Mustafa Arıkan 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 Güzel inceleme olmuş. Ancak bu motor rakiplerinden çok fazla yakıyor. Kona’da da durum çok değişmemiş. 2.0 T4 190hp Volvo’dan bile çok yakıyor. Tucson’da da kullanıcılar yakıttan şikayetçiydi zaten. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 Dün, taze taze bunu yolda gördük, çok hoş duruyor, fiyatlatına bakınca segment üstü bir model olmuş ama Yorum bağlantısı
Servet Aydın 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 8 saat önce, Ali Darbaz yazdı: Arabanın, 1,6 177 beygir turbo benzinli motoru vardı hocam. Sürekli 4x4 ve 50 km hıza kadar difransiyel kilidi vardı. Esp sistemine güvenerek, patinaj çeken lastiğe fren yaparak , boşta kalan lastiğe güc aktarma ilkesine sahip. Çok basit 4x4 sistemi var. Mekanik kilit yok . Haldex benden bu kadar demez ise kar küreme makinası gibi çalışır Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 7 saat önce, Mehmet Ozyurek yazdı: Hyundai başardı bu işi.. Helal olsun.. jaguar E paceden bin kat güzel (400 bin TL) Yorum bağlantısı
Oğuz Yılmaz 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 Bu haftasonu arkadasimla boluya gittik geldik iki araba. Kendisinde bundan var. Sekli semali baya guzel, aynadan afilli gozukuyor. Tipi sayesinde kaybetmeniz imkansiz hemen belli oluyor dikiz aynasinda:) gidisi de cok iyidi ben begendim kendisi de memnun. Yakista 9-10 diyorlar gercek kullanici deneyimi. Daha az yaksa guzel olurdu tabii. Yorum bağlantısı
Mustafa Tüfekçi 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 Korna anladım neyi test ettiler diye girdim konuya 1 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 Ben de ne röle taktım ne pompa yaktım. Yorum bağlantısı
Ali Gök 24 Aralık 2018 Paylaş 24 Aralık 2018 benzini gırtlak dolu tutuoyorum. pompa rahat çalışır derler. her lpg li aracı olanada tavsiye ederim 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 25 Aralık 2018 Yazar Paylaş 25 Aralık 2018 Bu haftasonu, benimle yeşil istanbul turu yapmak isteyen varmı. Yorum bağlantısı
Ali Gök 25 Aralık 2018 Paylaş 25 Aralık 2018 On 24.12.2018 at 14:59, Dogan Arsiray yazdı: tam bir salaklık örneği. turkmenistan da, devlet başkanı olurda oradan geçerse, rahatsız olmasın diye farlar kapalı geziyor insanlar. Resmen kerizlik. Doyabildiğine sömürürler böyle zihniyeti Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 27 Aralık 2018 Paylaş 27 Aralık 2018 On 23.12.2018 at 19:42, Koray Demir yazdı: Riske neden risk ekliyoruz peki? Siz hep hayata bu şekilde hep olumsuzluklarla mı bakıyorsunuz. Yaptığınız her işin olumsuz yönünü düşünürseniz hayat çekilmez olur. Birşeyi ne kadar çok ince düşünürseniz o iş mutlaka başınıza geliyor. O yüzden biraz rahat düşünün. Nefes alırken dikkat edin 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Aralık 2018 Paylaş 27 Aralık 2018 1 saat önce, Mehmet Kaya yazdı: Siz hep hayata bu şekilde hep olumsuzluklarla mı bakıyorsunuz. Yaptığınız her işin olumsuz yönünü düşünürseniz hayat çekilmez olur. Birşeyi ne kadar çok ince düşünürseniz o iş mutlaka başınıza geliyor. O yüzden biraz rahat düşünün. Nefes alırken dikkat edin Hayır bilakis olumsuzluk değil pimpirikli adamım ben. Gelgelelim fazla rahat adamı da sevmem 😊 Gelecekse gelsin baş göz üstüne. Tedbir bizden takdir Allah’tan değerli hocam... Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 27 Aralık 2018 Paylaş 27 Aralık 2018 49 dakika önce, Koray Demir yazdı: Hayır bilakis olumsuzluk değil pimpirikli adamım ben. Gelgelelim fazla rahat adamı da sevmem 😊 Gelecekse gelsin baş göz üstüne. Tedbir bizden takdir Allah’tan değerli hocam... Hep olumsuzlukları düşünmek pimpiriklilik. Rahatlık konusunda valla eskiden aranın her yerini dinlerdim yok şu yok bu derken ömrüm bitti. Şimdi nerde kaldı orda bırak süper rahat Hep ya şu olursa ya bu olursa diyerek ve sürekli tedbir alarak yaşanmaz Bizde tedbir alırız ama sizin kadar ya şu olursa ya bu olursa diyerek yaşamam. 2 1 Yorum bağlantısı
Koray Demir 27 Aralık 2018 Paylaş 27 Aralık 2018 2 saat önce, Mehmet Kaya yazdı: Hep olumsuzlukları düşünmek pimpiriklilik. Rahatlık konusunda valla eskiden aranın her yerini dinlerdim yok şu yok bu derken ömrüm bitti. Şimdi nerde kaldı orda bırak süper rahat Hep ya şu olursa ya bu olursa diyerek ve sürekli tedbir alarak yaşanmaz Bizde tedbir alırız ama sizin kadar ya şu olursa ya bu olursa diyerek yaşamam. Eyvallah. Demek ki hocanın dediğini yap yaptığını yapma 😂😂 1 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 Ocak 2019 Yazar Paylaş 1 Ocak 2019 (düzenlendi) Merhaba. Arabaya maksimum duzeyde kontrol altinda tutmak amaciyla yaptigim ayarlari paylasmak istiyorum. Boyum 185 cm. Kilom var 80. Dış dikiz aynalarimin ayarina gelirsek. Aracin hic bir parçasi aynanin kadrajinda olmaz. Düz yolda ufuk tam aynanin ortasina gelir. İç dikiz aynam yolculari görmekten öte, bakilinca görülcek en uzak noktaya merkezlenmiştir. Camlarda etiket, süs asla olmaz. Düzenli olarak aynalarimi ve camlarimi temizlerim. Arabanin bütünü kirli ama cam aynalar hep piril pirildir. Sürüş sirasinda her yeri görmek kontrolum altinda tutmak isterim. Azami seviyede görüş seviyesine sahip olmak size tehlikeleri erken farketmenizi sağlar. Boy 1,85. Koltuk ayarım en önden 1 tık geride, Koltuk bel desteği neredeyse dik. Ayak gaz pedalına en iyi oranda basacak, topuktan alacağı en iyi destek noktasında tutacak pozisyonda Debriyajın dibine kadar basabilecek. Tam basış ve Tam çekiş sırasında en iyi dozaj lamayı yapacağım şekilde topuktan desteklenecek. Ayağımı komple debriyajdan çektiğimde istirahat noktasında dinlendire bildiğim. Direksiyonu azami düzeyde kol değiştirmeden , geyik manevrasını yapabileceğim şekilde ( zamanında 1 defa kazadan kurtardı bu geyik manevrası) Sürüş esnasında, iyi dozladığım gaz, fren ve debriyaj aracımı yıpratmaktan kurtardığı gibi yakıtı da azaltacaktır. Debriyajın dibine kadar basıldığını anlamak mühimdir. Gaz pedalında ilk %40 orana kadar ince ayar yapabilecek bir topuk desteği sizi tasarrufa sürükler. Ayakkabınızın içinde parmaklarınızı pençe gibi yapabilceğiniz ince yazlık bir ayakkabı, pedal ince ayar üzerindeki artırır. Koltuk yüksekliği en aşağıda, böylece, dizler çok fazla kırılmadan, bacak pedal hizası sağlanmış oluyor. Ön cam çok yatık olması sebebiyle, biraz uzun bir ayak alanımız var. Görüntü dar gibi gözksede, aslında göründüğü gibi değil. Denemeniz lazım 1 Ocak 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 1 Ocak 2019 Paylaş 1 Ocak 2019 Evet doğru, sol ayna sol tarafı göstermeli , sağ ayna sağ tarafı göstermeli, orta ayna tam arkayı. 2 Yorum bağlantısı
Mustafa Arıkan 1 Ocak 2019 Paylaş 1 Ocak 2019 1.85 boyla o ufacık arabada koltuğu en önden bir tık geride ve dik sırtlıkla nasıl kullanıyorsunuz? Diğerleri tamam ama koltuk pozisyonu bence sıkıntı. 2 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 1 Ocak 2019 Yazar Paylaş 1 Ocak 2019 (düzenlendi) 1 dakika önce, Mustafa Arıkan yazdı: 1.85 boyla o ufacık arabada koltuğu en önden bir tık geride ve dik sırtlıkla nasıl kullanıyorsunuz? Diğerleri tamam ama koltuk pozisyonu bence sıkıntı. Sıkıntı yok hocam ortamlama molasız 3 saat kullanıyorum. Ayrıca benim arabada ayak kısmı biraz uzun. Koltuğu birazcık geri çeksek, 5nci vitese yeterli erişimim olmuyor. Takarken iyi hissettirmiyor. Biraz dik olmalıki, kolum o 5nci vitese randımanlı kullanabilsin 1 Ocak 2019 tarihinde Ali Darbaz tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Ahmet İhsan Akşen 1 Ocak 2019 Paylaş 1 Ocak 2019 1.85 boyla o ufacık arabada koltuğu en önden bir tık geride ve dik sırtlıkla nasıl kullanıyorsunuz? Diğerleri tamam ama koltuk pozisyonu bence sıkıntı. 182 yim, ficus 2 de koltuk orta-arka arası, fotoğrafa bakarken sıkıştım [emoji16] 2 Yorum bağlantısı
Metin Mankal 1 Ocak 2019 Paylaş 1 Ocak 2019 Benim boy 1.84..Sanırım o koltuk ayarı en arkada olurdu.Fotoğrafa bakınca belime bir ağrı saplandı..Ön görüş alanı en geniş araçlardan birisini kullanıyorum.Koltuğum en gerinin iki tık önünde.(Nası bi cümle olduysa artık..Anlayın işte..) 3 Yorum bağlantısı
Selim Bilgin 1 Ocak 2019 Paylaş 1 Ocak 2019 O koltuk ayarında ben oraya giremem sanırım. Bir de otururken foto almak lazım. 1 Yorum bağlantısı
Emre Şimşek 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 Bence biraz kilo verirseniz optimum sürüş olur Ali Bey. 4 3 Yorum bağlantısı
Ali Darbaz 2 Ocak 2019 Yazar Paylaş 2 Ocak 2019 52 dakika önce, Emre Şimşek yazdı: Bence biraz kilo verirseniz optimum sürüş olur Ali Bey. Onun içinde çabaliyoruz.. 2 Yorum bağlantısı
Metin Akbal 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 Astra J gibi önü görünmeyen bir araçta bile koltuğum en altın bir tık üstünde sırtım biraz yatık koltukta ortanın bir tık gerisinde boy 1.60. Başka türlü rahat edemiyorum vallaha. Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 2 Ocak 2019 Paylaş 2 Ocak 2019 1.72 boyumla Duster'da geriden 2 tık öndeyim. Oturma pozisyonunda bi hata olmalı bence. Defansif sürüşte öğretmişlerdi nasıl oturulması gerektiğini. 2 Yorum bağlantısı
Recommended Posts