Eren Gökmen 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 (düzenlendi) benim arkadasimin babasi pilot ama arkadasim anlamiyor bu islerden hic, sorsam bilmez kesinlikle ama bi kere babasi sirket yüzünden neredeyse uzaydan ucuyoruz demis yukari ciktikca az sürtünme az yakit 3 Aralık 2014 tarihinde Eren Gökmen tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Evren Erakçora 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 Saatte 5 galon yakıyormuş kişi başı. 1000 km de 6 galon yaksa. 24 litre desek. 100 km de 2.4 litre benzin yapar. Benim fiesta 6 litre yaksa ,kişi başı 1.2 litre yapar. Fiesta dan çok yakar ,hatalı hesaplamadıysak. 1 Yorum bağlantısı
Gürçay Hüseyin 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 (düzenlendi) Fiesta'dan kac saat daha erken variyor onu da hesaplayin karsilastirma bir anlam tasisin. 3 Aralık 2014 tarihinde Gürçay Hüseyin tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Eren Gökmen 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 Fiesta'dan kac saat daha erken variyor onu da hesaplayin karsilastirma bir anlam tasisin. bunun sonunda biri gaza gelip ucak almaya calisir benden söylemesi Yorum bağlantısı
İbrahim Akkaya 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 (düzenlendi) Başlık değiştirilip konu kalmalı bence, "uçak biletinde iade neden olmaz" güzel olur! Bir firmayı kötüler gibi olan başlık her google aramasında çıkacaktır. Bence bilette iade olmaması sadece şirketin kendisini korumak için değil tüketiciyi korumak içindir. Erken dönemde aldığın ilk koltuklar ucuzdur. O kontenjan dolunca bir üst fiyatlı koltuklar satılır. Bu şekilde bir ay önce 50TL ye alınan bilet bugün 500TL olur. O ucuz koltuklar uçuşun maaliyetinin büyük kısmını karşılar, diğer satışların büyük çoğunluğuda kar olur. Yani önce maaliyeti çıkarır ve uçuşun gerçekleşmesi kesinlerşir sonra para kazanır. Sizin iptaliniz daha önce ucuza sattığı bileti pahalıya satma fırsatı verir. Asıl korunan bence tüketici. Siz ilk 50 TL lik 20 koltuktan yirminciyi alınca, Yirmibirinci kişi 80TL ödüyor o koltuğa. Keyfe keder yaptığınız iptalde iade olmaması o tüketiciyi koruyor bence. Ayrıca o 50TL lik uçuş bir şekilde gerçekleşmeyecek olursa talep edecebileceğiniz tazminatlar 500TL ödeyenle aynıdır diye düşünüyorum 3 Aralık 2014 tarihinde İbrahim Akkaya tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Misafir 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 Bu uçak şirketleri nasıl kar ediyor merak ediyorum, bilmem kaç yüz milyon dolarlık uçaklar. 50 ,100 tl bilet parası ile çok zor gibi geliyor bana. Adamlar 1 yıllık satışları peşin yapıp yatırım yapıyorlar, o yüzden bilet iadesi almıyorlar işte... Yorum bağlantısı
Serdar Samancıoğlu 3 Aralık 2014 Yazar Paylaş 3 Aralık 2014 Serdar bey, sizi cok iyi anliyorum. Ama bana gore de haksizsiniz. Ucak sirketi size zaten otobus biletinden daha ucuza ucma sansi vermis. Sizin herhangi bir nedenden ucmaktan vazgecmeniz ucak sirketini ilgilendirmez. Ayrica yukarida "benden 16 tl'ye alan bileti bakin kac paraya satmaya calisiyor" dusuncenizde dogru degil. Aciliyet icinde olan biri 250 degil 500 liraya bile alacaktir o bileti. Mesele ucuza uçmak değil. Ben o bilete 500 TL de vermiş olsam, bana iade edecekleri rakam yine 16 TL (vergi + checkin parası) idi. Yani biletin kendi ücretini iade etmiyorlar. Yorum bağlantısı
Sedat Ünsal 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 pgs den 180 liralık uçak biletini iade etmiştim 2 sene önce. yanlış hatırlamıyorsam 40 küsürlü bir rakam kesmişlerdi diye hatırlıyorum. promosyon biletten para aldığınıza dua edin bence. Yorum bağlantısı
Mehmet Göktürk 3 Aralık 2014 Paylaş 3 Aralık 2014 Arkadaşlar bu bilet promosyon falan değil. Ben yaklaşık 1 ay önce falan bu bileti aldığım için böyle ucuza geldi. Ama açıkçası yorumlar beni şaşırttı. Ben parasında değilim onu söyleyim. Ama haksızlığa uğramak hayatta tahammül edemediğim şeylerden biridir. O yüzden bileti de iptal etmeyeceğim. Bana 16 TL iptal bedeli verip o bileti 70 - 80 TL den satamasın yeter ki. buna promosyon deniyor. Eğer isterseniz iade edilebilir türden bilet alabilirsiniz. daha yüksek fiyatı var. Yorum bağlantısı
V.Ceyhun Emir 4 Aralık 2014 Paylaş 4 Aralık 2014 Ben de aynı durumla karşılaştım daha evvel, kullanmadığı bir hizmet için para ödemek rahatsız ediyor kesinlikle ancak ben de çoğunluk gibi firmanın kabahati olduğunu düşünmüyorum. Müşteri hizmet hattının ücreti konusunda ise haklısınız, çok saçma bir uygulama. Onu aşmak için ise yurt dışı destek hattını arayabilirsiniz, ben öyle yaptım Yorum bağlantısı
Misafir 4 Aralık 2014 Paylaş 4 Aralık 2014 Sistemsel olarak belki bu şekilde olabilir işleyiş ama bence de yanlış. Paranın tamamını mantıken iade etmesi gerekli. Tüketici kanununda yada herhangi bir yerde mutlaka vardır bir maddesi. Ama bunu alınan bir mal olarak düşünürsek, 1 ay yada belirlenen süre içerisinde iade edip, paranızı geri almanız gerekli. Firma haklı deniyor. Ama şöyle düşünün. Bankaların kredi kartlarını kullanıyor, bankalardan kredi çekiyorsunuz. Babamızın vermediği parayı, ticari bir kuruluş, kar amaçlı bize veriyor. Sonra bizde haksız yere alınan yıllık kart aidatlarını ve kredi masraflarını geri alabilmek için mahkemelere başvuruyoruz. buda aynı olay. Paramızın tamamı iade edilmeli bence. Kampanya yada promosyon fark etmez. MAğzadan alınan kampanyalı ürünlerinde iadesi mevcuttur. Firmalar hansen yersen için önce kabul etmezler. Ama yasal yollara başvurduğunuzda iş değişir. (Şahsi fikirlerimdir) Yorum bağlantısı
Varol Güner 4 Aralık 2014 Paylaş 4 Aralık 2014 Bu arada Pegasus un bugün ve yarın alınacak biletlemelrinde yüzde 30 indirim var. 5 ocak-15 temmuz tarihleri arasındaki uçuşlarda. Yorum bağlantısı
Serdar Samancıoğlu 4 Aralık 2014 Yazar Paylaş 4 Aralık 2014 (düzenlendi) Bletimin üstüne 1.99 TL gibi bi rakam ödeyerek biletimin tarihini 1 ay sonraya aldım. Yani iptal etmeyip ileri bir tarih için de kullanabiliyorum. Şu durumda problem yok gibi İlk mesajımı güncelleyemiyorum rica etsem son mesajım ilk mesajıma eklenebilir mi son mesajı okumayanların da görmesi açısından 4 Aralık 2014 tarihinde Serdar Samancıoğlu tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts