Süha Demirtaş 16 Kasım 2014 Yazar Paylaş 16 Kasım 2014 Servet Abiciğim daha önce yapanların hakkını yemeyelim bakınız Mehmet Mercan abiciğim de 2 sene önce yapmıştı aynı uygulamayı focusuna... http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/192294-focus-titanium-hb-f%C4%B1rt%C4%B1na-gri-2010/page-67#entry1548529 Bu arada Süha abicim hayırlı olsun fren disklerin benim tek korkum istanbul da sen bu frenlerle durursun da arkadaki dururmu onu bilmiyorum? Evet, gözlerden kaçmış ikinci en iyi modifiye diyelim Zamanında Mehmet abiye de demiştim Focus için spor disk takmaya gerek yok, mondeo diski takılacak ve tüm dertler bitecek Kimse ile birinci ikinci yarışında değiliz elbette önce düşünüyoruz sonra hayata geçirmek için mücadele ediyoruz forumdaşlar faydalansın 2 Yorum bağlantısı
Hakan SARAYLI 18 Mart 2015 Paylaş 18 Mart 2015 Zamanında Mehmet abiye de demiştim Focus için spor disk takmaya gerek yok, mondeo diski takılacak ve tüm dertler bitecek Kimse ile birinci ikinci yarışında değiliz elbette önce düşünüyoruz sonra hayata geçirmek için mücadele ediyoruz forumdaşlar faydalansın Süha bey, arka fren disklerim deforme olmuş durumda ve değiştirmem gerek, aracım Makyajlı Mondeo 4, 2.0 TDCi ve Superchips yazılımı ile 176 HP - 423 Nm. ile güçlü bir araç oldu bu yüzden değişim yapmışken EBC performans frenlere geçmeyi düşünüyorum, taktırdığınız günden bugüne frenlemede fark, iyi-kötü gözlemleriniz nelerdir, hakkını veriyormu, tavsiye edermisiniz ? 1 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 18 Mart 2015 Paylaş 18 Mart 2015 Süha bey, arka fren disklerim deforme olmuş durumda ve değiştirmem gerek, aracım Makyajlı Mondeo 4, 2.0 TDCi ve Superchips yazılımı ile 176 HP - 423 Nm. ile güçlü bir araç oldu bu yüzden değişim yapmışken EBC performans frenlere geçmeyi düşünüyorum, taktırdığınız günden bugüne frenlemede fark, iyi-kötü gözlemleriniz nelerdir, hakkını veriyormu, tavsiye edermisiniz ? Sizden de yazılım hakkında bilgi alalım müsait olduğunuzda Hakan Bey 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 18 Mart 2015 Yazar Paylaş 18 Mart 2015 Süha bey, arka fren disklerim deforme olmuş durumda ve değiştirmem gerek, aracım Makyajlı Mondeo 4, 2.0 TDCi ve Superchips yazılımı ile 176 HP - 423 Nm. ile güçlü bir araç oldu bu yüzden değişim yapmışken EBC performans frenlere geçmeyi düşünüyorum, taktırdığınız günden bugüne frenlemede fark, iyi-kötü gözlemleriniz nelerdir, hakkını veriyormu, tavsiye edermisiniz ? EBC yi kesinlikle tavsiye ederim herhangi bir sorun yaşamadım. ilk 500-600 km ses yapma durumu vardı birbirlerine alışınca buda gitti. Parasını sonuna kadar hak ediyor diyebilirim. Sizden de yazılım hakkında bilgi alalım müsait olduğunuzda Hakan Bey Yatır artık kardo 2 Yorum bağlantısı
Hakan SARAYLI 18 Mart 2015 Paylaş 18 Mart 2015 Sizden de yazılım hakkında bilgi alalım müsait olduğunuzda Hakan Bey Konu frenle ilgili ama kısaca özet bilgi vermek gerekirse; Superchips soft ama dünya çapında en güvenilir yazılımlardan birisidir, yazılım değerleri +30 HP ve 103 Nm. tork yükseltiyor. Burada can alıcı nokta +103 Nm. tork oldu, 423 Nm. adeta koltuğa gömüyor. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum şehir içi sakin kullanırım ve bu sakinliğe bağlı olarak yakıt tüketimim de oldukça düştü yazılım öncesi şehir içi 620 km. menzili geçmeyen aracım şuanda sakin kullanımla 700 km. yi rahatlıkla geçiyor. Son olarak can alıcı iki nokta var, her ne kadar yazılım olsa da aracın düşük devirlerde toparlanmasında tatmin edici bir değişiklik olmadı, tork 2000 devirde patlıyor bu noktada imdadınıza Sprintbooster yetişiyor, ne yalan söyleyeyim Sprintbooster yazılımdan önce gelmesi gereken bir uygulama, aracın asıl karakterini değiştiren şey gaz tepkimesinin artırılması böylece güç ve torku her an ayak parmaklarınızın ucunda! emrinize amade hissedebiliyorsunuz, ikinci olarak yazılımla beraber K&N filtre yazılımın olmazsa olmazlarından. Şahsi fikrim ve şiddetle tavsiyem; yazılım yaptıracaklar bu üçünü bir arada almalı. 2 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 18 Mart 2015 Paylaş 18 Mart 2015 Konu frenle ilgili ama kısaca özet bilgi vermek gerekirse; Superchips soft ama dünya çapında en güvenilir yazılımlardan birisidir, yazılım değerleri +30 HP ve 103 Nm. tork yükseltiyor. Burada can alıcı nokta +103 Nm. tork oldu, 423 Nm. adeta koltuğa gömüyor. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum şehir içi sakin kullanırım ve bu sakinliğe bağlı olarak yakıt tüketimim de oldukça düştü yazılım öncesi şehir içi 620 km. menzili geçmeyen aracım şuanda sakin kullanımla 700 km. yi rahatlıkla geçiyor. Son olarak can alıcı iki nokta var, her ne kadar yazılım olsa da aracın düşük devirlerde toparlanmasında tatmin edici bir değişiklik olmadı, tork 2000 devirde patlıyor bu noktada imdadınıza Sprintbooster yetişiyor, ne yalan söyleyeyim Sprintbooster yazılımdan önce gelmesi gereken bir uygulama, aracın asıl karakterini değiştiren şey gaz tepkimesinin artırılması böylece güç ve torku her an ayak parmaklarınızın ucunda! emrinize amade hissedebiliyorsunuz, ikinci olarak yazılımla beraber K&N filtre yazılımın olmazsa olmazlarından. Şahsi fikrim ve şiddetle tavsiyem; yazılım yaptıracaklar bu üçünü bir arada almalı. Güle güle kullanın, daha önce kendi kullandığım 2 aracımda vardı yazılım. Bende çok memnundum, Mondeo yazılımla nasıl diye merak ediyordum. Teşekkürler. Güle güle kullanın. Yorum bağlantısı
Murat Birinci 19 Mayıs 2016 Paylaş 19 Mayıs 2016 Konu frenle ilgili ama kısaca özet bilgi vermek gerekirse; Superchips soft ama dünya çapında en güvenilir yazılımlardan birisidir, yazılım değerleri +30 HP ve 103 Nm. tork yükseltiyor. Burada can alıcı nokta +103 Nm. tork oldu, 423 Nm. adeta koltuğa gömüyor. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum şehir içi sakin kullanırım ve bu sakinliğe bağlı olarak yakıt tüketimim de oldukça düştü yazılım öncesi şehir içi 620 km. menzili geçmeyen aracım şuanda sakin kullanımla 700 km. yi rahatlıkla geçiyor. Son olarak can alıcı iki nokta var, her ne kadar yazılım olsa da aracın düşük devirlerde toparlanmasında tatmin edici bir değişiklik olmadı, tork 2000 devirde patlıyor bu noktada imdadınıza Sprintbooster yetişiyor, ne yalan söyleyeyim Sprintbooster yazılımdan önce gelmesi gereken bir uygulama, aracın asıl karakterini değiştiren şey gaz tepkimesinin artırılması böylece güç ve torku her an ayak parmaklarınızın ucunda! emrinize amade hissedebiliyorsunuz, ikinci olarak yazılımla beraber K&N filtre yazılımın olmazsa olmazlarından. Şahsi fikrim ve şiddetle tavsiyem; yazılım yaptıracaklar bu üçünü bir arada almalı. Bu işlemlerin hepsini kaça yaptırdınız? Yorum bağlantısı
Ersin Alan 18 Temmuz 2017 Paylaş 18 Temmuz 2017 On 07.11.2014 at 17:47, Süha Demirtaş yazdı: Ünlü İngiliz fren sistemleri üreticisi EBC nin spor disk ve yine spor balatası ile ön diskleri değiştirdim. High carbon oyuklu fren diskleri aşağıdaki resimlerdedir. 300mm disk çapı ve 26.5mm kalınlığı vardır. Diskin özelliği ilk günkü performansını son güne kadar vermesidir. Bu tarz spor diskler yönlüdür sağ ve sol diskleri farklıdır. mk4 mondeo diskinin çapı mk3 ile aynı fakat kalınlığı daha fazladır 28mm dir. Mk3 mondeo nun kaliper genişliği ise 27mm olduğu için malesef mk4 diskleri takılamıyor. Kaliper üzerindeki herhangi bir işlemde bize göre şeyler değil. Bu iki ürünün birbiri ile uyumu yani bir rodaj süresinden bahsediliyor oda 400km boyunca ani fren yapılmaması hususudur. Tabiki Çağlar abimizin bu konudaki engin bilgilerinide referans alıp işlem yapıyoruz. İlk takıldığı anda frenlemelerde atlamalar hissettim fakat balatalar diske alışınca bu durumda ortadan kalktı. EBC Green Stuff 600 dereceye kadar dayanıklı 200hp e kadar araçlara takılabilen üründür. Şuanda bu işin piyasa maliyeti 900TL civarındadır. Bakalım test edip göreceğiz ilerleyen zamanlardaki performansına ve durumuna Sadece disk vr balata takımını alıp değiştirmek yetiyor mu herhangi büyütme kesme biçme vs yapılıyor mu araçta mk3 mondeo için olan diski almak yeterli mi birde balataları da yeni ebc disk ile beraber değişmek gerekir mi eskilere devam etsek olur mu Yorum bağlantısı
Recommended Posts