Özgen Acar 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 Merhaba arkadaşlarım abilerim İnternette bir yazıda denk gelmiştim ve bugün deneyeyim dedim,gerçekten de yokuş kalkış desteğini kapattığımda araçta farkedilir derecede çekiş arttı,özellikle 1. vitesteki yığılma hiç olmuyor,mantıken hiç bir bağlantısını bulamadım,sizce sebebi ne olabilir? Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 yokuş kalkış desteği balataları sıktığı için kapatınca ondan dolayı bir rahatlama olmuştur 1 Yorum bağlantısı
Levent Okutan 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 bunun söylentisi çok bende böyle bir değişim hissetim.. Yorum bağlantısı
Özgen Acar 1 Ekim 2015 Yazar Paylaş 1 Ekim 2015 Mert Gülkokan yazdı: Düz yoldaki kalkışlarda mı rahatlama oldu yoksa yokuşlardaki kalkışlarda mı ? kalkış ve normal seyirde belirgin bi artış oldu ama dediğim gibi sebebini çözemedim Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 Özgen Acar yazdı: kalkış ve normal seyirde belirgin bi artış oldu ama dediğim gibi sebebini çözemedim patinaj önleyici falanda kapandımı? onlar tork tan çalıyor eğer onlarda beraberinde kapandı ise güç artışını hissetmek mümkün ama hill holder'ın kapatılmasıyla güç artışının olması ilginç Yorum bağlantısı
Özgen Acar 1 Ekim 2015 Yazar Paylaş 1 Ekim 2015 emre öğüt yazdı: patinaj önleyici falanda kapandımı? onlar tork tan çalıyor eğer onlarda beraberinde kapandı ise güç artışını hissetmek mümkün ama hill holder'ın kapatılmasıyla güç artışının olması ilginç patinaj önleyici sistem kurye de yok diye biliyorum,ben sadece yokuş kalkış desteğini kapattım,kurye sahibi olan arkadaşlar denerse sevinirim Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 Esp varsa asr de vardır. Asr kapatılırsa çekiş artıyor diye biliyorum. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ekim 2015 Paylaş 1 Ekim 2015 patinaj çekmedikçe esp de aasr de ilgili sistem gaz kesmez. gaz kesmesi de yol tutuş artırmak içindir. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 yokus kalkis destegini tekrar acip denediniz mi? Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 (düzenlendi) Doğrudur courierde yokuş kalkışı kapatınca kalkışta belirgin bir iyileşme olur hatta eski konularda bu konu geçmişti. Şahsen ben kapatmıyorum güven veriyor, kalkıştaki performansı da yeterli geliyor bana. 2 Ekim 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 DOĞUŞ BAĞ yazdı: Doğrudur courierde yokuş kalkışı kapatınca kalkışta belirgin bir iyileşme olur hatta eski konularda bu konu geçmişti. Şahsen ben kapatmıyorum güven veriyor, kalkıştaki performansı da yeterli geliyor bana. Dik yokuşlarda el freni ile kalkmaktan iyidir . Rahatınıza yönelik yapılmış bir donanımı sırf çekişi arttırıyor diye kapatmak mantıksız bence Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 Murat BAĞ yazdı: Dik yokuşlarda el freni ile kalkmaktan iyidir . Rahatınıza yönelik yapılmış bir donanımı sırf çekişi arttırıyor diye kapatmak mantıksız bence +1903 Yorum bağlantısı
Özgen Acar 2 Ekim 2015 Yazar Paylaş 2 Ekim 2015 Murat BAĞ yazdı: Dik yokuşlarda el freni ile kalkmaktan iyidir . Rahatınıza yönelik yapılmış bir donanımı sırf çekişi arttırıyor diye kapatmak mantıksız bence bence de çok güzel bir donanım fakat bu rahatlığı kullanmam için neden çekişten feragat etmem gerekiyor onu anlamadım Yorum bağlantısı
Misafir 2 Ekim 2015 Paylaş 2 Ekim 2015 Özgen Acar yazdı: bence de çok güzel bir donanım fakat bu rahatlığı kullanmam için neden çekişten feragat etmem gerekiyor onu anlamadım çekişten feragat dediğiniz sadece kalkışlarda olduğu için bu kadar önemli bir çekiş gücünden bahsetmiyoruz. Yada dediğim gibi bir eliniz el freninde yüksek eğimli yokuşlarda kalkış yapabilirsiniz o zaman çekişten de ödün vermemiş olursunuz Yorum bağlantısı
Gökhan Öz 2 Ocak 2016 Paylaş 2 Ocak 2016 Yokuş kalkış, başta olmasa da olur dediğim özellikti, ama varken rahatlığını görünce iyi varsın diyorum Yorum bağlantısı
Recommended Posts