Furkan Avcı 1 Haziran 2015 Paylaş 1 Haziran 2015 mtv öderken yanında omasın ama bıyıkları beyazlar Benden çok yada benim kadar ödeyen bir sürü 2.0 dizel var Artı sigarayı bıraksa rahat rahat öder üstüne para bile kalır ( ben hiç içmedim ) 1 Yorum bağlantısı
Alparslan Ayyıldız 29 Haziran 2015 Yazar Paylaş 29 Haziran 2015 Arkadaşlar öncelikle merhabalar... 2.0 motor atmosferik araçlardan en performanslısı veya en yüksek beygir gücüne sahip olan hangisidir ? Benim bildiğim honda S2000 var 2.0 motor 240bg, 0/100ü 6.2 saniye 6 ileri manuel. Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Honda Typer s2000 , Mitsubishi 1.5 cold czt(2.0 motorlarin icinden geçiyor ) , honda Integra honda vti 206 gti 206 rc opel 93 95 astra gsi opel kadett gsi 106 gti citroen saxo vts aklima suan bunlar geliyor daha sayamadigim birtkn araba var Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Dediğin gibi Honda S200 Ödül almıştı. Hacim başına en yüksek gücü ürettiğinden. Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Alfa romeo 2,0 TS atmosferik motorlar arasında yokuşta bayılmayan tek motordur bence . Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Honda S2000 ve Honda Civic Typer Honda Typer s2000 , Mitsubishi 1.5 cold czt(2.0 motorlarin icinden geçiyor ) , honda Integra honda vti 206 gti 206 rc opel 93 95 astra gsi opel kadett gsi 106 gti citroen saxo vts aklima suan bunlar geliyor daha sayamadigim birtkn araba var Bu arada Mitsubishi 1.5 Cold Czt Turbo motorlu değilmiydi ??? Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Mahmut abi bu yokuşta bayılmayan tek araba cümlenizden sonra bir araştırma yaptım çünkü merak uyandırdı bende Alfa 2.0 Twin Spark fabrika verileri 155 PS @ 6400 d/dak - 187 nm tork @ 3500-3800 d/dak 206 GTİ 2.0 fabrika verileri 177 PS @ 7000 d/dak - 202 nm tork @ 4750 d/dak (2003 sonrasındaki motor ) Honda integra 2.0 fabrika verileri 160 PS @ 6500 d/dak - 191 nm tork @ 4000 d/dak Astra GSİ 2.0 fabrika verileri 150 PS @ 6000 d/dak - 196 nm tork @4600 d/dak Renault Clio 2.0 RS fabrika verileri 172 PS @ 6250 d/dak - 199 nm tork @ 5400 d/dak Bu araştırmadan sonra kafam daha çok karıştı maksimum torku en erkan veren alfa ama en az tork verene alfa bu bilgiler doğrultusunda en iyisi hangisi görünüyor ? Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Sadece bu bilgiler yeterli değil malesef.. 600 kg lik 1,8 litre bir araç ile yukarıdakilerin tümünü ezersin mesela.. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Mahmut abi bu yokuşta bayılmayan tek araba cümlenizden sonra bir araştırma yaptım çünkü merak uyandırdı bende Alfa 2.0 Twin Spark fabrika verileri 155 PS @ 6400 d/dak - 187 nm tork @ 3500-3800 d/dak 206 GTİ 2.0 fabrika verileri 177 PS @ 7000 d/dak - 202 nm tork @ 4750 d/dak (2003 sonrasındaki motor ) Honda integra 2.0 fabrika verileri 160 PS @ 6500 d/dak - 191 nm tork @ 4000 d/dak Astra GSİ 2.0 fabrika verileri 150 PS @ 6000 d/dak - 196 nm tork @4600 d/dak Renault Clio 2.0 RS fabrika verileri 172 PS @ 6250 d/dak - 199 nm tork @ 5400 d/dak Bu araştırmadan sonra kafam daha çok karıştı maksimum torku en erkan veren alfa ama en az tork verene alfa bu bilgiler doğrultusunda en iyisi hangisi görünüyor ? 2.0 JTS olanlar var birde onlar 165 Hp ve 206NM/3250 D/dak bunlar hem düşük devir hem yüksek tork üretiyor. Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 (düzenlendi) Sadece bu bilgiler yeterli değil malesef.. 600 kg lik 1,8 litre bir araç ile yukarıdakilerin tümünü ezersin mesela.. Güç/Ağırlık oranı herşeri değiştiriyor 1.6 litre atmosferik 134hp'lik Lotus Elise 876kg ve 0-100 6,5 saniye 30 Haziran 2015 tarihinde Çağlar Aymelek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Gökhan Tongay 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Niye 2.0 lt motor ? 1.3 motor olup 240 hp civarında araba da var Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 zaten 0-100 hızlanmalarını yazmadım clio 206 saxo gibi araçların uçacağı kesin motor speclerini yazdım sadece Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Bu konuda Honda'nın Vti motorunu tek geçerim. Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Mahmut abi bu yokuşta bayılmayan tek araba cümlenizden sonra bir araştırma yaptım çünkü merak uyandırdı bende Alfa 2.0 Twin Spark fabrika verileri 155 PS @ 6400 d/dak - 187 nm tork @ 3500-3800 d/dak 206 GTİ 2.0 fabrika verileri 177 PS @ 7000 d/dak - 202 nm tork @ 4750 d/dak (2003 sonrasındaki motor ) Honda integra 2.0 fabrika verileri 160 PS @ 6500 d/dak - 191 nm tork @ 4000 d/dak Astra GSİ 2.0 fabrika verileri 150 PS @ 6000 d/dak - 196 nm tork @4600 d/dak Renault Clio 2.0 RS fabrika verileri 172 PS @ 6250 d/dak - 199 nm tork @ 5400 d/dak Bu araştırmadan sonra kafam daha çok karıştı maksimum torku en erkan veren alfa ama en az tork verene alfa bu bilgiler doğrultusunda en iyisi hangisi görünüyor ? Mehmet merhaba 2,0 Motor Atmosferik motor sahibi olduğum araçlar Nissan Primera GT (150 BG), Passat 2.0 (115 BG), Alfa Romeo 2,0 (155 BG) peugeot 306 GTi (167 BG) bu araçlar içerisinde gerçekten torkunu ve beygir gücünü tekerleklere en iyi veren Alra romeo oldu. 8 bujili ateşleme sistemi yakıtın tam olarak yakılmasını ve güç kaybını engelliyor. kullandığım bütün atmosferikler yokuşlarda bayılırken alfa turbolu bir araç gibi hızlanmasına devam ediyor. Arkadaşların bahsettiği diğer araçlar hakkında bilgim yok ama kullandığım araçlar arasında yakıtın ve motor hacminin hakkını tek Alfa verdi. Ben kendi deneyimimi paylaşıyorum. Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Honda S2000 ve Honda Civic Typer Bu arada Mitsubishi 1.5 Cold Czt Turbo motorlu değilmiydi ??? 1.5 turbo yavru evo Yorum bağlantısı
Misafir 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 1.5 turbo yavru evo Atmosferik listesine yazmışsınız ondan sordum Yorum bağlantısı
Cengiz Koşak 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 Simdi bi hondanin motoru ile diğer arac motorlarini kiyaslamaniz cok buyuk hata acikcasi Yorum bağlantısı
Alparslan Ayyıldız 30 Haziran 2015 Yazar Paylaş 30 Haziran 2015 Mehmet merhaba 2,0 Motor Atmosferik motor sahibi olduğum araçlar Nissan Primera GT (150 BG), Passat 2.0 (115 BG), Alfa Romeo 2,0 (155 BG) peugeot 306 GTi (167 BG) bu araçlar içerisinde gerçekten torkunu ve beygir gücünü tekerleklere en iyi veren Alra romeo oldu. 8 bujili ateşleme sistemi yakıtın tam olarak yakılmasını ve güç kaybını engelliyor. kullandığım bütün atmosferikler yokuşlarda bayılırken alfa turbolu bir araç gibi hızlanmasına devam ediyor. Arkadaşların bahsettiği diğer araçlar hakkında bilgim yok ama kullandığım araçlar arasında yakıtın ve motor hacminin hakkını tek Alfa verdi. Ben kendi deneyimimi paylaşıyorum. kalkıp alfa aldığım zaman en azından 2.0 145bg mondeodan daha güzel performans sergiler mi acaba Yorum bağlantısı
Mahmut Yurt 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 kalkıp alfa aldığım zaman en azından 2.0 145bg mondeodan daha güzel performans sergiler mi acabaMondeo benzinlinin performansını bilmiyorum. Ama arada 126 kg ağırlık farkı ve 10 bg güç var ayrıca 0-100 verisi alfanın daha iyi. Ben alfa her zaman benzinli mondeoyu ezer derim.kalkıp alfa aldığım zaman en azından 2.0 145bg mondeodan daha güzel performans sergiler mi acabaMondeo benzinlinin performansını bilmiyorum. Ama Yorum bağlantısı
Recommended Posts