Alper DEMİR 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 Maşallah şöyle bir düşündüm de ciddi bir hacim 1 Yorum bağlantısı
Zafer Bakar 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 (düzenlendi) vay çok güzel bir araba maşallah diyelim 24 Mart 2015 tarihinde Zafer Bakar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emre Öğüt 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 Hayırlı olsun Burak çok kral araba almışsın:) Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 Maşallah Burak. Arabanın hakkını vermişsin 1 Yorum bağlantısı
Burak Kumpas 24 Mart 2015 Yazar Paylaş 24 Mart 2015 Maşallah Burak. Arabanın hakkını vermişsin Teşekkür ettim. Biraz ufak tefek bakıma ihtiyacı olan yerleri var. Onları yaptırıp lastiklerini de değiştirince tam olacak. Daha sonra da döşemelerini yaptırırım, bunlar da Mustang'ler gibi haşat oluyormuş. 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 (düzenlendi) Maaşallah harbi jip, sağlam tabii, sebebi ise basit, SUV cuklar asfalt gezi araçlarıdır. çarptımı fena yapar, ahanda sebebi Kilit nokta, çelik tam şase. 24 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Sertaç Karginer 24 Mart 2015 Paylaş 24 Mart 2015 Güle güle kullanın boşuna tank gibi araba demiyorlar... 1 Yorum bağlantısı
Burak Kumpas 16 Nisan 2015 Yazar Paylaş 16 Nisan 2015 Teşekkürler. Bugünkü ufak doğa gezisinden bir kaç fotoğraf. 5 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Maşallah. Explorer böyle kullanılır işte. Tebrikler. Bizim eski üyelerin birinde vardı. 10 Santim kaldırıma çıkamazdı 3 Yorum bağlantısı
Burak Kumpas 16 Nisan 2015 Yazar Paylaş 16 Nisan 2015 Maşallah. Explorer böyle kullanılır işte. Tebrikler. Bizim eski üyelerin birinde vardı. 10 Santim kaldırıma çıkamazdı Teşekkürler hocam. Ben hiç acımıyorum ama arabanın altında çizik bile yok, aldığım ilk sahibi arabayı otluk yere bile sokmamış hep şehir içi kullanmış. Ben ekseriyetle doğanın içine sokuyorum. Zaten o amaçla aldım diğer araçlarımla giremediğimden. Beni hiç üzmüyor epey zorlu yollarda denedim. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Amacı bu. Doğru olanı yapıyorsunuz. 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Amacı bu. Doğru olanı yapıyorsunuz. Bizde giriyoz otluk çamurlu yerlere, kaskocumuz yandım diyor 1 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Maşallah. Explorer böyle kullanılır işte. Tebrikler. Bizim eski üyelerin birinde vardı. 10 Santim kaldırıma çıkamazdı Abi 20-22 inç jant takarsa yani çıkamaz Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 lastik değişimi şart. sadece tüketime takıldım o rakam bir hayli düşük. gösterge mil cinsinden onu hesaba katıtnız mı? şoför kapısında code lu girişi var mı? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 16 Nisan 2015 Paylaş 16 Nisan 2015 Bizde giriyoz otluk çamurlu yerlere, kaskocumuz yandım diyorSen şeyini çıkarıyorsun. Kaskocun da haliyle terliyor. Kurtarıcı istesen, dozerle gelmek lazım senin kaldığın yere. 2 Yorum bağlantısı
Burak Kumpas 21 Nisan 2015 Yazar Paylaş 21 Nisan 2015 lastik değişimi şart. sadece tüketime takıldım o rakam bir hayli düşük. gösterge mil cinsinden onu hesaba katıtnız mı? şoför kapısında code lu girişi var mı? Lastikler 2001 modelmiş, onlar değişecek BF Goodrich'lerle. Gösterge mil cinsinden ama sayacı çalışmadığından zaten fark etmiyor. Gittiğim yola göre yaptığım hesap sonucu ulaştığım rakamlardır. Açıkçası pek de umursamıyorum, bittikçe dolduruyoruz. Sayaç çalışır hale gelince bir tüketim testi yapar net tüketim bilgisini paylaşırım. Kapıdaki "keyless entry" fonksiyonunu devreye alan şifreli sistem çalışıyor, ışıkları da eksiksiz biçimde yanıyor. Şuanda arabamın bakımlarını yaptırıyorum, muhtemelen yarın bitmiş olur büyük bölümü. Başlangıç olarak bütün yağları, (motor, şanzıman, direksiyon vs) arabanın kitapçığında yazan yağlarla değişip filtreleri de değişiyor. Ön arka diskler, balatalar ve değişmesi gereken diğer fren sistemi parçalarının hepsi değişiyor. 4 amortisörü değişiyor. Ön viraj demirleri ve rotiller değişiyor (sağlam ama güvenemedim değiştiriyorum). Bujileri ve buji kabloları yine bakım kitapçığında belirten bujilerle değişiyor. V kayışı ve değişmesi gereken onunla birlikte çalışan parçaları değişiyor. Kullanılan tüm parçalar Ford'un orjinal ekipmanı ve bakım kitapçığında belirtilen parçalar. Yan sanayi parça asla kullandırmam ve kimseye tavsiye de etmem. Başlangıç olarak bu kadar, daha sonra başka işler de yapılacak. Bu süre zarfında bakımlardan önce çekmiş olduğum fotoğraflardan bir kaçını paylaşayım. 4 Yorum bağlantısı
Burak Kumpas 23 Nisan 2015 Yazar Paylaş 23 Nisan 2015 Teşekkürler. Bu da bakım sonrası çektiğim fotoğraflardan. (Plakasız daha güzel takmıyorum. ) 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 23 Nisan 2015 Paylaş 23 Nisan 2015 Teşekkürler. Bu da bakım sonrası çektiğim fotoğraflardan. (Plakasız daha güzel takmıyorum. ) / Ön lastiğe palet mi taktın :d 3 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 23 Nisan 2015 Paylaş 23 Nisan 2015 Sen şeyini çıkarıyorsun. Kaskocun da haliyle terliyor. Kurtarıcı istesen, dozerle gelmek lazım senin kaldığın yere. Neyini çıkarıyorum ben liberty kalıyor bende çekiyorum, yardımdamı etmiyağh ? 1 Yorum bağlantısı
Burak Kumpas 23 Nisan 2015 Yazar Paylaş 23 Nisan 2015 Ön lastiğe palet mi taktın :D Hahaha görüntü fena oldu abi. Ama sonra 15 dk araba yıkadık benzinlikte. 1 Yorum bağlantısı
Burak Kumpas 24 Nisan 2015 Yazar Paylaş 24 Nisan 2015 Bakım sonrası biraz daha gezindik. Bunlar da bugünkü fotoğraflardan bazıları. 5 Yorum bağlantısı
Recommended Posts