İçeriğe Yönlendir

Tsi Fan Club


Mert Yeldan

Recommended Posts

Oğulcan Akıncıoğlu

Ben arabayla istanbuldan cikip ankaraya kadar 130 140 arasi, Ankaradan Mersin'e kadar 110 120 arasi hizla geliyorum. 3 kisi dolu bagaj ile 6.7 yaktim. 2.0 tdci otomatik.

Bu sekilde tsi ne yakardi acaba.

Bayramda Eskişehir - Hereke arası 110-150 arası, otoyolda 150 üstü hızda bagaj dolu tek kişi Yolculuk 251 km sürdü ortalama 6.8 idi vardığımda.

Yorum bağlantısı
Evren Erakçora

Eskişehir Ankara arası

Tek kişi boş bagaj klima açık

Ortalama 120 diyelim belirli yerlerde dip gaz 185 km kapışmalar 160 km hızlar aracı zorladım yakıt 5.6

Dönüşte ise 100 120 arası yer yet 150 ler 4.7 yaktı

1.2 tsi 90 hp polo

Benim Fiesta ile benzer gibi ama polo çok daha güçlü. 

Yorum bağlantısı
Erdal Aydın

Yoğun trafikte kalmadığı sürece üzecek kadar yakmiyor 1.2 tsi. Dün E5 den tuzlaya gittim, dönerken sahil yolundan geldim. Gidişim sakin, dönüşüm epeyi agresif oldu. Kimi ışıkta dip gaz kalktim, sahil boyunca 3500 4000 devir civarı seyrettim, bi ara 6000 devire kadar zorlandım. Eve geldiğimde 76 km nin ortalaması 5.6 idi.

1.2 tsi 110 hp.

Yorum bağlantısı
  • 3 hafta sonra...
Osman Ünal

Rekorumu egale ettim.

Gerçi problem arabada mı şehirde mi bilemedim. 79c0d749553ec5f4cb0825b7babdf89c.jpg

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
R.Bahadır Irmak

Tsi motor üzülmeden kullanılırsa gerçekten az yakıyor, trafiksiz bir şehiriçi düz yol verisi... 1.4 tsi 125hp manuel... uzun süreli ortalama 6.2L

aa3b8d8bd58511726a524f51dbd90195.jpg

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

Rekorumu egale ettim.

Gerçi problem arabada mı şehirde mi bilemedim. 79c0d749553ec5f4cb0825b7babdf89c.jpg

bomobş yol.. 3 satte gitmedikçe..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

1.2 TSI motor 2017 de üretimden kalkacak.

 

EA211 EVO platformu ile 1.5TSI ve 1.0TSI olarak iki ayrı tip standart olacak. 1.0TSI üç silindir, 1.5TSI dört silindir olacak. hayırlı olsun.


Volkswagen-1.5-litre-TSI-evo-engine-05-e


videoyu izleyin: 

 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk

Bu "hayırsızlar" aynı bloktan hem dizel hem benzinli çıkarmaya başladılar çünkü benzini de dizel gibi kullanıyorlar neticede.

Yorum bağlantısı
Misafir

Bu "hayırsızlar" aynı bloktan hem dizel hem benzinli çıkarmaya başladılar çünkü benzini de dizel gibi kullanıyorlar neticede.

[emoji106] [emoji3]
Yorum bağlantısı
Ozlem Kaya
(düzenlendi)

1.2 motoru Golf de bir sure deneme sansim olmustu ve cok sevdim, arkadaslarimin paylastigi yakit tuketimine bakilinca da yuz guldurdugunu goruyoruz. Neden bu motoru kaldirmayi dusunduler, 1.0 Eco yerini doldurabilir mi? Zorlamalarda nasil performans verecek, son kullanici yorumlarinda gorelim bakalim, ama ben cok dogru bir karar olarak gordugumu soyleyemecegim, kucuk motora -performansinin iyi olmasina ragmen- alerjim var cunku. -Onyargi degil denedim. -

Simdi Murat arkadasim saolsun 1.0 i test edebilirsin dedi, kismet olursa ona bakma sansim da olacak.

[emoji106] [emoji3]

Murat senden de 1.0Eco Fan basligi bekliyoruz :) Ama sanirim su an sadece sende var bu motor. tarihinde Ozlem Kaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Fatih Mehmet Uslu

1.0 ecoboost focus aracımı 3 seneden fazla zamandır kullanıyorum. Performans olarak ve tüketim olarak kesinlikle beni üzmedi. Vw 1.0 ecotsi motorun beygir gücü biraz daha düşük olsa da yeterli performansı vereceğini düşünüyorum. Torku yüksek olduğu için ve düşük devirlerden itibaren bu torku verdiği için kullanımı çok keyifli oluyor.

Yorum bağlantısı
Erdal Aydın

1.0 eco motor yanlış bilmiyorsam 2300 devirden itibaren veriyordu max. Torku. Doğruysa biraz can sıkıcı olabilir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Misafir

1.2 motoru Golf de bir sure deneme sansim olmustu ve cok sevdim, arkadaslarimin paylastigi yakit tuketimine bakilinca da yuz guldurdugunu goruyoruz. Neden bu motoru kaldirmayi dusunduler, 1.0 Eco yerini doldurabilir mi? Zorlamalarda nasil performans verecek, son kullanici yorumlarinda gorelim bakalim, ama ben cok dogru bir karar olarak gordugumu soyleyemecegim, kucuk motora -performansinin iyi olmasina ragmen- alerjim var cunku. -Onyargi degil denedim. -

Simdi Murat arkadasim saolsun 1.0 i test edebilirsin dedi, kismet olursa ona bakma sansim da olacak.

Murat senden de 1.0Eco Fan basligi bekliyoruz :) Ama sanirim su an sadece sende var bu motor.

Konuyu müsait bir zamanda açacağım. Aracı istediğin zaman deneyebilirsin ;)
Yorum bağlantısı
  • 3 ay sonra...
Osman Ünal
(düzenlendi)

Uzun zamandır kimse bir şey yazmamış ben hortlatayım bari.

1.2 tsi nin suyu ısımaya başladı galiba.:angry: Arabayı genellikle hafta sonları kullanıyorum yani hafta içi yatıyor, geçen hafta sonu cumartesi öğlen saatlerinde dışarı çıkmak için otoparka inip arabayı çalıştırmak istedim, her zamanki gibi kontağı açtım ışıkların sönmesini beklerken emniyet kemerini taktım akabinde marşa bastım araba çalışır gibi yaptı stop etti, tabi bende kısa süreli bir şok kontağı tekrar kapatıp bir kaç saniye bekledim tekrar açtım ışıkların sönmesini bekledikten sonra tekrar marşa bastım, bu arada bizim marş buton gibi çalışıyor marşa basıp bıraktıktan sonra çalışana kadar marşa basmaya devam ediyor, yaklaşık 5-6 saniye sürekli marş yaptı fakat çalışmadı bende kontağı tekrar kapattım. bu denemeler 4-5 kez devam etti araba bir türlü çalışmıyor artık en son denememde 1-2 saniye marşa bastı ve kesti, ekranda manuel olarak çalıştırın gibi bir şey yazdı.

Bir kaç defa daha denemeden sonra sallantılı bir şekilde pır pır ederek çalışmaya başladı, gaza dokunuyorum tepki vermiyor sallanıp duruyor, bu arada motor arıza lambası (kitapçıkta katalizör ile ilgili uyarı olduğu yazıyor) yanıp sönmeye başladı neyse 10-15 saniye sonra çalışması düzeldi arıza lambasıda söndü. Daha sonra start-stop devre dışı kaldı devreye aldığımda start-stop arızası diyip duruyor, o şekilde işlerimi hallettim gün içinde start-stop arızası da kayboldu bir daha da çalışmama problemi yapmadı.

Ertesi gün (pazar) tekrar dışarı çıktım her zaman ki gibi tek seferde çalıştı problem oluşmadı, o sinirle pazar akşamı otoparka bıraktım bu akşama kadar tekrar denemedim, aslında yarın sabah erkenden kalkıp deneyecektim çalışmaz ise yol yardımı çağırıp, problemi çözdükten sonra arkadaşa gidip sat bunu diyecektim. Bu akşam dışarı çıkmam gerekti, otoparka inip tekrar çalıştırdım hiç bir şey yokmuş gibi yine çalıştı, yarın satılığa çıkmaktan yine kurtuldu:unsure2:eğer bir kez daha böyle bir şey yaparsa pek bi hevesle almış olduğum aşırı basınçlı motora veda edip tekrar atmosferik bir motora döneceğim.:(

 

Edit: Ne uzun yazmışım be ya:D

tarihinde Osman Ünal tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Motor ile ilgili olduğunu sanmıyorum abi

Soğuk hava aküde kapasite kaybı yapmasın?

Yorum bağlantısı
Osman Ünal

Servet, sonuçta motor çalışmadığı için ben suçlu olarak onu görüyorum.

Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

akü gibi tüm belirtiler.

bir detay? marşa basarken havalandırma vs. açıkmı ydı auto konumu vs?

Yorum bağlantısı
Osman Ünal
(düzenlendi)

Akü yü kontrol ettim, takometredeki sıfırlama tuşunda akü kontrol seçeneği var basılı tutunca akünün seviyesini gösteriyor 80% gösterdi.

 

Edit: Aslıda banada ateşleme problemi varmış gibi geldi, çalıştıktan sonra otoparkı çiğ benzin kokusu sardı zaten.

tarihinde Osman Ünal tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Osman Ünal

Analog bir alet bulup bakmam lazım, bendekilerin (Fluke) alayı dijital anlık çökmeleri yakalayamıyorlar.

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Fluke ölçmez yaramaz mundar dandik bozuk leş berbat öğkkk pis kötü hain lanet şirret.. At çöpe yada atma geri dönüşüm için ben şey yaparım onu

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur

%80 ne demekse. neyin 80ni. Voltajın %80 ni ise zaten akü bitmiş diyeceğiz. Gelen akımın ise şarj dinamosu elveda demiş

Yorum bağlantısı
Osman Ünal

Lanet alet 32 yıldır bir tane bile dönüşüme gönderemedim:D

Yorum bağlantısı
Servet Aydın

Hep fluke yüzünden oluyor bunlar, rms ölçümü bozulmuş o yüzden milyonluk araba arıza yapmış

Yorum bağlantısı
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...