Emrah Altun 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Arkadaslar su an rot balanscidayim. Sag arka lastigi soktugumuzde su manzara ile karsilastik. Sebebi ne olabilir. Neden boyle dengesiz asinma var. Yorum bağlantısı
Misafir 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 (düzenlendi) Diğer lastiklerede bakın onlarda da yeme varmı eğer yoksa o lastiğin bağlı olduğu ekipman komple kontrol edilmeli yay kırılmış olabilir denge kolu eğilmiş olabilir alttan bir darbe alıp taşıyıcı sistem yörüngesinden oynamış olabilir vs..., sonuç olarak bir dengesizlikten kaynaklı durum. Veya Bir gennç aynı tarafa uzun süre 0 çizmiş olabilir(bu da bir ihtimal) 21 Mart 2015 tarihinde Erol Eser tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Emrah Altun 21 Mart 2015 Yazar Paylaş 21 Mart 2015 Z rotu degistirdik. Rot-balansci ayar yaptim dedi. Bu lastik yaza kadar beni idare eder mi sizce Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Lastik yeri çöp. Şİmdiden kendinize lastik bakın. Bence de rot ayarlarınızın bozuk olmasından dolayı öyle aşınmış Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 (düzenlendi) Şu olayada baktırın, rot etkilidir ama kontrolde düzgün çıkarsa sebeb rot değil, budur. (Camber açısı) 21 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Rot kötü ayarlanmış. Lastik ölmüş maalesef. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 İdare etmez.. acil çöpe atmalısın... En fazla lastikçiye kadar, 40 ile git... 3 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Şu olayada baktırın, rot etkilidir ama kontrolde düzgün çıkarsa sebeb budur. Ali abinin dediği gibi sadece rot ayarı değil Camber ayarına baktırın, veya salıncak vs ne varsa baktırın eğilmiş,kırılmış olabilir. Lastiği hayatta kullanmazdım maalesef. 1 Yorum bağlantısı
Basri Karadağ 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Bugün bizim araba otobanda dikkat ettim hep sola çekti rot ayarı mı bozuk bizim lastiklerde böle olur mu ? Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 Bugün bizim araba otobanda dikkat ettim hep sola çekti rot ayarı mı bozuk bizim lastiklerde böle olur mu ? Rot ayarı bozuk olabilir, baktırmakta fayda var. Otobanda da olsa düz ve sağa sola eğimsiz bir yerde denemek lazım. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 21 Mart 2015 Yazar Paylaş 21 Mart 2015 O zaman yeni lstik şart bana arkadaşlar. Şu soruyu sorayım; 3 lastiğim eski 1 lastiğim nispeten daha yeni. Şimdi aynı model lastik alsam. Nispeten yeni lastiği ve sıfır lastiği öne taksam, kalan diğer daha eski iki lastiği arkaya taksam nasıl olur? Bütçe zaten sıkıştı bu ay. Yoksa az daha sık 4 tane takım mı al dersiniz? Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 O zaman yeni lstik şart bana arkadaşlar. Şu soruyu sorayım; 3 lastiğim eski 1 lastiğim nispeten daha yeni. Şimdi aynı model lastik alsam. Nispeten yeni lastiği ve sıfır lastiği öne taksam, kalan diğer daha eski iki lastiği arkaya taksam nasıl olur? Bütçe zaten sıkıştı bu ay. Yoksa az daha sık 4 tane takım mı al dersiniz? Takım lastik iyidir Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 21 Mart 2015 Paylaş 21 Mart 2015 resimdeki arka lastik mi? aşınana yer iç tarafta kalan yer mi= Yorum bağlantısı
Erdem Terzioğlu 22 Mart 2015 Paylaş 22 Mart 2015 Caglar abi sag arka lastik oldugunu soylemis arkadasimiz. Herhalde ic kisimdir dis kisim olsa rot balansci oncesinde farkederdi heralde arkadasimiz. Yorum bağlantısı
Semih İzgi 22 Mart 2015 Paylaş 22 Mart 2015 Rot bukadar net bir şekilde tek taraf aşındırmaz. Kambere bakılmalı. Yorum bağlantısı
Emrah Altun 22 Mart 2015 Yazar Paylaş 22 Mart 2015 Kamberdenmiş arkadaşlar. Zaten arada gözüme yamuk görünüyordu ama bana öyle geliyor diyordum. Ama yamukmuş. Şimdi yeni lastik bakıyorum. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Mart 2015 Paylaş 22 Mart 2015 (düzenlendi) Kamberdenmiş arkadaşlar. Zaten arada gözüme yamuk görünüyordu ama bana öyle geliyor diyordum. Ama yamukmuş. Şimdi yeni lastik bakıyorum. Demiştim demek nede güzel oluyormuş beee 22 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Emrah Altun 22 Mart 2015 Yazar Paylaş 22 Mart 2015 Demiştim demek nede güzel oluyormuş beee Abi hala emin değilim ama. Su terazisiyle ölçsem doğru sonuç alır mıyım? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 22 Mart 2015 Paylaş 22 Mart 2015 Abi hala emin değilim ama. Su terazisiyle ölçsem doğru sonuç alır mıyım? Sen işi bilen bir rot-balansçıya götür, özellikle buna baksın, rot ayarına bakıp tamam derse kaç oradan, rot ayarı tam olsun sonra cambere baksın, rot ayarına bakarken kriko falan vurduysa (bazen yaparlar) krikodan indikten sonra kambere bakılmaz haberin ola, arabayı bir kaç metre ileri geri sür sonra tekrar baksın... Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 Demiştim demek nede güzel oluyormuş beee Ali abinin dediği gibi demek te güzelmiş 1 Yorum bağlantısı
Berk Yalçın (REZULTEO) 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 O zaman yeni lstik şart bana arkadaşlar. Şu soruyu sorayım; 3 lastiğim eski 1 lastiğim nispeten daha yeni. Şimdi aynı model lastik alsam. Nispeten yeni lastiği ve sıfır lastiği öne taksam, kalan diğer daha eski iki lastiği arkaya taksam nasıl olur? Bütçe zaten sıkıştı bu ay. Yoksa az daha sık 4 tane takım mı al dersiniz? Aynı dingil üzerine takacağınız lastiklerin aralarındaki aşınma farkının 5mm.'yi geçmemesi gerekmektedir. Yani sıfır lastikle yeni lastiği bu koşula uyuyorlarsa eğer, arkaya takmalısınız. Aracınızın arkasını kontrol etmek, her zaman için önünü kontrol etmekten daha zordur (aracınızın çekişi nereden olursa olsun). Yeni lastiğinizi aldıktan sonra aracınızın balans ve rot ayarını yaptırmayı unutmayın. Geçmiş olsun! Yorum bağlantısı
Hikmet Demirtaş 23 Mart 2015 Paylaş 23 Mart 2015 Arkadaşlar, bu vesile ile arabaya binmeden önce arabanın etrafını dolaşıp, lastikleri her türlü kontrol etmekte fayda vardır diyebilirmiyiz. Allah korusun acil bir şakilde bu lastklerle uzun yola gitmek gerekseydi (hem de aci olduğu için hızlı bir şekilde) sonuç her türlü hoş olmazdı. 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts