İçeriğe Yönlendir

Bu Işten Nasıl Kurtulurum?


Tayfun Özcan

Recommended Posts

Tayfun Özcan

Tüm forumdaşlara öncelikli olarak merhabalar.

 

Sizlere başımdan geçen, iki günden beri de bıkkınlık noktasına getirmiş tatsız bir olaydan bahsetmek istiyorum. Belki aranızda benzer tecrübeleri olup yardım edebilecek birileri vardır.

21 Aralığı 22 Aralığa bağlayan gece yarısı, Akbank kredi kartımla kliksa.com üzerinden bir buzdolabı alışverişi yaptım. Rakam benim kartımdan tahsil edilmesine rağmen, kliksa kendilerine herhangi bir ödemenin ulaşmadığını iddia ediyor ve dolayısı ile siparişi onaylamıyor. Akbank’ı arıyorum biz ödedik diyor, kliksa’yı arıyorum biz almadık diyor. İki günden beri belki 30 kere telefon görüşmesi yaptım. Dün en son gece yarısı olduğu için muhasebeye geçmemiş olabilir ama bu gece hallolur dediler ama gene değişen bir şey yok.

 

Fikrini beyan eden herkese şimdiden teşekkürler.

Yorum bağlantısı
Serdar Güngör

Akbank müşteri hizmetlerini arayıp,yapmış olduğunuz alışverişi iptal edin,iptal işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sipariş verin.

  • Beğen 7
Yorum bağlantısı
Murat Dere

Bankadan antetli kağıda, ıslak imzalı belge alınır. Kliksa'dan da paranın alınmadığına dair bir belge alınır. Tüketici mahkemesine gidilir. Derim ben.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Tayfun Özcan

Akbank müşteri hizmetlerini arayıp,yapmış olduğunuz alışverişi iptal edin,iptal işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sipariş verin.

Deniyorum ama bizden ödeme bizden çıkmış, kliksa'nın iade etmesi gerek diyorlar.

Yorum bağlantısı
Serdar Güngör

Deniyorum ama bizden ödeme bizden çıkmış, kliksa'nın iade etmesi gerek diyorlar.

 

O zaman akbank ve kliksa müşteri hizmetleri bu durumu kendi aralarında çözmesi gerek ama her iki taraf içinde sıkıntılı bir durum :)

Yorum bağlantısı
Recep Güney
(düzenlendi)

Tuketici haklari hakem heyetine basvuru yapin sozle telefon gorusmesi ile ugrastirirlar sizi. Akbank dan ekstrenizi alip mahkemeye gidin odemeyi yaptim kliksa gonderim yapmadi diyin onlar ugrassinlar almadiklarini ispatlamak icin.

tarihinde Recep Güney tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
İnan Çınar

Tuketici haklari hakem heyetine basvuru yapin sozle telefon gorusmesi ile ugrastirirlar sizi. Akbank dan ekstrenizi alip mahkemeye gidin odemeyi yaptim kliksa gonderim yapmadi diyin onlar ugrassinlar almadiklarini ispatlamak icin.

+1

Kliksa almadığını ispatlasin. Üçkağıtta sınır yok. Bankalar arasında para kaybolur. Hesaptan çıkan para ulaşmadı derler. Ne bu milletin bankalardan çektiği. ...

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör

Kliksa sabancı holdinge  ait. Adlarını kötüye çıkarmazlar .Akbank da aynı grup. Muhtemelen kayıtlar da bir aksaklık olmuştur. Kayıtlı ödemeler kaybolmaz. Mutlaka çıkacaktır. Belki isim benzerliği vs . gibi başka birine kaydettiler. Akbank ekstrenizi kliksa ya  mail atın. Çözülecektir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil

Provizyonda bekliyor olabilir. Donem içi hareketleri kontrol edin.

Katılıyorum canınızı sıkmayın siz online işlemlerden bakın ödeme çıkmışsa ille görünür çıktısını alıp kliksa ya yollayın halletmeleri lazım, eğer fake kliksa sitesi fln değilse sıkıntı çıkmaz illa çözülür.

Yorum bağlantısı
Burak Gülnar

Kliksa Sabancı bünyesinde, kesinlikle aksi bir şey olacağını sanmam. Aynı siteden bende 3.000 tl civarı bir tv almıştım hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yaptığınız işlem Provizyon da bekliyor olmasın ?

Yorum bağlantısı
Metin Emer

Benzer bir olay daha önce başıma geldi

Avea dan online olarak garanti kredi kartım ile lira yükledim kredi kartımdan para çekildi ama yükleme olmadı banka avea'yi oda bankayı suçladı durdu banka hesap extresini gönderdi Avea'ya faxladim yine olmadı

Gelelim sonuca miktar fazla olmadıgı icin ugraşmaktan bıktım numaramı başka bir şirkete taşıdım

Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran

Kliksa ve Akbank aynı gruptalar. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yani en azından art niyet yoktur diyeyim. Kendiliğinden 1-2 güne düzelir bence..

Yorum bağlantısı
Metin Emer

Bu tür durumlar nadir'de olsa oluyor aslında banka gercekten ödemeyi yapıyor ama ürün aldığınız Sirket gerçekten ödemeyi almıyor para ortada sihir gibi kayıp oluyor tek çare bankanın ödemeyi iptal etmesi onlarda maalesef bunu yapmıyor tek çare tüketici mahkemesi gibi görünüyor

Yorum bağlantısı
Ferhat Bulut

Kliksa sağlamdır şüphe etmeyin. Bende bir çok kez ürün aldım sıkıntı yaşamadım. Ödeme esnasında nette anlık bir kopma olasılığı ile para karşı hesaba geçmemiş olabilir. Bankadan extrenizi alın kliksaya mail ile gönderin. Yaptınız ve sonuç alamadıysanız thh veya mahkeme yolu ile alırsınız, onlar utanırlar. Hiç sanmam ama[emoji53]

Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2

Ödeme gecikebilir aynısını bende yasadım 3 gün sürmüştü sanırım

Yorum bağlantısı
Ünal Doğar

Olay şu aslında ödemeyi 3d ile yapmadığınuız için onay biraz uzun sürüyor veya işler karışabiliyor.Bankayı arayıp karttan çekimin onay numarası gibi bir şey var onu isteyip o kodu kliksaya söylediniz mi ollay çözülür.Yüklü alışverişlerde banka ve site kendini sağlama almak için süreci uzatabiliyor.O nedenle 3d onay kodunu yüksek mevlalı alımlarda kullanın.

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...