Saygın Can Oğuz 12 Şubat 2015 Paylaş 12 Şubat 2015 Onu takan servis arkasında durmalı bence. Merkeze sormaları filan hikaye. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2015 Paylaş 12 Şubat 2015 maalesef garanti işleminden sonuç alamassınız bence de Yorum bağlantısı
Misafir 12 Şubat 2015 Paylaş 12 Şubat 2015 Burdaki konu fabrikayı pek bağlayacak gibi durmuyor,işlemi yapan servisi bağlar. Siz fabrika yada başka servis ile uğraşmayın, direk işlem yaptırdığınız servis ile uğraşın. Şikayet kaydı bırakırım gibi konuşmalar yapın ayrı konu, hatta şikayeti de yapın. Ama asıl muhattabiniz işlemi yapan servistir. Serviste bunu aslında karşılamak zorunda, ama Ford servisi diyince bi düşünmek lazım malesef. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 12 Şubat 2015 Paylaş 12 Şubat 2015 lpg var diye sente atladı denemz bu iddialı olur. kural gereği fabrişkasyon harici işlem olduğu için inceleme bile başlayılmaz sorun burada. 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 12 Şubat 2015 Paylaş 12 Şubat 2015 Baştan bunu belirtmeliydi servis o zaman. Yazı imzalatmalıydı. 1 Yorum bağlantısı
Kadir Aydoğmuş 13 Şubat 2015 Paylaş 13 Şubat 2015 Fiyat ortalamasi cikti ya kardesim 1100 lira civari bi para gider bu maksimum fiyat Yorum bağlantısı
Kadir Aydoğmuş 13 Şubat 2015 Paylaş 13 Şubat 2015 Ki devrdaim falan yenidironu da degismeye gerek yok Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 13 Şubat 2015 Paylaş 13 Şubat 2015 Merhabalar; Aracımda ruhsata işli LPG varken 2014 Temmuzda Boluda yetkili servis periyodik bakım esnasında triger setini de "2 yıl Parça Garantili Olarak" değiştirdi. Geçen hafta ise triger sıyırdı ve başka masraflara da yol açtı, sadece 13 bin kilometre kullandım. 6 ay / 13 bin kilometre kullandığım trigerin garanti kapsamında değişmesi gerekirken Ankaradaki Ford Yetkili Servisi "Aracınızda LPG olduğundan garanti dışıdır." diyerek beni şoka uğrattı. Bu durumda ne yapmak gerekir, çağrı merkezi LPG lafını duyduktan sonra hiç bir şey dinlemiyor ve iş çözümsüzlüğe gidiyor. Merhaba. Ağustos 2014 tarihinde aldığım aracımın yılbaşında 15 bin bakımı için servis arayışım sırasında benzeri olayla karşılaştım. Aracımda LPG olduğu için servis yapılamıyormuş. Bu konunun üzerine gittim. Otokoç Genel Müdürlüğü ve Otosan Genel Müdürlüğüne haklı nedenlerimi yazdım. Sonuçta Otokoç İzmir Şb. si servis bakım yaptı - araç garantisi de devam ediyor. 1- Garanti hükümleri çok açık. Araçta LPG takılıysa komple aracın garantisi ortadan kalkmıyor. "LPG takılması nedeniyle oluşan arızalar" garanti dışı kalıyor. 2-Aracın tadilat projesi doğrultusunda LPG sisteminin güvenliğini tartışmak Ford servislerinin kapsamında değildir. Bu konuda yetkili merciler Sanayi ve Ticaret Bakanlığı nezdinde MMO, Üniversiteler ve Tüv-Türk tür. Araç LPG sistemi onaylanıp ruhsata işlendikten sonra güvenlik konusu servislerce tartışılamaz. Ancak kapalı garaj ortamına LPG dolu aracı almak istemeyeceklerdir. Çözümü basit. LPG servisine gidip tankı boşalttırın (söktürmeden). Servisin direnmesini gerektirecek hiç bir konu kalmayacaktır. Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR 20 Şubat 2015 Yazar Paylaş 20 Şubat 2015 Merhaba. Ağustos 2014 tarihinde aldığım aracımın yılbaşında 15 bin bakımı için servis arayışım sırasında benzeri olayla karşılaştım. Aracımda LPG olduğu için servis yapılamıyormuş. Bu konunun üzerine gittim. Otokoç Genel Müdürlüğü ve Otosan Genel Müdürlüğüne haklı nedenlerimi yazdım. Sonuçta Otokoç İzmir Şb. si servis bakım yaptı - araç garantisi de devam ediyor. 1- Garanti hükümleri çok açık. Araçta LPG takılıysa komple aracın garantisi ortadan kalkmıyor. "LPG takılması nedeniyle oluşan arızalar" garanti dışı kalıyor. 2-Aracın tadilat projesi doğrultusunda LPG sisteminin güvenliğini tartışmak Ford servislerinin kapsamında değildir. Bu konuda yetkili merciler Sanayi ve Ticaret Bakanlığı nezdinde MMO, Üniversiteler ve Tüv-Türk tür. Araç LPG sistemi onaylanıp ruhsata işlendikten sonra güvenlik konusu servislerce tartışılamaz. Ancak kapalı garaj ortamına LPG dolu aracı almak istemeyeceklerdir. Çözümü basit. LPG servisine gidip tankı boşalttırın (söktürmeden). Servisin direnmesini gerektirecek hiç bir konu kalmayacaktır. Hocam tam olarak hangi adreslere yazdığınızı buraya belirtmeniz mümkün mü? Yani hangi e posta adresine yazdıysanız ben de oraya aynı şekilde problemi yazayım. Servis bize orta kısmından deforme olmuş civatayı gösterdi, hatta fotoğraf çektik. Ancak işlemi esas yapan servis Bolu Görür Otomotiv konu hakkında bizimle yeterince bilgi paylaşımına, çözüme gitmiyor. Noterden ihtarname çektirmeyi düşünüyorum. Arabam yatalı 2 haftayı doldurdu ve bu sürede iş yerime ulaşım, daha da önemlisi nikahım ve annemin diz ameliyatının kontrolü gibi çok önemli konular için aracımı kullanamadım. Aldım Fordu, gördüm nasıl Lord! olunuyormuş. Satış sonrası hizmet çok kötü. Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR 20 Şubat 2015 Yazar Paylaş 20 Şubat 2015 Merhaba. Ağustos 2014 tarihinde aldığım aracımın yılbaşında 15 bin bakımı için servis arayışım sırasında benzeri olayla karşılaştım. Aracımda LPG olduğu için servis yapılamıyormuş. Bu konunun üzerine gittim. Otokoç Genel Müdürlüğü ve Otosan Genel Müdürlüğüne haklı nedenlerimi yazdım. Sonuçta Otokoç İzmir Şb. si servis bakım yaptı - araç garantisi de devam ediyor. 1- Garanti hükümleri çok açık. Araçta LPG takılıysa komple aracın garantisi ortadan kalkmıyor. "LPG takılması nedeniyle oluşan arızalar" garanti dışı kalıyor. 2-Aracın tadilat projesi doğrultusunda LPG sisteminin güvenliğini tartışmak Ford servislerinin kapsamında değildir. Bu konuda yetkili merciler Sanayi ve Ticaret Bakanlığı nezdinde MMO, Üniversiteler ve Tüv-Türk tür. Araç LPG sistemi onaylanıp ruhsata işlendikten sonra güvenlik konusu servislerce tartışılamaz. Ancak kapalı garaj ortamına LPG dolu aracı almak istemeyeceklerdir. Çözümü basit. LPG servisine gidip tankı boşalttırın (söktürmeden). Servisin direnmesini gerektirecek hiç bir konu kalmayacaktır. Hocam e-posta yolladığınız adresleri bana da yazabilir misiniz? Fiyat ortalamasi cikti ya kardesim 1100 lira civari bi para gider bu maksimum fiyat Mesajınızı pek anlamadım; Bahsettiğiniz fiyat özel servisteki fiyat mı, siz bir yere sorarak mı öğrendiniz? Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 2008 model aracı yetkili servise neden götürürsünüz ki? İşi bildiklerinden olmasın, lpg zaten garantisiz araçta önemsiz, onlar taktıkları parçadan sorumlular, ayrıca mecburlar sorumluktan kaçamazlarda ondan, dışarıda bu garanti zor olur, bu sebeble ben bile kritik şeylerde 2006 model aracımla servise giderim 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 20 Şubat 2015 Paylaş 20 Şubat 2015 Babamın getz 2005 yetkili servis bakımlı. Problemsiz 150bin kmde. Yorum bağlantısı
Cemal Cangöner 21 Şubat 2015 Paylaş 21 Şubat 2015 Hocam tam olarak hangi adreslere yazdığınızı buraya belirtmeniz mümkün mü? Yani hangi e posta adresine yazdıysanız ben de oraya aynı şekilde problemi yazayım. Otokoç Genel Müdürlük ve Ford Otosan sayfalarındaki iletişim formu ile ulaştım. Mesajlarıma çağrı merkezinin sorunumu çözemediğini - çözemeyeceğini ve yetkili biri ile görüşmek istediğimi bildirdim. Hem Otokoç Genel Müdürlük, hem de Ford Otosan Genel Müdürlük ayrı ayrı aradı. Şikayetlerimi dinleyip çözeceklerini bildirdiler ve ertesi gün Otokoç İzmir Şb arayıp aracı servise kabul edeceklerini bildirdiler. Yetkililerin mail adreslerini politikaları gereği vermiyorlar. Ancak yetkililer tarafından aranmanızı sağlıyorlar. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR 22 Şubat 2015 Yazar Paylaş 22 Şubat 2015 Sonuç ne oldu? Henüz bir gelişme yok şimdiye kadarki girişimlerimizden sonuç alamadık. Ama işin peşinden koşturmaya devam edeceğim umarım hakkımı alırım Yorum bağlantısı
Kadir Aydoğmuş 22 Şubat 2015 Paylaş 22 Şubat 2015 Benim ozel servisim var kardesim 1100 u gecmez 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR 2 Mart 2015 Yazar Paylaş 2 Mart 2015 Benim ozel servisim var kardesim 1100 u gecmez Hocam tüm forum üyelerimize teşekkür ederim. Uzun uğraşlar sonucunda arabamızın parçalarını garanti kapsamında değiştirttik Bizden desteğini esirgemeyen ANKARA / BAŞER OTOMOTİV yetkilileri ve müşteri ilişkileri sorumlusu ALİ Beye de buradan teşekkürlerimi tekrar sunuyorum. Kızımla ilişkimizin düzelmesi için biraz zamana ihtiyacım var, logosuna, direksiyonuna vs tekrar ısınıp güvenmem için beni üzmemesi lazım artık. İnşaallah sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ederim kendisini. 2 Yorum bağlantısı
Yasir Baş 2 Mart 2015 Paylaş 2 Mart 2015 Hocam tüm forum üyelerimize teşekkür ederim. Uzun uğraşlar sonucunda arabamızın parçalarını garanti kapsamında değiştirttik Bizden desteğini esirgemeyen ANKARA / BAŞER OTOMOTİV yetkilileri ve müşteri ilişkileri sorumlusu ALİ Beye de buradan teşekkürlerimi tekrar sunuyorum. Kızımla ilişkimizin düzelmesi için biraz zamana ihtiyacım var, logosuna, direksiyonuna vs tekrar ısınıp güvenmem için beni üzmemesi lazım artık. İnşaallah sorunsuz bir şekilde kullanmaya devam ederim kendisini. Helal olsun.. Süper olmuş.. Hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun.. Burdan da şunu görmüş olduk: Serviste olmaz denen şeyler olabiliyormuş, bahane uydurarak başından savmaya çalıştıklarında mücadele etmek gerekiyormuş.. 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Emin BADIR 3 Mart 2015 Yazar Paylaş 3 Mart 2015 Helal olsun.. Süper olmuş.. Hem geçmiş olsun hem hayırlı olsun.. Burdan da şunu görmüş olduk: Serviste olmaz denen şeyler olabiliyormuş, bahane uydurarak başından savmaya çalıştıklarında mücadele etmek gerekiyormuş.. Çok teşekkür ederim. Egzos ve emme subabları, krank saplaması civatası, triger seti, kapak ve contalar değiştirildi. Asında servislerin elini kolunu bağlayan Otosanın LPG sebebiyle arızayı dinlemeden reddetmesiydi, bizim yaptığımız uzun görüşmeler ve açıklamalar ise yetkililere arızanın LPG'den bağımsız olduğunu anlatmak oldu, epey de zor oldu tabi Yorum bağlantısı
Yasir Baş 3 Mart 2015 Paylaş 3 Mart 2015 Aslında benim ilk yazdığım cevaba bakarsanız tam da bu konuya değinmiştim. Sorunun LPG ile alakası yok adamlar direk başından savıp atmaya çalışıyorlar. Zor olan muhatap bulup ona haklılığınızı anlatıp ikna etmekti siz başardınız. İnanın kendi olayım çözülmüş gibi sevindim. Tekrar tebrik ederim. Yorum bağlantısı
Recommended Posts