13+ kesinlikle kullanilmamali mesela g12++ iceriginde silikat bulunur. g12+ olarak su anda febinin mor rengi olan kullanilabilir. su eklemesi yapilirken disarida homojen yari yariya karistirilip eklenmelidir. ve farkli antifriz degisimlerinde en az 3 kez saf su ile (kesinlikle cesme suyu degil) termostat acana kadar devir daim yapilir dokulmelidir( kalorifer sicak konumunda olmali ) 2 bosaltmada bile eski antifrizin kalintilari icerisinde kalmaktadir. mk2 araclar ise inorganik antifriz kullanilmalidir eger korku varsa ve soguk iklimde degilseniz orani %30 antifriz %70 su ile de baslayabilirsiniz antifriz yogunlugunu dusurmek eski araclarda asinmasi olasi parcalarin omrunu uzatir Arananan cevap 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts