İçeriğe Yönlendir

Mazda 6 ( 2015 )


Kurtaran Kurt

Recommended Posts

Kurtaran Kurt

Arkadaslar Forumda baktim ama bulamadim mazda 6 icin dusunceleriniz nedir? mazdada ne gibi sorunlarla karsilanir. Ne siklikla karsilanir. Gercekten bu aralar ozendigim bir araba.

Yorum bağlantısı
Cem Işık

Güzel araçtır,kronik sorun hiç duymadım, 1997-2011 arası mazda 323 familia kullandık, rutin bakım hariç bir kez akü bitti, başka servis yüzü görmedi araç.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

Ford Focus 2014 titatnium aracim var. Powershift. Gercekten buzzzz gibi sogudum. Artik arabaya binince aglayasim geliyor.

Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

Sorunsuzluklarıyla bilinir 6 serisi, 2008-2009 model almaya niyetlenip baya bir araştırmıştım.

Ben direk 2014-2015 alacagim fulune en yakinini... Ama iste hic Mazda binen ne bir tanidigim ne bir arkadasim var.

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Arac bu, donanim birazdaha yuksek ))) bahsettigim aracin

 

Bundan daha donanımlısı uzay mekiği oluyor :p:) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

Bundan daha donanımlısı uzay mekiği oluyor :p:)

Rusca oldugu icin gonderemiyorum ama arabada bundan fazla ozellik var gerci ufak defak detaylar

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

Şimdi 118.000 tl Mazda ya ikinci ele olmayan araca vereceksiniz. Şimdi ben mondeo alın bu paralara desem verilir mi bu paralar mondeoya denir. Ben olsam almazdim. Çünkü ikinci eli hiç yok. Bu benim nacizane fikrim.

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı

Rusca oldugu icin gonderemiyorum ama arabada bundan fazla ozellik var gerci ufak defak detaylar

 

Oradaki fiyatınıda bizimle paylaşırsanız sevinirim, ferahlayalım biraz :)

Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

Şimdi 118.000 tl Mazda ya ikinci ele olmayan araca vereceksiniz. Şimdi ben mondeo alın bu paralara desem verilir mi bu paralar mondeoya denir. Ben olsam almazdim. Çünkü ikinci eli hiç yok. Bu benim nacizane fikrim.

ben ford focus 2.5 kullandım çok memnundum arabayi park halinde perte çıkardılar . Ford dan memnun olduğum gittim 3 un titatium unu aldım. Araç 20.000 binde ve sanzimani gerçekten bezdirdi. Geçenlerde yeminle söylüyorum yapacaktım aarabayi bir gidon benzinle. Benzinde ucuz.Ford almaktan korkar çekinir oldum. Onun için o parayı verip mazda mi alsam diyorum. Garantisi dolana kadar biner garantisi bitmeye yakın satarım düşüncesindeyim. Mazda 3 sedanlarda var. Ama on konsol 6 da çok hoş duruyor. Ama ışte motor ve şanzıman akşamını bilmiyorum. Hiç çevremde kullanan yok

Yorum bağlantısı
Arda Bülent Güzel

ben ford focus 2.5 kullandım çok memnundum arabayi park halinde perte çıkardılar . Ford dan memnun olduğum gittim 3 un titatium unu aldım. Araç 20.000 binde ve sanzimani gerçekten bezdirdi. Geçenlerde yeminle söylüyorum yapacaktım aarabayi bir gidon benzinle. Benzinde ucuz.Ford almaktan korkar çekinir oldum. Onun için o parayı verip mazda mi alsam diyorum. Garantisi dolana kadar biner garantisi bitmeye yakın satarım düşüncesindeyim. Mazda 3 sedanlarda var. Ama on konsol 6 da çok hoş duruyor. Ama ışte motor ve şanzıman akşamını bilmiyorum. Hiç çevremde kullanan yok

Bende yeni kasa mondeo var otomatigi çok memnunum. Tavsiye ederim.
Yorum bağlantısı
Serhat Çerçi

Turbo destegi olmayan,atmosferik 2.0 litre motor !!! Bu kombinasyon 200li yılların başından kalma, fazlasiyla eski... O hacimden o güç ve cok daha fazla tork günümüz 1.4 1.5 motor hacmindeki araçlardan rahatlikla alınıyor. Bu zamanda turbo beslemeli olmayan 2.0 hacminde bir motor ve ondan alinan düşük güç, çok daha fazla mtv ödeyip daha güçsüz bir arabaya binmek anlamina geliyor. Mazdanin bunu neden boyle yaptığının anlaşılmaz olduğunu ve bunun Avrupa pazarında karşılık bulmayacağını aracın tanitiminda yetkililerine de iletmiştim. Nitekim öyle de oldu.

Modele gelince yol tutuş ve sürüş dinamikleri oldukça başarılı. Sınıfının iyi yol tutan araçlarından biri. Yalıtım orta seviye, tasarım dikkat çekici. Konfor orta seviye ve tatminkar. Aksesuar olarak zengin, yollarda az bulunan bir model. Ama bu az bulunma tercih edilmemekten ve pazarda karşılık bulmamaktan kaynaklı. Ikinci elde çok ciddi değer kaybi yaşatır. Büyükşehirde yaşamıyorsanız parca sorunu yaşayabilirsiniz.

Sahsi fikrimi sorarsaniz, o hacme göre cok düşük güç üreten eski devirlerden kalma motor seçeneği ve olmayan piyasası ile ile, o paraya alinacak en mantıksız araçlardan biridir. Şevkinizi kirmak istemem ama bu işin realite kısmı. Bunun ötesinde kişisel zevkler ve tercihler karar aşamasında noktayi koyacaktir.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

Bende yeni kasa mondeo var otomatigi çok memnunum. Tavsiye ederim.

Ford dan korkuyorum aartik. Ben arabaya bbindigim zaman eskitmet istiyorum. Bizde toyota model f 85 model diye bir araba vardı. Arabanın yağını bile degismedik. 200.000 kilometre gezdik toplamda 400.000 km de emekliye ayırdık. Ben böyle binmek istiyorum. Daha yirmi binde şifir aldığım araba bezdirdi. Azda gaz basmayı ani hareketleri seviyorum. Ama bu ford la şanzıman bezdirdi. Servis talebinde bulunuyorumen az on gün bekliyorum. Kavrama değişecek 4 ay ortalama beklemem gerekiyormuş.ama mondeoyu dusunecegim ama alırsam düz vites kesinlikleee...

Turbo destegi olmayan,atmosferik 2.0 litre motor !!! Bu kombinasyon 200li yılların başından kalma, fazlasiyla eski... O hacimden o güç ve cok daha fazla tork günümüz 1.4 1.5 motor hacmindeki araçlardan rahatlikla alınıyor. Bu zamanda turbo beslemeli olmayan 2.0 hacminde bir motor ve ondan alinan düşük güç, çok daha fazla mtv ödeyip daha güçsüz bir arabaya binmek anlamina geliyor. Mazdanin bunu neden boyle yaptığının anlaşılmaz olduğunu ve bunun Avrupa pazarında karşılık bulmayacağını aracın tanitiminda yetkililerine de iletmiştim. Nitekim öyle de oldu.

Modele gelince yol tutuş ve sürüş dinamikleri oldukça başarılı. Sınıfının iyi yol tutan araçlarından biri. Yalıtım orta seviye, tasarım dikkat çekici. Konfor orta seviye ve tatminkar. Aksesuar olarak zengin, yollarda az bulunan bir model. Ama bu az bulunma tercih edilmemekten ve pazarda karşılık bulmamaktan kaynaklı. Ikinci elde çok ciddi değer kaybi yaşatır. Büyükşehirde yaşamıyorsanız parca sorunu yaşayabilirsiniz.

Sahsi fikrimi sorarsaniz, o hacme göre cok düşük güç üreten eski devirlerden kalma motor seçeneği ve olmayan piyasası ile ile, o paraya alinacak en mantıksız araçlardan biridir. Şevkinizi kirmak istemem ama bu işin realite kısmı. Bunun ötesinde kişisel zevkler ve tercihler karar aşamasında noktayi koyacaktir.

Aciklamalariniz ve zaman ayırdığınız icinnyesekkur ederim. Vergiden kacmiyorum burada vergiler beygir üzerinden. Ayrıca burada 2.0 değil full ünde 2.5 motor var ))) zaten trafik yoğun fazla güç gerektirmiyor zaten ışıklardan hızlı kalmayın desen yanında mercedes lexus bmw mutlaka var ve affetmiyorlar. Benim istediğim arabaya bindiğim zaman servise sadeceyağ değişimi için gitmek . Garantisi bitince servise veya sanayiye girmemek.

Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Şimdi 118.000 tl Mazda ya ikinci ele olmayan araca vereceksiniz. Şimdi ben mondeo alın bu paralara desem verilir mi bu paralar mondeoya denir. Ben olsam almazdim. Çünkü ikinci eli hiç yok. Bu benim nacizane fikrim.

 

bu araç ikinci el değil mi?

 

 

Bence 1.6 olmayan hiçbir araç parasını haketmiyor. Çünkü vergi ÖTV bindirilmiş olarak fiyat oluşuyor.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Turbo destegi olmayan,atmosferik 2.0 litre motor !!! Bu kombinasyon 200li yılların başından kalma, fazlasiyla eski... O hacimden o güç ve cok daha fazla tork günümüz 1.4 1.5 motor hacmindeki araçlardan rahatlikla alınıyor. Bu zamanda turbo beslemeli olmayan 2.0 hacminde bir motor ve ondan alinan düşük güç, çok daha fazla mtv ödeyip daha güçsüz bir arabaya binmek anlamina geliyor. Mazdanin bunu neden boyle yaptığının anlaşılmaz olduğunu ve bunun Avrupa pazarında karşılık bulmayacağını aracın tanitiminda yetkililerine de iletmiştim. Nitekim öyle de oldu.

Modele gelince yol tutuş ve sürüş dinamikleri oldukça başarılı. Sınıfının iyi yol tutan araçlarından biri. Yalıtım orta seviye, tasarım dikkat çekici. Konfor orta seviye ve tatminkar. Aksesuar olarak zengin, yollarda az bulunan bir model. Ama bu az bulunma tercih edilmemekten ve pazarda karşılık bulmamaktan kaynaklı. Ikinci elde çok ciddi değer kaybi yaşatır. Büyükşehirde yaşamıyorsanız parca sorunu yaşayabilirsiniz.

Sahsi fikrimi sorarsaniz, o hacme göre cok düşük güç üreten eski devirlerden kalma motor seçeneği ve olmayan piyasası ile ile, o paraya alinacak en mantıksız araçlardan biridir. Şevkinizi kirmak istemem ama bu işin realite kısmı. Bunun ötesinde kişisel zevkler ve tercihler karar aşamasında noktayi koyacaktir.

 

Eski devirlerin motorları çok daha iyi bakmayın siz. bununla 1 milyon km yaparsınız turbolularda yapamazsınız.atmosferiklerin de kendince avantajları var. özellikle uzakdoğuda benzin kalitesi çok farklı. keza amerikada. ona bakıldığında sorunsuz bakımsız kalmaya dayanıklılıkta ben hala atmosferik derim. ÖTV olmasa atmosferik 2.0 araçlar iyi araçlar. tabi yakıtı biraz yüksek. ama uzun dönemde aracın ikinci eli yüksek olur. Yani 10 yaşına geldiğinde turbo araçtan daha çok kaçarsınız.

Ford dan korkuyorum aartik. Ben arabaya bbindigim zaman eskitmet istiyorum. Bizde toyota model f 85 model diye bir araba vardı. Arabanın yağını bile degismedik. 200.000 kilometre gezdik toplamda 400.000 km de emekliye ayırdık. Ben böyle binmek istiyorum. Daha yirmi binde şifir aldığım araba bezdirdi. Azda gaz basmayı ani hareketleri seviyorum. Ama bu ford la şanzıman bezdirdi. Servis talebinde bulunuyorumen az on gün bekliyorum. Kavrama değişecek 4 ay ortalama beklemem gerekiyormuş.ama mondeoyu dusunecegim ama alırsam düz vites kesinlikleee...

Aciklamalariniz ve zaman ayırdığınız icinnyesekkur ederim. Vergiden kacmiyorum burada vergiler beygir üzerinden. Ayrıca burada 2.0 değil full ünde 2.5 motor var ))) zaten trafik yoğun fazla güç gerektirmiyor zaten ışıklardan hızlı kalmayın desen yanında mercedes lexus bmw mutlaka var ve affetmiyorlar. Benim istediğim arabaya bindiğim zaman servise sadeceyağ değişimi için gitmek . Garantisi bitince servise veya sanayiye girmemek.

 

öyle bir garanti yoktur.

Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

hiç test sürüşü yaptınız mı özellikle 100 km /h hız üstü

Hayir yapmadim. Genel olarak test araclarinada guvenemiyorum, Sutten agzim yandi yogurt bile yemek istemiyorum. Ford focus 3 pws bugun araba kalkista tekledigini hissettim sonra anladim ki vites gecisinde. S moduna alip tek tek vitesleri denedim gaza yuklendim. Ikinci viteste araba oyle bir tekliyorki. sesler geliyor sanki motor yerinden cikaakmis gibi. cekide bir dusme yok. Lanet ettim arabadan. Onun icin kullanicisi varsa diye direk gorus almak istedim mazda 6 hakkinda

bu araç ikinci el değil mi?

 

 

Bence 1.6 olmayan hiçbir araç parasını haketmiyor. Çünkü vergi ÖTV bindirilmiş olarak fiyat oluşuyor.

Yok Sifir almayi planliyorum. Ben yurtdisindan alacagim.

Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

yağ değişmeden 200bin km nasıl bir şey

Araba yag yakiyordu. devamli yag ekledigimiz icin yag degisimine gerek kalmiyordu. Araba 85 model bir arabaydi biz aldigimizda 200.000 km civarindaydi arabada sadece 1 kere debriyaj balatasi degisti fren balatalari o kadar. tabiri caizse kopek gibiydi araba. sonra hurdaya cikardik. Parcasi zaten bulunmuyordu hep bi uydurmayla gidiyordu. Enson 1.ci vitesten cikmaya basladi hep ikide kaldirmaya basladik debriyaji yemeye baslayinca bizde hurdaya cikardik. Ama bugun aynisindan bulayim 20.000 km deki 8 aylik fordumu satar onu alirim.

Yorum bağlantısı

92-93 yilina kadar ozellikle Japonlarin evladiyelik modelleri mevcuttu. Artik hic bir aractan bu sekilde bir performans beklemeyin. Evladiyelik artik kaporta, ic aksamda olur ama motorsa olmaz. En basitinden 85 toyotanin rolanti ayarini el ile yaparken, su anda rolantiyi bile bir sensor,aracin diger sensorlerinden gelen verilerle hesaplayip ayarliyor, elle mudahale imkani bulunmuyor. Bu sensorlerin aractaki yogunlugu ariza frekansini ve maliyeti dogal olarak arttirirken yagini suyunu koyup gezme devrini de sona erdiriyor. O tarz bir arac ariyorsaniz enjeksjyonu yerine karburatorlu araclardan secim yapmaniz lazim.

Saygilarimla.

Yorum bağlantısı
Kurtaran Kurt

92-93 yilina kadar ozellikle Japonlarin evladiyelik modelleri mevcuttu. Artik hic bir aractan bu sekilde bir performans beklemeyin. Evladiyelik artik kaporta, ic aksamda olur ama motorsa olmaz. En basitinden 85 toyotanin rolanti ayarini el ile yaparken, su anda rolantiyi bile bir sensor,aracin diger sensorlerinden gelen verilerle hesaplayip ayarliyor, elle mudahale imkani bulunmuyor. Bu sensorlerin aractaki yogunlugu ariza frekansini ve maliyeti dogal olarak arttirirken yagini suyunu koyup gezme devrini de sona erdiriyor. O tarz bir arac ariyorsaniz enjeksjyonu yerine karburatorlu araclardan secim yapmaniz lazim.

Saygilarimla.

Hocam, ben bu araba firmalarinida anlmis degilim. Yeni nesil toyota bakayim dedim. Ic on konsol pek hosuma gimiyor basit kaciyor. Hadi onu gectim, yesyeni Toyotalarin tekerin dustugunu (Sanirim akis oluyor) gordum cammry corolla. Ondan sonra Toyotadan da sogudum. su an elimde bi mazda kaldi sifir alirsam. Yada eski modellerde BMW Mercedes veya Subaru dusuncesindeyim. Vw lerden sogudum 90 bin civarlarinda kesin sorun cikariyor. Passat cc arkadasim 80 binde tikirti vardiye servise gitti araba servisten ciktiginda kamyon gibi calisyordu. Arabayi geri servise cektiler trigeri siyirttirmislar ve 2000 dolar civarinda masraf cikti. En sonunda sanirim bisiklet alacagim )))

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...