Görkem Azizoğlu 2 Eylül 2015 Paylaş 2 Eylül 2015 Araç bir arkadaşımın. 3 Hafta kadar önce motorda sarsıntı ve 2000 deviri geçmeme gibi bir arıza ile enjektörleri çıkma bir set enjektör ile değiştirildi. Sorun giderildi sanıyorduk fakat 3 hafta geçtikten sonra böyle bir sorun ortaya çıktı. Araç 140.000 de. Sadece ilk marşlarda yapıyor bunu sonrasında ki marşlarda bir sıkıntı yok. Neyin işaretidir bu anlayamadık sevgili forumdaşlar. https://www.youtube.com/watch?v=rpXTF4wjfec&feature=youtu.be Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 3 Eylül 2015 Paylaş 3 Eylül 2015 Araç 150.000 km de galiba yanlış yazdınız. Sadece soğuk çalıştırmada rölantide mi bu vuruntuyu yapıyor? Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 3 Eylül 2015 Yazar Paylaş 3 Eylül 2015 Araç 150.000 km de galiba yanlış yazdınız. Sadece soğuk çalıştırmada rölantide mi bu vuruntuyu yapıyor? Evet arkadaşım aldığında 140bindi o aklımda kalmış. Şu an 150 bin de. Seyir esnasında titreme silkemele yapıyor ama şiddetli değil. PO yakıt örneği aldı dün. Ben mazot kaynaklı olduğunu düşünmüyorum çok işlek bir istasyondan alınmıştı. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 3 Eylül 2015 Yazar Paylaş 3 Eylül 2015 1.6 tdi cr ünite hem de manuel böyle çalışmaz. Benimde vardı km olarak bebektim ama tek marşta yavru kısrak gibi çalışırdı. Ben yakıt olarak shell ve bp nin belirli istasyonları harici asla yakıt koymam[emoji106] hala da öyle. Aracın bakımları tam mı? 15.000 de bir girer cr motor dizel 1.6 ünite triger ne durumda? Ayrıca dpf ve enjektörlere de bakılmasını önemle rica ediyorum. Arkadaş 140bin de aldı. Servis geçmişine göre bakımları zamanında serviste yapılmış. Triger 5bin km önce değişti. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 3 Eylül 2015 Yazar Paylaş 3 Eylül 2015 Dpf arıza yanmış mı hiç? Rejenerasyon yapılmış mı? Kurum bağlamaması için, arada sırada devirli kullanıp duman attırmak gerek. Yoksa enjektörlerde sorun var düzenli yakıt çekmiyor. Sıvı DPF var değil mi bunlarda? Henüz 3-4 aydır arkadaşımda. Rejenerasyon olsa bahsederdi. DPF arıza ışığı hiç yanmadı. Ben sıfır CC almıştım. İlk marşta devir 1200 devirde oluyor ve bacaklarıma ve sırtıma titreme gönderiyordu. Yaklaşık 60 saniye sonra rölanti 800 e düşüyor ve titreme kayboluyordu. Seyir halinde de hafif titreme ve silkeleme yapıyordu. Makyajsız 1.8 motor CC de aynen böyleydi, makyajlı 1.4 olan da. Sabahları ilk rölanti titremesi ve seyir esnasındaki hafif titremeler aracı satmamın nedenlerinden biridir. İsabet bir karar olmuş abi. Tırtvogende böyle şeylerde mi varmış be. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 3 Eylül 2015 Yazar Paylaş 3 Eylül 2015 Sıvı olması gerek [emoji106] Aslında vcds kablo(vagcom diye de geçer) Alıp hem bi log almak hemde arıza varsa bakmak lazım. Ben enjektörde duruyorum ama o son tabi yakıtta mühim bir konudur dizelde. Yetkili servis bakımlı aracın iyi niyeti vardır enjektör problemi açsa bile sorun ufak şekilde çözülür[emoji106] Enjektör seti 3 hafta önce değişmese bende enjektör diyeceğim. Ama şu an DPF den şüphelenmeye başladım. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 23 Eylül 2015 Yazar Paylaş 23 Eylül 2015 Uyum yapamadılar diyicem [emoji16] Bu servislere de akıl erdiremiyorum yakıt hala soru işaretidir bende. Kitapçıkta dpf işleyişi var bakıp talimatlar uygulanabilir. [emoji106] Ben çok performanslı kullandığım için yakmıştı bi kere mecbur sabit devir sürdük kapattı Po dan dönüş yapıldı. Yakıtımız temiz diyorlar. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 23 Eylül 2015 Yazar Paylaş 23 Eylül 2015 Bilirkişi mi test etmiş yakıtı? Bu böyle sürer gider servis istasyona istasyon servise atar gibime geliyor. Araç bakımlı idi yanlış hatırlamıyorsam yetkili servis bakımlı ise bir bırakın iyice baksınlar formenle çıkılsın teste formenle yakıt alınsın. Mazot alınan istasyon Adana'da ve merkezde bir istasyon. Ankara'da olduğumuz için yakıttan çok enjektörlere odaklanmaya çalışacağız. Bosch dizel servis yolu görünüyor. Şu wv'nin yaptığı emisyon hilesi yüzünden biz de mi dava etsek, çıkarsak arada enjektörleri. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 23 Eylül 2015 Paylaş 23 Eylül 2015 depo dolu iken sıcak veya soğuk marş sonrası fark ediyor mu sorun Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 24 Eylül 2015 Paylaş 24 Eylül 2015 Enjektor ayarlarinda sıkıntı var gibi? Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 25 Eylül 2015 Yazar Paylaş 25 Eylül 2015 Tekliyomuş gibi sanki.Ustalar daha iyi bilir tabi.Enjektörlerden gibi düşündüm ben.Bunların takılmasıyla iş bitmiyo tabi.İşi bilen birinin kodlaması lazım araca göre. Normal olarak 2-3 hafta kullanıldı sonra bu arıza baş göstermeye başladı. Yani ayar yapılmış olması lazım. depo dolu iken sıcak veya soğuk marş sonrası fark ediyor mu sorun Sabah çalıştırıyor bu durum var. Stop edip yarım saat sonra çalıştırıyor sorun yok. Stop edip 4 5 saat sonra çalıştırıyor yine aynı durum Çağlar abi. Depo nun durumu ise hep değişken ama bu konuya dikkat etmesini söyleyeceğim farklılık olacak mı bakalım. Enjektor ayarlarinda sıkıntı var gibi? Enjektör memesi vs mi? Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 26 Eylül 2015 Paylaş 26 Eylül 2015 Enjektorlerin kodlari var ve beyine bunlarin kodlaması gerekiyor ve meme ayarlari yapilmasi gerekiyor bunlar yapildi mi ? focusumda revizyon sonrasi kodlanma yapilmamisti bu problemle karsilasmistim bi sorun bence 1 Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 9 Ekim 2015 Yazar Paylaş 9 Ekim 2015 Bugün bosch dizel servisi uraz'a götürdük. Egr kontrolü yapılacak sonrasında enjektörlere bakılacak. Bakalım devamında ne gelecek. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 9 Ekim 2015 Yazar Paylaş 9 Ekim 2015 Sonucu merak ettim Görkem bey.Belli oldu mu? Pazar akşamı aracı bırakacağız. 1 2 gün kalması gerekiyormuş. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 9 Ekim 2015 Paylaş 9 Ekim 2015 (düzenlendi) Yanmayan benzin, geri gönderen bir valf var. eğer sıcak havada beklemiş araçta yapıyorsa o valf değişecek. Bu sorun olduğunda aracı hemen kapayın yeniden çalıştırın. kendine gelir çoğu zaman. Yok eğer daha değişik ise triger zincir gergi ve ortalama aparatı kayık ya da kırık. o değişecek. pardon dizel araç. başka birşey var. yakıta su ya da başka birşey girmiş olabilir ya da boş depo ile çok gezilmiş yaylaya çıkılmış olabilir. şu an olmasa da önceden girmiş olabilir. yani son yakıt düzgün olabilir. 9 Ekim 2015 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 29 Kasım 2015 Yazar Paylaş 29 Kasım 2015 Şükür ki arkadaşımın aracın sorunu çözüldü. Önce carbon clean yapıldı sorun devam etti. O süre içinde dpf de 1 kez kendini temizledi yine sorun çözülmedi. Ve enjektörlerden şüphe edilerek enjektör valf seti takım olarak değişti. 1000tl ye sorun çözüldü. Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 30 Kasım 2015 Yazar Paylaş 30 Kasım 2015 vw mu aman aman Dizel pompa ustasının dediğine göre TDİ motorların kronik problemiymiş. 80 100bin km sonrasında olan ve bu şikayetten gelen çok çok fazla diyor. Olsun tok kapanıyor ama kapılar. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Kasım 2015 Paylaş 30 Kasım 2015 vw mu aman aman [emoji14] Dizel pompa ustasının dediğine göre TDİ motorların kronik problemiymiş. 80 100bin km sonrasında olan ve bu şikayetten gelen çok çok fazla diyor. Olsun tok kapanıyor ama kapılar.Görkem hocam sen kapılara bak boşver. [emoji16] 1000 TL ye halledebiliyorsan o araba iyi arabadır.[emoji23] 100.000 sonra bir daha yaptırırsın ne olacak [emoji41] Triger gibi düşün.. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 30 Kasım 2015 Paylaş 30 Kasım 2015 (düzenlendi) Bizde 500 bin den sonra belki neyse kapı tok ya , gerçi bizimkide tok, bir fitile bakiyor zaten heheh 30 Kasım 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Görkem Azizoğlu 30 Kasım 2015 Yazar Paylaş 30 Kasım 2015 Bizde 500 bin den sonra belki neyse kapı tok ya , gerçi bizimkide tok, bir fitile bakiyor zaten heheh Yok abi yok o orijinal, paha biçilemiyor. Görkem hocam sen kapılara bak boşver. [emoji16] 1000 TL ye halledebiliyorsan o araba iyi arabadır.[emoji23] 100.000 sonra bir daha yaptırırsın ne olacak [emoji41] Triger gibi düşün.. Bir tane triger var bir tane daha var diye düşünecek o zaman arkadaşım ama keşke 100 bin gitse. 1 yıl garanti verdi seçkin pompa. 2 3 yıl sonra tekrarlıyor yine bir kaç parça değişiyormuş genellikle. Yorum bağlantısı
Recommended Posts