Mehmet Ozyurek 5 Şubat 2019 Paylaş 5 Şubat 2019 Hüseyin YAVUZ yazdı: Yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Aracim 2009 1.4tdci ford Fiesta soğuk havalarda geç çalışma sorunu vardı Genişlet Başka bi yerde daha okuduk bunu değil mi.. Yorum bağlantısı
Mustafa Yılmaz86 18 Şubat 2019 Paylaş 18 Şubat 2019 Arkadaşlar uzun süren gözlemlerim sonucu sabahları ilk çalışmada 2/4 derece arası tek marşta çalışıyor iş çıkışı 10/15 derce olunca yapıyo bu sorunu Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 18 Şubat 2019 Paylaş 18 Şubat 2019 Mustafa Yılmaz86 yazdı: Arkadaşlar uzun süren gözlemlerim sonucu sabahları ilk çalışmada 2/4 derece arası tek marşta çalışıyor iş çıkışı 10/15 derce olunca yapıyo bu sorunu Genişlet 4derecenin altına düştügü zaman kızdırma süresi biraz daha uzar ondan dolayı oluyor. tek sorun anlayan birinin ya süresini uzatcak yada baska bişeyini ayarlıyorlar bilgisarda. Yorum bağlantısı
Mustafa Yılmaz86 18 Şubat 2019 Paylaş 18 Şubat 2019 Hocam 4 terecenin altında sıkıntı yok tek marşta çalışıyor ilk çalışmada soğuk iş çıkışı hava ısınıyor 10 cıvarı yapıyor 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Altaş 26 Şubat 2019 Paylaş 26 Şubat 2019 Evet bu sorun 4 yıldır aracımda var . Sabahları bu sıkıntıyı yapmazken iş yerinde 5,6 saat parkettikten sonra 20-30 marş sonra çalışıyor devir göstergesi 0'da 5 6 saniye takılıyor ve sonra düzeliyor . Araç motoru resmen ağlıyor ve egzozdan feci bir duman geliyor . En son servise çektirdim ve serviste 2 gün kaldıktan sonra bana denemeye yanılma yoluyla parça deniyeceklerini ve denen her parçayı almak zorunda olduğum söylendi çünkü parçayı istetiyorlarmış. Bunu kabul etseydim maliyet arabadan daha pahalıya gelebilirdi. Arabayı çıkardım mecburen. Bujileim ve akümde sıkıntı yok . Yakıt pompa müşürü ve basınç sensöründen şüpheleniyorum. Sanırım bu durumu çözen yok daha. Yorum bağlantısı
Buğra Patır 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Kışın başlarında aynı şeyler bana da olurken ilginçtir ki Ocak ayından bu yana hiç problem olmadı. Ben ilk başta aküden şüphelenmiştim. Şarj dinamosunu tamir ettirdim. Yakıtı aldığım yeri hiç değiştirmedim. Kendiliğinden kayboldu bu sorun ama neden kayboldu bir fikrim yok. Fakat şu bir gerçek, akşam iş çıkışı belli bir süre boyunca araba bir tuhaf çalışıyor. Yani geç çalışma problemi yok hemen marş alıyor ama marşa basar basmaz yola çıkarsam araba çok fazla silkeleniyor. Acemi şoför gibi ani ani tepkiler gösteriyor. Geçici bir durum galiba çünkü kayboluyor bu silkelenmeler. Sabah buz gibi havada sorunsuz çalışan araba neden iş çıkışı alkollü gibi davranıyor cidden çok ilginç. Yorum bağlantısı
İbrahim Altaş 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Öyle saçma bir sorunki sanayide arabayı bırak inceleyelim diyorlar . Diyorumki arabayı bıraksamda burda yapmayacak arızayı ve sizde ne kadar incelesenizde arızalı parçayı bulamayacaksınız . Sabah yapmazken iş yerine parkettikten 4,5 saat sonra yapıyor . Çok nadir başka yerlerde parkedince yapmıştır . Birde yazın yapmıyor. ALLAH rızası için bu sorunu yaşayan ve çözen paylaşsın psikolojim bozuldu. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 İbrahim Altaş yazdı: 20-30 marş sonra çalışıyor devir göstergesi 0'da 5 6 saniye takılıyor ve sonra düzeliyor . Araç motoru resmen ağlıyor ve egzozdan feci bir duman geliyor . Genişlet enjektör Yorum bağlantısı
İbrahim Altaş 27 Şubat 2019 Paylaş 27 Şubat 2019 Çağlar Bayur yazdı: enjektör Genişlet Çağlar Bey aynı sıkıntıyı yaşayıp çözdünüz mü yoksa tahmin mi . Enjektörlere baktırdım sıkıntı yok demişti. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 28 Şubat 2019 Paylaş 28 Şubat 2019 Buğra Patır yazdı: Kışın başlarında aynı şeyler bana da olurken ilginçtir ki Ocak ayından bu yana hiç problem olmadı. Ben ilk başta aküden şüphelenmiştim. Şarj dinamosunu tamir ettirdim. Yakıtı aldığım yeri hiç değiştirmedim. Kendiliğinden kayboldu bu sorun ama neden kayboldu bir fikrim yok. Fakat şu bir gerçek, akşam iş çıkışı belli bir süre boyunca araba bir tuhaf çalışıyor. Yani geç çalışma problemi yok hemen marş alıyor ama marşa basar basmaz yola çıkarsam araba çok fazla silkeleniyor. Acemi şoför gibi ani ani tepkiler gösteriyor. Geçici bir durum galiba çünkü kayboluyor bu silkelenmeler. Sabah buz gibi havada sorunsuz çalışan araba neden iş çıkışı alkollü gibi davranıyor cidden çok ilginç.Sebep sıcaklık farkıdır. Sabah zengin karışımda çalışıyordur. Yorum bağlantısı
İbrahim Altaş 1 Mart 2019 Paylaş 1 Mart 2019 Merhaba arkadaşlar, facebookta bir Beykozlu Barış Çer usta sıkıntının enjektörden kaynaklandığını ve enjektör revizyonuyla sorunun giderilebildiğini söyledi. Enjektör revizyonuyla çare bulan var mı acaba? Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 4 Mart 2019 Paylaş 4 Mart 2019 İbrahim Altaş yazdı: Merhaba arkadaşlar, facebookta bir Beykozlu Barış Çer usta sıkıntının enjektörden kaynaklandığını ve enjektör revizyonuyla sorunun giderilebildiğini söyledi. Enjektör revizyonuyla çare bulan var mı acaba? Genişlet Enjektördür.. Söktürün baktırın.. Dizel bir araçta bu tür sorunlar için ilk bakılacak yerdir bence. Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 5 Mart 2019 Paylaş 5 Mart 2019 neden hala bu araça nokta atısı yapan kimse yok. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 5 Mart 2019 Paylaş 5 Mart 2019 Okay Kaygusuz yazdı: neden hala bu araça nokta atısı yapan kimse yok. Genişlet Çünkü kronik bir arıza değil bu 1 Yorum bağlantısı
İbrahim Altaş 11 Mart 2019 Paylaş 11 Mart 2019 Mehmet Bey, kronik olma durumu var şöyle ki aracı iş yerim dışında park ettiğimde sıkıntı yok. Servis benzer bir durumda olan aracı 5 gün incelediklerini ve bir hata bulamadıklarını söyledi. İşin ilginç tarafı araç sahibide benim iş yerine yakın bir yere park ediyormuş. Yorum bağlantısı
Halil Uçar 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 İyi günler. Aynı problem aracimda da var. Çözüm bulan var mı Yorum bağlantısı
Okay Kaygusuz 4 Aralık 2019 Paylaş 4 Aralık 2019 Mehmet Ozyurek yazdı: Çünkü kronik bir arıza değil bu Genişlet valla cok okudum abi bu arabalar ya duman atıyor yada sabahları calısmıyor. Yorum bağlantısı
Kadir Gül 7 Ocak 2020 Paylaş 7 Ocak 2020 Aynı sorun bendede var ve 6 yıldır devam ediyor. Arabam Ford Fiesta 2010 dizel. Sabah tek marşta çalışan araba iş yerinde bazen 20.marşta çalışıyor. Bu problem sadece kış aylarında oluyor. En sonunda şarj dinamosunun dişlilerini kırdım. Problem sadece iş yerinde olduğu için ustalarda bişey yapamıyor. Kızdırma bujileri. yakıt aldığım yerleri değişmeme rağmen bir çözüm bulamadım. Bulan olursa paylaşırsa sevinirim. 1 Yorum bağlantısı
Soner Kanar 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 (düzenlendi) 2010 model dizel aracım var.sıfır aldım ve arabam şuanda 15.000 km de ve aynı sorun yeni başladı.dediğiniz gibi sabah hiç bir sıkıntı yapmadan çalışıyor. iş çıkışı araba çalışıyor yağ lambası ve şarj lambası yanıyor devir saati kalkmıyor ve 5 saniye sonra lambalar sönüyor ve araç gaz yemeye başlıyor.ilk başta aküden kaynaklanan sorun olduğunu düşündüm ve yeni akü aldım ama aynı arzayı yine verdi.dün aracı bilgisayara bağlattım ve oradada hiç birşey görünmüyor.bu konuda çözüm bulan arkadaşlar mesaj yazarsa sevinirim. 14 Ocak 2020 tarihinde Soner Kanar tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
ALİ SEYKAN 14 Ocak 2020 Paylaş 14 Ocak 2020 Merhaba, konu hakkında çözüme ulaşan oldu mu? Birebir aynı sorunu yaşıyorum Yorum bağlantısı
Guney Kaplan 16 Ocak 2020 Paylaş 16 Ocak 2020 Sorun guncel sanayide gitmedigimiz usta kalmadi. Egr,yazilim guncelleme,mazot filtre degisiklik vs ise yaramadi..enjektor isine girmek istemiyorum cunku araba calismama sorununu aksam is cikisi yapiyor baska mekan ve zamanlarda sikinti duzenli degil..sabahlari tek marsta calisirken aksamlari vuruntulu ve rolantisiz calismasi beyaz duman atmasi nasil bir sorundur anlamadim..enjektor ile sorun cozulecek gibi durmuyor ayrica en pahali teshis enjektorler..bu sorunun bir cozumu olmali..hala takipteyim burayi ama cozebilen varsa yazsin lutfen Beyin kutusundaki soketlerin oksitlenmis olmasi hakkinda yorumlariniz nedir solusyon ile temizlik gerekirse degisiklik is gorurmu 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts