Fedai Özoğlu 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Arda Bülent Güzel yazdı: Belki konu farklı bir yöne kayacak ama Almanya Başbakan'ı Suriye konusunda Rusya gibi düşünüyoruz ve Esad'la görüşülmesi gerekir diyerek Almanya'nın Suriye konusunda fikir değiştirdiğini Açıkladı Ve Amerika Vw konusunu piyasaya çıkardı. Insan bunu düşünmedende edemiyor. Dikkat ederseniz sadece Alman araçlarına saldırıyor. Tabiki benimkide farklı bir bakış açısı[emoji41]Her markada kusur çıkıyor. Buradaki hadise bilerek,farkında olunarak yapılan bir davranış. Bu hadise teknik bir hata olsaydı araç geri çağırmalarla kriz çözülürdü.Bu arada daha evvel ,yine bir alman markası olan Bosch yazılımı bulmuş ve uyarmış.Yani göz göre göre gelmiş. Tabi siyasi olarakta zamanlama beklenmiş gibi görülüyor . Frankfurt fuarı , mültecilerin Almanya'ya akın edip Esad dönüşleri gibi. Hasılı çok su götürür vesselam. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Haşmet Güngör yazdı: "yıldızın kaputu altına girince işler değişti" Bunu anlamadım Çitan ı fuarda inceledim. Reno motor montajında ne kadar kusur yapmış ise yıldız kaputu altında hepsi gitmiş. Yazılım farklı bağlantılar farklı. Yakıtı farklı. Neden reno Kangoo aynı modifiyeyi kendi aracında yapmaz diye sordum İstinye reno merkezdeki godamanlara. ( fabrikasyon yazılım hatası buldum onun için gittim ). Cevap vermediler. En son resmi yazıda 105 dci serilerinde sorun olduğu ama kullanım konforunu etkilemediği için duzeltim yapılmayacağı ibaresi olan evrak aldım. Dükkanı taşırken kayboldu ki renoyu bağırtacaktım. Aynı motor Mercedes firmasında aynı şanzıman aynı ağırlıkta kasa ile yolları parçalıyor ama yakmıyor. Fluence; Çağlar kullandı bir süre. 105 dci. Yakıt öyle bir azki. Adam yılların sürücüsü şamandıra bozuk sandı. Bir güncelleme ile gitti ekonomi tüketimi. Reno güç konusunda 102 ve 85 bg sonrası motorlarda hile yapıyor. Bu aşikar ama sertifikalı dyno olmadan ispatı zor 2 Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Eren Gökmen yazdı: Avrupada simdi de fabrika yakit tuketimi verileri konusulmaya baslandi. Ozellikle yeni arabalarin verilen degerden en az 2lt daha fazla yaktigi (normal trafikte, teste gore daha da fazla) bunun da yine co2 ve diger emisyonlarin artisi olarak geri dondugu konusulmaya baslandi Yakıt tüketim testi normal yolda değil de belirli bir pistte yapılıyor ve yazılımı bu piste az yakacak şekilde ayarlıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Mahmut, eski dci 85 ve 102 olanlar normal yol şartlarında fabrika verisini yakalıyor hatta biraz daha dikkat ile altına dahi iniyor. Şimdiki serilerde imkan yok 1 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Bizim memlekete tek çivi çakmadığı için sevmezdim artık hiç sevmiyorum vw yi.. 3 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Tabanca testi 1 litreye yakın fark çıkartır. Kangoo 4.7 diyor gösterge de Bu arada 13 adet reno gecti elimden sadece 11 yılda 1 Yorum bağlantısı
Emrah Altun 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Olayin audiye de sıçradığı konuşuluyor. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Audi http://m.yenisafak.com/ekonomi/audiden-skandal-itirafi-2312352?utm_source=facebook-yenisafak&utm_medium=facebook-yenisafak&utm_campaign=facebook-yenisafak Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 motor aynı zaten kangu dacia merso gibi Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Servet Aydın yazdı: Mahmut, eski dci 85 ve 102 olanlar normal yol şartlarında fabrika verisini yakalıyor hatta biraz daha dikkat ile altına dahi iniyor. Şimdiki serilerde imkan yok Bu pist işine belli bir yıldan sonra geçtiler ama ne zaman bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Mahmut Yıldız 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Yakıt tüketimi ölçme Yakıt tüketim testleri/değerleri, genellikle 2004/3/EC ile düzeltilmiş AB Direktifi 80/1268/EEC'ye göre yapılmaktadır. Ayrıca AB’nin RL 1999/100/CE normuna göre de değerler verilmektedir. Araçların teknik özelliklerinin belirtildiği broşür ya da kullanıcı el kitaplarındaki şehir içi, şehir dışı ve ortalama yakıt tüketim değerlerinin hangi direktiflere göre tespit edildiği genellikle ilgili bölümde dipnot olarak belirtilmektedir. 80/1268/EEC direktifi yakıt tüketimi değerleri: Laboratuar ortamında ve belirli koşullarda yapılan testlerde elde edilen, l/100 km mertebesinde sonuçları göstermektedir. Bu direktife göre: Şehir içi yakıt tüketimi, laboratuar ortamında soğuktan çalıştırılmış motor ile 4 km'lik teorik bir mesafe boyunca maksimum 50 km/h ve ortalama 19 km/h hızla ölçülmüş yakıt tüketim değerlerdir. Şehir dışı yakıt tüketimi ise şehir içi ölçümünden hemen sonra gerçekleştirilen, 7 km'lik teorik bir mesafe boyunca maksimum 120 km/h hıza ulaşacak şekilde, yarı zamanlı sabit hız ve yarı zamanlı değişken hızla ölçülmüş yakıt tüketim değerleridir. , Ortalama tüketim değeri ise şehir içi ve şehir dışı testlerinin kat edilen mesafe ölçüsüyle ağırlıklı ortalaması alınarak hesaplanmaktadır. Ortalama yakıt tüketimi; otomobil yaklaşık %37 normal şehir içi trafikte ve yaklaşık %63 şehir dışı trafikte kullanılarak elde edilir. Amerika'da %45 şehir içi % 55 şehir dışı oranına göre hesap yapılıyor. Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 28 Eylül 2015 Paylaş 28 Eylül 2015 Sani Gerşon yazdı: Belini dogrultur demedim ki? Zarardan kar edecekler. Hani derler ya, zararin neresinden donersen kardir diye Firsat maliyeti diyoruz buna aksi ve olumsuz bir durumda isin icinden kar ile cikacaklar 1 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Mahmut Yıldız yazdı: Yakıt tüketim testi normal yolda değil de belirli bir pistte yapılıyor ve yazılımı bu piste az yakacak şekilde ayarlıyorlar.Bur de olayin rodaj suresi var. Adam aliyor arabayi 15000 sonra satacak ama ne belirtilen yakit tuketimini ne de emisyonu tuturabiliyor. Bunuda belirtiyorlar gerci kitapcikta. Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Osman Ünal yazdı: Güzel bir yazı http://www.otopark.com/2015/09/27/volkswagen-skandali-buyuyor/ Parti kursun oy vereyim Çok güzel bir yazı yazmış And. Yapılanlar, yapılmayanlar ve yapılacak olanları güzel bir şekilde analiz etmiş. Yorumlama kısmındaki vw antipatisini çok yumuşak anlatmış. Çok iddalı girişler vw nin başına dert oldu. "Biz daha iyisini yapana kadar en iyi (yazılımlı) bu" yeni sloganları olacaktır. 3 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 (düzenlendi) Bizde ne Millet nede Devlet durumu takıyor tepki veriyor önlem alıyor, vw un canına okuması gerekenlerde ses yok, ticari kaygılar var, daha öncede dediğim gibi, kimse takmaz bu işleri, egr side dps side hikaye zaten, tek bakılan kar etmek. Bizde durum şu... * 1993: Otomotiv Sanayi Çevre Deklerasyonu yayınlandı.* 1995: Otomobiller Euro 93 standardına artan yüzdelerle uygun hale getirilmeye başlandı.* 1996: AB gümrük birliği anlaşması ile AB tip onayı mevzuatı çalışmaları başlatıldı. Üretilen taşıtların AB normlarına 5 yıl içinde uygun hale getirileceği bildirildi.* 1996: Ticari araçlar emisyon (ECE R24) uyum programı yayınlandı.* 2001: Tüm dizel araçlarda Euro 1 seviyesi başladı.* 2008: Yeni tip onayında Euro 4 seviyesi başladı.* 2009 Tüm araçlarda EurO 4 seviyesi zorunlu hale geldi.* 2010: Yeni tip onaylı araçlar ile tüm benzinli araçların EURO 5 standartlarına uygun hale getirilmesi zorunlu tutuldu.* 2012: Tüm dizel araçlarda Euro 5 standartları geçerli oldu.* 2014: Türkiye'de üretilen ve Ulusal Tip onalı olan araçlar EURO 5'e geçti.* 2016: Yeni araçlarda 2016'dan itibaren EURO 6 standardı uygulanacak.* 2018: Tüm araçlarda EURO 6 standardı aranacak.*Ağustos 2018: Türkiye'de üretilen ve Avrupa Tip onayı olan araçlarda EURO 6'ya geçecek* Ağustos 2019: Türkiye'de üretilen ve Ulusal Tip onayı olan araçlarda EURO 6'ya geçilecek (Kaynak:Hürriyet) bu arada ABD 2014 de euro 6 ya geçti.... 29 Eylül 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Şimdi benim çevreyi sıfır (!) kirleten arabam ne olacak? vw geri mi alacak? Paramı mı geri verecek, yoksa bir aparat takıp beni geri mi yollayacak? Yorum bağlantısı
H.Cenk Bayrakçı 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Ben aracımı aldım, skandal patlak verdi. Benzinli de var mı acaba bir hile yazılım? Yorum bağlantısı
Mehmet Acar 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 H.Cenk Bayrakçı yazdı: Ben aracımı aldım, skandal patlak verdi. Benzinli de var mı acaba bir hile yazılım? Şu anda sadece dizeller için sıkıntı görünüyor. Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Mehmet Acar yazdı: Şimdi benim çevreyi sıfır (!) kirleten arabam ne olacak? vw geri mi alacak? Paramı mı geri verecek, yoksa bir aparat takıp beni geri mi yollayacak? bizde özür dileyip paspas hediye ederlerse, sükür diyecegiz gibi Yorum bağlantısı
Osman Ünal 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Mehmet Acar yazdı: Şimdi benim çevreyi sıfır (!) kirleten arabam ne olacak? vw geri mi alacak? Paramı mı geri verecek, yoksa bir aparat takıp beni geri mi yollayacak? Kimsenin çevreyi falan düşündüğü yok, abd nin derdi düşük emisyondan dolayı eksik aldığı vergidir. 2 Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Osman Ünal yazdı: Kimsenin çevreyi falan düşündüğü yok, abd nin derdi düşük emisyondan dolayı eksik aldığı vergidir. bence dertleri kendi arabalarini satmak. vw yi de al asagi etmek Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 Osman Ünal yazdı: Kimsenin çevreyi falan düşündüğü yok, abd nin derdi düşük emisyondan dolayı eksik aldığı vergidir. Ceza olarak belirlediği rakam da bu vergilerdir.. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 29 Eylül 2015 Paylaş 29 Eylül 2015 (düzenlendi) Avrupa ve Amerika'yi gorenler daha iyi bilirler ama bu ulkelerde sistem guven uzerine kurulu. Metroya biletsiz girebilirsin mesela, ya da kisa mesafe ucreti odeyip uzun mesafe seyahat edebilirsin. Bir marka guven zedeledi mi toparlanmasi zor olur kanaatindeyim.Saygilarimla. 29 Eylül 2015 tarihinde Evren İskent tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Recommended Posts