Furkan Avcı 20 Mayıs 2013 Paylaş 20 Mayıs 2013 (düzenlendi) Emmi'nin tavsiyesi üzerine yaptıklarım için ayrı bir konu açalım dedik. (10.06.2015 ) Yaptığım işler :Göstergedeki siliklik problemi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-11#entry1971196K&N filtreler:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-13#entry1999052Benzin Pompası Değişimi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/246588-%C3%A7%C3%B6z%C3%BCld%C3%BC-benzinde-2000-devir-alt%C4%B1nda-bo%C4%9Fulmastop-etmetekleme/page-2#entry2045602Benzin Filtresi Değişimi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-19#entry2065049Sinyal Kolu onraımı (29.03.2014 de orijinali ile değişti):http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/244396-mercedes-w203-c-serisi-direksiyon-ve-sinyal-kolunun-s%C3%B6k%C3%BClmesi/17" jantlar Orjinal Mercedes:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-20#entry2071605Xenon Yükseklik Problemi giderilmesi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/242522-w203-c-s%C4%B1n%C4%B1f%C4%B1-xenon-otomatik-y%C3%BCkseklik-problemi/page-2#entry2071965LPGMeter:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-23#entry2084708Külbütör kapağı contası değişimi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/252614-w203-c320-m112-k%C3%BClb%C3%BCt%C3%B6r-kapa%C4%9F%C4%B1-contas%C4%B1-de%C4%9Fi%C5%9Fimi/DevirDaim Pompası Değişimi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/252304-w203-c320-devirdaim-pompas%C4%B1-de%C4%9Fi%C5%9Fimi/Z-Rot ve Viraj demiri lastikleri değişimi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/254649-mercedes-w203-z-rot-ve-viraj-lasti%C4%9Fi-de%C4%9Fi%C5%9Fimi/Külbütör havalandırma kapağı contası değişimihttp://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/254797-w203-c320-m112-k%C3%BClb%C3%BCt%C3%B6r-havaland%C4%B1rma-kapa%C4%9F%C4%B1-conta-de%C4%9Fi%C5%9Fimi/Diferansiyel yağı değişimihttp://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/254796-mercedes-w203-c320-diferansiyel-ya%C4%9F%C4%B1-de%C4%9Fi%C5%9Fimi/Klima havalandırma yönlendirme motoru değişimi:http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/255366-w203-klima-y%C3%B6nlendirme-motoru-de%C4%9Fi%C5%9Fimi/ 4 Disk ve Balata değişimi: http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-26#entry2402900 Sağ ayna hafıza ve pozisyon problemi çözümü http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/260496-mercedes-w203-haf%C4%B1zal%C4%B1-ayna-pozisyon-problemi-%C3%A7%C3%B6z%C3%BCm%C3%BC/ Arka tampon kazadan dolayı boyandı, çıtası değişti. Bende bozuk olan kamerayı değiştirdim http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/264223-mercedes-w203-arka-tampon-s%C3%B6k%C3%BCm%C3%BC/ Xenon Ampüller değişti, Far ayarı yapıldı: http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-29?p=2547870#entry2547870 Yetkili Servisten yedek anahtar çıkarıldı: http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/?p=2637733#entry2637733 Sol tarafın farı sararmıştı, eski görünümüne kavuşturuldu: http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/page-32?p=2658512#entry2658512 Ağır bakımı yapıldı: http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/270479-y%C4%B1ld%C4%B1z%C4%B1-yaza-haz%C4%B1rlad%C4%B1k-a%C4%9F%C4%B1r-bak%C4%B1m Orta konsoldaki perde yenisi ile değişti http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/?p=2672604#entry2672604 Araç kamerası için gecikme rölesi takıldı http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/271705-ara%C3%A7-kameras%C4%B1-i%C3%A7in-gecikmeli-kapanma-tesisat%C4%B1/ Kalorifer motoru temizlendi. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/241682-2003-y%C4%B1ld%C4%B1z-c320/?p=2698831#entry2698831 Boya çürüğü tamir edildi ve 3M boya koruma yapıldı. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/272045-mercedes-c320ye-yapt%C4%B1klar%C4%B1m-bak%C4%B1monar%C4%B1mmodifiye/#entry2712900 El Freni ayarı yapıldı. http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/287110-mercedes-w203-arka-disk-s%C3%B6k%C3%BClmesi-ve-el-freni-ayar%C4%B1/ Küçük katalizör içi boşaltıldı http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/272045-mercedes-c320ye-yapt%C4%B1klar%C4%B1m-bak%C4%B1monar%C4%B1mmodifiye/page-14#entry3104485 Şu linkteki K&N filtreden iki adet almayı düşünüyorum, ürün ve fiyat hakkında yorum alabilir miyim?http://www.amazon.com/gp/product/B00062ZSCC/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&psc=1&smid=ATVPDKIKX0DER 17 Aralık 2016 tarihinde Furkan Avcı tarafından düzenlendi Yeni Konu 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 20 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 20 Mayıs 2013 (düzenlendi) Bu akşam göstergedeki ısınınca üstü ve altı kararıp okunmayan lcd paneli ebay dan sipariş ettiğim yenisi ile degistirdim. Sırasıyla işlem adımları ve sonuç: Bu aradaki yukarıdaki filtreler için fiyat ve yorum yok mu? 20 Mayıs 2013 tarihinde Furkan Avcı tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Mayıs 2013 Paylaş 20 Mayıs 2013 Bu kadar kolaymıymış değişim O kapasitörler ne ya 10 sene evvel bayağı eskiymiş teknoloji gerçekten Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 20 Mayıs 2013 Paylaş 20 Mayıs 2013 Bu kadar kolaymıymış değişim O kapasitörler ne ya 10 sene evvel bayağı eskiymiş teknoloji gerçekten Büyük kapasitör ısı dayanımı demek ısı dayanımı ise uzun ömür demek, mercocular işi biliyor. 4 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 21 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 21 Mayıs 2013 Bu kadar kolaymıymış değişim O kapasitörler ne ya 10 sene evvel bayağı eskiymiş teknoloji gerçekten Sadece göstergeyi çıkarmak için biraz uğraştım, ama tekniğini öğrendim Servet abimin ellerine sağlık. Araç zaten belli. Servet abi farları ayarladı bunu kendim yaptım hayirli olsun, (mercedes ve diyerleri) sen nedersin Sendeki arabada SBC fren varmi ? Ben Eskişehir'de yim hocam. SBC fren dediğiniz Spor Fren sistemi ise bende yok, onlar 2005 üstü kasalarda var. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 21 Mayıs 2013 Paylaş 21 Mayıs 2013 Bu aradaki yukarıdaki filtreler için fiyat ve yorum yok mu? Filtreden kastın soldaki kondansatörler ise onların biri 12 volt girişte, diğer ikisi 5 volt swiçmode çıkışındaki kondansatörler. SMD, kondansatör kullanmamışlar Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 21 Mayıs 2013 Yazar Paylaş 21 Mayıs 2013 Filtreden kastın soldaki kondansatörler ise onların biri 12 volt girişte, diğer ikisi 5 volt swiçmode çıkışındaki kondansatörler. SMD, kondansatör kullanmamışlar Yok abi, bir mesaj öncesinde K&N hava filtrelerini sormuştum Buda gündüz 34 C deki görüntü, eskiden yazılar üstten alttan tamamen kararmış oluyordu. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 22 Mayıs 2013 Paylaş 22 Mayıs 2013 C 320 ye hla filtre almadı isen kabahat. ne güzel sökülebilir yapmışlar göstergeyi 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Haziran 2013 Yazar Paylaş 15 Haziran 2013 Bugün aldığım K&N hava filtrelerini taktım. İşe başlarken: Bizim hava filtreleri iki tane oluyor kendileri ve motor kapağının içindeler. Kapak, yeni filtreler ve malzemeler. Eski ve yeni filtreler bir arada, görünen yüzey havanın süzülüp geçtiği taraf. İçinde bayağı bir toz ve sinek ölüsü mevcuttu, ama eski filtrelerin durumu iyi sayılırdı (5000 km). Yeni filtreler takıldı. Etiketler itina ile yapıştırıldı ve motor kapağı yerine takıldı. Motor sesi bariz değişti. Güce etkisini bilemiyorum beygirler çok olunca eksik fazlayı farkedemedim :artislikyapanbudalaadamsmileyi: 5 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 kağıt filitre iyidir abi motor sesi değişmesi filitre geçirgenliğinin artmasından hava kadar tozu da rahat geçiriyor. sürekli temizlemesini yağlamasını unutma derim Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Haziran 2013 Yazar Paylaş 15 Haziran 2013 kağıt filitre iyidir abi motor sesi değişmesi filitre geçirgenliğinin artmasından hava kadar tozu da rahat geçiriyor. sürekli temizlemesini yağlamasını unutma derim Bilmem ki Mustafa; Çağlar abi ile Süha özellikle al dedi, Alper abi ve Lokman abi de uzun zamandır kullanıyor. O yüzden biraz rahat karar verdim alırken. Bir de bizdeki fiyatın yarısına alınca tam oldu, 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 Abi senin araba atmosferi sömürüyor emiş esnasında. o filitrenin geçirgenliği fazla. tozlu topraklı yollara girirince tozlanması artacak. onlar genelde yağlama kiti ile berabar kullanılıyor. ki filitre üzerinde yağlı olunca tozlar tutunsun. yani bilemiyorum sizin oralar ne kadar tozlu ama burada kağıt bilitrenin üzerindeki tozlanma mesela bayağı fazla. Taktığında filitre yağlı mıydı mesela? çok mesala demişim Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Haziran 2013 Yazar Paylaş 15 Haziran 2013 Evet Mustafa yağlıydı, hatta özel bir jelatinin içindeydi ellerim yağlanmasın diye kenarlardan tuttum. Hava girişin en başının oraya da tülbent mi taksam ne yapsam Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 kadın çorabı ile fantazi yapanları duymuştum. ama fantazi dediysem filitreye takmalı felan 4 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Haziran 2013 Yazar Paylaş 15 Haziran 2013 Zaten hava girişi air-intake şeklinde o yüzden böcek, sinek minek bayağı giriyor içeriye. tülbent iyi olabilir 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 demekki vw filitresi delikli süzgeç Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 15 Haziran 2013 Yazar Paylaş 15 Haziran 2013 Valla k&n filtre ile log alındığında orjinal filtreden daha az hava girdiği BMC filtre ile birazcık daha fazla hava girdiği ama hemen hemen aynı "K&N kutu içi filtre kiti ile 162 gr/sn , normal kağıt filtre ile 163gr/sn hava sokabiliyor. En iyi ITG hava filtresi sokuyor içeriye.Umarım sen mutlu ve huzurlu olursun ama ben tsi golfte takıpta memnun kaldım diyen görmedimde duymadımda Biraz kullanırım bakarım, olmadı kağıda geri dönerim, ne yapalım. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 15 Haziran 2013 Paylaş 15 Haziran 2013 3 tane orjinal FI filitre parası Furkan abi bu arada kağıt filitrenin sıklığı ile KN filitrenin sıklığına dikkat ettiysen kağıt filitreden hava bile zor geçecekmiş gibi duruyor Ben ondan hiç ısınamadım o filitrelere. hatta bi toplantıda bayisine mi gittiydik neydi. geçirgenlik testi yapıyordular komediydi. Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 17 Haziran 2013 Yazar Paylaş 17 Haziran 2013 Çıkaracağım filtreleri galiba çok fazla olumsuz yorum okudum Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 Rahmetli İlker abi bu filtreler ile serviste garantiyi bile bozdurmadan bakım yaptırmıştı ? Sıkıntı olsa servis kabuletmezdi bence.. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 6-7 k kilometre kullandım açık tipini. Gaz kelebeğinde tozlanma görünce söktüm. Özellikle yaz sezonunda Ayvalık Suudi Arabistan gibi oluyor. Yağmurlar yağmaya başlayana kadar kağıt filtreye dönüş yaptım. İnternette bazı sitelerde bu tip filtrelerin alacağı eser miktardaki tozun sensörler harici bir zararı olmayacağından bahsediyordu. İlk hava emen girişe aspiratör filtresi taksanız bir derece faydası olabilir gibi. Ben sarmıştım denemek amaçlı ve baya tutuculuk sağladı hatta sesi bile azaltmıştı. Ayrıca şunu hep merak ettim kullanırken. Bir filtre nasıl daha geçirgen olurken daha çok toz tutar olabiliyor? Fizik ile ters değil mi? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 17 Haziran 2013 Paylaş 17 Haziran 2013 kn = tırt damgası vurulmuş bile, tüh geç kaldım 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 23 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 23 Ağustos 2013 Az önce sanayi tarafına gitmiştim. Benim eski pejo ustamın (gerçek ustadır kendisi) yanına uğradım. Baktım lift boş dedim abi lifiti bize ver sen evine git Sonrasında benzin filtresini oradaki arkadaş ile değiştik [MEDIA] [/MEDIA] Yorum bağlantısı
Nihat Palolu 23 Ağustos 2013 Paylaş 23 Ağustos 2013 (düzenlendi) Az önce sanayi tarafına gitmiştim. Benim eski pejo ustamın (gerçek ustadır kendisi) yanına uğradım. Baktım lift boş dedim abi lifiti bize ver sen evine git Sonrasında benzin filtresini oradaki arkadaş ile değiştik E bu gidişle merso tamircisi olacaksın FurkanMer, EgeMer gibi 23 Ağustos 2013 tarihinde Nihat Palolu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 31 Ağustos 2013 Yazar Paylaş 31 Ağustos 2013 Dün yeni jantlarımızı aldık. Jantlar 2012 SLK serisinin orjinal jantları. Özellikleri: Ön : 7.5Jx17 ET42 225/45 R17 ContiSportContact5 10.000 km yol yapmış 1411 DOT tarihli Arka : 8.5Jx17 ET36 245/40 R17 ContiSportContact5 10.000 km yol yapmış ama 30.000 yapmış kadar yıpratılmış (sürekli yan yan ) 0911 DOT tarihli Jantların sağ tarafında çizikler vardı siyahlı, temizledik ince bir beyaz leke oldu kesinlikle boymaya gerek yokmuş. Bu arada Lastikler sürtme yapmadı ama arka tarafa orjinal bijonları takınca tekerler kilitlendi. Yeni bijon aldık oda uzun geldi, tornada 1 mm kısalttık anca oldu. Aracın görüntüsü tamamen değişti eskisi ile çok fark var, arkadan bakınca tam German Style oldu Fotolar bunlar :nazar: 13 Yorum bağlantısı
Recommended Posts