Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 Elimiz boş ayrılmadık. Akıllı telefon uyumlu eldiven, ledli şemsiye, paha biçilemez imzaalar Birebir toplanan bir Stc. Serdar beye ait. modernize edilmiş bir stc. suspansiyona kadar modern. 40 yıllık team ustası.. 4 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 sanırsın 2 çinli tasarımı ezberleyip kopyalamaya çalışırken, liftten yarış aracını aşırmaya yeltenen King i engelllemeye çalışıyoruz yok yok bunlar hakkat çinli gibi endüstri casusu olmalı... Yahhu bunu biz yaptık ta göremedğimiz ne buldu bu adamlar bakışı.... cosssyyyyy..... el değmemiş 6 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 (düzenlendi) Yahhu bunu biz yaptık ta göremedğimiz ne buldu bu adamlar bakışı.... Amortisörler Koni mi diye bakıyoruz. 15 Kasım 2014 tarihinde Hüseyin Sönmez tarafından düzenlendi 3 Yorum bağlantısı
Hüseyin Sönmez 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 Fren kaliperleri normalde dökme demirden olur bu araçlarda kaliperler kütük çelik cnc de oyularak tek parça yapılmış, artık ne kadar ısıya maruz kalıyorsa. 3 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 (düzenlendi) mükemmel harika büyük bir ziyaret ve değerler 15 Kasım 2014 tarihinde Okan Tan tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Akif Eren 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 O tulumlardan bize vermezler mi acaba gerçekten güzel etkinlik. Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 Ford'un güzel açılımları bunlar, marka imajının düzelmesine yönelik gerekli hamleler. 2013'te 1.6 milyar dolarlık zararı 2014 yılı 1.2 milyar dolarla takip edecek. Türkiye pazarındaki durum malum 2. elde en fazla kaybettiren marka Ford. Üretilen arabalar kötü mü: değil tabiki ralli performansları ve bizlerdeki izlenimleri üst sıralarda. Katılan ekibi kutlarım güzel bir etkinliğe imza atmışlar. 2 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 Ford'un güzel açılımları bunlar, marka imajının düzelmesine yönelik gerekli hamleler. 2013'te 1.6 milyar dolarlık zararı 2014 yılı 1.2 milyar dolarla takip edecek. Türkiye pazarındaki durum malum 2. elde en fazla kaybettiren marka Ford. Üretilen arabalar kötü mü: değil tabiki ralli performansları ve bizlerdeki izlenimleri üst sıralarda. Katılan ekibi kutlarım güzel bir etkinliğe imza atmışlar. ford usa mi etmiş o zararı? Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 ford usa mi etmiş o zararı? Avrupa etmiş başkanı değişmiş: James Jr. D (Jim) Farley yeni başkan olarak Stephen Odell'in yerine geçmiş. Genk, Southamptom ve Deganham fabrikaları kapatılarak kapasite yüzde 80'lere çekilmiş. Bu haftaki Autoshow'da Ford'da "U" Dönüşü başlığında veriliyor konu. Özetle işler iç açıcı değil. Yorum bağlantısı
Misafir 15 Kasım 2014 Paylaş 15 Kasım 2014 Çok istedim ancak is yüzünden katılamadım çok güzel etkinlik olmuş. Gelmişken fiesta için helezon cukka yapardim Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 15 Kasım 2014 Yazar Paylaş 15 Kasım 2014 o rakamlar devede kulak bea. hem yatırıma da bakmalı belkim oralarda bir gider vardır. 2 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 Süper geçen bir organizasyondu gerçekten. Ford rallye Sport Turkey ekibi bizi baştan sona çok iyi ağırladı. Aklımıza gelen tüm teknik soruları ve düşünceleri Serdar Bostancı tek tek yanıtladı sağolsun. Teknik konuda bilgileri çok yüksek bir ekip gerçektenden ford Ralley sport. Bendeki bir kaç resim 3 Yorum bağlantısı
Serkan Karadağ 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 Çok güzel etkinlik, inşallah bize de nasip olur. Yorum bağlantısı
Ayhan Sırtıkara 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 o rakamlar devede kulak bea. hem yatırıma da bakmalı belkim oralarda bir gider vardır. Yatırım tek seferde giderleşmez, faydalı ömrüne göre amortismana tabi tutulur. Ford'un çok çalışması lazım sonuç. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 Ford Rally Sport Turkey ve Serdar Bostancı sayesinde ralli arabaları nasıl olur, maliyeti ne olur ve motor ömrü ne kadar olur öğrendik çok şükür. 2.0 duratec 300hp atmosferik fiesta ralli aracı 9000 devir çeviriyor ve ömrü 1400-1500km oluyormuş. Revizyon maliyeti ise 15 bin euro oluyormuş. Ortalama bir parkur 200km sürüyormuş. Yani bir motor bir sezon anca gidebiliyor. Orjinal stickerlarımızıda aldık 5 Yorum bağlantısı
Fatih Keskin 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 Çok güzel bi gündü. Bol bol foto var bende en yakın zamanda eklerim. Lise yıllarında bi oto dergisinde testini gördüğüm ve unutamadığım cossyyy i yakından görmek bambaşka bi duyguydu. Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 16 Kasım 2014 Paylaş 16 Kasım 2014 Çok güzel bi gündü. Bol bol foto var bende en yakın zamanda eklerim. Lise yıllarında bi oto dergisinde testini gördüğüm ve unutamadığım cossyyy i yakından görmek bambaşka bi duyguydu. 2.0t benzinli diyorum abi 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 16 Kasım 2014 Yazar Paylaş 16 Kasım 2014 Çok güzel bi gündü. Bol bol foto var bende en yakın zamanda eklerim. Lise yıllarında bi oto dergisinde testini gördüğüm ve unutamadığım cossyyy i yakından görmek bambaşka bi duyguydu. o cossy lere servis verirdik 1 Yorum bağlantısı
Cihan Beliceli 17 Kasım 2014 Paylaş 17 Kasım 2014 Patlamış jant ve lastiklere bayıldım. Yorum bağlantısı
Mert Can Üzger 17 Kasım 2014 Paylaş 17 Kasım 2014 Organizasyonun son noktası desek yanlış olmaz sanırım. Benim için çok güzel bir gündü ve çok keyif aldım. Diğer otomobil kulüplerinin bizden öğrenmesi gereken çok şey var. Yapımda emeği geçen herkese çok teşekkür ederim. Bende de fotoğraflar var, uygun bir zamanda ekleyeceğim... Yorum bağlantısı
Misafir 17 Kasım 2014 Paylaş 17 Kasım 2014 Ayaklarınıza sağlık. On numara bir ziyaret olmuş. FCTR ye yakışan bir ziyaret.. Yorum bağlantısı
Recommended Posts