Mehmet Göktürk 15 Aralık 2014 Paylaş 15 Aralık 2014 (düzenlendi) problem anlaşılabilir ama gecikmesi yazılımcı hatası. sopalık bir yazılımcı yazmış orasını. Veritabanından geri döndürme işini en kötüsü gece yapması lazım. neymiş o 15 gün? Tabi politika hatası aynı zamanda müşteri hizmetleri ve iş biriminin. 15 Aralık 2014 tarihinde Mehmet Göktürk tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 15 Aralık 2014 Yazar Paylaş 15 Aralık 2014 Inşallah abi iki gün geçti bakalım. Hayırlısı. . . Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 15 Aralık 2014 Yazar Paylaş 15 Aralık 2014 Benim sorunum hata neden oldu değil neden 15 gün zor birşey değil diye düiünüyorum. Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 16 Aralık 2014 Yazar Paylaş 16 Aralık 2014 ne oldu Serdal, bu gün bir gelişme olmadı mı daha. Yok abi henüz bir gelişme olmadı. Gün sayıyorum Mesai saati bitiminde 3 iş günü bitmiş oldu. Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 19 Aralık 2014 Yazar Paylaş 19 Aralık 2014 Bugün param hesabıma geçmiş [emoji3] Yedi gün sonra. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 19 Aralık 2014 Paylaş 19 Aralık 2014 Bugün param hesabıma geçmiş [emoji3] Yedi gün sonra. Çok şükür,hadi gözün aydın Serdal. Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 19 Aralık 2014 Yazar Paylaş 19 Aralık 2014 Allah sevdiği kulunun önce eşeğini kaybettirip sonra da buldurup sevindirirmiş benimki de bu hesap [emoji3] 3 Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 19 Aralık 2014 Yazar Paylaş 19 Aralık 2014 Bunu da görüp öğreneceğimiz varmış. . . Yorum bağlantısı
Murat Ersel Çevik 19 Aralık 2014 Paylaş 19 Aralık 2014 Ziraat Bankası na ait atm çöplüğü denen bir mekanizma var. Bu atm nin ait olduğu şube tüp atm işlemlerini inceleyecek ve parayı iade edecek. Eşim bankacıdır. Şubeyi dürtmek gerekiyor. Geçmiş olsun. 7 günde olsa dönmüş 1 Yorum bağlantısı
Serdal Soysal 19 Aralık 2014 Yazar Paylaş 19 Aralık 2014 Murat abi şubeye gittim atm hesaplarını iki saatte kontrol ettiler açık ya da fazlalık yok dediler. Yk de bizden para çıkmış yapacak bir şey yok dediler. Yk müşteri temdilcisi durum için tutanak tuttu ve ortak hesap adı altında bir yer varmıl oradan ayrıntıları tespit edip iade etmeleri bir hafta sürdü. Yorum bağlantısı
Buğra Höngül 19 Aralık 2014 Paylaş 19 Aralık 2014 Dün aynısı geldi başıma müşteri temsilcisi oedan oraya aktarıyorum derken acil çekmem gereken bi durumdu ama telefon kulağımda baktım onlar bağlayan a kadar sistem düzeltmiş hatasını saat 22 diğer temsilcilerin hepsi doluymuş [emoji35] [emoji35] [emoji35] Yorum bağlantısı
Recommended Posts