Süha Demirtaş 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Ünlü İngiliz fren sistemleri üreticisi EBC nin spor disk ve yine spor balatası ile ön diskleri değiştirdim.High carbon oyuklu fren diskleri aşağıdaki resimlerdedir. 300mm disk çapı ve 26.5mm kalınlığı vardır. Diskin özelliği ilk günkü performansını son güne kadar vermesidir. Bu tarz spor diskler yönlüdür sağ ve sol diskleri farklıdır. mk4 mondeo diskinin çapı mk3 ile aynı fakat kalınlığı daha fazladır 28mm dir. Mk3 mondeo nun kaliper genişliği ise 27mm olduğu için malesef mk4 diskleri takılamıyor. Kaliper üzerindeki herhangi bir işlemde bize göre şeyler değil. Bu iki ürünün birbiri ile uyumu yani bir rodaj süresinden bahsediliyor oda 400km boyunca ani fren yapılmaması hususudur. Tabiki Çağlar abimizin bu konudaki engin bilgilerinide referans alıp işlem yapıyoruz. İlk takıldığı anda frenlemelerde atlamalar hissettim fakat balatalar diske alışınca bu durumda ortadan kalktı. EBC Green Stuff 600 dereceye kadar dayanıklı 200hp e kadar araçlara takılabilen üründür. Şuanda bu işin piyasa maliyeti 900TL civarındadır. Bakalım test edip göreceğiz ilerleyen zamanlardaki performansına ve durumuna 17 Yorum bağlantısı
Sami Demirpaz 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Harika bir kombinasyon. Çelik fren hortumu ve motul dot 5.1 ile tamamlamak gerekecek Yakın takip etmeyim aniden frene basarsın felan araban Fiesta boyutlarına gelmesin abi 3 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Beklediğim hareketler Eeee en az 200 BG olacak olan aracı durdurabilmek lazım Disk boyu orjinal kaldı değil mi? Özkan bu konuyu görmesin 1 Yorum bağlantısı
Okan Tansel 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 (düzenlendi) Hopa performans balataları bizim firmada üretiyor. hatta şuanda türküye de TCDD yollarının balatasını direk üreten tek firmayız.Hiç niteliklerin sormadım bizdede var sarı,yeşil,ve kırmızı renkte çıkan hatta bir ara seramik balata argesi yapılıyordu.Bu arada derseniz konuyu tam bilmiyormusun diye ben atölye bölümündeyim bu ürünleri üreten makina ve kalıp gibi ekipmanları tasarlayan ve yapan birim kimya bölümü farklı firma içi duyumlarla bilgi verdim Bu arada şunu biliyorum performans balataları normal balatalardan daha erken bitiyor. bunu biliyorum çünkü burda amaç iyi frenleme balata ömrü değil anlıcanız 7 Kasım 2014 tarihinde Okan Tan tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı
Süha Demirtaş 7 Kasım 2014 Yazar Paylaş 7 Kasım 2014 İstanbul Park'a hazırlık mı var karar sızım ama niyetliyim Harika bir kombinasyon. Çelik fren hortumu ve motul dot 5.1 ile tamamlamak gerekecek Yakın takip etmeyim aniden frene basarsın felan araban Fiesta boyutlarına gelmesin abi moruk çok para 5.1 550ml 40TL malum 1lt koyacaz diğeri 10TL : Çelik fren hortumuda 500TL Beklediğim hareketler Eeee en az 200 BG olacak olan aracı durdurabilmek lazım Disk boyu orjinal kaldı değil mi? Özkan bu konuyu görmesin 200hp iddialı biraz işlem yapmak gerekiyor şimdilik bu şekilde iyi sen her türlü tokatlarsın beni yani ; Evet disk çapları aynı kaldı 300mm Hopa performans balataları bizim firmada üretiyor. hatta şuanda türküye de TCDD yollarının balatasını direk üreten tek firmayız.Hiç niteliklerin sormadım bizdede var sarı,yeşil,ve kırmızı renkte çıkan hatta bir ara seramik balata argesi yapılıyordu.Bu arada derseniz konuyu tam bilmiyormusun diye ben atölye bölümündeyim bu ürünleri üreten makina ve kalıp gibi ekipmanları tasarlayan ve yapan birim kimya bölümü farklı firma içi duyumlarla bilgi verdim Bu arada şunu biliyorum performans balataları normal balatalardan daha erken bitiyor. bunu biliyorum çünkü burda amaç iyi frenleme balata ömrü değil anlıcanız Haberleri bekliyoruz seramik candır ; Ömür konusunda normak balatar bende 20bin km gidiyordu bakalım bunlar ne olacak 2 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Hızlanmak herzaman çok kolay, önemli olan durabilmek. Bu güne kadar ki en ciddi modifiye diyebilirim forum içinde 5 Yorum bağlantısı
Cüneyt Işıkkent 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Yakın takip etmeyim aniden frene basarsın felan araban Fiesta boyutlarına gelmesin abi :D Hayırlı olsun abi güle güle kullan gitmiyor ama duruyor artık en azından 1 Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 distribütörün bilgili olması gerekliliği bulumuyor, bacağına kuvvet Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 (düzenlendi) Mk3 gerçekten durmuyor..daha doğrusu duramıyor...ee mk 4 ü de bunlar yapmış..daha ağır ...duruyor...ne değiştirmişler bakmak incelemek lazım... 7 Kasım 2014 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Hasan Basri Bayraktar 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 (düzenlendi) emmii bak ne diollaaa burada Emminin araba 3 tü demi... durmazzzz durabilemez 7 Kasım 2014 tarihinde Hasan Basri Bayraktar tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Bakmın farkı frende bayağı belli olur 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 emmii bak ne diollaaa burada Bugüne kadar gördüğüm en iyi fren bu arabada amaÜzgünüm durmuyor. Tabi ne zaman ve hangi şartlarda durmadığını yazmayacağım. [emoji85] 2 Yorum bağlantısı
Furkan Avcı 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 200hp iddialı biraz işlem yapmak gerekiyor şimdilik bu şekilde iyi sen her türlü tokatlarsın beni yani ; Evet disk çapları aynı kaldı 300mm Ben mondeo mk3 lere karışmıyorum, Babadan yadigar saygımız var 1 Yorum bağlantısı
Hakan Gürsu 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Bas bas nereye kadar durmayıda bilmeli. 1 Yorum bağlantısı
Akan Belen 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Bence çok yerinde bir modifiye oldu.Dün birine giriyordum arkadan resmen m( 1 Yorum bağlantısı
Serhan Gürbüzol 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 ne yapsan yakışacak, zevkle takip ediyorum Süha 1 Yorum bağlantısı
Berk Karatan 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Hızlanmak herzaman çok kolay, önemli olan durabilmek. Bu güne kadar ki en ciddi modifiye diyebilirim forum içinde Servet Abiciğim daha önce yapanların hakkını yemeyelim bakınız Mehmet Mercan abiciğim de 2 sene önce yapmıştı aynı uygulamayı focusuna... http://www.otoclubturkiye.com/forum/topic/192294-focus-titanium-hb-f%C4%B1rt%C4%B1na-gri-2010/page-67#entry1548529 Bu arada Süha abicim hayırlı olsun fren disklerin benim tek korkum istanbul da sen bu frenlerle durursun da arkadaki dururmu onu bilmiyorum? 1 Yorum bağlantısı
Servet Aydın 7 Kasım 2014 Paylaş 7 Kasım 2014 Evet, gözlerden kaçmış ikinci en iyi modifiye diyelim 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts