Ali Darbaz 30 Aralık 2019 Yazar Paylaş 30 Aralık 2019 Ali Gök yazdı: bu kışın camda buhu problemi olayının çok net araba ile ilgisi var. opelde hiç cama bile vermiyorum sabit ayakta kalorifer zerre buhu yok klima hiç açmıyorum bu sebeple. bu arada cam konumunda klima devreden çıkartılabiliyor bu arada. Fluance vardı bende kışın kaloriferi camdan 1 sn çek anında buhuya dönüyordu. klimada direk açılıydı onda kapatılamıyordu Araba 5 kişi olsun anında buğu yapıyor. Tek kişi oluncada ani hava değişimlerinde buğu yapıyor. Yorum bağlantısı
Ali Gök 30 Aralık 2019 Paylaş 30 Aralık 2019 Ali Darbaz yazdı: Araba 5 kişi olsun anında buğu yapıyor. Tek kişi oluncada ani hava değişimlerinde buğu yapıyor. çok net mühendislikle ilgili konu. hyundaimi hatırlamıyorumda fluance da anında buhu olurdu opelde kulağı duymuyor arabanın resmen . buhudan bi haber. alman gavuru iyi hesap yapmış sanırım Yorum bağlantısı
Coşkun Basan 30 Aralık 2019 Paylaş 30 Aralık 2019 Aracın iç hacimi ufak araç içindekilerin sayısı fazla ön cam yakın haliyle buğu oluyor . Bolu ya gelirken de 2 kişi buğu yaptı bence sırf buğu için fan açacağıma cama buğu önleyici uygularım Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 Ocak 2020 Yazar Paylaş 1 Ocak 2020 Mutlu yıllar. Yeni yılda ailecek hipermil yaparak girdik. Bu videoda gaz pedali ve motor yükü grafiği var. Gaza yüzde 10 basmak, motor yükünü yüzde 40 artırıyor. Gaza sabit oranda basıp motoru devirlendirmek hem hızı artırıyor hemde yükü azaltıyor. Bu bize yeni fikirler verebilir. Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 (düzenlendi) Ali Darbaz yazdı: Gaza yüzde 10 basmak, motor yükünü yüzde 40 artırıyor. Bu şekilde sabit bir oran söylemek mümkün değil. Aracın motor yükünü etkileyen bir çok kriter var. 1 Ocak 2020 tarihinde Mustafa Arıkan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 Geri besleme sistemi hiçbir araçta yok. Pedalın hükmü olmaz bu durumda Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 Ocak 2020 Yazar Paylaş 1 Ocak 2020 Servet Aydın yazdı: Geri besleme sistemi hiçbir araçta yok. Pedalın hükmü olmaz bu durumda Gaz pedalı yanlış bir kavram oldu. Ölçülen veri gaz kelebeği konumu. Gaz kelebeği açıldıkca motor yüke biniyor. Geri besleme derken neyi kasteddin anlamadım abi. Yorum bağlantısı
Servet Aydın 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 Pedalın basma oranı ile devir oranı. Pedala %20 basıldı, motor diyecek ki, o oranda ben 3000 dd döneceğim. Bunu yapan sistem yok. Yüke göre devir düşüyor veya yükseliyor. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 1 Ocak 2020 Paylaş 1 Ocak 2020 pedal konumu sabitken, düz yolda rampaya vurunca load ölçümüne bakarak daha iyi fikirler çıkar Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Tüketimle alakalı Ayten konularında tek bir konudan mı ilerlesek? Kaç tane tüketimle alakalı konu var, her biri parça parça farklı bölümlerde. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Metin Akbal yazdı: Tüketimle alakalı Ayten konularında tek bir konudan mı ilerlesek? Kaç tane tüketimle alakalı konu var, her biri parça parça farklı bölümlerde. Yok bu tüketim videosu değil, sensör referans videosu. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Ilk giris cumlesi hipermil yaparak girdik ama. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Metin Akbal yazdı: Ilk giris cumlesi hipermil yaparak girdik ama. İyide benim her sürüşüm hipermil. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Ocak 2020 Paylaş 2 Ocak 2020 Iyi de her surus icin ayri konu mu acalim? Her surus hipermil ise tek tip bir konu yeterlidir. 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Ocak 2020 Yazar Paylaş 2 Ocak 2020 Metin Akbal yazdı: Iyi de her surus icin ayri konu mu acalim? Her surus hipermil ise tek tip bir konu yeterlidir. Dedimya bu sensör referans videosu. Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Ocak 2020 Paylaş 3 Ocak 2020 Ustad, o zaman buna sürüş diyelim; içerik aynı, mantık aynı, anlatmak istediğin aynı. Şu kadar basarsan bu, bu kadar basarsan şu. Değişen birşey yok. Ha Hasan Kel, ha Kel Hasan (Hasanlar alınmasın ). 1 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Ocak 2020 Paylaş 3 Ocak 2020 Bütün şahsi çekimlerin olduğu hipermil, sürüş, tüketim vs konular ve videolar birleştirilmiştir. Bu tarz konularda tek başlıktan ilerleyelim. Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2020 Yazar Paylaş 3 Ocak 2020 Klimanın motor yükünü, Fiestanın tüketimini, Puntonu yol loglarını hepsini karman çorman etmişn abi Hypermil yazan ne varsa hepsini tek konu yapmışın. 1000 motorlar sollama konusunu bile tüketime atmışın 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Ocak 2020 Paylaş 3 Ocak 2020 Ali Darbaz yazdı: Klimanın motor yükünü, Fiestanın tüketimini, Puntonu yol loglarını hepsini karman çorman etmişn abi Hypermil yazan ne varsa hepsini tek konu yapmışın. 1000 motorlar sollama konusunu bile tüketime atmışın Yönetim bunu uygun gördü. Tek başına alınmış bir karar değil. Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 3 Ocak 2020 Paylaş 3 Ocak 2020 Metin Akbal yazdı: Ustad, o zaman buna sürüş diyelim; içerik aynı, mantık aynı, anlatmak istediğin aynı. Şu kadar basarsan bu, bu kadar basarsan şu. Değişen birşey yok. Ha Hasan Kel, ha Kel Hasan (Hasanlar alınmasın ). Alındım mı alınmadım, alınmışmıyım yooo alınmadım alınmadım... 6 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Ocak 2020 Paylaş 3 Ocak 2020 Hasan Karabekiroglu yazdı: Alındım mı alınmadım, alınmışmıyım yooo alınmadım alınmadım... Du bakiyim valla alinmamissim 😁 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 3 Ocak 2020 Paylaş 3 Ocak 2020 Uzaktan bakınca alınmadığım belli oluyor yani Yorum bağlantısı
Metin Akbal 3 Ocak 2020 Paylaş 3 Ocak 2020 Uzaktan bakınca alınmadığım belli oluyor yani [emoji4] Soyle yazsak Ha Hasan Petrolcu ha Petrolcu Hasan 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 7 Mart 2021 Yazar Paylaş 7 Mart 2021 (düzenlendi) Bu aralar Almanlar Hypermiling yapmaya başladı. Çokca karşıma video çıkıyor. Audi s8 ile yapanıda gördük. Predictif yani ön koşullu çalışan hız sabitleyici denemiş oldular. https://youtu.be/RbtgoGAgiGA 7 Mart 2021 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts