İçeriğe Yönlendir

Ne Yaptın Volkswagen Emisyon Skandalı


Cemal Cangöner

Recommended Posts

Okan Tansel

Yazılım ile yapılacak değişiklikler ile her türlü emisyon, güç, yakıt değerlerini değiştirebilirsiniz. İlla mekanik müdahale mi gerekli ? Zaten gerekli iyileştirmelerden sonra sorunlu araçlar 40 defa testlerden geçeçektir.

Erdemim meselede zaten bu adamlar mekanik hatayı yazılımla çözmüş ve bu tespit edilmiş bu olaylar oldu. asıl sorun zaten mekanik yazılımla çözmek yeni hilenin adı veya versiyonu zaten adamlar yazılımla kandırma var demişler.

Yorum bağlantısı
Ersen Tapan

Madem performans değişmiyordu bu haltı niye yediniz. 

Geriye motor ömrü kalıyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Atilla Cifter
(düzenlendi)

Geriye motor ömrü kalıyor.

Motor ömrü ile ilgili bilgi yok. Belkide bu işlemden sonra motorlar 100 bin km'den sonra tırt olacak. 

Videosu aşağıdaki linkte var. Değişim maliyetinin araç başına ortalama 64 dolar olacağı öngörülüyor. Yanlız parçanın kendisi 5 dolardan fazla etmez gibi duruyor, plastik süzgeç gibi birşey. Mazota daha fazla hava karıştırmak için buna gerek varmıy dı? Sanki yazılım ile giderecekler ancak inandırıcı olsun diye plastik süzgeç takmışlar görüntüsü veriyor:). 

 

http://www.engadget.com/2015/11/25/vw-fix-european-diesel-engines/

tarihinde Atilla Cifter tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

İçinde mıknatıs falan mı var acaba o borunun, molekülleri şey edip salımı azaltıyor.  :)

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

havadaki şeyleri şey edip manifolda şapınca egzosda şoluyormuş :rofl:

Tornado daha verimli olur satalım
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Tornado daha verimli olur satalım

karrnıımmmmmm :sandalye: 30 milyar dolarlık ceza dediler. çözüm : bulaşık teli

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Motor ömrü ile ilgili bilgi yok. Belkide bu işlemden sonra motorlar 100 bin km'den sonra tırt olacak. 

Videosu aşağıdaki linkte var. Değişim maliyetinin araç başına ortalama 64 dolar olacağı öngörülüyor. Yanlız parçanın kendisi 5 dolardan fazla etmez gibi duruyor, plastik süzgeç gibi birşey. Mazota daha fazla hava karıştırmak için buna gerek varmıy dı? Sanki yazılım ile giderecekler ancak inandırıcı olsun diye plastik süzgeç takmışlar görüntüsü veriyor:). 

 

http://www.engadget.com/2015/11/25/vw-fix-european-diesel-engines/

 

Anlaşılan maf doğru çalışmıyormuş karambole enjeksiyon yapıyormuş. Bu durumda yakıt harcaması bence düşer.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

ben dediydimdi de işte bilgisayarda hocayız diye kaale almadılar.


yazılımla çözülür dediler.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Fiesta 1.25 motoru, çevre kaygısı olmadan güç ve tork değeri yüzde kaç değiştirilebilir?(motor ömrü değişmeden) Emisyon çok mu kısıtlıyor motorları? 

Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız

çorap gersek emmeye?

Analarımız, ninelerimiz çorap örsün onu gerelim. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Fiesta 1.25 motoru, çevre kaygısı olmadan güç ve tork değeri yüzde kaç değiştirilebilir?(motor ömrü değişmeden) Emisyon çok mu kısıtlıyor motorları? 

motor ömrü konusunu da çıkarsak listeden?

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Fiesta 1.25 motoru, çevre kaygısı olmadan güç ve tork değeri yüzde kaç değiştirilebilir?(motor ömrü değişmeden) Emisyon çok mu kısıtlıyor motorları? 

%hiç

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

motor ömrü konusunu da çıkarsak listeden?

Çıkaralım hocam. 

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

yakıtı azaltırsın bence ama güç de düşer emisyon da kötüleşir ömür de kötüleşir. güç dersen donanım ve yazılım modifiyesi gerekir. yüzde 25 belki artar ciddi masrafla

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

yakıtı azaltırsın bence ama güç de düşer emisyon da kötüleşir ömür de kötüleşir. güç dersen donanım ve yazılım modifiyesi gerekir. yüzde 25 belki artar ciddi masrafla

Alt devir canlılığı , çalışma karakteri iyileşmez mi? 

Şehiriçinde 2000 devirde rahat yürüsün :)

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...