Ersen Tapan 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Pahalı olmuş ya. Mazot filtrenizi ne zaman değiştiniz en son? 40bin km ya da 2 sene çünkü. Mazot filtresinin 40.000 olduğuna eminmisin sani ? Ben 20.000 de değişiyorum Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 (düzenlendi) Mazot filtresinin 40.000 olduğuna eminmisin sani ? Ben 20.000 de değişiyorumErsen Abi, çok erken değiştiriyorsun. Güvendiğin bir istasyondanda yakıtını alıyorsan, 3 hatta 4 bakım sonra bile değiştirsen olur. 70.000km değiştirilmemiş fiesta 1.4tdci mazot filtresinin içini açtık meraktan tertemiz çıkmıştı örneğin 17 Mart 2015 tarihinde İ.Göksel Yaman tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Mazot filtresinin 40.000 olduğuna eminmisin sani ? Ben 20.000 de değişiyorum 2 bakımda bir abi. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 2 bakımda bir abi. Bakım 10.000 de bir Ersen Abi, çok erken değiştiriyorsun. Güvendiğin bir istasyondanda yakıtını alıyorsan, 3 hatta 4 bakım sonra bile değiştirsen olur. 70.000km değiştirilmemiş fiesta 1.4tdci mazot filtresinin içini açtık meraktan tertemiz çıkmıştı örneğin Fiesta benzinli benim. Clionun mazot filtresini 20.000 de değişiyorum. Öyle diyorsan 30.000 yapayım bari. 1 Yorum bağlantısı
Ahmet Kiriş 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Araç 10 yaşında, triger gerekmez deseler de değişmenizi tavsiye ederim. Yorum bağlantısı
Erol Güven 17 Mart 2015 Yazar Paylaş 17 Mart 2015 Abiler mazot filitresi 72.00 km değişmiş şu anda arac 86.00 km değiştirmeye gerek varmı yokda bir sonraki bakımdamı değiştirilim . Yorum bağlantısı
İ.Göksel Yaman 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Bakım 10.000 de bir Fiesta benzinli benim. Clionun mazot filtresini 20.000 de değişiyorum. Öyle diyorsan 30.000 yapayım bari. Abi zaten firmaların bakım periyotlarını anlamış değilim. Bana kalırsa, makinelerdeki gibi çalışma saati üzerinden bakım gerektiğine inanıyorum. Örneğin fransadaki bir clio, 20.000 saat çalışma ile 10.000km yaparsa, İstanbuldaki bir clio 3 katı belki daha fazla çalışma saati ile, bu km. yi yapmakta...Ya da başka bir açıyla bakarsak, 2006 model 1.6 tdci focus bakım aralığı 10.000km 2008 sonrası 15.000km. 2011 sonrası, 20.000km bakım aralıkları ama yakıt filtresi, hava filtresi, yağ filtresi hep aynı.. Motor çalışma prensibi aynı. 2 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Bakım 10.000 de bir Fiesta benzinli benim. Clionun mazot filtresini 20.000 de değişiyorum. Öyle diyorsan 30.000 yapayım bari. Ben 40bin'de bir değişiyorum. Bi kere aldığımda değiştim, daha da elleşmedim. Abiler mazot filitresi 72.00 km değişmiş şu anda arac 86.00 km değiştirmeye gerek varmı yokda bir sonraki bakımdamı değiştirilim . Daha gerek yok. Bir sonraki bakımda derim ben. 1 Yorum bağlantısı
Erol Güven 17 Mart 2015 Yazar Paylaş 17 Mart 2015 Peki triger 12.06.2010 yılında değişmiş şimdi 2015 yılındayız bu nedenle değiştirmemize gerek varmı servis elbette değişecek diyor ama kararsız kaldım . Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Abi zaten firmaların bakım periyotlarını anlamış değilim. Bana kalırsa, makinelerdeki gibi çalışma saati üzerinden bakım gerektiğine inanıyorum. Örneğin fransadaki bir clio, 20.000 saat çalışma ile 10.000km yaparsa, İstanbuldaki bir clio 3 katı belki daha fazla çalışma saati ile, bu km. yi yapmakta... Ya da başka bir açıyla bakarsak, 2006 model 1.6 tdci focus bakım aralığı 10.000km 2008 sonrası 15.000km. 2011 sonrası, 20.000km bakım aralıkları ama yakıt filtresi, hava filtresi, yağ filtresi hep aynı.. Motor çalışma prensibi aynı. Çoğu ticari kaygılar. Kişi kendi belirlemeli bakım aralıklarını kullanım alışkanlığına göre. Sürekli şehir dışı kullananla hep şehir içi kullanan farklı. Bende triger'e taktım kafayı yıl dolalı çok oldu ama km yi bekliyorum. Bakalım nasıl çıkacak kayış. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Peki triger 12.06.2010 yılında değişmiş şimdi 2015 yılındayız bu nedenle değiştirmemize gerek varmı servis elbette değişecek diyor ama kararsız kaldım . 4 sene ya da 60bin km. Değiştirmeniz gerekiyor. Yorum bağlantısı
Ersen Tapan 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Ben 40bin'de bir değişiyorum. Bi kere aldığımda değiştim, daha da elleşmedim. Clionun farklıdır filtresi belki ? Yorum bağlantısı
Erol Güven 17 Mart 2015 Yazar Paylaş 17 Mart 2015 O zaman serviste sadece triger değiştirmekte fayda var maliyet olarak indirimli 550 tl yi buluyor devir daim dahil değil ihtiyac halinde deyişecek . Normal bakım ise dışarıda mazot filitresini değiştirmeden yaptırayım diyorum sizce nasıl taktik . Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 17 Mart 2015 Paylaş 17 Mart 2015 Clionun farklıdır filtresi belki ? Farklı da olsa, mantık aynı? O zaman serviste sadece triger değiştirmekte fayda var maliyet olarak indirimli 550 tl yi buluyor devir daim dahil değil ihtiyac halinde deyişecek . Normal bakım ise dışarıda mazot filitresini değiştirmeden yaptırayım diyorum sizce nasıl taktik . Renault'ta yetkili serviste rakamlar gayet uygun. 100-200tl'de kaçmak için bence dışarıya yönelmeyin bakımlarda. Hem satarken direkt tercih sebebi oluyor. 1 Yorum bağlantısı
Erol Güven 17 Mart 2015 Yazar Paylaş 17 Mart 2015 En azından bakım olmasa bile triger değişimi için bi kayıt olacaktır bu da yeter. Yorum bağlantısı
Erol Güven 18 Mart 2015 Yazar Paylaş 18 Mart 2015 Arkadaşlar yağ değişim zamanı geldi dışarıda yaptırmaya karar verdim 5/40 dizel hangi marka almamı önerirsiniz taleplerinize göre internetden sipariş vermeyi düşünüyorum belki daha uygun olur. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 18 Mart 2015 Paylaş 18 Mart 2015 Arkadaşlar yağ değişim zamanı geldi dışarıda yaptırmaya karar verdim 5/40 dizel hangi marka almamı önerirsiniz taleplerinize göre internetden sipariş vermeyi düşünüyorum belki daha uygun olur. Erol bey tek konudan devam edelim. Renault'un tavsiyesi ELF. Dilerseniz Castrol Magnatec olabilir. Renault'un istediği değerleri karşılıyor mu, onu kontrol etmek lazım tabi. Yorum bağlantısı
Erol Güven 11 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2015 Arkadaşlar nihayet trigeri değiştirdim tüm parcalar reno mais olarak orjinal değişimleri yapıldı yaklaşık 3 saat sürdü yapılanlar Triger seti komple Devir daim pompası V Kayışı V Kayışı rulmanı Sağ ve sol viraj demir uc lastikleri Motor Takozu 3 Lt Antiviriz işçilik 150 yedek parca 420 toplam maliyet 570 sizce nasıl Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 11 Mayıs 2015 Paylaş 11 Mayıs 2015 Arkadaşlar nihayet trigeri değiştirdim tüm parcalar reno mais olarak orjinal değişimleri yapıldı yaklaşık 3 saat sürdü yapılanlar Triger seti komple Devir daim pompası V Kayışı V Kayışı rulmanı Sağ ve sol viraj demir uc lastikleri Motor Takozu 3 Lt Antiviriz işçilik 150 yedek parca 420 toplam maliyet 570 sizce nasıl Audi de bu rakam 2500 tl bence gayet uygun. 1 Yorum bağlantısı
Nevzat YÜKSEL 11 Mayıs 2015 Paylaş 11 Mayıs 2015 Arkadaşlar nihayet trigeri değiştirdim tüm parcalar reno mais olarak orjinal değişimleri yapıldı yaklaşık 3 saat sürdü yapılanlar Triger seti komple Devir daim pompası V Kayışı V Kayışı rulmanı Sağ ve sol viraj demir uc lastikleri Motor Takozu 3 Lt Antiviriz işçilik 150 yedek parca 420 toplam maliyet 570 sizce nasıl makul bir fiyat içiniz rahat olsun. Yorum bağlantısı
Osman Ozturk 11 Mayıs 2015 Paylaş 11 Mayıs 2015 Focus için 350,00 tl işçilik dahil fiyat söyledi benim usta,devir daim dahil mi bilmiyorum. Yorum bağlantısı
Erol Güven 11 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 11 Mayıs 2015 Devir daim kraf alman markası verdı usta ben her zaman bunu takıyorum sorun teşkil etmez dedi fiyatı 65.00 lira dedi kabul etmedim mais olacak dedim usta baya ısrar etti takalım diye ben olmaz mais takalım dedim fiyatı ise 135.00 tl onu takdırdım her zaman orjinal elbette iyidir . 1 Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 11 Mayıs 2015 Paylaş 11 Mayıs 2015 İşçilik normal parçaları da uygun aldığınızı düşünüyorsanız sorun yok.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts