Eren Gökmen 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Şu savunma mekanizması tanıdık geldi mi? kapisi böyle tok kapanan bir arabayi üreten markayi yedirmeyiz 5 Yorum bağlantısı
Önder Özcan 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Furkan Avcı benim diyeceklerime tercüman olmuş.Hangimiz emisyon değerine bakıp araba alıyoruz ki.Forumda da bir sürü bir sürü vw ci var.Hangi vw ci bu sebeple aracını elden çıkarmayı düşünür ki,düşünen olsa bile kim aracını bugün,düne göre ucuz verir ki.Düşünün,2,0 tdi vw sahibisiniz,düne kadar araçtan memnundunuz,bugün bu haber sizde neyi değiştirir.Elden çıkarma eğilimi mi oluşturur,asla.Hele hele düne kadar ettiği fiyatın aşağısına... Olsa olsa savunma mekanizmasını ve marka sevdasını biraz daha arttırır.Yukarıda -donanımhaberden herhalde-alıntıda görüldüğü gibi. Kısaca,ülkemizde hiçbir şey değişmez.Bu başlıkta konuşulanlar bile enteresan "fiyatlar düşsün de hemen birer vw alalım" ve türevleri.demek ki kullanıcı olarak emisyonu çok da ipleyen yok 2 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 az DH forumuna baktim da .... gülsem mi, aglasam mi, üzülsem mi bilemedim Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 (düzenlendi) Ayrıca yukarıdaki yazıya ithafen söylüyorum.Biri daha bahsetmişti yukarıda.Bu adamlar ülkemizde üretim falan da yapmıyo.Para löp löp Alamanyaya gidiyo mu? En son bizle bi dalga gećtiler 2013 senesiydi galiba Crafter fabrikasi açacaz diye.Fabrikayıda Polonyaya kurdular. Bu kardeşime milliyetci misin diye sorsak mangalda kül bırakmaz. Ford-Mercedes-Toyata-Fiat-Renault-Hyundai ve burda adinı zikretmediğim ancak Türkiyemizde üretilen arabalara binenler bu arkadaştan daha milliyetćidir.Tamam Türk ün dostu yok.En azından bu markalar sayesinde kardeşlerimiz bu fabrikalarda calısıyo.Devlete vergi veriyor bu adamlar. Türkiyenin en ćok satan otomabil markasının neyi var Türkiyede.Hiç bir şeyi. Tabi bu verdiğimiz paralar sonra ülkemize dönüyo.Roketatar-silah ve mühimmat olarak. Ben son zamanlarda "Türk'ün Türk'ten başka dostu yoktur" deyim yada atasözü'nünde çok geçerliliği kaldığına inanmamaya başladım. "Herkes nefsi nefsine" çok daha geçerli... Bizim bu forumda kafa yormamıza çokta gerek yok. Daha öncede dediğim gibi Türkiye pazarı vw için çok küçük pazar çok fazla bir önemi yok. Almanya ve Alman'lar bu olay ile yuzyılın hatasını yapmıştır. Bütün Dünya'da almanların dürüst ve sağlam mal imajı yerle bir olunca bir kaç sene bekleyin ve görün yan etkilerini, Allah nasip ederse ve ömrüm varsa ben zevk ile Alman ekonomisinin 2020 - 2025 yılındaki hali ne olacak merak ile bekliyeceğim... 29 Eylül 2015 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 2125 teki halimiz gibi ooabilir. mesela almanya tüfe yıllık -%0.02 de şu an 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Arkadaşlar başka forumları işaret etmeden lütfen yazışalım. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 2125 teki halimiz gibi ooabilir. mesela almanya tüfe yıllık -%0.02 de şu an Avrupa bankasının bilimsel bir araştırması yayınlanmıştı 3-4 sene önce.2050 yılında avrupa ekonomisi ne olacak diye ? Alman ekonomisi rapora göre 3.cüleğe düşüyordu.1.ci ve 2.ci ekonomiler hangi ülkeler yazıyordu bir tahmin et bakalım ? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Şimdi size bi olay anlatayım.Her zaman bahsettiğim gibi 2011 dsg caddy miz vardı.N konumunda gaza basınca araba 2bin devirlerde takılıyor.Gaz yemiyor.Böyle dizel dsg si olan bi arkadaş denerse teyit etmiş oluruz.Mondeo da otomatik.N konumunda gaza yuklendikçe devir ibresini 5 b e dayandırıyor. Yazılımlı araba farkı işte burda.Vw araci olanlar bir denesin bakalım.Düz viteste olsa dsg de olsa lütfen N de veya boşta iken bir deneyin. Tam anlamadım, boşta dip gaz dip devir mi olmalı diyorsunuz? Benim manuel aracım da boşta 3bin deviri geçemez? Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Vw'nin finans bölümü (Türkiye'de VDF) hacim olarak tüm Vw'nin %44'ünü oluşturuyormuş. Hisseleri dünya genelinde skandal sonrası 1/3 oranında değer kaybetmiş. Sadece değer kaybından ötürü bir Katar fon şirketi 4,5 milyar avro kaybetmiş. Olay Türkiye'yi kesin etkiler, küçülen şirketler şu ülkede büyük kalıyım, burda küçüleyim demez. Ayrıca 2016 ile birlikte yeni imajın getirdiği yeni kasalar, makyajlar hatta yeni araçlar görebiliriz. Bu arada malum sitede satışta bulunan tüm vw otomobillerde artış varmış, dünden bugüne 700 araç sözlüklerde takibi bile yapılıyor. Doğuş'a iyi oldu, fabrika kurma, burnundan kıl aldırma bakalım şimdi ne yapacaklar. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 http://www.sozcu.com.tr/mobil/home/detay?post_id=946321&cat_id=6 Tamam geri çağıracaklar da ne yapacaklar onu anlamadım araçlara yeni bir parça mı takılacak yoksa haram beygirlerin sayısı mı düşecek ? Dua et senin aracın yok içlerinde,yoksa ne yapardın bilmiyorum Yorum bağlantısı
Emre Demir 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Olacak olan yazılım ile beygirlere elveda denecek , emisyon değerleri uygun seviyeye gelecek , daha sonra kullanıcı yeniden yazılım attıracak ve yola devam . Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Biraz uzak kaldim. Yardim kampanyasi basladi mi ya? VW'ye bir sol krose de Dow Jones vurmus bugun. http://www.bloomberg.com/news/articles/2015-09-29/vw-s-stock-to-be-removed-from-dow-jones-sustainability-indexes 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Evet.Bu özellik e5 motorların mı bir özelliģi acaba diye düşünüyorum.Mesela mondeo 2011 e4 motor.Gazi kökleyince devir ibresi sonu görüyor.Caddy e5 motor 2b devirde takılıyordu.Gazı köklesenizde devir yükselmiyordu. Benimki e4. Bu tamamen üreticinin tercihi. Yorum bağlantısı
Misafir 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 And benim aracı test edince bu araç kağıt üstünde 90 hp ama bilmeden test etsem 110 falan derdim diyor iyi gidiyor diyor zateb garip olan 1.2 tsi 90 hp ile 1.2 tsi 105 hp lere yazılım yapılınca ikiside aynı güce ulaşıyor şu an yazılım ve katalizör iptali ile 130 hp güç alıyorlar Hiç gerek yok,böylece bin gitsin.. Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Türkiye vw için ufak bir pazar denmiş ancak en çok polo satışının olduğu Avrupa pazarındaki ülke Türkiyedir. Bu nedenle vergisiz fiyat olarak en uygun fiyatı vw polo için Türkiye ye vermektedir(kaynak:eskişehir asil vw bayi satış şefi) O kişinin söylediği segmentinde Türkiyede satış rakamı 1.ci olmasıdır. Passatta d sınıfında 1.ci. bu yıl ilk 6 ayda vw 5 milyon araç satmış Dünyada.Ülkemizdeki satışı 60,000 küsür.yani binde 12. Bu rakam o büyüklükteki bir şirket için çok küçük bir rakamdır. Mert sen mühendis bir insansın rakamları bendende o satış şefindende daha iyi yorumlarsın... Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Konu ismi sürekli değişiyor marka isminden sonrası Türkçe olursa daha isabetli olacaktır. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Konu ismi sürekli değişiyor marka isminden sonrası Türkçe olursa daha isabetli olacaktır. Biz de google'ı kandırıyoruz, çok mu 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Evet.Bu özellik e5 motorların mı bir özelliģi acaba diye düşünüyorum.Mesela mondeo 2011 e4 motor.Gazi kökleyince devir ibresi sonu görüyor.Caddy e5 motor 2b devirde takılıyordu.Gazı köklesenizde devir yükselmiyordu.Debriyaj koruma sistemi bahsi geçen olay Tam anlamadım, boşta dip gaz dip devir mi olmalı diyorsunuz? Benim manuel aracım da boşta 3bin deviri geçemez? 3 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Hamza boşta 2000 deviri geçmemesi mantıklı ve doğru bir yazılım... Araç geri çağrılacak.. Beygirlerin 1/3'ü silinecek.. Piyasaya hantal vw'ler sürülecek.. Bu arada yazılım firmaları ile anlaşma yapılıp araçlar oralara gönderilecek.. Yazılım ücretlerini El altından ödeyecekler.. Benim fikrim budur... Bu çinlilerin çakma range rover satıp, orjinal range rover ızgarasını bagajda hediye etmelerine benzeyecek.. 1 Yorum bağlantısı
M.Fatih Yüce 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 (düzenlendi) Avrupa bankasının bilimsel bir araştırması yayınlanmıştı 3-4 sene önce.2050 yılında avrupa ekonomisi ne olacak diye ? Alman ekonomisi rapora göre 3.cüleğe düşüyordu.1.ci ve 2.ci ekonomiler hangi ülkeler yazıyordu bir tahmin et bakalım ? Sanırım merak eden olmamış kendi kendime cevap vereyim bari 1.İngiltere 2.Türkiye İnşallah raporu hazırlayanlar haklı çıkarlar... Evet.Bu özellik e5 motorların mı bir özelliģi acaba diye düşünüyorum.Mesela mondeo 2011 e4 motor.Gazi kökleyince devir ibresi sonu görüyor.Caddy e5 motor 2b devirde takılıyordu.Gazı köklesenizde devir yükselmiyordu. Benim araçta e4 üstelik 2006 model boşta gazı köklemeye müsaade etmiyor... 29 Eylül 2015 tarihinde M.Fatih Yüce tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Hamza boşta 2000 deviri geçmemesi mantıklı ve doğru bir yazılım... Araç geri çağrılacak.. Beygirlerin 1/3'ü silinecek.. Piyasaya hantal vw'ler sürülecek.. Bu arada yazılım firmaları ile anlaşma yapılıp araçlar oralara gönderilecek.. Yazılım ücretlerini El altından ödeyecekler.. Benim fikrim budur... Bu çinlilerin çakma range rover satıp, orjinal range rover ızgarasını bagajda hediye etmelerine benzeyecek.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Araç sahibi ben 105 hp için para ödedim deyip 90 hp yi kabul etmiyorum derse ne olacak ? Yada yazılımlı araç kullananlar Avrupa araçlarını tüv gibi yere götürdüklerinde yazılımlı araçları testten geçemeyip ceza yediklerinde bunu kim ödeyecek ?Ben Tr için yapmıştım o yorumu Avrupa için adblue sistemini ekleyecek. Benim araçta e4 üstelik 2006 model boşta gazı köklemeye müsaade etmiyor... Boşta motora basılmaz abi, sen bilirsin bunu. Seni alıntıladım ama cevabım genel. Bir çok araç bpşta iken son devrine ulaşmaz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts