Koray Demir 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 (düzenlendi) Çek senet mayfa babasının sahibi olduğu turizm şirketinin şoförleri de böyle olur tabi..Forumda adamları varsa yandınız [emoji4] 31 Ekim 2015 tarihinde Koray Demir tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Forumda adamları varsa yandınız [emoji4] Ben demiyorum yargı söylüyor bu nedenle hapis yattı kendisi Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Arkadaşlar bu firma bu kadar kötüyse kimler biniyor bu otobüse ? Boş mu gidip geliyor... 1 Yorum bağlantısı
Misafir 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Evet ben de bu durumu anlamıyorum. Her yerde bas bas şikayetler var, binlerce insan bu firma tarafından öldürüldü. Sahiplerinin adı oldukça kirli işlerde, bir çoğu içeride yatıyor. Alavere dalavere ile otogar ı satın aldılar neredeyse ve hala tıka basa dolu, ve Türkiye nin her yerine Edirne den Kars a kadar gidiyorlar Bunda sefer fazlalığı, uygun fiyat, ve gittikleri yerdeki her yere servis ağı olması etkili Yorum bağlantısı
Koray Demir 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Ben demiyorum yargı söylüyor bu nedenle hapis yattı kendisi Kesinleşmiş mahkumiyet kararı ile hırsızlık suçundan hapis cezası almış birine hırsız demek suçtur [emoji6] 1 Yorum bağlantısı
Misafir 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Sahibi hapisteydi bir ara. Rekabeti engelleyen bir suru mafyavari şikayetler var. Kicuk sirketleri yok etmeye calistilar. Az kalsin Varan'i aliyorlardi. Sonra satis iptal oldu, ulusoy'a satildi Varan. Karadenizde midibuslerle bile kucuk hatlarda hizmet verip kucuk esnafi harcadilar. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Mustafa Çiçek 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Karadeniz sahil yolunda çalışan arabaları için çok ürkütücü iddialar var. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 31 Ekim 2015 Paylaş 31 Ekim 2015 Emniyet şeridinde gitmek dışındaki yazılanlar, isnattır ve ıspat gerektirir. Ispat edemezseniz suçlu duruma düşersiniz. Özellikle bazı mesajlar forum kurallarına da aykırıdır. Lütfen daha dikkatlı yazın arkadaşlar. 3 Yorum bağlantısı
Misafir 2 Kasım 2015 Paylaş 2 Kasım 2015 Fiyatlarını uygun tutması,firmanın ayakta durmasına en etken sebep bence. Yorum bağlantısı
Misafir 2 Kasım 2015 Paylaş 2 Kasım 2015 (düzenlendi) 98 sonlarıda dahil en az 5 yıl boyunca sürekli seyahat ettiğim ve aslında tercihte ettiğim firma idi fakat 2000 ortalarından sonra sanırım durumlar farklı boyutlara ulaşmıştı. Seyahat sırasında hostes kalitesinin artmasına en fazla katkı sağlayan ve fiyat polikasında çok etkili olabilen bence tek firmadır.Ünlü firmalar hostes uygulamasında ciddi derecede bu firmadan dolayı kendilerine çeki düzen verdiler diyebilirim. 2 Kasım 2015 tarihinde Oktay Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Uğur Köker 2 Kasım 2015 Yazar Paylaş 2 Kasım 2015 95 sonlarıda dahil en az 5 yıl boyunca sürekli seyahat ettiğim ve aslında tercihte ettiğim firma idi fakat 2000 ortalarından sonra sanırım durumlar farklı boyutlara ulaşmıştı. Seyahat sırasında hostes kalitesinin artmasına en fazla katkı sağlayan ve fiyat polikasında çok etkili olabilen bence tek firmadır.Ünlü firmalar hostes uygulamasında ciddi derecede bu firmadan dolayı kendilerine çeki düzen verdiler diyebilirim. üniversite yıllarımda bende bu firmadan başkasını tercih etmezdim;otobüsleri lüks bilet fiyatları uygun servis ağı cazip gelirdi,lakin çok büyümenin verdiği olumsuzluktan olsa gerek şuan perişan durumda Yorum bağlantısı
Misafir 2 Kasım 2015 Paylaş 2 Kasım 2015 Hostesler Ulusoy, Varan ve similerde olmayan iki firma Hola ve Boss ile geldi Oktay Bey. Metro'nun ozelligi eskiden bolge olarak hatlara belli firmalar calisirdi. Metro her bolgeye calisti. Ancak bu kadar otobusu bir anda almasi mumkun olmadigindan sofor araclarindan yararlandi. Oncesinde fiyat oncelikli bir firma oldugundan kalite cok onde degildi. Sonrasinda kurumsallasmak icin logo gelistirdiler. Tum araclarini ayni renk yapmaya calistilar ve calisanlarini standart giydirerek hareket ettiler. Boss firmasinin 2+1 koltuk duzenini seyahat hayatina katmasinin ardindan Metro ucuzcu imajindan kurtulmak icin bu otobusleri kendi ozsermayesiyle iyi hatlarda calistirmaya basladi. Ancak bu sirada adi sık sık kazalarla gundeme geldi. Kaza istatistiginin yuksek olmasi arac sayisina bagliydi tabi ama Kamil Koc, Ulusoy, Varan gibi firma calisani otobus soforlerinin de toplam personele oraninin dusuk olmasi eksik egitimi de dogal olarak beraberinde getiriyordu. Ucak rekabeti nedeniyle cok hatta calisan ya da yerel firmalarin ayakta kaldigi sektorde Metro eskiden gelen fiyat rekabeti ile yadirganmadan yoluna devam ediyor. Ancak sektorde otobusler her ne kadar ucak konforuna burunse de kalite giderek dusuyor. Bunun en buyuk bedeni firmalarin otobus sahibi soforleri bunyesinde calistirmalari. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Recommended Posts