İçeriğe Yönlendir

Yeni Renault Talisman


Emre Öğüt

Recommended Posts

Ali Cihangiroğlu

Sabırlı olun, reno'cu yapcaz sizi :p

Sadece motorla zor be kardeş, ama şimdilik diyim, daha baya zaman var ama gidişat fena değil hani :)

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Dış tipi düzeltmeye devam ediyorlar, güzel, ama içi hala olmamıştır bunun, 2. hataları ise öndeki amblem, haddinden fazla büyük ve o büyüklükte olup gözümüze sokarcasına markayı öne çıkarmaları haddini biraz aşmış gibi, renosun sonuçta  :angry:

 

 

1.6 160 hp motor nerede yahu, sadece mersoda var, bak kızıyorum Honda CRV alacağım bu gidişle :)

 

Daha 2 gün önce bir abim aldı Honda CRV vallahi honda bu sefer bir başka iş çıkarmış :) Kasım ayına kadar sıra var ama haberiniz olsun   :)

Sabırlı olun, reno'cu yapcaz sizi :p

 

Mayıs yada haziran gibi kısmetse renaulta geri döneceğim Sani Bey, banada yer açın  :flowers:  :biggrin:

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu
(düzenlendi)

Daha 2 gün önce bir abim aldı Honda CRV vallahi honda bu sefer bir başka iş çıkarmış :) Kasım ayına kadar sıra var ama haberiniz olsu  :)

 

Mayıs yada haziran gibi kısmetse renaulta geri döneceğim Sani Bey, banada yer açın  :flowers:  :biggrin:

Hondayı nette baya inceledim, sevdim vallahi, şanzıman ZF, range deki hatalı şanzıman ama Honda işi düzeltmiştir sanırım, alet güzel ama 150 kaat olunca arada kalıyor insan, malum Merso ya kayıyoruz bu durumda....

 

Volvomsu bir arkası var ama güzel be...  Motorda 1.6 ve 160 hp. renoyu bekleyene kadar..... :) zaten bunun yanında şansı sıfırya neyse...

2015-Honda-CR-V-rear-three-quarters-at-t

2015-Honda-CR-V-front-at-the-Paris-Motor

tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Hondayı nette baya inceledim, sevdim vallahi, şanzıman ZF, range deki hatalı şanzıman ama Honda işi düzeltmiştir sanırım, alet güzel ama 150 kaat olunca arada kalıyor insan, malum Merso ya kayıyoruz bu durumda....

 

Benim yakınım 3000 lira fark verdi ve sırasını satan bir adamdan aldı toplamda 140.000 liraya geldi sanırım ama hakikaten çoook ama çook güzel olmuş bu sefer, şanzıman zaten efsane 9 ileri vites  :shok:

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Benim yakınım 3000 lira fark verdi ve sırasını satan bir adamdan aldı toplamda 140.000 liraya geldi sanırım ama hakikaten çoook ama çook güzel olmuş bu sefer, şanzıman zaten efsane 9 ileri vites  :shok:

Vallahi hanım kaşkaya takmış durumda ama bunu söyledim, görse anında fikir değişecek sanırım, şanzıman fena zaten, bmw şanzımanı, cillop ül dehşet :)

Yorum bağlantısı

Vallahi hanım kaşkaya takmış durumda ama bunu söyledim, görse anında fikir değişecek sanırım, şanzıman fena zaten, bmw şanzımanı, cillop ül dehşet :)

 

Kaşkayda tamam saygım var ama CRV derim ben kesinlikle anti hondacıyımdır ben normalde ama bu olmuş olmuş vallahi olmuş :) 

Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu

Kaşkayda tamam saygım var ama CRV derim ben kesinlikle anti hondacıyımdır ben normalde ama bu olmuş olmuş vallahi olmuş :)

Araca bindiysen kaşkayla iç hacim olarak kıyaslayabilirmisin acaba? fazla detay verebilirsende kabulumdur tabiii :)

Yorum bağlantısı
(düzenlendi)

Araca bindiysen kaşkayla iç hacim olarak kıyaslayabilirmisin acaba? fazla detay verebilirsende kabulumdur tabiii :)

 

Abi kaşkayın eskisine bindim onunla kıyaslayabilirim ancak ve CRV kesinlikle daha geniş daha ferah, malzeme kalıtesi, birleşim yerleri falan çok iyi, jantlar beni benden aldı, motor dizel 160 hp, kaşkayın dci motoruyla zaten kıyaslamayız, şuan araç daha 100 km de ortalama yakıtı 11 civarı ama zamanla düşecektir mutlaka. Detaylıca incelerim olmazsa yarın istersen.

 

Parasını haketmiş bu sefer honda sonuna kadar. :)

tarihinde DOĞUŞ BAĞ tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Levent Eksen

   140.000 tl'yi BMW şanzımanlı Honda'ya vereceğimize, direk BMW'nin kendisine versekte, ZF üzerinde hazır gelse..  :fiuw:

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

CRV muadili zaten Kaşkay değil abisi Xtrail. O da güzel iş çıkarmış detayda incelemesem de.

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

Mercedes'le Talisman harici geleceğini düşünmüyorum :ninja:

Talisman güzel ama sınıfını anlamadım ben. Latitute yerine mi gelecek? Fiyatları 100 - 110 binlerde kalacakmı?

Yorum bağlantısı
Sani Gerşon

Talisman güzel ama sınıfını anlamadım ben. Latitute yerine mi gelecek? Fiyatları 100 - 110 binlerde kalacakmı?

Latitude yerine gelecek. Muhtemelen o rakamlarda olması zor gibi gözüküyor.

Yorum bağlantısı

Talisman güzel ama sınıfını anlamadım ben. Latitute yerine mi gelecek? Fiyatları 100 - 110 binlerde kalacakmı?

 

Passat 100-110 arası kalırsa Talisman'da kalır :) 

Yorum bağlantısı
Saygın Can Oğuz

Latitude yerine gelecek. Muhtemelen o rakamlarda olması zor gibi gözüküyor.

Sanki ondan da üst bir araç gibi.

Otomatik dizel Focus, Fluance bile 90 a yaklaşmıştı benim hatırladığım. Bunu 1.6 vergi avantajı ile bu aralığa yakın tutarlarsa iyi satar. 

Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Semih Usluer

Wuu.. 1.6 dci

Bi turbo

380 tork

160 bg

608 lt bagaj

6 ileri EDC

Yok mu arttıran?

Dışını çok beğendim içide bi okadar rezalet çıkmadan makyaj yemeli [emoji1]

Ama çok can yakacağa benziyor..

Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz

Talisman gerçekten çok yakışıklı olmuş. Far stop grubunun etkisiyle araç gerçekten daha geniş ve uzun görünüyor. 

 

Talismanda arka tekerlerde viraj yönünde belli oranda hareketli ve viraj kabiliyeti daha iyi olacak. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Celalettin Süğürtin

İnsan imrenmeden edemiyor. Fakat bir o kadar da ürküyor. Bu şekil araçların bebeklik, gençlik dönemleri çok eğlenceli geçse de ileriki yaş dönemlerini hiç düşünmek bile istemem. Bol parası olup sürekli araç değiştirenler için sorun yok. Hevesini alıp satar, başka oyuncaklara doğru yelken açar.  Alan kişilerin vay haline. Basit bir elektronik kontrol devresi arıza yapsa temin etmesi, alması zor. Alacak olsan dünyanın parasını isterler. Misal, mondeo mk2 nin yol bilgi ekranı hali hazırda kullandığımız bir bilgi teknolojisi ürünüyle  karşılaştırdımızda sıfıra yakın bir değer ifade eder. Ama arızalanıp da yenisini almaya kalkışıldığında bir atla bir deve parası isterler. Ortalama 20 liraya alınabilecek bir usb wireless adaptor bile o bilgi ekranından daha karmaşık ve daha gelişmiş bir teknoloji ürünüdür. Sonuç: mındar bu araba, alınmaz   :nea: Hatta kuş serisine devam etmeli  :tongue:  :biggrin:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Abdussamed Acar

Hem tasarım hem teknik özellikler bakımından ne kadar güzel gözükse de, fransız olduğu sürece yaklaşmam zor... 

 

Bu arada bu araç 1.6 dizel motor olarak tüm 1.6 dizeller arasında dikkat çekici derecede en iyi 0-100 hızlanma değerine sahip; 9,4 saniye...

Yorum bağlantısı
Semih Usluer

Bunlar mondeodan beklediğimiz hareketler di..... Yıl olmuş 2016 hala manuel ve115 bg dizel kullan...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak

Güzel naylon ;)

 

İç hacmi çok etkileyici hele ki o bagaj...  Teknik verileri de heyecan verici olmuş. Rekabeti kızıştıracak ve bu sevdiğimiz firma araçlarını bir boy daha ileri gitmeye zorlayacağını bilmek beni daha da heyecanlandırdı.

Yorum bağlantısı

Eski Honda prelude'den tanıdığımız 4vs sistemini geliştirmiş ve fourcontrol adı vermişler. Helal olsun

Yorum bağlantısı
Tayfun Özcan

Dizel işine dünyada gerçek mânâda yatırım yapmaya başlayan ilk ülke fransa idi. Yıllar yılı da bunun meyvelerini topladılar. Halen de bir adım öndeler kanımca. Mercedes bile alıp kullanıyor bu adamların motorlarını.

Ben fransız otomobillerinin o kadar kötü olduğunu düşünmüyorum, Renault'un da içlerinde en başarılısı olduğu kanaatindeyim. Ne kadar köfte o kadar ekmek hesabı çalışıyorlar gibi geliyor. Hayati parçalar ve detaylar konusunda iyi iş çıkartırken geri kalan konularda maliyetten kaçıyorlar diye düşünüyorum. Bugün şu motorları şu şanzımanları sorunlu diyebileceğimiz kaç fransız var? Ben 776 bin km'de, dizel dacia gördüm Ankara'da, büyük masraf çıkarmadı demişti kullanan taksici arkadaş. Yakıt tüketimi konusunda da hep iyi olmuştur renault. Ncap testlerini neredeyse her modelleri 5 yıldız alarak geçer. Ama bizim milletimize kaza anında taş gibi kalıp şok dalgasını olduğu gibi kabine aktaran araç daha mâkul geldiği için burun kıvrılır renault'a. Teknoloji derseniz bu işin tepe noktası olan Formula-1'in bir kaç yıl önceye kadar tozunu artırıyorlardı.

Haa tabi kaliteli algısı, iç malzeme kalitesi, trim sesi derseniz Almandan Japondan geri kalıyorlar. Ama şu gerçek ki bizim gibi yolları bozuk, alım gücü düşük, para birimi dolar ve euro karşısında zayıf ülkeler için biçilmiş kaftan renault araçları. Yukarıda bir arkadaş da bahsetmiş, yedek elektronik parçalar bu nedenle pahalı, chip beyin olaylarından dolayı yan sanayi yok gibi. Ne kadar çok mekanik o kadar az problem hesabı.

Bunları yazarken belirteyim ki daha önce hiç Fransız araç sahibi olmadım, olan tecrübelerim de şirketin verdiği araçlar üzerinden.

  • Beğen 5
Yorum bağlantısı
Cem Dilmen

Ben de beğendim ama canlı görmek lazım. Kalite algısının yüksek olduğu söyleniyor. Konfor ve donanım en iddialı olduğu alanlar. Fiyat abartılmazsa dediğiniz gibi çok can yakabilir...

Yorum bağlantısı

Markalar kendilerini çok geliştirdiler. Artık kalite ve teknoloji olarak paralel seviyelerde araç üretebiliyorlar. Aradaki farkın açık olduğu yıllar eskide kaldı. Fakat bu süreçte maalesef oluşturdukları imajın önüne geçemiyorlar. Reno'da bunlardan biri. Mercedes ayarında araç üretse sonuçta reno ve fransız. Mercedes te reno basitliğinde araç üretse, ki üretiyor, sonuçta mercedes ve alman.

Nokta...[emoji106]
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...