Ekin Güney 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 (düzenlendi) Sayın forum üyeleri farklı zamanlarda fark segment araçlar kullanmayı ve test etmeyi sevdiğim için edindiğim olumlu olumsuz deneyimleri sizlerle paylaşmaya karar verdim elimden geldiğince bilgilendirmeye çalışacağım. İlk testim yakın zamanda kullandığım 2013 model yakın bir tanıdığımın olan 2013 yılında sıfır olarak alınmış 1.6 e-hdi Citroen C4 comfort plus. Aldığında araç 50.500 almıştı. Şu andaki liste fiyatı 72 civarı. Dış tasarım ve iç tasarım olarak ben çok beğendim. Bazı Özellikleri; 16 jantları, sis farları, viraj aydınlatması, uzaktan kumandayla kapanıp açılabilen aynaları. 4 cam otomatik, uzaktan kumandada kapatılıp açılabilen 4 cam. Zaman ayarlaması yapılabilir kapı kilitlendiğinde farların yanık alması ve kapı açıldığında farların yanması.elektornik iklim kontrollü dijital klima (fazlasıyla kısa sürede aracı soğutabiliyor) Radyo cd mp3 çalarlı bluetooth özellikli 6 hoparlörlü müzik sistemi(4 hoparlör+2 tweeter)(Müzik sistemi tatmin edici), Ön kol dayama, Ön kol dayama içinde 220 voltluk fiş girişi( kolay kolay her araçta bulunan bir durum değil hoşuma gitti) 6 hava yastığı. Arka park sensörü( ön teyp ekranında mesafe göstergesi olması ayrı bir hoşuma gitti) ABS vb. gibi özellikleri saymıyorum hepsi mevcut. Performans ve yakıt değerli olarak aracın otomatik olduğunu düşündüğümüzde otomatik dizel olarak tercih edilebilecek araçlardan.Yol tutuş olarak olarak çok iyi bir esp sistemi var Virajlarda çok nadiren arkadan kopmalar görülebiliyor. Bu gibi durumlarda espyi araçta çok rahat hissediyorsunuz ve aracı güvenli çizgisine geri sokuyor. Esp kapatılabiliyor ama güvenlik açısında kapalı kullanmayı tercih etmedim. Işıklarda start-stop dediğimiz özelliği sıkışık trafikte baya yakıt tasarrufu sağlıyor. Dezavantajı ise yaz aylarında klima devredeyken stop ettiğinde çalışıncaya kadar klimada devredışı kalıyor. Önemli olan ayrı bir konu şanzuman ve vites geçişleri. Gaz tepkimelerinize göre vites geçişlerini çok rahat hissedebiliyorsunuz. Özellikle manuel araçlarda bazı durumlarda tam durmak üzereyken yarım debriyajla kalkış yaparız bu araç onu pek yapamıyorum vitesi kendiniz düşürmeniz gerekebiliyor veya ani bir hamleye biraz sarsıntıyla kendisi düşürüyor. Vites direksyondan f1 vites şeklinde kontrol edilebiliyor.Vitesin orta konsolda yok gibi birşey olmasıda estetik olarak ve saklama gözleri bakımından çok büyük avantaj sağlıyor. Aracın direksiyonuna oturduğunuz bir hatchback arabadan çok size g sınıfı araç kullanıyor hissi veriyor. Bagaj hacmi segmentine göre çok çok iyi 3 adet orta boyutlu tekerlekli valizi alabiliyor. Direksiyon kumandaları aracın çoğu özelliğini kontrol edebiliyorsunuz ama çok fazla tuş olması sebebiyle direksiyon üzerinden bazen manevra yaptığınız durumlarda tuşlar karışabiliyor.Uzun yolda ise araç cruise control özelliği otomatik pilot hissi yaratıyor araçta gerektiği zamanlarda hızı arttırdığınız çok iyi bir ivmelenmeyle ayarladığınız hıza geliyor. Yavaşlamanız gereken durumlarda ise hızınızı düşürdüğünüz ani olmasa araç yavaşlıyor. Şehir için yaklaşık 20 kmlik bir mesafede yol bilgisayarın 100km / 6 litre gibi bir değer yakaladım. Yakıt olayını hesaplayacağım kadar fırsatım olmadı kullanmaya uzun yoldada kullandığımda yol bilgisayarı yaklaşık 200 kmde istanbul otobanında sabit 120 km hızla 4.5 gösteriyordu. Sonuç: Dizel otomatik seçeneklerine alınabilecek bir araç yakıt olarak ve özellik olarak bence comfort plus modeli çok yeterli. Şanzuman olarak çok yüksek beklentilerde olmamak gerekiyor.Güncel fiyatı 72 bin civarıydı 2015 için bu fiyata otomatik dizel olarak düşünülürmü kullanıcıya kalmış bişey. Ama araç kesinlikle ön yargıyla yaklaşılmıycak memnun kalınabilecek bir araç. 7 Ocak 2015 tarihinde Ekin Güney tarafından düzenlendi 4 Yorum bağlantısı
Ahmet Çankaya 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 emeğinize sağlık güzel bir değerlendirme... uzun süre c4 dizel otomatiklerle ilgilendim. en lüks paket exclusive almaya gerek yok. comfort plus ile aralarında pek bir fark yok... 1 Yorum bağlantısı
Murat Karahan 7 Ocak 2015 Paylaş 7 Ocak 2015 Elinize sağlık güzel bir değerlendirme. bende 1 aylık c5 kullanıcısıyım. araç dizel olmasına rağmen ses yok.araçta kapılar kapandımı ancak bağırılırsa ses geliyor. 1 Yorum bağlantısı
Bekir Diri 25 Mayıs 2015 Paylaş 25 Mayıs 2015 1 Yıldır 2012 c4 dizel kullanıcısıyım.İnanılmaz memnunum,Şuan şehir içi : 5.3 Lt. Citroen e paramı verilir,fransız arabası alınırmı diyen akrabalar ve arkadaşlar arabayı ben aldıktan sonra ne kadar yanıldıklarını defalarca itiraf ettiler,hatta bir akrabam hemen gitti arabasını satıp c4 aldı Benim aracım en baz paket atraction modeli,özellikleri en baz olmasına rağmen bir çok arabanın en full ü ile aynı Abs + Esp + Hız sabitleme + Hız limitleme + Vites değişim göstergesi + 6 hava yastığı + 6 hoparlör,mp3,aux + Klima + Yol bilgisayarı + soğutmalı torpido + Direksiyondan yol bilgisayarı ve müzik sistemi kontrol ve hız sabitleme tuşları + elektrikli aynalar + Dijital hız göstergesi + Gösterge ışık ayarı + katlanır arka koltuklar ve isofix + Gece sürüş modu + Magıc wash cam silme püskürtme sistemi vs vs vs .. Aklıma gelenler bunlar,düşünenlere tavsiye ederim,zaten arabayı satıncada C5 almayı düşünüyorum,Bu arada ilk aracım 2005 fiesta sonra 2006 astra idi ... 1 Yorum bağlantısı
Cenk Demirel 26 Mayıs 2015 Paylaş 26 Mayıs 2015 2012 modeli vardı bende confort plus bu aracı 65.000 km kullandım her türlü yol şartlarında. çok fazla sorun çıkardı onun da ötesinde araçtan da memnun kalmadım. 2015 ford focus titanium aldım araba işte bu dedim. 1 Yorum bağlantısı
Bekir Diri 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Ben c4 ümü 40 bin tl ye aldım ama 33 bin tl ye de c4 vardı. Tüm arabalar için geçerli birşey söyleyim : Temizini almayıp ucuza kaçarsanız,tamirciyle akraba olursunuz,isterse bmw olsun . Tecrübeyle sabit. Yorum bağlantısı
Serdar Göktaş 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Sahibine baktığımızda iki motor seçeneği var. 1.6 HDİ, 1.6 E-HDİ. İki motor arasındaki fark nedir? Yorum bağlantısı
Onur Oflaz 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Sahibine baktığımızda iki motor seçeneği var. 1.6 HDİ, 1.6 E-HDİ. İki motor arasındaki fark nedir? hdi eski ehdi yeni dizel motoru c4un. ehdi in daha sessiz oldugu soyleniyor. nihayetinde yeni teknoloji Yorum bağlantısı
Bekir Diri 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Yeni motor Tasarruflu yakıt Güçlü Turbo Daha sessiz Yorum bağlantısı
Ekin Güney 27 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 27 Mayıs 2015 hdi eski ehdi yeni dizel motoru c4un. ehdi in daha sessiz oldugu soyleniyor. nihayetinde yeni teknoloji Onu bey e-hdi otomatik dizel hdi düz vites dizel anlamında değilmiydi? tam emin değilim. 2012 modeli vardı bende confort plus bu aracı 65.000 km kullandım her türlü yol şartlarında. çok fazla sorun çıkardı onun da ötesinde araçtan da memnun kalmadım. 2015 ford focus titanium aldım araba işte bu dedim. C4 asfalt arabası bozuk yolda çok fazla sallamaları mevcut. otobanda focusdan daha iyi olduğunu söyleyebilir. Süspansiyon sistemi bildiğiniz otobanlara göre yapılmış. Ben c4 ümü 40 bin tl ye aldım ama 33 bin tl ye de c4 vardı. Tüm arabalar için geçerli birşey söyleyim : Temizini almayıp ucuza kaçarsanız,tamirciyle akraba olursunuz,isterse bmw olsun . Tecrübeyle sabit. Bekir bey c4ün süspansiyon sistemi düz az sarsıntılı yollar için yapılmış aracın sıfır kilometredeki haliyle 60 bin kilometrede hali aynı. Yol tutuşu ve tümsek sarsınlarını içeriye az alan araçlardan sonra kötü bir izlenim yaratabiliyor. Sahibine baktığımızda iki motor seçeneği var. 1.6 HDİ, 1.6 E-HDİ. İki motor arasındaki fark nedir? Malum sitede baktığınız hdi düz vites dizel e-hdi otomatik dizel. Yorum bağlantısı
Onur Oflaz 27 Mayıs 2015 Paylaş 27 Mayıs 2015 Onu bey e-hdi otomatik dizel hdi düz vites dizel anlamında değilmiydi? tam emin değilim. yok hayir. hdi eski motor e hdi yeni motor. hdi motorun da otomatigi var. yari otomatik 1 Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 28 Mayıs 2015 Paylaş 28 Mayıs 2015 Bir arkadaşımda düz hdi diğerinde otomatik e-hdi var. Çok memnunlar. Düz hdi olan inanılmaz tasarruflu. Otomatiğin vites geçişleri biraz hissediliyor. Konforlu ve ferah. Konsol sade ve kullanışlı. Süspansiyonlar biraz sert. Fransız arabası önyargısını yıkabilenleri her yönüyle fazlasıyla tatmin eden bir araç. Yorum bağlantısı
Cenk Demirel 28 Mayıs 2015 Paylaş 28 Mayıs 2015 Söylediğiniz gibi otobana göre yapılmış bir araç lakin bu aracın sürüş dinamikleri ve konfor bakımından çok eksiği var. 3 yıl her yol şartında kullandım bu aracı. süspansiyonları yumuşağa dönük yapmışlar konforlu olsun diye ama ön ve özellikle arka taraf çukurlarda çok fazla vuruntu yapıyor direk kabinin içine alıyor bu nasıl bir ironi. viraja girdiğinizde araçla gövdenin yana yatma olayı sürücüye güven vermiyor çünkü haddinden fazla yatıyor. Araç benimle bu viraja bu hızla girmesen iyi olur diye resmen konuşuyor. direksiyon tepkileri çok hissiz hele focustan sonra bunu daha iyi anladım. araç yolda olup biteni size çok geç anlatıyor yani viraja daldığınızda noluyor ya diyerek frene asılma olasılığınız yüksek. Mcp şanzımanı zaten söylemiyorum bile. performans desen yok konfor desen yok çift kavramalı şanzımanlara göre daha az yakıt harcıyor esprisi bu. Bunlar sadece sürüş dinamikleriydi geriye kalan konuları aracı tanımak isteyenlere de ayrıca anlatabilirim. Yorum bağlantısı
Selçuk Keleş 29 Mayıs 2015 Paylaş 29 Mayıs 2015 Söylediğiniz gibi otobana göre yapılmış bir araç lakin bu aracın sürüş dinamikleri ve konfor bakımından çok eksiği var. 3 yıl her yol şartında kullandım bu aracı. süspansiyonları yumuşağa dönük yapmışlar konforlu olsun diye ama ön ve özellikle arka taraf çukurlarda çok fazla vuruntu yapıyor direk kabinin içine alıyor bu nasıl bir ironi. viraja girdiğinizde araçla gövdenin yana yatma olayı sürücüye güven vermiyor çünkü haddinden fazla yatıyor. Araç benimle bu viraja bu hızla girmesen iyi olur diye resmen konuşuyor. direksiyon tepkileri çok hissiz hele focustan sonra bunu daha iyi anladım. araç yolda olup biteni size çok geç anlatıyor yani viraja daldığınızda noluyor ya diyerek frene asılma olasılığınız yüksek. Mcp şanzımanı zaten söylemiyorum bile. performans desen yok konfor desen yok çift kavramalı şanzımanlara göre daha az yakıt harcıyor esprisi bu. Bunlar sadece sürüş dinamikleriydi geriye kalan konuları aracı tanımak isteyenlere de ayrıca anlatabilirim. Bu araç hakkında ilk defa bu kadar olumsuz görüş okuyorum. Herkes kendi alışkanlığına göre değerlendiriyor tabii, bana süspansiyonlar sert gibi geldi, fazla hissettirdi kullandığım yolda. 1 Yorum bağlantısı
Ekin Güney 29 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2015 Söylediğiniz gibi otobana göre yapılmış bir araç lakin bu aracın sürüş dinamikleri ve konfor bakımından çok eksiği var. 3 yıl her yol şartında kullandım bu aracı. süspansiyonları yumuşağa dönük yapmışlar konforlu olsun diye ama ön ve özellikle arka taraf çukurlarda çok fazla vuruntu yapıyor direk kabinin içine alıyor bu nasıl bir ironi. viraja girdiğinizde araçla gövdenin yana yatma olayı sürücüye güven vermiyor çünkü haddinden fazla yatıyor. Araç benimle bu viraja bu hızla girmesen iyi olur diye resmen konuşuyor. direksiyon tepkileri çok hissiz hele focustan sonra bunu daha iyi anladım. araç yolda olup biteni size çok geç anlatıyor yani viraja daldığınızda noluyor ya diyerek frene asılma olasılığınız yüksek. Mcp şanzımanı zaten söylemiyorum bile. performans desen yok konfor desen yok çift kavramalı şanzımanlara göre daha az yakıt harcıyor esprisi bu. Bunlar sadece sürüş dinamikleriydi geriye kalan konuları aracı tanımak isteyenlere de ayrıca anlatabilirim. Yol tutuş konusunda katılamıyorum size cenk bey esp açık konumda olmak kaydıyla ben aracın yüksek hızla girdiğim virajlarda arkadan kopmalar yaşanıyor ama esp gayet net görevini yapıyor. Direk viraj için aracın kendini direk çizgiye soktuğunu hissettim. Tabi bir focusla kıyaslamak yanlıştır yeni focusun asla virajlarda kopmalar yaşadığını bile görmedim. ama kesinlik yol tutuş çok başarılı çukurlarda içeri hissettirmek konusunda katılıyorum. Süspansiyon yapısı bu kadar ağır araca göre yumuşak. Şanzuman beklentisi değerlendirmedede yazdım çok yüksek olmamalı ne bir dsg ne de powershift değil. Tek kavramalı basit şansuman. Düz vites otomatikleştirilmiş aslında. Yazılımsal olarak biraz daha iyi konumda kullanılabiliyor.2012 senesinde 55 bin civarına alınabilecek iyi araçtı bence. Cenk bey gibi düşünüyorum. Sıfır C3 hdi alıp 3 sene kullandık. Yerine göre aracı övüp göklere de çıkarabilirim, yerip yerin dibine de sokabilirim. Bu nasıl bir sürücü olduğunuza ve araç sürmekten ne anladığınıza bağlı. 2 çeşit sürücü var. Niyet A noktasından B noktasına sakince ve kolayca gitmekse citroen bunu gayet iyi yapıyor. Yumuşak direksiyon, az yakıt, sessiz kabin vesaire. Niyet B noktasına giderken kaşınanlarla kapışmak, virajlardan keyif almak, hatta otobanda ibre 180 ken bir el direksiyonda, diğer kol koldayamada 60 la gider gibi gitmek, parkettikten sonra bu keyifli yolcululuktan dolayı gülümsemekse bunu citroen sağlayamıyor. Sefa bey c3 ile c4 gerçekten aralarında dağlar kadar fark var diyebileceğim araçlar. 2sininde aynı markanın aracı olması ilginç. Aynı markaya ait olmasına rağmen citroene binilcekse c4 ve üstü derim c3 kimseye önermem kullandım biliyorum. c4ü her türlü kullanabilirsiniz. Beklentiler bir ford olamaz kabul ediyorum. Aynı segmentteki peugeot ve opellerden genel olarak daha rahat ve konforlu. C4 ile otobanda ibre 200 tek el çok rahat gitmek mümkün yüksek hızlarda zorlandığını görmedim. C4 için tek kötüleyeceğim çukurlu ve bozuk yollarda süspansiyonları gerçekten çok vasat. Bu araç hakkında ilk defa bu kadar olumsuz görüş okuyorum. Herkes kendi alışkanlığına göre değerlendiriyor tabii, bana süspansiyonlar sert gibi geldi, fazla hissettirdi kullandığım yolda. Selçuk bey sert süspansiyon kabini çok sarsar. Araç tam tersi çukurlar içine alıyor sanki sadece tekerlek bölgelerinden ses duyuyorsunuz. En önemli kısmı kesinlikle servisi çok kötü. İlgisizler aracınıza ne yapılacağını bilmiyorsunuz. Faturayı görünce haberiniz oluyor. Yetkili servis olduğunu halde teknik hataları çok. Bu konuda bir sürü hikayem mevcut. İyi kısmı ise arac 20binde bir servise gidiyor. 1 Yorum bağlantısı
Cenk Demirel 29 Mayıs 2015 Paylaş 29 Mayıs 2015 Kesinlikle 2012 de o fiyata alınabilecek makul dolulukta albenide bir araçtı zaten bizde buna kanıp aldık ekin bey. Daha sonra 65.000 km her yol şartında aracı kullanınca araca iyice aşina olunca bazı şeyleri net görebildim. Tabiki insanların araçlarından beklediklerine göre yorumlar çok farklılık gösterir. Misal c4 ile bir viraja girdiğimde araç o virajı alıyor fakat haddinden fazla yana yatınca araba kayıp gidecek gibi hissediyorum araç belki kaymıyor ama bana o güveni de vermiyor bir sonraki virajda araca güvenerek bir davranışta bulunamıyorum. Süspansiyon şanzıman gibi konular zaten yukarıda da bahsettiğim gibi kişinin tercihine kalmış şeyler. kimisi mcp bana göre sorun değil der kimisi de 1den 2ye 2den 1e düz ve yokuş yollarda araç takılıyor performanslı kullanımlarda vites geçiş hızları sarsıntılı ve uzun der. Ben belki bu aracın tüm bu özelliklerine katlanır satmazdım ama araç bir yığın sorun çıkarmaya başladı. En son abs esp airbag ve vites kutusu arızaları verip 3.vitesten yukarı geçmemeye başladığında dedim sana güle güle Yorum bağlantısı
Ekin Güney 29 Mayıs 2015 Yazar Paylaş 29 Mayıs 2015 Kesinlikle 2012 de o fiyata alınabilecek makul dolulukta albenide bir araçtı zaten bizde buna kanıp aldık ekin bey. Daha sonra 65.000 km her yol şartında aracı kullanınca araca iyice aşina olunca bazı şeyleri net görebildim. Tabiki insanların araçlarından beklediklerine göre yorumlar çok farklılık gösterir. Misal c4 ile bir viraja girdiğimde araç o virajı alıyor fakat haddinden fazla yana yatınca araba kayıp gidecek gibi hissediyorum araç belki kaymıyor ama bana o güveni de vermiyor bir sonraki virajda araca güvenerek bir davranışta bulunamıyorum. Süspansiyon şanzıman gibi konular zaten yukarıda da bahsettiğim gibi kişinin tercihine kalmış şeyler. kimisi mcp bana göre sorun değil der kimisi de 1den 2ye 2den 1e düz ve yokuş yollarda araç takılıyor performanslı kullanımlarda vites geçiş hızları sarsıntılı ve uzun der. Ben belki bu aracın tüm bu özelliklerine katlanır satmazdım ama araç bir yığın sorun çıkarmaya başladı. En son abs esp airbag ve vites kutusu arızaları verip 3.vitesten yukarı geçmemeye başladığında dedim sana güle güle Cenk bey yanlış anlaşılma olmasın lütfen amacım aracı savunmak değil bilgilendirme yapmak istedim ama siz baya araçtan çekmişsiniz. kullandığım araç hatta her sene kullanıyorum 2013 şu anda 45 bine yeni geldi sıfır alınmıştır. Şanzuman sorunu var kullandığım 1den 2ye 2den 1e gaz tepkimesini ayarlamassanız size göre davranmıyor kesinlikle. Bahsettiğiniz sorunlar inşallah bizim araçtada yaşanmaz. 1 Yorum bağlantısı
Cenk Demirel 29 Mayıs 2015 Paylaş 29 Mayıs 2015 Estagfurullah ekin bey rica ederim Allah herkese sorunsuz sağlıkla huzurla kullanmayı nasip etsin araçlarını. İnsanların beklentileri hep farklı olabiliyor o bakımdan zaten net olarak bir yargıya varmakta kolay değil. Benim aracımda fazlaca sorun çıktı malesef akünün üstünde renki kabloların bulunduğu bir parça var araç daha 3 aylıkken bu bozuldu aracım çalışmadı serviste bunun c4lerin kronik arızalarından biri olduğunu söylediler değiştirdiler düzeldi. Daha birçok sorun çıkardı ve en son bahsettiğim arızayı da çıkarınca satmak zorunda kaldım. Hepsi garantiden halledildi ama yarın öbür gün garanti bitince bu arızalar cebimden çıkacak düşüncesinden dolayı korkup satmak zorunda kaldım. Allah herkese hayırlısını nasip etsin inşaallah Yorum bağlantısı
Mehmet Kayacan 17 Aralık 2015 Paylaş 17 Aralık 2015 Cenk bey ve Sefa bey çok güzel özetlemiş. Ben de bütçem dar olduğu için 2 yıl kadar önce ciddi ciddi düşündüm C4 dizel otomatik. Hatta gittim kiraladım bi tane. Yalnız aracı kullanırken midem bulandı, evet bildiğiniz "araba tuttu". O dönem araba alamadım. Bu yıl mecbur araba almak zorundaydım. Yine C4 ancak bu sefer düz vitesini gündeme aldım. Zira görece daha az sıkıntılı diye bilinse de Citroenlerin otomatiklerinin de sıkıntı çıkarabildiğini öğrendim. 2015 Kasım ayında, 2013 model 2014 Eylül'de polis kampanyasından trafiğe çıkmış, Confort HDI 90 PS düz vites 13.000 km'de bir araç buldum. Sadece bir kapısı ve çamurluğu sürtmeden boyalı, arka tamponu da yırtıldığı için değişmiş. İlk baktığımda kısa mesafe kullandım, araba sıkıntısız gözüktü. Bayiye sıfırını sordum. 70bin TL son rakam dedi. Çok yüksek bulduğumu, sıfır düz vites dizel leon'u 65 bin TL'ye verdiklerini söyleyince, öğretmen veya polis bir tanıdığınız varsa, onlara kampanya var, sıfırını 63 bin TL'ye veriyoruz dediler. Daha sonra satıcı ile pazarlık yaptık. 50 bin TL fiyat çekmişti. 45 bine anlaştık. Arabayı sanayiye götürüp ustama gösterdim. Sonra servisten kaydına baktırdık. Herşey sorunsuz, tertemiz. Ancak sanayiye ve servise giderken ben kullandım ve aracın gidişi aynı Cenk beyin anlattığı hisleri verdi. Araba hiçbir surette güven vermiyor. Aşırı yatıyor, frene basınca öne yığılıyor. "Then the C4 struggles to contain its body movements and maintain its ride height." demiş autocar sitesi. başka bir yerde de "ağırlık transferi tehlikeli olabilecek boyutlara ulaşabiliyor" gibi bir yorum okumuştum. Kaporta kontrolünü yapan ustama, fazla mı yumuşak bunların süspansiyon, yoksa focus'tan indiğim için bana mı öyle geldi diye sordum. "Abi ford'la hiç karşılaştırma bu arabalarda görüntü var gerisi boş" gibi bir yorum yaptı. "tümsekten geçince arkasaını zıplatır" dedi. Hülasa, o kadar baktım, baktırdım, içime sinmedi almadım. [/size] 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts