Serkan Toker 2 Mart 2015 Paylaş 2 Mart 2015 maf sensörü temizliği için mi diyorsun Serkan, ha belki de balata spreyi yerine yağlı bir sprey mi sıktı acaba. arkadaşım size de çok geçmiş olsun. üzüldüm vallahi Yok abi, filtreyi değişince hava yapar diye hava filtresinden balata spreyi sıkıyorlar.. Motor mazot yerine balata spreyinin yanıcı özelliği sayesinde kontrolsüz devirleniyor.. Ne kadar sprey o kadar devir... Sonra işler kontrolden çıkabiliyor.. Stop edemeyen motor gibi mesela.. 3 Yorum bağlantısı
Serkan Toker 2 Mart 2015 Paylaş 2 Mart 2015 bu filtre hava filtresi mi, yağ ya da mazot filtresi mi, hangisi Serkan? hava değil sanırım, çünkü ben 15 bini beklemeden, her 5 bin km de bir hava filtresini değiştiririm. değiştirdiğim filtreyi de 5 bin km. dolmadan en az 2 kez de kendim söker temizlerim. Mazot filtresi abi, içine mazot koyup taksalar hava yapmayacak aslında.. Yorum bağlantısı
Onur Bulut 2 Mart 2015 Paylaş 2 Mart 2015 Şu video'da arkadaşında başına aynısı geliyor.1.35 de turboya hava girişini kapatarak motoru kapatıyor.Ama çok kötü bir durum gerçekten motor kendini öldürüne kadar son gaz çalışıyor.Çok geçmiş olsun Yorum bağlantısı
Mustafa Ayıkoğlu 2 Mart 2015 Paylaş 2 Mart 2015 (düzenlendi) Sanırım filtre değişimi yapan kişi araç hava yapıp çalışmayınca balata spreyi yada asetona baş vurdu ve bu durum meydana geldi.Dışarıdan bi tofaş benzin otomatiğiyle hava almak çokmu zor geliyo bazılarına anlamış değilim.Common raile kimyasal sıkarlar. 2 Mart 2015 tarihinde Mustafa Ayıkoğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ceyhun Savaseri 2 Mart 2015 Yazar Paylaş 2 Mart 2015 Para ile hallolamayacak şeylere üzülün. Bunlar önemsiz. Sizin yerinizde olsam kaskonuz var ise aracı çektirirdim. Haklisiniz.. malesef kaskomu daha yaptirmadim Geçmiş olsun. Cok tesekkurler Yorum bağlantısı
Serkan Toker 2 Mart 2015 Paylaş 2 Mart 2015 Ceyhun bey sprey falan sıktığını gördünüz mü arabaya ustanın ? Yorum bağlantısı
Ceyhun Savaseri 3 Mart 2015 Yazar Paylaş 3 Mart 2015 (düzenlendi) Ceyhun bey sprey falan sıktığını gördünüz mü arabaya ustanın ? Serkan bey ben kaput acik oldugu icin ne yaptigini gormedim ama suphelenmedim degil sordum yok sikmadim dedi vebali gunahi boynuna bilemicem 3 Mart 2015 tarihinde Ceyhun Savaseri tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 (düzenlendi) Vitese takılacak veya emme kapatılacak, tek çare. Serkan sormuş, fren balata spreyi sıkarlar bazen ilk çalıştırma için. Aşırı sıkılırsa hemen piston kolu eğilir veya segman kırar ( başımıza gelen olaylar). Ama bu şekilde sorun olmaz. Muhtemelen gideceği vardı, ustanın elinde patladı motor. 3 Mart 2015 tarihinde Servet Aydın tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 Son viteste aniden debriyajdan çekilecek. Fren tam güç, el freni vs çekili. Emiş imkan varsa kapatılır, tabi soğuk kanlı ve seri olunacak. Muhtemelen debriyaj yanar ama olsun. 4 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 Bencede doğru, zaten yolda durupta emişi kapatana kadar..... zaten kapatmak için emişi sökmek lazım vs. motor nanay olur, vitese takıp frene asılmak tek çare gibi duruyor, başkada çare yok sanırım.... 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 (düzenlendi) şimdi anlaşıldı işte, emiş derken de hava filtresinden hava girişini kast ediyorsunuz değil mi? hoş, o da nasıl kapatılacaksa artık. kapatana kadar silindirler yörüngeye oturur zaten aslında bunun bir çözümü olmalı, mesela devir anormal yükseldiğinde bunu ecu hissettiği an motoru stop etmeli, kompresyonu sıfırlayarak yapabilir aslında, sibobların hepsi yada kompresyon sibobları açık hale gelse mesela, şak diye durur motor, sıfır zarar 3 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Ali hemen mi hemen tüm yeni nesil dizellerde stop halinde vuruntu kesisici var. Kontak kapanınca emici kapatıp motoru sarsıntısız stop ettiriyor. Belki o korur Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Ali hemen mi hemen tüm yeni nesil dizellerde stop halinde vuruntu kesisici var. Kontak kapanınca emici kapatıp motoru sarsıntısız stop ettiriyor. Belki o korur Acaba? inşallah korur, yoksa 5. vites sert fren yapmakatan başka çare yok gibi... Yorum bağlantısı
Serkan Toker 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 kapatana kadar silindirler yörüngeye oturur zaten aslında bunun bir çözümü olmalı, mesela devir anormal yükseldiğinde bunu ecu hissettiği an motoru stop etmeli, kompresyonu sıfırlayarak yapabilir aslında, sibobların hepsi yada kompresyon sibobları açık hale gelse mesela, şak diye durur motor, sıfır zarar Sibopları ne çalıştırıyor, egzantrik mili.. Motor çalışırken nasıl duracaklar diye sorarlar adama... Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Elektronik sibop vvt i sistemi aslında bu işi yapar 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Sibopları ne çalıştırıyor, egzantrik mili.. Motor çalışırken nasıl duracaklar diye sorarlar adama... Cevabın ileti 49 da kardeş Yorum bağlantısı
Serkan Toker 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Cevabın ileti 49 da kardeş [emoji3] Senin araban vvti mı kardeş ? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Senin araban vvti mı kardeş ? değilde çare busunlar diye şeyettiydim, bende biliyorum durumu canım Yorum bağlantısı
Serkan Toker 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 değilde çare busunlar diye şeyettiydim, bende biliyorum durumu canım İyi birşey değil, özenme.. 1 Yorum bağlantısı
Sabri Güngör 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 kapatana kadar silindirler yörüngeye oturur zaten aslında bunun bir çözümü olmalı, mesela devir anormal yükseldiğinde bunu ecu hissettiği an motoru stop etmeli, kompresyonu sıfırlayarak yapabilir aslında, sibobların hepsi yada kompresyon sibobları açık hale gelse mesela, şak diye durur motor, sıfır zarar Ali Kardeşim bu yazdıkların mantığa ters ecu elektroniktir komprasör mekanik, hiç bir araçta kompresyon sibobu yoktur her araçta (dizel) açık kalan siboba piston çarpar 1 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 (düzenlendi) Ali Kardeşim bu yazdıkların mantığa ters ecu elektroniktir komprasör mekanik, hiç bir araçta kompresyon sibobu yoktur her araçta (dizel) açık kalan siboba piston çarpar Yok Sabri usta, ben fikir olarak söyledim, stop etmesi için sibobta şart değil, bir şekilde kompresyonu sifirlamak icin birşey olabilir, başka bir ozel sibob mesela, tamamen bağımsız, çare olsun diye fikir yürüttüm anlayacağın, bizim motorda nerede yapıyorsun bunu, imkansız canım 4 Mart 2015 tarihinde Ali Cihangiroğlu tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Servet Aydın 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Stop etmek için sibop kapalı kalacak, elektronik sibop bu işi çözer vvt i gibi 2 Yorum bağlantısı
Misafir 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Bu sıkıntı sadece dizellere mi özgü yoksa benzinliler de de olma ihtimali var mı? Gerçi benzinlide kontağı kapattığın an elektrik olmayacağından zaten stop edecektir değil mi. son sorum. Her dizelde bunu yapma potansiyeli var mı? Yorum bağlantısı
Serkan Toker 4 Mart 2015 Paylaş 4 Mart 2015 Bu sıkıntı sadece dizellere mi özgü yoksa benzinliler de de olma ihtimali var mı? Gerçi benzinlide kontağı kapattığın an elektrik olmayacağından zaten stop edecektir değil mi. son sorum. Her dizelde bunu yapma potansiyeli var mı? Yok.. Bu ikinci kısa cevabım olacak ama olsun.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts