İçeriğe Yönlendir

Mercedes w203 C320 Yaptıklarım Bakım/onarım/modifiye


Furkan Avcı

Recommended Posts

Sani Gerşon

seger marka yani :mangal: made in bursa

3 sene önce aldırdığın Fiamm sanıyorum ömrünü doldurdu ama Renault Renaullt olalı böyle ses görmemiştir hayatında :) Tekrar tekrar sağol :)

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

seger marka yani :mangal: made in bursa

Yenisi bosch made in Germany
Yorum bağlantısı
Ali Elöver

Stebel italy en dayaniklisi ucuz kornalarda. Hella nin 200 liralik eski mercedes dit dit cift tonlusu var, w124 kasanin efsane kornasi en guzeli, pahali ama deger.

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Stebel italy en dayaniklisi ucuz kornalarda. Hella nin 200 liralik eski mercedes dit dit cift tonlusu var, w124 kasanin efsane kornasi en guzeli, pahali ama deger.

Ben dit olanları sevmimmm Ali abim.

Bu iyi.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi

abi bizim motor yağı 0-40 mı 10-40 mı unuttum yine :D

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

abi bizim motor yağı 0-40 mı 10-40 mı unuttum yine :D

Ben 0-40 Mobil tam sentetik kullanıyorum ama 5-40 da kullanabilirsin.
Yorum bağlantısı
Onur Oflaz

Korna sesi nasıl abi kalın mı ince mi? Benimki de bozuk ama takıntılıyım korna sesi konusunda kalın arıyorum :) bir de soketler standart mı abi?

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

Korna sesi nasıl abi kalın mı ince mi? Benimki de bozuk ama takıntılıyım korna sesi konusunda kalın arıyorum :) bir de soketler standart mı abi?

Kusura bakma sorunu görmemişim.

Benim aldığım 400Mhz ve 500 MHz lik bir korna, Mercedes'in orjinali 410-520 bu ince değil ama kalında değil.

Soketleri standart ;)

Yorum bağlantısı
  • 2 hafta sonra...
Zekeriya Kahraman

Eski ve görünümünü sevmediğim şu kornaları

orjinal bosch ile değiştim

 

Yayırlı olsun fiyatı ne kadar 

Yorum bağlantısı
  • 1 ay sonra...
Furkan Avcı

Bu hafta sonunu komple araçlara ayırdım.

Öncelikle Sürücü tarafındaki aynada da bir kablo kopması vardı, onuda diğeri gibi söküp tamir ettim.

http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/260496-mercedes-w203-haf%C4%B1zal%C4%B1-ayna-pozisyon-problemi-%C3%A7%C3%B6z%C3%BCm%C3%BC/

 

Daha sonra uzun zamandır aklımda olan kirli pasaklı emniyet kemerlerine müdahale ettim.

Forumlardan okuduğum kadarıyla ATAŞ vinet ile bu işe giriştim.

Tabiki 1/5 oranında seyrelterek kullandım. Kurusun bakalım işe yaramış mı?

 

atas_vinet.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Mustafa Tüfekçi

Dün yaptığım araç kamerası için ve LPGMeter'in kablolarının toplanması işinden sonra http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/271705-ara%C3%A7-kameras%C4%B1-i%C3%A7in-gecikmeli-kapanma-tesisat%C4%B1/

 

Bugün;

Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü yapmadığım; özellikle düşük devirlerde balans sesi yapan kalorifer motorunu nihayet söktüm, kirden tozdan arındırıp gerekli noktalarını yağlayıp geri taktım. Şimdilik ses yok artık.

Birde kapı tirimlerinin kırılan dökülen klipslerini bir güzel yeniledim mis gibi oldu :):nazar:

 

c320_kmotor1.jpg

 

abi bizimde  3. kademeyi geçince hafif rüzgar ıslığı gibi bi ses başladı :p kolay mı sökmek ne dersin girişeyim mi

Yorum bağlantısı
Furkan Avcı

abi bizimde  3. kademeyi geçince hafif rüzgar ıslığı gibi bi ses başladı :p kolay mı sökmek ne dersin girişeyim mi

Mustafa bunu sökmek kolay torpidonun altındaki muhafazayı sökünce direk motoru görürsün, sökerken biraz eğilip büğülmen gerekiyor ama, sökersin.

Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Furkan Avcı

310.000 km bakımı yapıldı 8 litrecik Mobil 0w-40 doldurduk :)

72d65e923a1f0f2de5a40336cd038fff.jpg

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
  • 2 ay sonra...
Furkan Avcı

Bugün eskiyen kaput amörtisörlerini çift oalrak değiştim, ayrıca K&N filtrelerin bakımını yaptım.

Birde yine ustacıkların takmayı beceremediği ve bu yüzden içeriye bir sürü toz alan sol arka stop u söktüm ve problemi giderip tekrar taktım ;)

  • Beğen 6
Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Furkan Avcı

Geçenlerde aklımda kalan bir kaç problemi giderdim.

Öncelikle daha önce Autoking de boyattığım sağ arka çamurluğun üstündeki paslananan kısmı, bu kez işin ehli ustada iç taraftan pütür atılarak tekrardan boyattım, sağ arka çamurluk lokal boyalı oldu ama olsun çürümesinden iyidir :)

Şanzımanın vites kolu keçesini geçen 300.000 bakımında unutmuşuz değişmeyi, oradan yağ kaçırıyordu, görüntü kötü oluyordu.

Şanzıman yarım aşağı indi ve keçe değişti, 3 litre yağıda arada yenilendi.

Sol ön çamurluk davlumbazı otobanda giderken yerinden çıkıp tekere sürterek parçalanmıştı (çıkan ses arabanın komple motoru aşağı indirdiği yönündeydi, bayağı tırstırdı, neyseki plastik bir parçaymış sadece :) )

Şimdilik bu kadar....

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Önder Özcan

Geçenlerde aklımda kalan bir kaç problemi giderdim.

Öncelikle daha önce Autoking de boyattığım sağ arka çamurluğun üstündeki paslananan kısmı, bu kez işin ehli ustada iç taraftan pütür atılarak tekrardan boyattım, sağ arka çamurluk lokal boyalı oldu ama olsun çürümesinden iyidir :)

Şanzımanın vites kolu keçesini geçen 300.000 bakımında unutmuşuz değişmeyi, oradan yağ kaçırıyordu, görüntü kötü oluyordu.

Şanzıman yarım aşağı indi ve keçe değişti, 3 litre yağıda arada yenilendi.

Sol ön çamurluk davlumbazı otobanda giderken yerinden çıkıp tekere sürterek parçalanmıştı (çıkan ses arabanın komple motoru aşağı indirdiği yönündeydi, bayağı tırstırdı, neyseki plastik bir parçaymış sadece :) )

Şimdilik bu kadar....

Eline sağlık Furkan.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...