Hakan Arslaner 6 Ekim 2014 Paylaş 6 Ekim 2014 Arkadaşlar Merhaba, Konu başlığından da anlaşılacağı gibi subaru impreza 1.5 awd almak istiyorum. Nereden esinlendiğimi soracak olursanız şu videoyu izleyince karar verdim. http://www.youtube.com/watch?v=1Qoag6cqZO4 Subaru forumlarını okudum, herkes güvenliğinin çok üstün olduğunu, sessiz olduğunu ve hastalık yaptığını yazıyor. Bende bu dünyaya bir daha gelmeyeceğiz mantığı ile bir Subaru almak ve o keyfi yaşamak istiyorum. Siz ne dersiniz? tavsiye eder misiniz? Mutlaka kullanan birileri vardır. Değerli görüşlerinize ihtiyacım var. 2009 ve üzeri HB kasa almak istiyorum.. Dizel focustan sonra nasıl olur hiç fikrim yok Ama boxer motor olması ve güçlü olması sanki dizel focustaki TORK olayını bana çok aratmaz gibi geliyor. Yorum bağlantısı
Onur Demir 6 Ekim 2014 Paylaş 6 Ekim 2014 2.0R lar var onlarda performans sorunu yasamazsiniz ancak 1.5te beklentiniz cok yukarda olmasin. yakit konusunda Benim duyumlarim fazla yaktigi yonunde. boxer motor motorun enine degilde dikine konumlandirilmasi anlamina geliyor diye biliyorun. artisi eksisi nedir bilmem. Ben STi a binmistim tobe ettim dahada binmem 1 Yorum bağlantısı
Onur Bulut 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 1.5 awd'nin torku 142Nm Dizelin torku gibi olamaz.Dizel Focustan sonra hantal bile gelebilir araç.Motor sesi çok tatlıdır. Yakıt konusunda dizel araçtan sonra yakıtı fazla gelebilir. 1 Yorum bağlantısı
Cem Işık 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Çekiş sistemi çok güzel ama motor performansı sıradan bir araç. 0-100 hızlanması 14 sn gibi hatırlıyorum. Bu da sürekli yüksek devir çevirmek demek, yüksek devir de yüksek tüketim demek. LPG uyumu tartışılır. Böyle arabaları bende severim ama mantıklı düşünmek gerek, yarın satmaya niyetlendiğinizde elinizden çıkarma aşamasını vs de düşünün.. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Ozyurek 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Kesinlikle keyif alamayacaksınız. Dizelin zehri bulaşmış size. Eminim ki ilk ayda satlığa çıkarırsınız. 2 Yorum bağlantısı
Mehmet Kaya 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Boxer motorda pistonlar yatay eksende çalışır. Bu sebeple motor oldukça titreşimsizdir Ayrıca motorun ağırlık merkezi daha aşağıdadır buda yol tutuşunu üst seviyede tutar. Çok yakar ve torkuda dizel kadar iyi değildir.Yakıt o kadar kötü değil. Üst komşumda hb 2009 ov var. 1 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Bir yıl olmadı bende sarmıştım buna ama buldum anlaştım test edince arkama bile bakmadan kaçtım abartmıyorum o derece.hatta forumda paylaşmıştım ve çoğu üstad aynı fikirdeydi.Uzak durun bence de. Yorum bağlantısı
Guest Mert Boran 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Çok çok çok fazla yakar az kaçar. Sürekli 4 çeker olması sebebi bile 14 litre civarı yakıyor. Malzeme kalitesi kötü. Motor sesi olduğu gibi içeride. Tahmin edildiği gibi de gitmiyor. Arkadaşımda var ve sürekli katalitik arızası veriyor. Çözümü de çok pahalı. 1 Yorum bağlantısı
Hakan Arslaner 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 O zaman hiç bulaşmayım Aynı şüpheler bende de vardı, herkes hemen hemen aynı konularda hem fikir. Mehmet Özyürek abimin dediği gibi dizelin zehri bulaştı bir kere o yüzden bir sonraki alacağım araca karar veremiyorum bir türlü Yorum bağlantısı
Bekir Burak Aydos 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Yakıtı vb.. focus 1.6 benzinli ile hemen hemen aynı görünüyor. Ama 0-100 hızlanması 14 saniye diyor ki bu çok aşırı fazla bir değer. Bende bu araca niyetendim bir ara, sonra güçsüzlüğü ve 4x4 olması beni caydırmıştı. Bu araç mk1 focus 1.6 dan daha güçsüz, takdir sizin. arka Subaru Model Impreza Nesil Impreza III Hatchback Motor 1.5R MT (107 Hp) Kapı 5 Güç 107 bg Maksimum sürat 175 km/saat Hızlanma 0 - 100 km/saat 14.0 saniye Yakıt deposu hacmi 60 Lt Üretim başlangıç yılı 2007 yıl Kasa tipi Hatchback Koltuk 5 Uzunluk 4415 mm. Genişlik 1740 mm. Yükseklik 1475 mm. Dingil Mesafesi 2620 mm. Ön tekerlek izi 1505 mm. Arka tekerlek izi 1510 mm. Bagaj hacmi en fazla 538 Lt Motor pozisyonu Ön, boyuna Motor hacmi 1498 cm3 Tam güç devri 6000 dev/dak Tork 142/4500 Nm Yakıt Sistemi Çok noktalı enjeksiyon Valf yapısı OHC Silindir pozisyonu Boxer motor Silindir Adedi 4 Silindir çapı 77.7 mm. Silindir içi vuruş 79 mm. Sıkıştırma oranı 10.1 Silindir başına düşen valf 4 Yakıt Tipi Benzin A-95 Çekiş Sürekli 4x4 Vites sayısı (Manuel şanzıman) 5 Ön süspansiyon Bağımsız,Mcpherson dengeliyici yay Arka süspansiyon Kaldıraç ve çubuklar Ön frenler Hava soğutmalı diskler Arka frenler Disk ABS Evet Direksiyon tipi Direksiyon kutusu En az dönüş açısı 10.6 m Şehir içi yakıt tüketimi 9.6 Lt/100 km Şehir dışı yakıt tüketimi 6.3 Lt/100 km Ortalama Yakıt tüketimi 7.5 Lt/100 km Emisyon Standardı EURO IV Ağırlık 1310 Kg Lastik boyutu 195/65R15 Yorum bağlantısı
Misafir 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Impreza degil ama legacy kullandim. Bolu sehir icinden Ankara'ya kadar bir tecrubem oldu. Legacy tabi ki ust sinif oldugu icin daha keyiflidir tahminimce. Ancak aracin albenisi Japon araclari kadar. Ornnegin bir Avensis gibi avrupai hatlari yok. Karakteristik olarak sinyal kolundan far acma, aydinlatmasiz cam acma dugmeleri, direksiyonun arka alt bolumune monteli hiz sabitleyici tuslari avrupa araxlara alisanlara biraz ters gelir. Legacy 2006 modeldi ve klima gosterge isiklarinin siyaah ustune beyaz aydinlatmali olmasi nuans yaratiyordu o kadar. 4x4 surus zevki bambaska. Yakit sorun olmasa 4x4 arac surdukten sonra diger araclar icin anlatilan yol tutus basarisi hikayeyi gecer rivayete doner. En baasarili yol tutusu olan 2 cekerli ya da iterli aracin performansindan 2 adim onde. Ancak bu 4x4 mondeo'da olsaydi mesela keyif kismi ile beraber Subaru'nun pek esamesi okunmazdi. Subaru bir zamanlar Alfa'da siddetle tercih edilen boxer tip motor kullaniyor ama tuketim konusunda 4x4 ile beraber musriflesen bu araclar ulkemizdeki 5tl b3nzin fiyatlari ile zevkine binilenecek arac statusunde oldugundan sifirinda elit kesime, ikinci elde de dusuk satis fiyatiyla orta gelire hitap ediyor. Ancak bu ikinci eldeki dusus aracin idamesi kisminda zorluga yol actigindan hareketli bir ikinci eli olmuyor. Subaru icin Japon Mercedesi derler. Bir rivayete gore Japonlar'in kalite markasi. Ariza istatsitigi olarak dogrudur ama zaten sorunsuz olan Japon markalari bu konuda Subaru'nun one cikmasina en azindan ulkemizde izin vermediler. Digerlerinde (Japonlarda)15 sene dayanan parcanin Subaru'da 17 sene dayanmasi Subaru cok saglam aracmis dedirtmiyor kendi hemserileri nedeniyle. Dis tasarim bence japonlara gore basarili ama impreza son iki kasada geriye gitti, hyundai accent era gibi kuculdu, tarz degil klasik formlarda uretiliyor. Turkiye'ye gelirken impreza'nin full diye lanse edilen modeli kirpiliyor. Avrupa ve kore modelleri giderek dijitallesirken bu kadar manuel dugme ile dacia'y goz kirpiyor. Eger diger markalarda aranilan temizlikte arac yoksa ve ayni fiyatlara 50.000km'de tertemiz kurbanlik gibi satilmayi bekleyen varsa alinir ama alternatifleri varken simdilik son siralarda olsun. Saygilarimla. Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 Wrx ler Sti lar ile benzer görünüm harici. 1.25 fiesta bile sollar gider 1.5 awd yi. Reçeteniz: Koni li esp li focus tdci... Yorum bağlantısı
Ramazan Altıntaş 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 o testteki araçlar 2 çeker subi 4 çeker o testin sonucunun öyle olasından doğal ne var bi suziki sivift bile o tessten daha başarılı geçer Yorum bağlantısı
Hakan Arslaner 7 Ekim 2014 Yazar Paylaş 7 Ekim 2014 Wrx ler Sti lar ile benzer görünüm harici. 1.25 fiesta bile sollar gider 1.5 awd yi. Reçeteniz: Koni li esp li focus tdci... Abi koni nedir maruz gör anlamadım Hava filtresi midir? Yorum bağlantısı
Çağlar Bayur 7 Ekim 2014 Paylaş 7 Ekim 2014 amortisör markası. amortisörde nirvana diyelim . yol tutuşunda son nokta 1 Yorum bağlantısı
Recommended Posts