Evren Erakçora 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 Astra J gibi önü görünmeyen bir araçta bile koltuğum en altın bir tık üstünde sırtım biraz yatık koltukta ortanın bir tık gerisinde boy 1.60. Başka türlü rahat edemiyorum vallaha.Tehlikeli oturuş hocam, ani manevra yapamazsın 1 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 Tehlikeli oturuş hocam, ani manevra yapamazsınYok yav yapiyom manevra. Direksiyonun ust kismina bilegim gelecek sekilde de ayarliyim [emoji16] 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 80 kg çok biraz zayıflasan, hypermilling mesafesi uzar bence 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 3 saat önce, Hasan Karabekiroglu yazdı: 80 kg çok biraz zayıflasan, hypermilling mesafesi uzar bence Bastığım yere basma abi 1 1 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 1.90 adamim.Galiba arka koltukta surmek daha uygun olacaktir benim icin 😬 1 Yorum bağlantısı
Hasan Karabekiroglu 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 3 saat önce, Emre Şimşek yazdı: Bastığım yere basma abi Nolmuş mesajı okumadan atlamış olabilirim.. Aynı şeyi düşünmüş olabiliriz.. Karda yürürüm izimi belli etmem 1 Yorum bağlantısı
Kürşat Gönüllü 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 (Direksiyonu azami düzeyde kol değiştirmeden , geyik manevrasını yapabileceğim şekilde ( zamanında 1 defa kazadan kurtardı bu geyik manevrası) Geyik Manevrasını ben gözden kaçırmışım..Neydi !?😃 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2019 Yazar Paylaş 3 Ocak 2019 Merhaba 1,0 motordan açılan her şalterin ne kadar yük bindirdiğini ölçtüğüm test videom. 2 Yorum bağlantısı
Alpay Sumer 3 Ocak 2019 Paylaş 3 Ocak 2019 (düzenlendi) Sizede günay i10 😊 Silecekleri de calistirsaydiniz Durum degisirmiydi? 3.04 ten 3.10 a kadar alternatörün ahını almişsiniz.😊 3 Ocak 2019 tarihinde Alpay Sumer tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2019 Yazar Paylaş 3 Ocak 2019 Şimdi, Alpay Sumer yazdı: Silecekleri de calistirsaydiniz Durum degisirmiydi? 3.04 ten 3.10 a kadar alternatörün ahını almişsiniz.😊 Yapacak bişey yok, sabah saatlerinde işe gelirken + silecek ekle ona. Bu sabah kısaları ve havalandırmayı son 1 km kala kapattım. Az daha bana biri geçiriyordu kavşakta. Hata ondaydı ama bende erken fark edemedim adamı. Self Defens yapamadık. Bu sebeble tövbeliyim. İsterse alternatör yansın. Bu havalarda full elektrik yükleniyoruz malesef Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 3 Ocak 2019 Yazar Paylaş 3 Ocak 2019 16 saat önce, Kürşat Gönüllü yazdı: (Direksiyonu azami düzeyde kol değiştirmeden , geyik manevrasını yapabileceğim şekilde ( zamanında 1 defa kazadan kurtardı bu geyik manevrası) Geyik Manevrasını ben gözden kaçırmışım..Neydi !?😃 vide 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 3 Ocak 2019 Paylaş 3 Ocak 2019 7 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Yapacak bişey yok, sabah saatlerinde işe gelirken + silecek ekle ona. Bu sabah kısaları ve havalandırmayı son 1 km kala kapattım. Az daha bana biri geçiriyordu kavşakta. Hata ondaydı ama bende erken fark edemedim adamı. Self Defens yapamadık. Bu sebeble tövbeliyim. İsterse alternatör yansın. Bu havalarda full elektrik yükleniyoruz malesef Ya bisey olmaz sür abi keyfıne bak bozulursa allah kolaylıgını verır 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 3 Ocak 2019 Paylaş 3 Ocak 2019 1.0 motor hacmi Mercedes için konfor ekipmanına yetmez hele yeni e s felan olsa 1.0 da o aküye yetişemez 1 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 3 Ocak 2019 Paylaş 3 Ocak 2019 Takın kaliteli 1 farad kapasitör hiç derdiniz tasanız kalmaz. Çekişte yükte bile fayda bile eder 1 Yorum bağlantısı
Erkan Işık 3 Ocak 2019 Paylaş 3 Ocak 2019 8 dakika önce, Hakan Tarım yazdı: Takın kaliteli 1 farad kapasitör hiç derdiniz tasanız kalmaz. Çekişte yükte bile fayda bile eder 8 dakika önce, Hakan Tarım yazdı: Takın kaliteli 1 farad kapasitör hiç derdiniz tasanız kalmaz. Çekişte yükte bile fayda bile eder 1000 motoru satsın gıtsın bari 1.2 sını alsın aracın arabada rahat etsın kendısıde 1 Yorum bağlantısı
Hakan Tarım 3 Ocak 2019 Paylaş 3 Ocak 2019 15 dakika önce, Erkan Işık yazdı: 1000 motoru satsın gıtsın bari 1.2 sını alsın aracın arabada rahat etsın kendısıde real 1 farad kapasitör +10 ps dertsiz tasasız 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 3 Ocak 2019 Paylaş 3 Ocak 2019 1 farat ile anca park lambasına fayda olur. Ayrıca kondansatör dolum anında akıllara zarar akım çeker cicim Epey bir değişiklik gerekir kondansatör modifiyesi için 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 4 Ocak 2019 Yazar Paylaş 4 Ocak 2019 Benim elektriksel manada şikayetim kalmadı. Sadece bilgilendirme olsun diye buraya paylaştım. Bu tip teknik verilere ulaşmak pekte kolay olmuyor. Aracımın taş çatlasa topu topu 25 30 beygirini kullanıyorum. İşe gidiş geliş maliyetim 7-8 lirayı geçmiyor. 1 senede yarattığı ekonomik tasarruf oranı 1,4 benzinli Fiat Egea baz alındığında 15000 km için 2500 tl yi buluyor. Yani arabayı kullandıkça, vergi borcu bakım ve sigorta gibi işletme maliyetini yarattığı tasarruf ile ödeyebiliyorum. Yani benim yüksek motor gücü , güçlü bir alternatör veya ek bir aküye ihtiyacım yok.Bu motora binilen ekstra %20 yük rölantide 800 devir için geçerli. Araba 2500 devir çevirdiğinde , rölantiye oranla makas epey bir açılıyor. Rölantide 5 beygir üreten araba 2500 devir dakikada 29 beygir güc üretebiliyor ki (dip gazda ) buda kaybın oranını epey düşürüyor. Bana gerçekten yarattığı iki eksi var. Vites değiştirme esnasında hızlı devir düşüyor, kalkışlarda hafif ara gaz vermek gerekiyor. İster inanının ister inanmayın. Bu arabayı ailem izin verdiği sürece patlayana çatlaya kadar kullanmak isterdim Ama aile genişledikçe, arabanın hacimsel vasfı düşüyor. 8 saat önce, Servet Aydın yazdı: 1 farat ile anca park lambasına fayda olur. Ayrıca kondansatör dolum anında akıllara zarar akım çeker cicim Epey bir değişiklik gerekir kondansatör modifiyesi için Abi 45 ah eski akümü, 60 ah yeni aküme paralel bağlarsam, (bagajdan) başıma ne işler gelir . sen onu söyle Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat 2019 Yazar Paylaş 6 Şubat 2019 Merhaba İki bölümden meydana gelen bir video hazırladım. Fabrikadan LPG sistemine sahip aracımı, şehir içi yoğun trafikte denedim. Motorun Sıkışık trafikte harareti ve sıkışık trafikteki yakıt tüketimi gibi verilerini inceledim. Videoya bakıldığında ortalama yakıt tüketimi, sıkışık trafiğin göbeğinde 8,5 litre lpg'ye yükselmiş. Motor sıcaklığı ise, rampada yaşanan sıkışık trafik esnasında ise 92 dereceye vurmuş. Bilgilerinize Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Şubat 2019 Paylaş 6 Şubat 2019 20 dakika önce, Ali Darbaz yazdı: Motor sıcaklığı ise, rampada yaşanan sıkışık trafik esnasında ise 92 dereceye vurmuş. Bilgilerinize 92 ler den yukarı çıkmıyor mu hiç? genelde? Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat 2019 Yazar Paylaş 6 Şubat 2019 6 dakika önce, Çağlar Bayur yazdı: 92 ler den yukarı çıkmıyor mu hiç? genelde? En yüksek 97 derece hocam. 97 derece ulaştığı anda fan açar, 87 dereceye düşer. Rampa aşaği vitesde indiğimde ise en düşük 85 derece. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 6 Şubat 2019 Paylaş 6 Şubat 2019 siz bakmışsınızdır tüm i10 ler böyle mi 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 6 Şubat 2019 Yazar Paylaş 6 Şubat 2019 Şimdi, Çağlar Bayur yazdı: siz bakmışsınızdır tüm i10 ler böyle mi Hocam benim yaptığım bu deneme, normal benzinli 1,0 ve fabrikasyon lpgli 1.0 manualler için geçerli. Mühtemelen 1,0 otomatikte soğurma performansı aynıdır. Fakat 4 silindirli ve otomatik 1,2 motorlar için yorum yapamıyorum Burda aynı bilgilere sahip sıkışık olamayan trafikteki performansı. 1 Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 7 Şubat 2019 Paylaş 7 Şubat 2019 Trip lpk değeri ne kadar doğru. Aynı program ben de de vardı yol bilgisayarından farklı değerler olurdum. LPG değeri için zaten hiç uymuyordu 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts