İçeriğe Yönlendir

Yüksek Km Tavsiyeler


Fatih Aydın

Recommended Posts

Fatih Aydın

Merhaba arkadaşlar ;

 

Daha önceden km takıntısı konusunu konuştuk fakat bu konunun daha farklı olmasını istiyorum.

Biraz daha detaylı konuşalım diyorum.

 

Genellikle araç tavsiyesi konularında ekspertize, servise yada güvenilir ustaya göster sorun yoksa saşe ve direklerde oynama yoksa al derler.

Fakat yüksek kmli bir ilan paylaşıldığında alma kmsi yüksek derler.Burada bir çelişki doğuyor.

Aynı zamanda yüksek kmlerce sorunsuz kullananlarda var.

Mesela Techturkeyde çok güzel bir konu var. http://www.techturkey.com/forum/sohbet/112589-en-yuksek-km-kimde.html

 

Hor kullanılmayan, bakımları zamanında yapılan her araç uzun yıllar sorunsuz hizmet eder. Evet doğrudur da internet sitesinde gördüğümüz 200k devirmiş bir aracın böyle kullanıldığını nasıl anlayacaz?

Ağır kazası yoksa kompresyon testi güzel çıkarsa aracı almanız için yeterli midir?
Fazla takıntı yapmaya gerek yok mu diyorsunuz?

 

Örneğin bende de 285 binde civic var. Nerdeyse sıfır problem alındığı günden beri fakat alındığı zaman 14 bindeydi. Yani tek kullanıcı çok önemli.

Netten bulduğumuz araçlar ise 10 tane el değiştirmiş bakımları en ucuz şekilde halledilmiş oluyor genellikle.
Zannetmiyorum uzun kmler netten bulunan araçların sorunsuz hizmet edeceğini.

 

Mesela 3 hafta önce arkadaşa 94 Vectra Gt aldık. Ekspertizden tam not almıştı. Aracı kullanırken ben garip bir ses farkettim düşünün usta değil ben farkediyorum. Arkadaşa benim ustaya gidelim dedim ve gittik. Duyduğum ses yatak sesiymiş ve yapılan kontrollerde contada yanık çıktı. Araçta yağ soğutucusu bile yokmuş.

 

daha sonra özel opel servisine gidildi ve ortalama 4 bin tl masraf olacağını fazlası bile olabilir dediler. Arkadaşta oto pazarında bu aracı 1.500 lira zararına sattı. Alan kişide ustasına göstermiş ve usta aracın egzozuna bakmış "iyi güzel duman atmıyor demiş". Her ne kadar arkadaşı tasvip etmesemde bana yaptılar ben neden yapmayayım mantığıyla hareket etti.

 

Ortalık usta değil kasap dolu. Bunlara güvenip de nasıl yüksek km bilmediğiniz bir kişiden araç almaya cesaret edebiliyorsunuz?

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Çok el değiştirmiş araç iyi değil evet. Ben de birinci kullanıcıdan almak isterim. Kullancı arttıkça km düşürme ihtimali de artar.

94 gt den kimseye hayır gelmez zaten.

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Abilerimiz daha iyi bilgi verecektir bu konuyla alakalı ama sizin de dediğiniz gibi, "Hor kullanılmayan, bakımları zamanında yapılan her araç uzun yıllar sorunsuz hizmet eder" 

 

Anadoluda bir laf vardır, İnsan kendi yoğurduna ekşi demez derler, hor kullanılmadığını ve servis geçmişini bildiğimiz yüksek km'li araç alınabilir ama kullanıcılar genelde Yetkili servise veya yetkili ayarında özel servise gitmedikleri için bu önyargı çıkıyor. 

 

Bunlara ek olarak, araç kaçıncı sahibinden satılık, kaç el değiştirmiş ve tüm bakımlarına erişebiliyormuyuz?

 

Şahsi fikrim budur,

 

Hee ben alırmıyım? Yukarıdaki kriterleri sağlıyorsa düşünürüm :) 

 

Aynı mantıkla gidecek olursak, Focus 2 - 2,5 Dizel Otomatik alınmaz derler hep, ama SABRİ abimiz alınır, hemde güzel güzel binilir diyor. Şimdi alma diyenlere mi kulak asmalıyım, Sabri abime mi? Ben kesinlikle Sabri abime kulak asarım :D 

tarihinde Mehmet Ozyurek tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek

Kayıtlarını bir şekilde inceleyin ve çok el değiştirmiş araçları almayın.. 

Çünkü hedefi uzun süre kullanmak olmayan kimseler, bakım yapmaz veya düzgün bakım yapmaz.. 

Tek elden veya uzun süreler kullanılmış olanlar bence düzgün araçlardır.. 

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı

Babadan, amcadan, teyzeden, komşudan ilk el yüksek km'li araç alınır sorun olmaz. Ancak araçlar sadece motordan oluşmuyor. Mesela bazı araçların alt takımları hassas oluyor, km yükseldikçe orjinal parçadan uzaklaşılıyor. Bu da bazı parçaların geçici tedbirler ya da yan sanayi parçalar yüzünden olması gerekenden daha çok zara görmesine neden oluyor ve sonuçta hem sürüş konforunu bozan hem de maliyetli arızalar ortaya çıkıyor.

 

İkinci konu; artık araçlar birçok sensörden gelen bilgileri ecu vasıtasıyla komut olarak gönderiyor. Bu sensörlerin ömrü yıl ya da yapılan km ile doğru orantılı olarak kısalıyor. Bu sensörler de oldukça maliyetli parçalar.

 

Km düşük olduğunda aracın az kullanıldığı düşünülerek yukardaki risk payının da düşeceği hesaplanıyor. Bununla beraber düşük km hesabında bazen yanlışlıklar yapılıyor. Örneğin 2013 model 70.000km'deki bir araç mı düşük km'dedir, 2010 model 100.000Km'mi? Bizdeki yüksek kmalgısı 100.000km ve üstü olduğundan aslında daha az kullanılmış olan 2010 model araç yerine düşük km diye 2013 model araç tercih edilecektir.  

 

Saygılarımla.

Yorum bağlantısı
Cem Işık

200.900 KM ile bende izlemedeyim;çok şükür hiç bir sıkıntım yok,maşallah diyeyim :)

150.000'de aldım, ufak tefek bakımlar hariç en ufak tıkırtı bile yok.

Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur diye boşa dememişler.

Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat

Şahsen çok bindiğim için yüksek km deki araçlara bakmıyorum.

200 binde araba alsam 4 senede 300 bin olur, sonra ben satarken zorlanırım veya kullanırken sorun çıkarma riski daha fazla olur.

"Km uzun yolda yapılmıştır" lafı da bana boş geliyor. Her şeyin bir ömrü var, yüksek km bir araç alacaksam ona motor yaptırmayı göze almam gerekir. Nispeten yeni model bir aracı yüksek km de almak bence mantıklı değil. 15-20 yaş arası alacaksam çok kafama takmam motor yapılacağını önceden düşünürüm. Motoru istediği kadar sağlam olsun, araç o km yi yapmışsa her yeri eskir. Bir gün koltuğu sallanır, başka bir gün kapısı açılmaz vs.. vs..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Halim Pehlivan

Haziran ayında babamın aracına 100 bin km de motor yaptırmak zorunda kalmıştık. 2004 model 1.5 dizel kangoo. aracın ilk sahibiydik ve alındığı günden bu yana sürekli serviste bakımları yapılmıştı. Edirne yolunda 140 km hız ile seyrederken yolda kaldık. Yağ veya suda herhangi bir eksilme görülmemişti. Servisteki ustanın söylemi turbo yağ çekmiş, 3. piston yatak dağıtmış vs vs.. totalde işçilik dahil 6500 tl ye aracı yaptırdık. 1 ay sonra 19.500 tl ye aracı sattık. 

 

Bazen şans sizi terkeder ve masrafları büyük olur...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Sedat Irgın

221.600 km de Grand Picasso sahibiyim. km den yana şikayetim yok.bakımları rutin yapılıyor.50.000 km de rektefiye olan araç da var.400.000 anahtar değmeyen araçlarda var.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Şirket araçları kısa sürede yüksek km yapıyorlar, hor kullanılıyorlar. Ama düzenli olarak yetkili serviste bakımları yapıldığından daha problemsizler bana göre.

Yorum bağlantısı

Bir uzun yol şoförüyle konuşmuştum. Algımız onlardan bir tane sıfır eksik. Bizim için 15 bin km neyse, onlarda 150 bin km o. 300 bindeki bir tıra kullanılmamış muamelesi yapıyorlar. Bizim 30 bindeki bir araca kullanılmamış muamelesi yaptığımız gibi. 750-800 bin km'ler gayet normal onlar için. 1 milyon km'ye kadar el değiştirme daha kolay oluyor ama 1 milyonu aştıktan sonra ikinci eli yavaşlar demişti. Araçlarının 2 milyona kadar gideri var. 

 

Doğrudur, bir örnekte ben vereyim, arkadaşımın Kıbrıs'ta bindiği dizel E serisi 2007 model Mercedes 750.000 km deymiş, taksici daha yolun yarısında bir bu kadar daha çok rahat gider demiş, bakım dışında motora el değmemiş bile.

Yorum bağlantısı
Fatih Aydın

Çok el değiştirmiş araç iyi değil evet. Ben de birinci kullanıcıdan almak isterim. Kullancı arttıkça km düşürme ihtimali de artar.

94 gt den kimseye hayır gelmez zaten.

Katılıyorum hocam.

Teşekkürler.

 

Abilerimiz daha iyi bilgi verecektir bu konuyla alakalı ama sizin de dediğiniz gibi, "Hor kullanılmayan, bakımları zamanında yapılan her araç uzun yıllar sorunsuz hizmet eder" 

 

Anadoluda bir laf vardır, İnsan kendi yoğurduna ekşi demez derler, hor kullanılmadığını ve servis geçmişini bildiğimiz yüksek km'li araç alınabilir ama kullanıcılar genelde Yetkili servise veya yetkili ayarında özel servise gitmedikleri için bu önyargı çıkıyor. 

 

Bunlara ek olarak, araç kaçıncı sahibinden satılık, kaç el değiştirmiş ve tüm bakımlarına erişebiliyormuyuz?

 

Şahsi fikrim budur,

 

Hee ben alırmıyım? Yukarıdaki kriterleri sağlıyorsa düşünürüm :) 

 

Aynı mantıkla gidecek olursak, Focus 2 - 2,5 Dizel Otomatik alınmaz derler hep, ama SABRİ abimiz alınır, hemde güzel güzel binilir diyor. Şimdi alma diyenlere mi kulak asmalıyım, Sabri abime mi? Ben kesinlikle Sabri abime kulak asarım :D 

Galiba sigortacılar kaç el değiştirdiğine erişebiliyor.

Sigortacı tanıdık olması şart zaten yoksa pert araç almak ihtimali yüksek.

Teşekkürler.

 

202k km  ile takipteyim 

285k ile takipteyim :biggrin:

 

Kayıtlarını bir şekilde inceleyin ve çok el değiştirmiş araçları almayın.. 

Çünkü hedefi uzun süre kullanmak olmayan kimseler, bakım yapmaz veya düzgün bakım yapmaz.. 

Tek elden veya uzun süreler kullanılmış olanlar bence düzgün araçlardır.. 

Benim gözlemlerim ve tecrübelerim de bu şekilde hocam.

Teşekkürler.

 

Bilinemez. Sadece kumar oynanır.

Bende bunu diyorum. Netten alınan araç kumar oynamak. Çünkü kullanıcılar ve ustalar bilinçsiz. Servisler Avrupada ki gibi yeterli değil.

Teşekkürler.

 

Babadan, amcadan, teyzeden, komşudan ilk el yüksek km'li araç alınır sorun olmaz. Ancak araçlar sadece motordan oluşmuyor. Mesela bazı araçların alt takımları hassas oluyor, km yükseldikçe orjinal parçadan uzaklaşılıyor. Bu da bazı parçaların geçici tedbirler ya da yan sanayi parçalar yüzünden olması gerekenden daha çok zara görmesine neden oluyor ve sonuçta hem sürüş konforunu bozan hem de maliyetli arızalar ortaya çıkıyor.

 

İkinci konu; artık araçlar birçok sensörden gelen bilgileri ecu vasıtasıyla komut olarak gönderiyor. Bu sensörlerin ömrü yıl ya da yapılan km ile doğru orantılı olarak kısalıyor. Bu sensörler de oldukça maliyetli parçalar.

 

Km düşük olduğunda aracın az kullanıldığı düşünülerek yukardaki risk payının da düşeceği hesaplanıyor. Bununla beraber düşük km hesabında bazen yanlışlıklar yapılıyor. Örneğin 2013 model 70.000km'deki bir araç mı düşük km'dedir, 2010 model 100.000Km'mi? Bizdeki yüksek kmalgısı 100.000km ve üstü olduğundan aslında daha az kullanılmış olan 2010 model araç yerine düşük km diye 2013 model araç tercih edilecektir.  

 

Saygılarımla.

 

Yıla oranla yapılan km analizi doğru yapılmalı hocam.

Teşekkürler.

200.900 KM ile bende izlemedeyim;çok şükür hiç bir sıkıntım yok,maşallah diyeyim :)

:)& :);150.000'de aldım, ufak tefek bakımlar hariç en ufak tıkırtı bile yok.

 

Bakarsan bağ, bakmazsan dağ olur diye boşa dememişler.

Maşallah.

 

Şahsen çok bindiğim için yüksek km deki araçlara bakmıyorum.

200 binde araba alsam 4 senede 300 bin olur, sonra ben satarken zorlanırım veya kullanırken sorun çıkarma riski daha fazla olur.

"Km uzun yolda yapılmıştır" lafı da bana boş geliyor. Her şeyin bir ömrü var, yüksek km bir araç alacaksam ona motor yaptırmayı göze almam gerekir. Nispeten yeni model bir aracı yüksek km de almak bence mantıklı değil. 15-20 yaş arası alacaksam çok kafama takmam motor yapılacağını önceden düşünürüm. Motoru istediği kadar sağlam olsun, araç o km yi yapmışsa her yeri eskir. Bir gün koltuğu sallanır, başka bir gün kapısı açılmaz vs.. vs..

 

"Km uzun yolda yapılmıştır" boş değil. Neden değil? Aracın motorunu yıpratan km değil çevrilen devir sayısıdır.

Aslında her araçta iş makinelerinde olduğu gibi çalışma saati olması gerekir. Misal İstanbul trafiğinde 30km olan bir yolu 2 saatte gidersiniz. Diğeri çevreyolunda 30dk da. Kmler aynı ama motorun çalışma saati şehiriçinde daha fazla doğal olarak yıpranmada.

Haziran ayında babamın aracına 100 bin km de motor yaptırmak zorunda kalmıştık. 2004 model 1.5 dizel kangoo. aracın ilk sahibiydik ve alındığı günden bu yana sürekli serviste bakımları yapılmıştı. Edirne yolunda 140 km hız ile seyrederken yolda kaldık. Yağ veya suda herhangi bir eksilme görülmemişti. Servisteki ustanın söylemi turbo yağ çekmiş, 3. piston yatak dağıtmış vs vs.. totalde işçilik dahil 6500 tl ye aracı yaptırdık. 1 ay sonra 19.500 tl ye aracı sattık. 

 

Bazen şans sizi terkeder ve masrafları büyük olur...

Tamamen şansızlık. Geçmiş olsun.

 

221.600 km de Grand Picasso sahibiyim. km den yana şikayetim yok.bakımları rutin yapılıyor.50.000 km de rektefiye olan araç da var.400.000 anahtar değmeyen araçlarda var.

Teşekkürler.

 

Şirket araçları kısa sürede yüksek km yapıyorlar, hor kullanılıyorlar. Ama düzenli olarak yetkili serviste bakımları yapıldığından daha problemsizler bana göre.

 

İşi bilen için mantıklı seçim aslında.

Bir uzun yol şoförüyle konuşmuştum. Algımız onlardan bir tane sıfır eksik. Bizim için 15 bin km neyse, onlarda 150 bin km o. 300 bindeki bir tıra kullanılmamış muamelesi yapıyorlar. Bizim 30 bindeki bir araca kullanılmamış muamelesi yaptığımız gibi. 750-800 bin km'ler gayet normal onlar için. 1 milyon km'ye kadar el değiştirme daha kolay oluyor ama 1 milyonu aştıktan sonra ikinci eli yavaşlar demişti. Araçlarının 2 milyona kadar gideri var. 

Yüksek hacim düşük devir uzun ömür.

Teşekkürler.

 

Formda belki "Yüksek Kilometreli Emektarlar" bölümü açılabilir. Bu bölüm altında, sahip olduğumuz yüksek km li araçların çıkardıkları sorunlar, maliyetler, yüksek km li araç kullanmanın avantaj ve dezavantajları tartışılabilir. Böylece 2. el yüksek km araç almayı düşünen arkadaşlar muhtemel sorunlar ve maliyetleri hakkında fikir sahibi olabilirler.

Güzel olur.

Herkes tecrübesini paylaşır.

Teşekkürler.

Yorum bağlantısı
İbrahim Aslıoğlu

Benim bir önceki sattığım araba da 209000 km'deydi. Motorla alakalı problemim olmadı. Kaza yaptım, ustada iyi yapamayınca içime sinmedi sattım.

Yorum bağlantısı
Mustafa Serhat

Bence boş hocam, düşünsenize 200 bin km nin ne kadarını uzun yolda yapmış olabilir? Uzun yol otobüsü değil bu neticede ve devir çevirmekse iş, uzun yolda da çeviriyor. Daha da önemlisi bunu ilanına yazanların %90 ı doğru söylemiyor.

 

 

"Km uzun yolda yapılmıştır" boş değil. Neden değil? Aracın motorunu yıpratan km değil çevrilen devir sayısıdır.

Aslında her araçta iş makinelerinde olduğu gibi çalışma saati olması gerekir. Misal İstanbul trafiğinde 30km olan bir yolu 2 saatte gidersiniz. Diğeri çevreyolunda 30dk da. Kmler aynı ama motorun çalışma saati şehiriçinde daha fazla doğal olarak yıpranmada.

Yorum bağlantısı
Eren Gökmen
(düzenlendi)

gecmisi biliniyorsa alinabilir. yalniz yil ve km etksiyle olusan yipranmalarin getirecegi masraflari da unutmamak gerekir. örnegin baski balatasi 200000 e kadar hic degismediyse  (o sirada da saglamsa) muhtemelen bizim elimizde patlayacaktir. keza alt takimlarda bu sekilde. paslanmaya dikkat etmek gerekir. ic mekanin yipranma orani tercih meselesi olabilir. hortumlar, borular, kablolar eksimistir. yakinda degismesi gerekebilir vs vs gibi etkileri hesaba katmak gerekir. bunlar olacak diye bisey yok ama ihtimal dahilindedir. (tabi ki yeni araclarda bile karsilasabiliyoruz bu sorunlarla)

son yillarda üretilen otomobillerin ekonomik ömrü 10 yildir ve buna göre yapilirlar. 

birde aracina nasil baktigini gercekten bilen az bir kesim disinda, herkes arabasina iyi bakmistir, iyi kullanmistir.  ayni herkesin en iyi soför olmasi gibi ;)

tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Sedat Irgın

işin birde başka tarafı var , 190.000 de sattığım araba 1 hafta sonra 160.000 de satılığa çıkmıştı....(galericiden)

Yorum bağlantısı
Gazi Kuşcu

km'den ziyade arabanın nasıl kullanıldığı daha önemli bence. km aracın sadece kat ettiği yolun bilgisi en nihayetinde.motor devri ne alemde acaba,

 

100 bin km de iki araç düşünün modelleride aynı biri hem trafiğin yoğun olduğu yerde kullanılmış ve yol bulundukça redline da vites atılmış. diğeri sakin trafikte ve uzun yolda gereken devir aralığında vites atılarak kullanılmış olsun. şimdi gel işin içinden çık...

araba 100 bin km de ama motorun çevirdiği devir feleğin çemberinden geçmiş ve biz maalesef araba alırken yine aynı şekilde sakin kullanılmış 150 bin kmdeki araçları elerken, hor kullanılmış 100 bin km deki aracı temiz diye alıyoruz... 

 

yani km'nin uzun yolda yapılmış olması çok önemli tabi doğruysa. yersen ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Semih Saner

Benim aracım 200 binde,3 el bende, sorunsuz, yakın komsumda 480 bin km mondeo var. Ve oda sorunsuz. Onunki 4.el. Araba emek ister özveri ister bakım ister.kazasız gunler

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Şu anda 304.000 km deyim.

227.000 km kadar tek kişi kullanmış 248.000 de ben aldım 3. sahibi olarak.

Benim arabayı satsam kimler alır? (Yaptığım işlere göre bakarak).

 

Ben kendi arabamı kendim gibi birinden 400.000 de de alabilirim ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
İhsan Yargıcı

aracım 127000 km de ilk sahibiyim+ ilk senesinde şansız bir kaza sonrası arka 2 çamurluk boyalı ön sol çamurluk bağaj kapağı değişik kapılar ve kaput ve tavan hariç boyalı ve değişenli . ama hala aynı baskı balata+ aynı fren diskleri devam(90 bine kadar yetkili servis kullandım ) son bakımıda eko servis adı altında yetkili serviste yaptırdım sinmedi içime balatalara sprey mazot filtresini özelde tamamladım) şimdi bana deselerki 30 bindeki yeni kasa firma aracı ile takas yapalım vallahi yok derim. satmaya kalksam kılçıklık olcak. sıfır alsam ben acaba bursı varmıydı bu taş izimi koltukta lekemi var şeklindeki hastalığıma dönmek istemediğimden varsın 300000 bin olsun ölüsü ile dirisi arasında 5000 fark var oda benim ruh sağlığıma iyi geliyor diye düşünüyorum.

eğer bir gün çok istediğim bir araç olursa (w 140 s 600 ) gibi km yi takıntı etmem gibime geliyor.

Yorum bağlantısı
Mehmet Ali Karakaya

Şu anda 304.000 km deyim.

227.000 km kadar tek kişi kullanmış 248.000 de ben aldım 3. sahibi olarak.

Benim arabayı satsam kimler alır? (Yaptığım işlere göre bakarak).

Ben kendi arabamı kendim gibi birinden 400.000 de de alabilirim ;)

Ülkemizde malesef km takıntısı çok fazla. Mondeo 222 binde şu an ve bence hayatının baharında. Senin arabayı da forumda herkes biliyor satarken haberimiz olsun diyor. Ama satacağın zaman 400 binde mesela çoğu kafayı kuma gömecek [emoji4]
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Hüseyin Maviş

Benim araba da şu an 115.000 de. 3 yıl önce aldığımda 82.000 de idi. (Bu arada km. nin de düşürüldüğünden şüpheliyim, hemşehrimden almıştım :angry: ) 3 yıldır yapmadığım bakım kalmadı. Önce 4 lastik alındı, sonra hafif bir titreme var diye pompacıda enjektörlerin bakımı yapıldı, aldığım kişiye sonradan güvenemedim, 90.000 km. de triger kayışı değiştirildi (tabii devirdaim pompası da değişti sökülmüşken), daha sonra volanttan hafif ses geliyordu, volant (şanzıman inmişken baskı-balata da değişti) değişti, Tabii bu arada kızdırma bujileri ve 2-3 tane de sensör arıza yaptığı için onlar da değişti. Son olarak ön amortisörler değiştirildi ve direksiyon kutusu da arıza yaptı, o da yapıldı. Şimdi arabam sıfır ayarında ( :nazar:)  

Ben direksiyon kutusu arızasından sonra arabayı satıp 3-4 yaş yükseltmek istedim. Forumu ve piyasayı incelediğimde vazgeçtim. Neden diyeceksiniz? Çünkü alacağım araba ne kadar temiz, benimki kadar temiz olacağını nereden bileceğim. Hem en az 10-15.000 TL. verip benim arabadan daha temizini nereden bulacağım? Model düşük kalacak, tek fark bu. Kafamda deli sorular. Sıfır araba da alamam. En iyisi her şeyini bildiğim arabama severek, kafam rahat bir şekilde binmek.

Ne dersiniz arkadaşlar yanlış mı düşünüyorum?

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
Bahadır Akdemir
(düzenlendi)

Aracımı sıfır aldım.Bakımları yapılmış,kazası, belası, boyası, patlağı çatlağı yok.tek elden kullanılmış.65binde.satarken 4-5 fazla yazsan herkes söz birliği etmişcesine çok istiyosun satamazsın der.sonrada uygun fiyata  aidığına 5-6 masraf eder genede düzen tutturamaz. :)

tarihinde Bahadır Akdemir tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...