Mehmet Kaya 7 Mayıs 2015 Paylaş 7 Mayıs 2015 Hakan abi eşekler cennetine gidecekmiş az daha eleman. Yanlız senin kamerada sol taraf görünmüyor aparattan. Bence de. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2015 Paylaş 7 Mayıs 2015 https://youtu.be/DAY7f6ips5E Kötü olmuş ama ayarladıktan sonra 3 dk sonra ekran kapanıyor ve bir daha ekranla işin olmuyor, kayıtta sorun yoksa sıkma canını Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 7 Mayıs 2015 Paylaş 7 Mayıs 2015 (düzenlendi) https://www.youtube.com/watch?v=bZjOFohbNOQ Bu da ikinci video.O beyaz çizgiler çıktıktn sonra kamera donuyor işlem yapmıyor malesef.Ben hareket halinde değilim diye anlaşılmıyor ama süre falan dikkat ederseniz donuyor 7 Mayıs 2015 tarihinde Burak Beykurt tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cihat Küçükay 7 Mayıs 2015 Paylaş 7 Mayıs 2015 Yahu hakan hocam biraz daha gelsen bizim evdeymişsin 1 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 7 Mayıs 2015 Paylaş 7 Mayıs 2015 Ptt takip sayfasında bir tuhaflık mı var yoksa halen benim takip no mu düşmedi, sanki geçen sayfa değişik gibiydi Evet var, takip edilemiyor. Yorum bağlantısı
Misafir 7 Mayıs 2015 Paylaş 7 Mayıs 2015 Bence de. Hocam,sıkıntı yok. Bana göre yeri iyi,gece göz almıyor. Kameram bozuk çıktı Çok üzüldüm cidden.. Bağcılar Malta ışıklardan meydana giden yol değilmi burası Aynen öyle Galip. Yahu hakan hocam biraz daha gelsen bizim evdeymişsin Cihat abi,bir dahakine sizdeyim Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Cozulebilir bir sikinti gibi isinin ehli bi elektronikci halleder diye umuyorum.Kuvvetle muhtemel soguk lehim kaynakli. Videoda dikkat ediyorsanız o çizgilerden sonra sadece görüntü bozulmuyor cihaz da kayıt işlemini kesip donuyor ve çakmaklıktan elektirigi kesip tekrar taksam da bir süre çalışmıyor. Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 (düzenlendi) Evet var, takip edilemiyor. Bu ptt sistemi de bir hoş, gelecekten haber verir oldu 1 07/05/2015 20:55:00 Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi Receive item at office of exchange (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi) 2 07/05/2015 20:55:00 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi) 3 09/05/2015 15:00:00 Gonderi yurtdisina sevk edildi Send item abroad (EDI-received) - - Netherlands (the) (Yurt Disi) Videoda dikkat ediyorsanız o çizgilerden sonra sadece görüntü bozulmuyor cihaz da kayıt işlemini kesip donuyor ve çakmaklıktan elektirigi kesip tekrar taksam da bir süre çalışmıyor. Geçmiş olsun burak cım o kadar hevesle beklerken moralin bozulmuştur muhakkak, umarım ufak bir lehimle kolayca hallolur. 8 Mayıs 2015 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Videoda dikkat ediyorsanız o çizgilerden sonra sadece görüntü bozulmuyor cihaz da kayıt işlemini kesip donuyor ve çakmaklıktan elektirigi kesip tekrar taksam da bir süre çalışmıyor. O kadar bekledikten sonra bozuk çıkması büyük talihsizlik olmuş hemen videoları satıcıya ulaştır bence. Paypal 'dan da iade için kayıt aç bi an önce Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Kamera eve gelmiş akşam denemesini yaparım ben de Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 O kadar bekledikten sonra bozuk çıkması büyük talihsizlik olmuş hemen videoları satıcıya ulaştır bence. Paypal 'dan da iade için kayıt aç bi an önce Paypaldan almadım direk kredi kartıyla almıştım malesef Bu ptt sistemi de bir hoş, gelecekten haber verir oldu 1 07/05/2015 20:55:00 Gonderi (Cikis) alip verme merkezinde alindi Receive item at office of exchange (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi) 2 07/05/2015 20:55:00 Gonderi yurt disina sevk edildi (Giden) The item was forwarded to the destination country (Otb) - - Netherlands (the) (Yurt Disi) 3 09/05/2015 15:00:00 Gonderi yurtdisina sevk edildi Send item abroad (EDI-received) - - Netherlands (the) (Yurt Disi) Geçmiş olsun burak cım o kadar hevesle beklerken moralin bozulmuştur muhakkak, umarım ufak bir lehimle kolayca hallolur. Valla sorma ne hevesle açtım taktım Olgu hocama mesaj attm forumdan nasıl bir yol izlemeliyim diye.Ondan cevap bekliyorum Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Paypaldan almadım direk kredi kartıyla almıştım malesef Satıcıya mesaj at ama bence yine de videolarla birlikte iptal hakkı olmalıdır elbet, Olgu abi daha sağlıklı bilgi verecektir. Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Satıcıya mesaj at ama bence yine de videolarla birlikte iptal hakkı olmalıdır elbet, Olgu abi daha sağlıklı bilgi verecektir. Dear Burak, Thanks for your message. After examining your case, we would like to solve the issue by offering you the following options: 1)Return the items for a full refund or an exchange. Please check our warranty return policy here http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html. As you can see customer has to cover the shipping fees to send the item back. Once we receive the item we will refund the order in full. 2)Partial refund ( No return) We can offer a partial refund of 40% your product value on your wallet. This amount can be used for your future orders. 3)Resending a remplacement (No return) We can resend you a replacement but we kindly ask you share 60% cost of item and the shipping fee. Could you please let me know your decision? Thank you for your cooperation and understanding. Best Regards Pearl İptal için de geri gönderin ama kargoyuı karşılamanız gerekiyor falan diyor.Ne anladım o işten ben En üzen de 36 gün bekledim.Şimdi hem biraz daha para ödemek zorunda bırakıyorlar hemde bi o kadar daha beklemek zorundayım.Ben mi yanlış tercüme ediyorum acaba 45 Day Money Back Guarantee 1. In the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is unavailable. 2. If the product works (but you do not wish to retain it) you can also send it back within a 45 day period for a refund. A 15% restocking and handling fee will be charged. Return shipping reimbursement is unavailable. Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Dear Burak, Thanks for your message. After examining your case, we would like to solve the issue by offering you the following options: 1)Return the items for a full refund or an exchange. Please check our warranty return policy here http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html. As you can see customer has to cover the shipping fees to send the item back. Once we receive the item we will refund the order in full. 2)Partial refund ( No return) We can offer a partial refund of 40% your product value on your wallet. This amount can be used for your future orders. 3)Resending a remplacement (No return) We can resend you a replacement but we kindly ask you share 60% cost of item and the shipping fee. Could you please let me know your decision? Thank you for your cooperation and understanding. Best Regards Pearl İptal için de geri gönderin ama kargoyuı karşılamanız gerekiyor falan diyor.Ne anladım o işten ben En üzen de 36 gün bekledim.Şimdi hem biraz daha para ödemek zorunda bırakıyorlar hemde bi o kadar daha beklemek zorundayım.Ben mi yanlış tercüme ediyorum acaba 45 Day Money Back Guarantee 1. In the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is unavailable. 2. If the product works (but you do not wish to retain it) you can also send it back within a 45 day period for a refund. A 15% restocking and handling fee will be charged. Return shipping reimbursement is unavailable. işte bu durumlar için paypal şart sanırım. %100 iade garantisi sağlıyor. Olgu abiden gelecek cevaba göre hareket etmek gerek. 45 Day Money Back Guarantee1. In the unlikely situation that your product is faulty, you can send it back for a refund within 45 days of receiving it. Return shipping reimbursement is unavailable. 2. If the product works (but you do not wish to retain it) you can also send it back within a 45 day period for a refund. A 15% restocking and handling fee will be charged. Return shipping reimbursement is unavailable. aslında hata durumunda ücret ödememek gerekiyor. Eğer çalıştığı halde sen iade etmek istersen %15 kesintiye uğruyor. Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Evet ben bir mesaj yazdım uzunca ama göndermedim Olgu abiye sormadan.Bakalım foruma girdiğinde ne diyecek işte bu durumlar için paypal şart sanırım. %100 iade garantisi sağlıyor. Olgu abiden gelecek cevaba göre hareket etmek gerek. aslında hata durumunda ücret ödememek gerekiyor. Eğer çalıştığı halde sen iade etmek istersen %15 kesintiye uğruyor. Return shipping reimbursement is unavailable. Burda iade içn ödeme karşılanmıyor demiyor mu ama.Parayı iade ediyor da ben kargoya o parayıı yatırdıktan sonra ne anlamı kalır ki Yorum bağlantısı
Misafir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Evet ben bir mesaj yazdım uzunca ama göndermedim Olgu abiye sormadan.Bakalım foruma girdiğinde ne diyecek Return shipping reimbursement is unavailable. Burda iade içn ödeme karşılanmıyor demiyor mu ama.Parayı iade ediyor da ben kargoya o parayıı yatırdıktan sonra ne anlamı kalır ki Bu kısım cidden çok saçma olmuş, kargo bedeli de en az 20-30$ tutar gibi, o gidecek de, sana geri iade edecekler de.. Şuan eve gidince denemeye çekiniyorum resmen Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Aynen ölme eşşeğim ölme yani.Vardır bir yolu ya bu şekilde olmaması lazım.En azından Olgu abi bir yol gösterecektir Yorum bağlantısı
Koray Demir 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Aynen ölme eşşeğim ölme yani.Vardır bir yolu ya bu şekilde olmaması lazım.En azından Olgu abi bir yol gösterecektirPaypaldan itiraz açın ürün arızalı diye 45 günlük süre geçmesin. Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Paypaldan itiraz açın ürün arızalı diye 45 günlük süre geçmesin. Paypal ile almadım Yorum bağlantısı
Köksal Yılmaz 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 (düzenlendi) Bozuk ürün ile seni mağdur etmesin, basarız forumca kötü yorumu 8 Mayıs 2015 tarihinde Köksal Yılmaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Bozuk ürün ile seni mağdur etmesin, basarız forumca kötü yorumu Valla mağdurum da mağdurum Olgu hocam nerdesin sana ihtiyacımız var bir fikir eyle bize.Sanki birinin daha sıkıntılıydı önceki sayfalarda yoksa ben mi yanlış hatırlıyorum Yorum bağlantısı
Fırat Önal 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Geçmiş olsun Burak. O kadar kişi aldık kamerayı şansızlık sana denk geldi Bence kargoyu sen ödeyeceksen iade etme. Sağlam bir elektronikçiye götür baksın. Belki ufak bir problemdir. Yorum bağlantısı
Burak Beykurt 8 Mayıs 2015 Paylaş 8 Mayıs 2015 Geçmiş olsun Burak. O kadar kişi aldık kamerayı şansızlık sana denk geldi Bence kargoyu sen ödeyeceksen iade etme. Sağlam bir elektronikçiye götür baksın. Belki ufak bir problemdir. Ya bu temassızlık da değil bir parça bozuk içerde.Çünkü cihazı açıyorum hiç dokunmuyorum ve 5 saniye sonra ekran garipleşip cihaz donuyor.Kabloyu çıkarıyorum geri takıyorum cihaz açılmıor bile.15 dk sonra deniyorum açılıyor cihaz. Yorum bağlantısı
Recommended Posts