Gürçay Hüseyin 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Cogu arac yerinde durururken ve bos viteste gaza yuklenldiginde 2 veya 3 bin deviri gecmez. Aracin yazilimda bulunan koruma amacli birsey. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Konuyu dagitmayalim arkadaslar volkswagenin yedigi darbeleri pes peşe okumak daha keyifli 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Konuyu dagitmayalim arkadaslar volkswagenin yedigi darbeleri pes peşe okumak daha keyifli Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 (düzenlendi) Erhan hoca yanılmış şurda : "..Hiç mi aklına gelmedi acaba fabrikadan çıkan birkaç araca rassal olarak emisyon testi yaptırmak? Bir şirkette kalite ve güvenin baş sorumlusu tabii ki CEO'dur. " yapsa da düşük çıkıyor bir hatrası da EUDC ve NADC yi bilmediğini gösteriyor: " Yakıt testi yaparken sürücülerin saatte 80 km hızla gideceğini varsayıyorlar ama ortalama sürücü saatte 120 km ile gidiyor. Ayrıca, yakıt tüketimi testlerini laboratuarda yapıyorlar ve gerçek hayat koşullarında EPA'nın önerdiği yakıt etkinliğine ulaşmak mümkün değil. Örneğin 2013'te EPA yeni çıkan Ford Fusion hibrid aracın bir litre benzin ile 20 km gidebileceğini iddia ettikten sonra, dünyanın önde gelen tüketici avukatı dergisi Consumer Reports'un testlerinde araç ancak 16,5 km gidebildi; Car and Driver dergisinin testinde ise 14,9 km gidebildi. Özetle, kanun yapıcı çevreyi korumak için kanun yapıyor ama regülatör ölçmesini beceremiyor." 1 Ekim 2015 tarihinde Serkan Toker tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Sms kampanyasi baslarsa bana haber verin arkadaslar. 5 TL aticam vallahi. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 90 hp ve 105 hp var. 2.0 tdi da eskiden beri üç kademe var. Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Trafikte , klima açıkken önümüzde 10 yaşından eski bir dizel varsa çok kötü kokular geliyor. Yeni dizellerde pek rahatsız edici koku hissetmiyoruz. DPF çok faydalı demek ki. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Vw batmaya batacak da kime batacak bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Çevre Bakanlığı'mız araçların rölanti ve seyir halinde farklı gaz salınımları yaptığını yeni öğrenmiş. "Biz de süreci izlemeye aldık. Eğer hareket halindeki değerlerle sabit değerler arasında böyle farklılıklar varsa biz dahil bütün ülkeler egzoz ölçümünde yeni konsepte geçmek zorundayız" haberturk.com Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Çevre ve şehircilik bakanliginda Makam şoförüyüm belki hatirlarsin Sani bey. Yarin Gölbaşı ilcemizdeki laboratuvara geçeceğiz Gen Müd ile, Çevre muhendisleri ile bir muhabbet edeyim bakalim ne bilgiler aktaracaklar merak ettim cidden. İçeriden bilgi! En sevdiğimiz 5 Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Fatura şimdiden bile 50 milyar dolar civarı olacakmış http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/30194076.asp Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Fatura şimdiden bile 50 milyar dolar civarı olacakmış http://www.hurriyet.com.tr/ekonomi/30194076.asp Bugüne kadar soyduklarından saysınlar. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Bugüne kadar soyduklarından saysınlar. +1903 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 +1903 Vay hem de 1903 yani [emoji6][emoji6] Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Vay hem de 1903 yani [emoji6][emoji6] Kesinlikleee her zaman Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Kesinlikleee her zaman [emoji122][emoji122][emoji122][emoji322][emoji323] Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 vw araclari geri cagiracagini aciklamis. yeni yazilim yüklenecek, böylece arac hep test modundaki gibi calisacakmis. bu da performans düsüsü ve yakitta artis getirecekmis. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 CEO'su 150 milyon euro maaşla dünyanın en çok kazanan sayılı CEO'larındanmış. 2012'de yıllık 17.5 milyon euro kazanıyormuş. Şehir efsanesine benziyor senin rakam abi. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Almanya vw yi batırtmaz . Burda dünyanın en büyük araba üreticilerinden birinden bahsediyoruz. çok çok büyük prestij kaybı yaşarlar , bir kaç tazminat öderler. 2 sene sonra kimsenin aklına gelmez bu olay. Benim ülkemde ise wag guruba almak için sıraya girmeye devam ederler Yorum bağlantısı
Önder Özcan 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 vw araclari geri cagiracagini aciklamis. yeni yazilim yüklenecek, böylece arac hep test modundaki gibi calisacakmis. bu da performans düsüsü ve yakitta artis getirecekmis. türkiyede kaç kişi gider bu geri çağırmaya kim beygirlerinden vazgeçip yakıt artışını kabul eder.Ki biz zaten yazılımla beygir arttırıp emisyon değerlerini bile bile yükseltiyoruz.delikanlıyı bozar bu geri çağırma 2 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Hiç gerek yok bunlara. "Alanlar ormanlık yerde binsinler" denir olur biter. Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 vw araclari geri cagiracagini aciklamis. yeni yazilim yüklenecek, böylece arac hep test modundaki gibi calisacakmis. bu da performans düsüsü ve yakitta artis getirecekmis. Bu çözüm mümkün değil. Bana 78 HP diye sattığı arabayı yazılımla 60 HP'ye düşürüp geri verecek ben de bunu kabul edeceğim... Ba ba ba... Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 30 Eylül 2015 Paylaş 30 Eylül 2015 Bu çözüm mümkün değil. Bana 78 HP diye sattığı arabayı yazılımla 60 HP'ye düşürüp geri verecek ben de bunu kabul edeceğim... Ba ba ba... performans ve yakit olayini direkt söylememisler. geri cagirip yazilimi yenileyecegiz demisler. belkide Caglar abinin dedigi gibi önce serviste düsürecekler sonra da el altindan chip tuning yaptirtacaklar Yorum bağlantısı
Recommended Posts