Okan Tansel 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Yazılım ile yapılacak değişiklikler ile her türlü emisyon, güç, yakıt değerlerini değiştirebilirsiniz. İlla mekanik müdahale mi gerekli ? Zaten gerekli iyileştirmelerden sonra sorunlu araçlar 40 defa testlerden geçeçektir. Erdemim meselede zaten bu adamlar mekanik hatayı yazılımla çözmüş ve bu tespit edilmiş bu olaylar oldu. asıl sorun zaten mekanik yazılımla çözmek yeni hilenin adı veya versiyonu zaten adamlar yazılımla kandırma var demişler. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Madem performans değişmiyordu bu haltı niye yediniz. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 26 Kasım 2015 Paylaş 26 Kasım 2015 Madem performans değişmiyordu bu haltı niye yediniz. Geriye motor ömrü kalıyor. 1 Yorum bağlantısı
Atilla Cifter 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 (düzenlendi) Geriye motor ömrü kalıyor. Motor ömrü ile ilgili bilgi yok. Belkide bu işlemden sonra motorlar 100 bin km'den sonra tırt olacak. Videosu aşağıdaki linkte var. Değişim maliyetinin araç başına ortalama 64 dolar olacağı öngörülüyor. Yanlız parçanın kendisi 5 dolardan fazla etmez gibi duruyor, plastik süzgeç gibi birşey. Mazota daha fazla hava karıştırmak için buna gerek varmıy dı? Sanki yazılım ile giderecekler ancak inandırıcı olsun diye plastik süzgeç takmışlar görüntüsü veriyor:). http://www.engadget.com/2015/11/25/vw-fix-european-diesel-engines/ 27 Kasım 2015 tarihinde Atilla Cifter tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 İçinde mıknatıs falan mı var acaba o borunun, molekülleri şey edip salımı azaltıyor. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 havadaki şeyleri şey edip manifolda şapınca egzosda şoluyormuş 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 havadaki şeyleri şey edip manifolda şapınca egzosda şoluyormuş Tornado daha verimli olur satalım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 Tornado daha verimli olur satalım karrnıımmmmmm 30 milyar dolarlık ceza dediler. çözüm : bulaşık teli 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 Motor ömrü ile ilgili bilgi yok. Belkide bu işlemden sonra motorlar 100 bin km'den sonra tırt olacak. Videosu aşağıdaki linkte var. Değişim maliyetinin araç başına ortalama 64 dolar olacağı öngörülüyor. Yanlız parçanın kendisi 5 dolardan fazla etmez gibi duruyor, plastik süzgeç gibi birşey. Mazota daha fazla hava karıştırmak için buna gerek varmıy dı? Sanki yazılım ile giderecekler ancak inandırıcı olsun diye plastik süzgeç takmışlar görüntüsü veriyor:). http://www.engadget.com/2015/11/25/vw-fix-european-diesel-engines/ Anlaşılan maf doğru çalışmıyormuş karambole enjeksiyon yapıyormuş. Bu durumda yakıt harcaması bence düşer. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 Bu olur. kağıtla olmaz. yağlanır. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 ben dediydimdi de işte bilgisayarda hocayız diye kaale almadılar. yazılımla çözülür dediler. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 hard tuning candır hocam.. 101010101011100 neryee kadar 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 Fiesta 1.25 motoru, çevre kaygısı olmadan güç ve tork değeri yüzde kaç değiştirilebilir?(motor ömrü değişmeden) Emisyon çok mu kısıtlıyor motorları? Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 çorap gersek emmeye? Analarımız, ninelerimiz çorap örsün onu gerelim. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 Fiesta 1.25 motoru, çevre kaygısı olmadan güç ve tork değeri yüzde kaç değiştirilebilir?(motor ömrü değişmeden) Emisyon çok mu kısıtlıyor motorları? motor ömrü konusunu da çıkarsak listeden? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 Fiesta 1.25 motoru, çevre kaygısı olmadan güç ve tork değeri yüzde kaç değiştirilebilir?(motor ömrü değişmeden) Emisyon çok mu kısıtlıyor motorları? %hiç Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 motor ömrü konusunu da çıkarsak listeden? Çıkaralım hocam. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 %hiç Alt devir çekişi iyileşmez mi? Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 yakıtı azaltırsın bence ama güç de düşer emisyon da kötüleşir ömür de kötüleşir. güç dersen donanım ve yazılım modifiyesi gerekir. yüzde 25 belki artar ciddi masrafla Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 alt devirde ne işin var modifiye ile? Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 27 Kasım 2015 Paylaş 27 Kasım 2015 yakıtı azaltırsın bence ama güç de düşer emisyon da kötüleşir ömür de kötüleşir. güç dersen donanım ve yazılım modifiyesi gerekir. yüzde 25 belki artar ciddi masrafla Alt devir canlılığı , çalışma karakteri iyileşmez mi? Şehiriçinde 2000 devirde rahat yürüsün Yorum bağlantısı
Recommended Posts