Misafir 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 Bmax ve kuga maalesef çok kötü imaj oluşturdu ve ikinci elleri de yerleri buldu. Sorunlu araba elbet çıkar kronik bir hata vs ancak bunu kabullenip toplayıp sorun çözmek varken böyle insanları bezdirdikce marka algisini da yerlere seriyor. Forumda bir üyemiz vardı kuga için aylarca uğraşıp sonunda parasını geri alabilmişti sanırım. Dilerim en kısa sürede cozume kavusur Yorum bağlantısı
Serdar Bekir Sezgin 28 Mart 2015 Paylaş 28 Mart 2015 Üretim hatası yada şanş mı ne diyelim, üzücü tarafı Ford un bu tarz şeylere kayıtsız kalması ve bizlerin gereğinden fazla hassas , beklentimizin yüksek olması galiba, çok geçmiş olsun... Tüm yorumları okudum ve B max kullanıcısı olarak hiç biriyle karşılaşmadım. Umarım karşılaşmamda, ufak tefek sorunlarla can sıkmaya gerek yok, büyük sorunlar olmadıkça. Yorum bağlantısı
Muhammet Ergün 28 Mart 2015 Paylaş 28 Mart 2015 bizim bir arkadaş aldı. titiz biri, herhangi bir sorun duymadım. Yorum bağlantısı
Birol Yılmazer 1 Nisan 2015 Paylaş 1 Nisan 2015 1,5 senedir b max kullanıyorum. sadece arka cam açılma sorunu yaşadım. bakımda söyledim sonrasında hiçbir sorun yaşamadım. araçtan çokta memnunum hiç pişman değilim. tam bir küçük bebekli aile arabası. yakıtı da resmen kokluyor. her araçta olduğu gibi B maxla da sorun yaşayan olabilir. makine sonuçta . ama bunun nedeni de ford otosanın ilgisizliği. 3 Yorum bağlantısı
Bulent Halis 2 Nisan 2015 Paylaş 2 Nisan 2015 bende aracı alalı 2 ay falan oldu.. benımde ufak problemlerım oldu (kapı plastıklerının tekrar yapıstırılması, konsol kapagı cıkması, yolcu kemer uyarı sınyalı gıbı.) ama bunlar onemsız problemler. ford akoto yardımcı oldu herdefasında sagolsunlar... ford fıestadan sonra esekten ınıp ata bınmıs gıbı oldum. bende konu baslıgına zıt olarak aracı tavsıye edıyorum. genıs ferah konforlu bıde cam tavanlı aldıysanız daha ferah dedıgım gıbı tavsıye ederım 1 Yorum bağlantısı
Murat bakan 27 Nisan 2015 Paylaş 27 Nisan 2015 evet alırken iyi 10 personel satmaya çalışıyor arızaları çıkınca servis fişi bile verilmiyor 2014 kasım ayında bu ayıplı araçlardan bi tanede ben aldım yazık ki ne yazık bu ford'a yakışmıyor. Aldığım günden bu güne 9 kez aküsü bittiği için serviste tüketici derneği üzerinden ihtar gönderdim onlar cevap falan filan bıktırma politikası alınmaması gereken tek araba bence ha ben niye mi aldım FORD diye bir marka biliyordum delikanlı ona aldandım 1 Yorum bağlantısı
Murat Akaloğlu 28 Nisan 2015 Paylaş 28 Nisan 2015 focus 2 de fiyaskodur ford için.makyajı yedimi kronikleri çözerler 1 Yorum bağlantısı
Recep Güney 29 Nisan 2015 Paylaş 29 Nisan 2015 Mesele tam olarak fordun turkiyedeki servis agi bence.. karsilasilan problemler cok kolay bit sekilde çozulup musteri memnun olarak servisten ayrilabilir ve konunun basligi cok farkli olabilirdi. Ancak ford turkiyede arabayi satana kadar dayi diyor sonrasi malum. Tabiki bu tum servisler icin gecerli degil ama balik bastan kokar derler. Keske servis mantiginda da ilerleme kaydetseler de plazadan araba begenirken ki rahatligimiz servisin bekleme salonunda da devam etse. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Ekici 30 Nisan 2015 Paylaş 30 Nisan 2015 (düzenlendi) Servisler burada iyi niyetle yaklaşıp sorunun çözümüne gitmiyorlar. Bir baştan savmazlık, bazı servisler için ne yazıkki var. Cem bey bmaxler kronik sorunlu araçlardı çıktığından beri otokoçtan tanıdığım insanlar sohbetim neticesinde öğrendiğim bilgiler 2015lerde yazılım düzeltmesi yapılmış arka cam sorunları ortadan kalkmış ve trendlerinde dahil artık 4 cam otomatik ve cruise control ile geliyorlar. Sadece kapı fitillerinin 5000 kilometre gibi bir sürede hava almaya başlaması gibi bir sorunu mevcut onuda değiştirerek düzeltilebilyormuş. 2015leri deneyimleyenlerden duymak daha iyi olur. Segmentine göre ara model kalan bir araç tabiki benim görüşüm ya fiesta ya focus alınmasıdır. Ekin bey, adınız kirlenirse birkere bunu düzeltmek çok zor olur. Önce sattıkları araçların sorunlarına bir çözüm bulsunlar. Servisleri bırak m.h ile yukarıya ulaşıldı ve çözülemiyorsa burada büyükce bir satış sonrası hizmet sıkıntısı var demektir. Gördüğüm kadaryıla millet Bmax dan soğumuş durumda. 30 Nisan 2015 tarihinde Ahmet Ekici tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Şükrü Tiyanşan 19 Haziran 2015 Paylaş 19 Haziran 2015 Geçmiş olsun. Sorun B-max mi, yoksa sizin probleminizi çözemeyen servis mi? merhaba,bende izmirdeyim.şubat ayında bmax aldım. şanzıman problemi had safhada.araç %10 meyildeki rampayı çıkmıyor.sizde deneyin.sensörler,mikro işlemciler,aktüatörler arasında iletişim sorunu var.çok dikkatli olun araçın genel yapısı iyi,ancak,makina,elektronik,yazılım kombinasyonu iyi çalışmıyorparametreler uymlu değil. malesef bırakın servisi,genel md.ten gelen şahıs bile bunu bilmiyor yada bilmemezlikten geliyor.araç %10 meyilli rampayı çıkamıyor 1 Yorum bağlantısı
Şükrü Tiyanşan 19 Haziran 2015 Paylaş 19 Haziran 2015 Üretim hatası yada şanş mı ne diyelim, üzücü tarafı Ford un bu tarz şeylere kayıtsız kalması ve bizlerin gereğinden fazla hassas , beklentimizin yüksek olması galiba, çok geçmiş olsun... Tüm yorumları okudum ve B max kullanıcısı olarak hiç biriyle karşılaşmadım. Umarım karşılaşmamda, ufak tefek sorunlarla can sıkmaya gerek yok, büyük sorunlar olmadıkça. ben bmax kullanıcısıyım.2015 şubat ayında aldım.almaz olsaydım.şanzıman da çok sorun var. tabi bu konu gerçek zamanlı yazılımlar vede selenoidler,mikro işlemcilerin vb koordinasyonunda sorun var araçın genel yapısı iyi,ancak,makina,elektronik,yazılım kombinasyonu iyi çalışmıyorparametreler uymlu değil. malesef bırakın servisi,genel md.ten gelen şahıs bile bunu bilmiyor yada bilmemezlikten geliyor.araç %10 meyilli rampayı çıkamıyor Yorum bağlantısı
Şükrü Tiyanşan 20 Haziran 2015 Paylaş 20 Haziran 2015 Teşekkür ederim. Forumda ki sorunlara baktım benzer şikayetler mevcut. Bulunduğum yerde bundan habersiz bir B-Max sahibi bir kısım benzer şikayetleri olduğunu eşime söylemiş. Durmumuzu anlatınca eşim onun telaşlandığını ifade etti. Başka bilgim yok. 2014 b max 2500km de sorunlar bitmiyor.hele birde %10 eğimli rampada deneyin şaşıracaksınız. araç gitmiyor Üretim hatası yada şanş mı ne diyelim, üzücü tarafı Ford un bu tarz şeylere kayıtsız kalması ve bizlerin gereğinden fazla hassas , beklentimizin yüksek olması galiba, çok geçmiş olsun... Tüm yorumları okudum ve B max kullanıcısı olarak hiç biriyle karşılaşmadım. Umarım karşılaşmamda, ufak tefek sorunlarla can sıkmaya gerek yok, büyük sorunlar olmadıkça. 2014 bmax 2500km de. sorunlar bitmiyor. rampada kilitlenip kalıyor. Yorum bağlantısı
Sedat Gunaydin 30 Haziran 2015 Paylaş 30 Haziran 2015 powershift şanzımanlı aracımın kavrama probleminden şikayetçiyim ama bu arkadaşın yaptığı değerlendirme maksadını aşmış. insan bu kadar problem yaşıyorsa sorunu birazda kendinde aramalı bence. bu kadar gayrimemnun olursanız sizi hiçbir firmanın hiçbir otomobili tatmin edemez. her markayla ilgili bu tür şikayetler gördüm, hatta bmw'sini yakan bir müşterinin haberi vardı yabancı blog sitelerinde... bu arkadaşta bmw veya mercedes'te alsa benzer problemler yaşayacaktı bence. malzeme veya imalat işçiliğinden kaynaklanan problemler bazen talihsizlik eseri meydana gelebilir ancak bu tür problemler marka ve model ayrımı olmadan genelde hep aynı karakteristiğe sahip gayrimemnun insanların başına gelir... bu nedenle yapılan değerlendirmeye katılmıyorum... Yorum bağlantısı
Deniz Emek26 9 Temmuz 2015 Paylaş 9 Temmuz 2015 Selam Bende 2013 Ocak ayından beri 1.0 ecobost B-Max sahibiyim benimde cam açılma problemim vardı servis bakım esnasında helletti yakıt gayet iyi yıllık vergisi iyi genişlik iyi tam küçük aile arabası bencede bu tür problemler her tür markada araçta olabilir sorun sadece Ford ta yada B-MAX ta değil diye düşünüyorum. 1 Yorum bağlantısı
Ersin Özkaya 1 Ocak 2016 Paylaş 1 Ocak 2016 Sanziman sorunu otomatik araclarda problem oluyor degil mi? Normal viteslere sanzamanlar ile bir problem yansanmamks galiba. Yorum bağlantısı
Fedai Özoğlu 1 Ocak 2016 Paylaş 1 Ocak 2016 Şu ana kadar garanti kapsamında beş tane ford marka araç kullandım ,daha bir kaç ay oldu golfden öncede 2012 Cmax kullandım genel kanım servis aracın kalitesinde bir hizmet sunamıyor. Teknik olarak yeterli olsada müşteriyle ilgilenmiyorlar. Otosanın sorunu markayı sahiplenmiyor. Memnun ve Ford'a sevdalı çok kullanıcı olmasına rağmen marka imajı bir türlü gelişmiyor. 3 Yorum bağlantısı
Şükrü Tiyanşan 4 Ocak 2016 Paylaş 4 Ocak 2016 Katiliyorum arti illa mahkemelik olup prestij kaybetmek mi lazim yani.ver adamin altina yeni arabayi oda bi güzel reklamını yapsın.hiç zorlanmadan değiştirdiler işimi gördüler.alsam yine bu markadan alırım desin. bu araçlar tam otomatik değil.dik rampada çıkamıyor.servis araçın tam otomatik olmadığını,yazılım sorunu olduğunu bildirdi.ayrıca romanya malı olan bu araç alman malı diye satılıyor.size verilen at belgesinde alman malı yazıyor.ayrıca el kitabında da alman malı yazıyor.hemen gümrük ve ticaret bakanlığına bildirin Yorum bağlantısı
Recommended Posts