Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Ben marka/ model den çok, kaza şekli ve darbelerin hava yastığı sensörüne denk gelmeme kaynaklı olduğunu düşünüyorum. Araç ilk darbede stop etmiş, daha sonra takla atmış olabilir. Stop eden araçta hava yastığı açılmıyor diye biliyorum. Yada kazanın farklı şekilde gerçekleşmesi sonucu açılmamış olabilir. Sonra Hyundaiye laf edince kızıyorlar, o kadar para verilmez yürüyen tabut diyorum, pet şişe gibi yapmışlar arabayı diyorum diyorum ama herseferinde de haklı çıkıyorum malesef. Pet şişe derken, sanırım araç içindeki pet şişe kapaklarını görerek yorumladın.. Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Dediğim gibi marka/ model ile bağlılığı pek yok. Olsa da üretim hatası kaynaklı, milyonda 1 denk gelen bir problem olabilir. Nette buna benzer ağır kazalarda hava yastığı açmayan çok araç haberi mevcut. Bu sebeple marka karalaması yapmak, tek bir model üzerine yoğunlaşmak doğru olmaz kanımca.. Sadece Google ilk sayfasında çıkanlardan birkaç örnek; Volkswagen: http://www.turkhukuksitesi.com/showthread.php?t=73972 Hyundai Starex: http://www.hukuki.net/showthread.php?45973-Trafik-Kazasi-Yaptim-Hava-Yastiklari-Acilmadi-Arac-Pert Skoda: http://www.engelliler.biz/forum/trafik-kazasi-sonrasi-haklar/21587-kaza-aninda-hava-yastiklari-acilmadi-yarali-olmamasi-ve-tazminat-hakki.html Volkswagen: : http://forum.donanimhaber.com/m_38376268/tm.htm Renault: http://www.opelsizasla.com/forum/index.php?topic=7904.0 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 (düzenlendi) Pet şişe derken, sanırım araç içindeki pet şişe kapaklarını görerek yorumladın.. Resimden hafiften bir ilham almadım değil ama aslında direkt kalitesi hakkında söyledim, accent blue ve i20 gibilerinin içinde petşişe plastiğinden hallice kalite olarak 27 Ağustos 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Resimden hafiften bir ilham almadım değil ama aslında direkt kalitesi hakkında söyledim, accent blue ve i20 gibilerinin içinde petşişe plastiğinden hallice kalite olarak Yeni İ20 ye bin. Courier i çöpe at.. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 (düzenlendi) Resimden hafiften bir ilham almadım değil ama aslında direkt kalitesi hakkında söyledim, accent blue ve i20 gibilerinin içinde petşişe plastiğinden hallice kalite olarak Sıfınıda benim sevdiğim ve tercih edeceğim bir markadır hyundai fiyat/performans olarak. Ne kadar ekmek o kadar köfte her markada olduğu gibi. Gerçek hyundailer tr de yok Doğuş cum http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/263099-hyundai-sponsorlu%C4%9Funda-kore-gezisi-2014/ i20 deki yaşam kafesi hangisinde var bee 27 Ağustos 2015 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Sıfınıda benim sevdiğim ve tercih edeceğim bir markadır hyundai fiyat/performans olarak. Ne kadar ekmek o kadar köfte her markada olduğu gibi. Gerçek hyundailer tr de yok Doğuş cum http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/263099-hyundai-sponsorlu%C4%9Funda-kore-gezisi-2014/ Git Hundayı formunda öv huyundayıları. Burası Fort formu.. Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Yeni İ20 ye bin. Courier i çöpe at.. Bekliyorum birazdan elime bir arkadaşımın yaptığı kaza fotoları gelecek onlar gelsin pet şişe ve yürüyen tabut benzetmesini neden yaptım izah edeceğim Yeni i20 de kalite artmış olabilir ama yine benim gözümde hyundai yürüyen tabuttur zerre kadar güvenmiyorum, güvenmeyi denedim ama cıks.. güvenemiyorum Courier bildiğin kamyonet Bir iddaam yok zaten benim arabanın heryeri sertoğlu sert plastik zaten Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Git Hundayı formunda öv huyundayıları. Burası Fort formu.. abi haklı bu konuda koksal abi ben hyundai kullanıcısıyımı servisi müşteri odakli calişiyor hangi servise giderseniz gidin ford ta yüzüne bile bakmıyolar müşteri memnuniyeti cok önemli hyundai yazılımdan turbo patlatıp serviste üçretsiz değişim yapmıştır benim era daki elektrik li direksiyonun motoru üçretsiz değişmiştir 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 abi haklı bu konuda koksal abi ben hyundai kullanıcısıyımı servisi müşteri odakli calişiyor hangi servise giderseniz gidin ford ta yüzüne bile bakmıyolar müşteri memnuniyeti cok önemli hyundai yazılımdan turbo patlatıp serviste üçretsiz değişim yapmıştır benim era daki elektrik li direksiyonun motoru üçretsiz değişmiştir Valla Uğur ben Ford Tepretoğullar'ında krallar gibi karşılanıyorum gerisini bilmem Sıfınıda benim sevdiğim ve tercih edeceğim bir markadır hyundai fiyat/performans olarak. Ne kadar ekmek o kadar köfte her markada olduğu gibi. Gerçek hyundailer tr de yok Doğuş cum http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/263099-hyundai-sponsorlu%C4%9Funda-kore-gezisi-2014/ i20 deki yaşam kafesi hangisinde var bee Alalım o zaman sana da bir tane i20 Köksal Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Bekliyorum birazdan elime bir arkadaşımın yaptığı kaza fotoları gelecek onlar gelsin pet şişe ve yürüyen tabut benzetmesini neden yaptım izah edeceğim Yeni i20 de kalite artmış olabilir ama yine benim gözümde hyundai yürüyen tabuttur zerre kadar güvenmiyorum, güvenmeyi denedim ama cıks.. güvenemiyorum Courier bildiğin kamyonet Bir iddaam yok zaten benim arabanın heryeri sertoğlu sert plastik zaten abi hyundai tek sıkıntısı amörtisör yay kombinasyonunda onları iyileştirir tabutluktan cıkıyor :D :D he bide güzel bi jant kombinasyounla Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 abi hyundai tek sıkıntısı amörtisör yay kombinasyonunda onları iyileştirir tabutluktan cıkıyor :D :D he bide güzel bi jant kombinasyounla Tamam olaya iyi yönünden bakayım en güzel ve en sevdiğim yeri dizel motoru bak hakkını yiyemem hyundainin o konuda Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 abi haklı bu konuda koksal abi ben hyundai kullanıcısıyımı servisi müşteri odakli calişiyor hangi servise giderseniz gidin ford ta yüzüne bile bakmıyolar müşteri memnuniyeti cok önemli hyundai yazılımdan turbo patlatıp serviste üçretsiz değişim yapmıştır benim era daki elektrik li direksiyonun motoru üçretsiz değişmiştir Hyundai Assan müşteri hizmetleri eskiye göre gerçekten geliştirdi kendini ama şu an halen yetersiz olduğu görünüyor, yetmez ama evet diyeyim. Chipli eranın turbosu patlayınca değiştiren arkadaşım var, turbo da sadece turbo değil faturası 4500-5000 tl tutan bir değişim olmuştu, 20 tl hava filtresi parası verip çıkmıştı. Valla Uğur ben Ford Tepretoğullar'ında krallar gibi karşılanıyorum gerisini bilmem Alalım o zaman sana da bir tane i20 Köksal Alacaktım da sw si yoktu, 2 çocukla sığmayız b segmenti hb ye. Focusun hb si bile yetmez bana. Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 abi haklı bu konuda koksal abi ben hyundai kullanıcısıyımı servisi müşteri odakli calişiyor hangi servise giderseniz gidin ford ta yüzüne bile bakmıyolar müşteri memnuniyeti cok önemli hyundai yazılımdan turbo patlatıp serviste üçretsiz değişim yapmıştır benim era daki elektrik li direksiyonun motoru üçretsiz değişmiştir Bu konunun başındaki ilk mesajda, araç sahibi hiçte öyle demiyor.. Neden acep? Tüm hayat, kişiden kişiye göreceli ve şansa keder olaylardan oluşuyor Uğurcuğum.. Benim beğendiğim sana kötü, senin beğendiğin bana kötü gelebilir.. Felsefe yaptım 2 dakkada.. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Valla Uğur ben Ford Tepretoğullar'ında krallar gibi karşılanıyorum gerisini bilmem Alalım o zaman sana da bir tane i20 Köksal tandık varsa bilemem abi hyundai servisine gidince sapıtıyon kahve cay dergiler bilgisayar illa tandık biri olmasına gerek yok Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 (düzenlendi) tandık varsa bilemem abi hyundai servisine gidince sapıtıyon kahve cay dergiler bilgisayar illa tandık biri olmasına gerek yok Tanıdık yok ama garanti kapsamında olan arabasının sağından solundan ses gelen sıkıntılı müşteri var o da ben 27 Ağustos 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 Bu konunun başındaki ilk mesajda, araç sahibi hiçte öyle demiyor.. Neden acep? Tüm hayat, kişiden kişiye göreceli ve şansa keder olaylardan oluşuyor Uğurcuğum.. Benim beğendiğim sana kötü, senin beğendiğin bana kötü gelebilir.. Felsefe yaptım 2 dakkada.. O kadar foto koyduk yakuşuklu çıkmışın filan der insan varsa hyundai, yoksa felsefe 1 Yorum bağlantısı
Misafir 27 Ağustos 2015 Paylaş 27 Ağustos 2015 O kadar foto koyduk yakuşuklu çıkmışın filan der insan varsa hyundai, yoksa felsefe Yakuşuhlu yakuşuhlu.. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 (düzenlendi) Buyrun size hyundai accent bluenin hali Geçen hafta arkadaşımın şirket aracı Linea ya arkadan çarpan Hyundai Accent Bluenin hali ve işin daha kötü yani hyundainin sürücü kapısı açılmamış aldığı darbe yüzünden kastırmış, arkadaşım kapı birleşim yerine tekme atarak sürücüyü araçtan çıkarmış, çok yüksek hızda olmayan bu kazada bile bu hale gelen bir aracın başına allah korusun daha yüksek hızlarda neler gelir tahmin edebilirsiniz boşuna demiyorum kartondan diye öyle gerçekten sac kalınlığı minimum düzeyde olacak şekilde üretiliyor hyundailerde, Lineada ise gözle görülür pek bir hasar yok sadece mini onarımla ufak bir düzeltme yapacaklar. 28 Ağustos 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 Gayet normal bir kaza ve darbeye göre kapının kasılarak açılmaması gayet normal.. Yanlış anlama Doğuş, Huyundayı teneke, pardon pet şişe tezini çürütmek için değil ama, bu tip arkadan vurmalı kazalarda her zaman en çok hasarı arkadan vuran araç alır. Saç kalınlığının güvenlikle/ aracın sağlamlık göstergesi ile ilgili olmadığını daha öncelerde birçok konuda konuşmuştuk. (Birde öndeki araç tırt Fiyat. Al birini vur ötekine. Deyim gerçekleşmiş burada) Renaught larda yan çamurluklar laylondu hatta.. Bu olmamış yani. Daha sağlam kaynaklar bul. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 (düzenlendi) Gayet normal bir kaza ve darbeye göre kapının kasılarak açılmaması gayet normal.. Yanlış anlama Doğuş, Huyundayı teneke, pardon pet şişe tezini çürütmek için değil ama, bu tip arkadan vurmalı kazalarda her zaman en çok hasarı arkadan vuran araç alır. Saç kalınlığının güvenlikle/ aracın sağlamlık göstergesi ile ilgili olmadığını daha öncelerde birçok konuda konuşmuştuk. (Birde öndeki araç tırt Fiyat. Al birini vur ötekine. Deyim gerçekleşmiş burada) Renaught larda yan çamurluklar laylondu hatta.. Bu olmamış yani. Daha sağlam kaynaklar bul. Ön tamponun içindeki darbe emici barlar tırt olmasaydı kapı bu hale gelmezdi, sac kalınlığı güvenlik ile doğrudan ilgili değil ancak diğer markalarında hyundainin kullandığı sac kalınlığından daha fazla sac kalınlığı kullandığı da bir gerçek, direkt olmasa da dolaylı yönden etkisi var bence en azından darbe emiliminde. Evet benim meganın da yanları plastikti ama tampon içindeki çelik barların kalitesi ve dayanıklılığı hyundaiyi cebinden çıkartırdı 28 Ağustos 2015 tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 Ön tamponun içindeki darbe emici barlar tırt olmasaydı kapı bu hale gelmezdi, sac kalınlığı güvenlik ile doğrudan ilgili değil ancak diğer markalarında hyundainin kullandığı sac kalınlığından daha fazla sac kalınlığı kullandığı da bir gerçek, direkt olmasa da dolaylı yönden etkisi var bence en azından darbe emiliminde. Evet benim meganın da yanları plastikti ama tampon içindeki çelik barların kalitesi ve dayanıklılığı hyundaiyi cebinden çıkartırdı Dizel otomatik station İ30 alacaktım. Senin yüzünden sürüncemede kaldım bak şimdi.. Yorum bağlantısı
Mahmut Sayar 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 Golf Yedi ile az darbe ve 1 metre savrulma sonucu sol perde hava yastıkları açılalı beri hava yastığının açılmama konusuna şüpheli bakıyorum. Başımı cama vurmadan yarım saniye önce açılmıştı hava yastıkları ve araçta iki parça boya dışında, tampon değişmesi dışında darbeye bağlı hiç bir değişen olmadı, servis savrulmaya bağlı açıldığını doğruladı, kemer takılı değildi. Soru şu olmalı bu kazaya vw, ford ya da opel tarzı premium olmayan bir araç karışsaydı hava yastığı açılır mıydı? Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 Dizel otomatik station İ30 alacaktım. Senin yüzünden sürüncemede kaldım bak şimdi.. Daha sağlam kaynaklar bulamadım al gitsin o zaman hatta dur bi tane de ben alayım Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 taklada airbag açmayabilir normal . ön tamponu 20 ile önden çarpın yamulur görünüm berbat olur normal. ford a göre elbette narin bu da normal. ford kullanıcısı olarak bazı şeyleri fark bile etmiyoruz marka iyi o yüzden. bu fotolara fiat foreumlarında falan çok iyi dayanmış diye bakarlar. Yorum bağlantısı
Misafir 28 Ağustos 2015 Paylaş 28 Ağustos 2015 Golf Yedi ile az darbe ve 1 metre savrulma sonucu sol perde hava yastıkları açılalı beri hava yastığının açılmama konusuna şüpheli bakıyorum. Başımı cama vurmadan yarım saniye önce açılmıştı hava yastıkları ve araçta iki parça boya dışında, tampon değişmesi dışında darbeye bağlı hiç bir değişen olmadı, servis savrulmaya bağlı açıldığını doğruladı, kemer takılı değildi. Soru şu olmalı bu kazaya vw, ford ya da opel tarzı premium olmayan bir araç karışsaydı hava yastığı açılır mıydı? Açılmayabilirdi. Markaya bağımlı olmadığını yukarıdaki mesajımda örneklerle vermiştim.. Volkswagen de açmamış.. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/274390-hyundai-i20-kaza-görüntüleri/?p=2756837 Yorum bağlantısı
Recommended Posts