Ekin Güney 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 (düzenlendi) Sıradaki değerlendirmem kendi aracım üzerine olsun istedim. Herkesinde bilgidğim üzere forumdaki fusion kullanıcılarındanım. Araç piyasada adet olarak az bulunan bir araç. Fusion hakkında en iyi bilgiyi bir fusion kullanıcısından öğrenebilirsiniz diye düşündüm. Fotoğraflar bana aittir. Ben aracın orjinal özelliklerinden bahsedeceğim. Aşağıdaki benim elim değmiş hali Özellikler; Çift airbag, abs, manuel klima, elektrikli ısıtmalı yan aynalar, otomatik ön camlar, uzaktan kumandalı merkezi kiliy ve kumandadan bagaj açma, Kumandadan kapılar açıldığında parkların yanması, cd çalar ve aux girişi 4 hoparlör( ses sistemi fabrikasyon olarak yeterli değil) Mazot bilgi ekranı. 15 jant kapakları. Far yükseklik ayarı. Yüksek olması suv gibi görünmesi şehir trafiğindeki yüksek oturma konumu bence keyif veriyor. Kullandığım aracım 1.4 tdci yakıt olarak 100 km 5.5 ile 6.5 arasında oynuyor. Uzun yok şehir içi ve klimalı klimasız klimalı kullanıma bağlı olarak değişiyor. Frenler yeterli mesafede duruyor.Yol tutuş klasik bir ford. Sis farı olmaması eksiklik ama tesisatı hazır.Sert süspansiyon sistemine sahip. Ama süspansiyonlar çok dayanıklık uzun zaman ön takımlar ve süspanyon sistemine bakım istemiyor. Sert olmasından kaynaklı bazı durumlar fazla sarsıntı yaratabiliyor. Kabin gürültüsü klasik bir fusion sorunu normla şartlarda. Kullanıcıya göre değişebilir. Ben çok rahatsız olmuyor. Aşırı rüzgar sesi içeriye gelmiyor. Ama hissediyorsunuz.Ben aldığımda 31.500 tlye aldım aracı collection modelini 800 tl farkla bu modelde sis farı çelik jant yağmur sensörü far sensörü mevcut alabilirdim 1 ay sonra geleceğini söyleyince bunu aldım. Şu anda üretimde değil yerine b-max var piyasada. Türkiye sınırları içerisinde.Bagajı 3 adet küçük boy tekerlekli valiz 2 adet en çantası alabilecek büyüklükte. Arka diz ve baş mesafesi çok iyi. Öyle ki arkada oturan insan rahatlıkla bacak bacak üstüne atıp yolculuk yapabiliyor. Parçaları ise hemen hemen makyajlı kasa fiestalarla aynı. Malzeme kalitesi piyasadaki bir çok arabadan daha iyi. 7 Ocak 2015 tarihinde Ekin Güney tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
Ali Cihangiroğlu 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 Buna binen memurlarda görüyoruz yalnız 2 Yorum bağlantısı
Erkan Tekin 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 çok hoşuma gidiyor fusıon ya.. Bizim connecti almadan önce bunlardan çok istiyordum ama pederi ikna edemedim 1 2 kere gittik baktık fusion lara ama onlarda sorunlu çıktı bir tane buldum netten oda satılmış şans yok bizde Sırf ford olsun die connect aldık 1 Yorum bağlantısı
Alper Keskin 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 -Baş mesafesi için söylenecek bir şey yok,fakat diz mesafesi için kesinlikle dar demem gerekir.Sürücü koltuğunda kendim için ideal pozisyonu ayarladığım zaman (avuç içimle direksiyonun üst kısmına rahat olarak ulaşabileceğim mesafe) Arkamda oturacak kişinin dizleri koltuğuma teğet geçiyor (boyum 1.70).Bu sınıf için normal fakat geniş diyemeyiz. -Süspansiyonu kesinlikle sert.Hele ki lastik hava basıncını 33 psi den daha fazla yaptığımda araç resmen kütür kütür gidiyor.Konfor olarak yaprak yayların hissini veriyor bana (çok mu konfor arıyorum bilmiyorum).Fakat ağırlık merkezi yüksek olan bu araçta yol tutuşu kuvvetlendirmek adına yapıldığını düşündüğüm bu işlem ile virajda güven veriyor. -Oradan buradan gelecek trim seslerine katlanmak şart.Malzeme kalitesi düşük olunca haliyle sesler geliyor... -Motoru bilindik motorlardan.Dayanıklı ve bakım aralıkları uzun.Fakat zamanı gelince bakım isteyen parçaları pahalı.(Enjektörler için istenen fiyat 1500 lira civarı, turbo için istenen fiyat 750-1000 lira civarı) -1.4 tdci motor tatminkar olsa da ara hızlanmalarda vs. sahibini üzebiliyor.Klima açık iken sürüş eziyete dönüşebiliyor.Keşke 75hp 190nm gibi bir güç ile üretilseymiş.Gerçi 1.6 tdci 90hp ler var fakat alan bir daha satmıyor -Kendi açımdan beğenmediğim yönleri bunlar.Ancak eder miktarı ile alınabilecek iyi seçeneklerden biridir bu araç. 2 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 (düzenlendi) Alper Keskin yazdı: -Baş mesafesi için söylenecek bir şey yok,fakat diz mesafesi için kesinlikle dar demem gerekir.Sürücü koltuğunda kendim için ideal pozisyonu ayarladığım zaman (avuç içimle direksiyonun üst kısmına rahat olarak ulaşabileceğim mesafe) Arkamda oturacak kişinin dizleri koltuğuma teğet geçiyor (boyum 1.70).Bu sınıf için normal fakat geniş diyemeyiz. -Süspansiyonu kesinlikle sert.Hele ki lastik hava basıncını 33 psi den daha fazla yaptığımda araç resmen kütür kütür gidiyor.Konfor olarak yaprak yayların hissini veriyor bana (çok mu konfor arıyorum bilmiyorum).Fakat ağırlık merkezi yüksek olan bu araçta yol tutuşu kuvvetlendirmek adına yapıldığını düşündüğüm bu işlem ile virajda güven veriyor. -Oradan buradan gelecek trim seslerine katlanmak şart.Malzeme kalitesi düşük olunca haliyle sesler geliyor... -Motoru bilindik motorlardan.Dayanıklı ve bakım aralıkları uzun.Fakat zamanı gelince bakım isteyen parçaları pahalı.(Enjektörler için istenen fiyat 1500 lira civarı, turbo için istenen fiyat 750-1000 lira civarı) -1.4 tdci motor tatminkar olsa da ara hızlanmalarda vs. sahibini üzebiliyor.Klima açık iken sürüş eziyete dönüşebiliyor.Keşke 75hp 190nm gibi bir güç ile üretilseymiş.Gerçi 1.6 tdci 90hp ler var fakat alan bir daha satmıyor -Kendi açımdan beğenmediğim yönleri bunlar.Ancak eder miktarı ile alınabilecek iyi seçeneklerden biridir bu araç. Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum.Doğru sürüş pozisyonunda avuç içi değil bilekler direksiyonun üst kısmına gelmelidir 7 Ocak 2015 tarihinde Çağlar Aymelek tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Alper Keskin 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 Çağlar Aymelek yazdı: Ufak bir düzeltme yapmak istiyorum.Doğru sürüş pozisyonunda avuç içi değil bilekler direksiyonun üst kısmına gelmelidir Düzeltmeniz için teşekkür ederim fakat koltuğun sırt kısmını az biraz geriye yatırmak durumunda kalıyorum.Dik pozisyonda kullanmak uzun yolculuklarda rahatsız ediyor beni.Bileğim simide temas edene kadar koltuğu yaklaştırdığımda ise dizlerimle konsol arasında boşluk kalmıyor.Pedallara çok yakın oluyorum bu sefer İkisinin arası bir yerde kendime göre ideal bir oturuş pozisyonu elde ediyorum bende Söylemimden direksiyona ucu ucuna yetiştiğim sonucu çıkmasın.Kollarım ellerim simide temas ettiğinde tam olarak dik olmadığı için sizin dediğinize denk geliyor. Bkz: (avuç içimle direksiyonun üst kısmına rahat olarak ulaşabileceğim mesafe) Yorum bağlantısı
Sami Ulusman 7 Kasım 2016 Paylaş 7 Kasım 2016 Merak ettıgım 1.4 tdci lerdekı motor sesı 1.6 tdcı lerle aynımı hanı bıraz buyuk dıye belkı motor sesı az gelır.... Alper Keskin yazdı: -Baş mesafesi için söylenecek bir şey yok,fakat diz mesafesi için kesinlikle dar demem gerekir.Sürücü koltuğunda kendim için ideal pozisyonu ayarladığım zaman (avuç içimle direksiyonun üst kısmına rahat olarak ulaşabileceğim mesafe) Arkamda oturacak kişinin dizleri koltuğuma teğet geçiyor (boyum 1.70).Bu sınıf için normal fakat geniş diyemeyiz. -Süspansiyonu kesinlikle sert.Hele ki lastik hava basıncını 33 psi den daha fazla yaptığımda araç resmen kütür kütür gidiyor.Konfor olarak yaprak yayların hissini veriyor bana (çok mu konfor arıyorum bilmiyorum).Fakat ağırlık merkezi yüksek olan bu araçta yol tutuşu kuvvetlendirmek adına yapıldığını düşündüğüm bu işlem ile virajda güven veriyor. -Oradan buradan gelecek trim seslerine katlanmak şart.Malzeme kalitesi düşük olunca haliyle sesler geliyor... -Motoru bilindik motorlardan.Dayanıklı ve bakım aralıkları uzun.Fakat zamanı gelince bakım isteyen parçaları pahalı.(Enjektörler için istenen fiyat 1500 lira civarı, turbo için istenen fiyat 750-1000 lira civarı) -1.4 tdci motor tatminkar olsa da ara hızlanmalarda vs. sahibini üzebiliyor.Klima açık iken sürüş eziyete dönüşebiliyor.Keşke 75hp 190nm gibi bir güç ile üretilseymiş.Gerçi 1.6 tdci 90hp ler var fakat alan bir daha satmıyor -Kendi açımdan beğenmediğim yönleri bunlar.Ancak eder miktarı ile alınabilecek iyi seçeneklerden biridir bu araç. Sınıfının en buyuk bagajına sahıp yalnız bende cok arastırıyorum bu kadar buyuk bagaj baska hıcbır arabada yok o da cok onemlı....Cok merak ettıgım 1.6 tdcı yı gercekten surmek ısterım.... Yorum bağlantısı
Recommended Posts