Tayfun Özcan 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Tüm forumdaşlara öncelikli olarak merhabalar. Sizlere başımdan geçen, iki günden beri de bıkkınlık noktasına getirmiş tatsız bir olaydan bahsetmek istiyorum. Belki aranızda benzer tecrübeleri olup yardım edebilecek birileri vardır. 21 Aralığı 22 Aralığa bağlayan gece yarısı, Akbank kredi kartımla kliksa.com üzerinden bir buzdolabı alışverişi yaptım. Rakam benim kartımdan tahsil edilmesine rağmen, kliksa kendilerine herhangi bir ödemenin ulaşmadığını iddia ediyor ve dolayısı ile siparişi onaylamıyor. Akbank’ı arıyorum biz ödedik diyor, kliksa’yı arıyorum biz almadık diyor. İki günden beri belki 30 kere telefon görüşmesi yaptım. Dün en son gece yarısı olduğu için muhasebeye geçmemiş olabilir ama bu gece hallolur dediler ama gene değişen bir şey yok. Fikrini beyan eden herkese şimdiden teşekkürler. Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Akbank müşteri hizmetlerini arayıp,yapmış olduğunuz alışverişi iptal edin,iptal işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sipariş verin. 7 Yorum bağlantısı
Murat Dere 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Bankadan antetli kağıda, ıslak imzalı belge alınır. Kliksa'dan da paranın alınmadığına dair bir belge alınır. Tüketici mahkemesine gidilir. Derim ben. 1 Yorum bağlantısı
Tayfun Özcan 23 Aralık 2014 Yazar Paylaş 23 Aralık 2014 Akbank müşteri hizmetlerini arayıp,yapmış olduğunuz alışverişi iptal edin,iptal işlemi gerçekleştikten sonra tekrar sipariş verin. Deniyorum ama bizden ödeme bizden çıkmış, kliksa'nın iade etmesi gerek diyorlar. Yorum bağlantısı
Misafir 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Bu durumda banka ile Kliksa arasında çözülmesi gerekir olay. Ama siz koşturmanız lazım sanırım.. Yorum bağlantısı
Serdar Güngör 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Deniyorum ama bizden ödeme bizden çıkmış, kliksa'nın iade etmesi gerek diyorlar. O zaman akbank ve kliksa müşteri hizmetleri bu durumu kendi aralarında çözmesi gerek ama her iki taraf içinde sıkıntılı bir durum Yorum bağlantısı
Recep Güney 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 (düzenlendi) Tuketici haklari hakem heyetine basvuru yapin sozle telefon gorusmesi ile ugrastirirlar sizi. Akbank dan ekstrenizi alip mahkemeye gidin odemeyi yaptim kliksa gonderim yapmadi diyin onlar ugrassinlar almadiklarini ispatlamak icin. 23 Aralık 2014 tarihinde Recep Güney tarafından düzenlendi 2 Yorum bağlantısı
İnan Çınar 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Tuketici haklari hakem heyetine basvuru yapin sozle telefon gorusmesi ile ugrastirirlar sizi. Akbank dan ekstrenizi alip mahkemeye gidin odemeyi yaptim kliksa gonderim yapmadi diyin onlar ugrassinlar almadiklarini ispatlamak icin.+1Kliksa almadığını ispatlasin. Üçkağıtta sınır yok. Bankalar arasında para kaybolur. Hesaptan çıkan para ulaşmadı derler. Ne bu milletin bankalardan çektiği. ... 2 Yorum bağlantısı
Haşmet Güngör 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Kliksa sabancı holdinge ait. Adlarını kötüye çıkarmazlar .Akbank da aynı grup. Muhtemelen kayıtlar da bir aksaklık olmuştur. Kayıtlı ödemeler kaybolmaz. Mutlaka çıkacaktır. Belki isim benzerliği vs . gibi başka birine kaydettiler. Akbank ekstrenizi kliksa ya mail atın. Çözülecektir. 1 Yorum bağlantısı
Sani Gerşon 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 1-2 gün bekleyin, her şey düzelecektir derim. Yorum bağlantısı
Selim Kaya 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Provizyonda bekliyor olabilir. Donem içi hareketleri kontrol edin. Yorum bağlantısı
Mesut Eyibil 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Provizyonda bekliyor olabilir. Donem içi hareketleri kontrol edin. Katılıyorum canınızı sıkmayın siz online işlemlerden bakın ödeme çıkmışsa ille görünür çıktısını alıp kliksa ya yollayın halletmeleri lazım, eğer fake kliksa sitesi fln değilse sıkıntı çıkmaz illa çözülür. Yorum bağlantısı
Burak Gülnar 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Kliksa Sabancı bünyesinde, kesinlikle aksi bir şey olacağını sanmam. Aynı siteden bende 3.000 tl civarı bir tv almıştım hiç bir sıkıntı yaşamadım. Yaptığınız işlem Provizyon da bekliyor olmasın ? Yorum bağlantısı
Metin Emer 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Benzer bir olay daha önce başıma geldi Avea dan online olarak garanti kredi kartım ile lira yükledim kredi kartımdan para çekildi ama yükleme olmadı banka avea'yi oda bankayı suçladı durdu banka hesap extresini gönderdi Avea'ya faxladim yine olmadı Gelelim sonuca miktar fazla olmadıgı icin ugraşmaktan bıktım numaramı başka bir şirkete taşıdım Yorum bağlantısı
Ayhan Onaran 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Kliksa ve Akbank aynı gruptalar. Sıkıntı olacağını sanmıyorum. Yani en azından art niyet yoktur diyeyim. Kendiliğinden 1-2 güne düzelir bence.. Yorum bağlantısı
Metin Emer 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Bu tür durumlar nadir'de olsa oluyor aslında banka gercekten ödemeyi yapıyor ama ürün aldığınız Sirket gerçekten ödemeyi almıyor para ortada sihir gibi kayıp oluyor tek çare bankanın ödemeyi iptal etmesi onlarda maalesef bunu yapmıyor tek çare tüketici mahkemesi gibi görünüyor Yorum bağlantısı
Ferhat Bulut 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Kliksa sağlamdır şüphe etmeyin. Bende bir çok kez ürün aldım sıkıntı yaşamadım. Ödeme esnasında nette anlık bir kopma olasılığı ile para karşı hesaba geçmemiş olabilir. Bankadan extrenizi alın kliksaya mail ile gönderin. Yaptınız ve sonuç alamadıysanız thh veya mahkeme yolu ile alırsınız, onlar utanırlar. Hiç sanmam ama[emoji53] Yorum bağlantısı
Mustafa Şahin2 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Ödeme gecikebilir aynısını bende yasadım 3 gün sürmüştü sanırım Yorum bağlantısı
Ünal Doğar 23 Aralık 2014 Paylaş 23 Aralık 2014 Olay şu aslında ödemeyi 3d ile yapmadığınuız için onay biraz uzun sürüyor veya işler karışabiliyor.Bankayı arayıp karttan çekimin onay numarası gibi bir şey var onu isteyip o kodu kliksaya söylediniz mi ollay çözülür.Yüklü alışverişlerde banka ve site kendini sağlama almak için süreci uzatabiliyor.O nedenle 3d onay kodunu yüksek mevlalı alımlarda kullanın. Yorum bağlantısı
Recommended Posts