Özgür Eraslan 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Aracımla 40 km civarı süratle seyir halindeyken birden sağ ön tarafa yatma oldu ve araç savruldu ters bi şekilde sol tarafta bulunun orta refüje çıktım. Önce lastik patladı sandım indim baktım bu manzarayla kaşılaştım.. Serviste ustalar böyle bir şey hiç görmediklerini, bu kırılma için ancak 90-100 km hızlı bir çarpma olması gerektiğini söylediler. Ancak araçta herhangi bir çarpma vuruk vs. yok. Sizce jant ve aksin böyle kırılması normal mi? Yorum bağlantısı
Misafir 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Replika olsa tamam diyeceğim ama,OEM nasıl bu hale gelir şoke oldum. Çok çok geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 O ne yaaaa Çok geçmiş olsun Verilmiş sadakanız varmış. Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Oem ' de olsa Replika ' da olsa çelik jant kırılır. Teneke jant ise yamulur kırılmaz. Daha öncede görmüştüm buna benzer şekilde jant. Geçmiş olsun, Allah korumuş sizi ve sevdiklerinizi. Garantiye giriyor mu bu durum ? Yorum bağlantısı
Tahir İlter 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Aracınızın ve(ya) jantların ilk sahibi misiniz ? Yorum bağlantısı
Gökhan Aksu 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Geçmiş olsun.Allahtan süratiniz azmış.Kimseye bir şey olmaması sevindirici. Yorum bağlantısı
Okan Tansel 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 oo büyük geçmiş olsun ALLAH beterinden saklasın.o jantlar oem orjinal jantlarmı çünkü yan sanayi olanlarda bu olaylar çok oluyor. onu gördüm lakin orjinal jantlarda olduğunu görmemiştim.zaten o yüzden oem orjinal kullanın diye tavsiye edilmektedir. Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Çok geçmiş olsun, jant OEM se servise değiştirttin ve aynı janttan istemiyorum diyin, bu tasarımda hata olabilir bence... Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Oem ' de olsa Replika ' da olsa çelik jant kırılır. Teneke jant ise yamulur kırılmaz. Bilinen adlarıyla yazmış Sami.. Doğru yazmış.. Dipnot olarak belirteyim.. Çelik dediklerimiz aslında Aliminyum... Teneke dediğimiz de çelik 13 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Bilinen adlarıyla yazmış Sami.. Doğru yazmış.. Dipnot olarak belirteyim.. Çelik dediklerimiz aslında Aliminyum... Teneke dediğimiz de çelik En kolay öyle anlaşılırdı.. 1 Yorum bağlantısı
Cem Dilmen 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Büyük geçmiş olsun. Allah beterinden saklasın hakikaten ucuz atlatmışsınız... Yorum bağlantısı
Gökhan Albayrak 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Çelik dediğimiz jant alüminyum alaşımlıdır. Hafiflik katmak için bu alaşım elementi kullanılmaktadır. Test verilerine göre teneke diye tabir edilen jantlardan daha sağlamdır. Jantın kırık yerlerinin karşılıklı olarak bütün resimlerini bana öm den gönderirseniz incelemek isterim. İlk izlenimim poryada da kırık var. Muhtemelen ilk orası kırıldı. Bu da aşırı tork uygulanmasıyla olmuş olabilir, hatalı döküm olabilir, onun da resmini görmeden bişey demek istemiyorum. Ama şu bi gerçek, jantınız ilk olarak bijona en yakın olan noktadan kırılmış sonra diğerleri gelmiş. Geçmiş olsun. 3 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Geçmiş olsun. OEM jantın bu hale gelmesi çok şaşırtıcı. Kaza olsa da bu duruma gelse anlarım da, düz yolda giderken olması çok farklı. Yorum bağlantısı
Misafir 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Geçmiş olsun. Kesin bir darbe almış. Orjinal jantın bu hale gelmesi için iyi bir darbe lazım.. Yorum bağlantısı
Özgür Eraslan 20 Şubat 2015 Yazar Paylaş 20 Şubat 2015 (düzenlendi) Jantı bir yere vurmadım bu kesin, sadece dururken kaldırıma çıktım, izi var hatta lastikte bir parmak yüksekliğinde. 2.el aldım aracı, yetkili serviste garanti başvurusu yapıldı red cevabı geldi. Mahkeme safhasında kullanıcı hatası olmadığını teknik yönden ispat için neler yapabilirim, bu konuda yardımlarınızı bekliyorum. 20 Şubat 2015 tarihinde Özgür Eraslan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet Taşkın 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Alüminyum oem jant yapan fabrikada öğrenciyken staj yaptım. Alçak basınçlı döküm metoduyla üretilirken döküm boşlukları olur. Jantlar x-rayden geçerken operatör ekrandan kontrol eder. Jant arka yüzeyinde olan markalamadan ne zaman kim yaptığı herşey belirlenebilir. Muhtemelen ford jantı yapan firmaya konuyu iletecek ve çeşitli yaptırımları olacaktır. İşte o nedenle oemde jantta bile böyle durumla karşılaşırken Oem olmayan jantlara kötü gözle bakmak gerektiğinin bir kanıtı. gelmiş geçmiş olsun. Konuyla ilgili forda dava bile açsanız kazanırsınız. Yorum bağlantısı
Uğur Çınar 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Bilinen adlarıyla yazmış Sami.. Doğru yazmış.. Dipnot olarak belirteyim.. Çelik dediklerimiz aslında Aliminyum... Teneke dediğimiz de çelik teneke dediğiniz abi çelik değil çelik le saç farklı aliminyumda değil özel bikarışım çelik jantlar bu tarz şekilde çok zor kırlırlar sakız gibidir oem jantlar replika ise darmaduman olur Yorum bağlantısı
Misafir 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Bilirkişi jantı inceler. Darbe kaynaklı bir kırılma değilse haklı çıkarsınız. Ama jant dış çapında en ufak bir darbe belirtisi bile varsa bence uğraşmaya değmez. Neticede İlk sahibi değilsiniz ve aracın öncesini net bilemezsiniz. Yorum bağlantısı
Mehmet Cihat 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 (düzenlendi) Aracınız çelik jantlı model mi yoksa boş pakete sonradan mı jant takılmış. Belki daha önceki sahibinden çatlak kaynak vs. de olabilir. 20 Şubat 2015 tarihinde Mehmet Cihat tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Cavit Çırakoğlu 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Lastik gümler diye tedirgin olurken ,şimdi de jant gümlemesine zihinlerimiz kayacak kuvvetli geçmiş olsun. Yorum bağlantısı
Özgür Eraslan 20 Şubat 2015 Yazar Paylaş 20 Şubat 2015 Bu arada bahsettiğim kaldırım izi ilk fotoğrafta sol alt köşede lastik ve jant üzerinde görünüyor. Yorum bağlantısı
Salih Temel 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Geçmiş olsun Allah korumuş yine beterinden ama cidden şaşırtıcı bir durum Yorum bağlantısı
Fatih Altınoluk 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Çelik dediğimiz jant alüminyum alaşımlıdır. Hafiflik katmak için bu alaşım elementi kullanılmaktadır. Test verilerine göre teneke diye tabir edilen jantlardan daha sağlamdır. Jantın kırık yerlerinin karşılıklı olarak bütün resimlerini bana öm den gönderirseniz incelemek isterim. İlk izlenimim poryada da kırık var. Muhtemelen ilk orası kırıldı. Bu da aşırı tork uygulanmasıyla olmuş olabilir, hatalı döküm olabilir, onun da resmini görmeden bişey demek istemiyorum. Ama şu bi gerçek, jantınız ilk olarak bijona en yakın olan noktadan kırılmış sonra diğerleri gelmiş. Geçmiş olsun. Olaya bilirkişi gözüyle bakan tek kişi Rresimden de anlaşılacağı gibi önce porya çatlamış çünkü poryanın iç kısmı balata tozu olmuş.Bunu nedeni muhtemelen çok sıkılan bijondur diye tahmin ediyorum.Ora komple kırılınca sırra jantı kendi bacaklarına gelmiş.Sizde bişey olmaması en sevindirici haber.Gelmiş ve geçmiş olsun.Ben olsam dava ile uğraşmazdım.Yüzde dosan haksız olursunuz. Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Aracınız çelik jantlı model mi yoksa boş pakete sonradan mı jant takılmış. Çok doğru bir soru... Yorum bağlantısı
Misafir 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Allah korumuş yüksek hızda olsa ne olabileceğini düşünemiyorum geçmiş olsun. Bijonlar çok sıkılmış veya daha önceden herhangi bir onarım olmuş. Ufak bir çatlak ilerlemiş gibi görünüyor Yorum bağlantısı
Recommended Posts